slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  162  163  164  165  166  167  168  169  170  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdr,hoši neznáte nějakej e-shop kde bych mohl koupit píst na ČZ 125 C ? thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: navstevnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží od kud jsi jinak je výborná opravna v příbrami - k dolu marie
 
 
Datum: 06. února 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
http://www.motoren.sk/
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
caw draci ... vcera sem se tu ptal jestly bude vadit kdyz dam vybrus na stary loziska na klice ... a vadilo by necemu kdybych do tadytoho vybrusu co ted mam ... dal no vy pist a krouzky ? to by se stim nemelo nic stat NE ? PROSÍM ODPOVÍDEJTE DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele jestli to mas seriovku a ne nijak upravovany- proste jen na jezdeni - tak lozisko na klice vymnen kdyz se ti to nebude uz libit - me klika stale drzi na puvodnim lozisku z tovarny a mam tam uz 4 vybrusy - a ted na podzim se zda ze zacla malinko zvonit....
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
Jinak riskujes ze ti to vodsere klika.... ja uz sem to takhle jednou udelal a klika v hajzlu !!!
 
 
Datum: 29. ledna 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel8441    
jestli máš ten motor rozpulenej tak to chce tam dát nové ložiska
 
 
Datum: 28. ledna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
Čau prosím Vás mužu na kliku u fichtla použít krytá FAG ložiska? jinak co si o této značce myslíte?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel1436    
Je to holej nesmysl. Je potřeba aby se mazala i gufera, protože jinak se v mistě kontaktu s klikou spálej a bude ti to buď přisávat falešnej vzduch nebo převodovej olej ze skříně ( nebo obojí ). Rozhodně dávejte ložiska nekrytý !!! Howk
 
 
Datum: 05. února 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
a je to lepší když z jedné strany budou kryte, protože u kliky tolik neujdou tlaky :-) v převodovce to je jedno ale jedna strana musí být vždy odkrytá Postul: mám to tak na 516tce a nic se zatím nepokazilo:-) a mám tam ještě ty staré komunistické ložiska ZKL, protože jsme jich měli hromadu v bedně nových, tak jsem je tam dal a číza drží:-) nevidim důvod proc dávat do pincka dražší loziska:-) samozřejmě pokud to není nějaký ostrý tuning:-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Normálně ložiska ZVL a máte to. Pokud to nemáte na závody, tak je to jedno.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: FILIP_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z jedne strany kryte byt muzou.. uz sem se s tim setkal ve dvou motorech a gufera nak zvlast zniceny nebyly..
 
 
Datum: 29. ledna 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani z jedné.zničíš gufero
 
 
Datum: 29. ledna 2010 6:26
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
z jedné strany kryté může být
 
 
Datum: 29. ledna 2010 5:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sagy: jak provokativně "šak zkus" :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 0:52
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Kryté ložiska má tam, kde jde na to bordel tak aby to nešlo dovnitř... např. do kol. Do motoru vždy nekryté!! Jak by se to ložisko na klice asi mazalo, kdyby tam byla ta krytka? To ložisko se maže přece směsí... když ho dáš zakryté tak ho mazat nebude nic (krom té vazelíny co je pod krytkou) ale ta dlouho nevydrží při té teplotě a pak se ti to za chvíli zadře. Šak zkus, uvidíš ;-)
 
 
Datum: 28. ledna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co furt máte všichni s krytýma ložiskama? kryté ložiska NE!!!!!!
 
 
Datum: 28. ledna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak poznam pridrenej valec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se do mojeho profilu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem nejakj nepochopil :-D ty ryhy ve valci treba :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 7:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tyvole co s těma motorama ten dotyčnej dělá?? to tam leje M2T a cukrem ne ?:-D:-D tohle fakt nechápu mě se nikdy nic takovýho nestalo
 
 
Datum: 28. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
 
 
Datum: 28. ledna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prstem je v klidu ;-) jen se ptam prave..tady sou fotky....vsimete si tech zoubku na kanalcich..nevim od ceho to je a co to ma byt :-! :-(
 
 
Datum: 28. ledna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jak říká péro. Jde taky těžko sundat z motoru. Jsou tam takové vroubky. Má to být i vidět pouhým okem.
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když po něm přejedeš prstem tak je hrubej
 
 
Datum: 28. ledna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel6479    
Ahoj,potřebuju poradit, jestli na dandy 50 pasuje píst z mosqita nebo z něčeho jiného popřípadě jestli někdo neví, kde píst na dandynu koupit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6479    
myslíš ze jeden kus udělaj??
 
 
Datum: 28. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
almet
 
 
Datum: 28. ledna 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci zajímaloby mě kolik Nm origoš motor u pincka Jawa 21.Neznáte někdo stránku kde je graf s výkonem a s krouticím momentem nemůžu ho nikde najít ale myslím na seriovku!Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Ahes      IP: uživatel8297    
pokud si to dobre pamatuju tak to ma nakejch 0,31Nm
 
 
Datum: 27. ledna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8565    
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/zajim_tun/zajimavosti_soubory/JAWA.htm
 
 
Datum: 27. ledna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekecej, 2 to má určitě :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak 0:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: MycatwatchesMe      IP: uživatel6311    
cus kluci ... hele dam 8 vybrus a nevymenim loziska na klice cemu to vadi ... co by se mohlo stat z klikovkou ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8562    
to ze dáš novou silnou sadu,ktera bude mit navic zvetseny tlaky znamená mít motor v poradku.......jinak hrozí že vyskočí jehla ze zvonící kliky a nebo klika lítající ve vymlacenych loziskach natrhne gufera a vlivem ochuzeny smesi přidřeš.......proste je prasarna dat novej valec na ojetej motor,ale to jednou poznáš sám
 
 
Datum: 27. ledna 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Mohlo by se neco hodne spatnyho stat i s valcem...
 
 
Datum: 26. ledna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši hrabal jsem se ve škole ve skříni a našel jsem tam klikovku a na ojnici měla takovou jakoby rozdvojku(neim jak to mám nazvat) a prostě na 1 klice byly 2 písty...byli tam i kartry na tu motorku..nevíte z čeho by to mohlo být??ty písty mají asi 3cm v průměru a tak 6-7cm na výšku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel2889    
jo to mě taky napadlo :-D tam je celej motor rozebranej..
 
 
Datum: 27. ledna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budes jako ja,tak to vem do baglu a prodej to :-D ja uz mam doma pulku fyziky :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8539    
jj,je to z dvoupísta Maneta.......je to jakoby Véčko
 
 
Datum: 26. ledna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: casce ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim to jistě ale myslim že Dvouválcová JAWA 250
 
 
Datum: 26. ledna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, s největší pravděpodobností to bude z maneta M90
 
 
Datum: 26. ledna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude Manet 90 ccm
 
 
Datum: 26. ledna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8558    
čau,když měním bronzové ojniční pouzdro za nové,tak ho musím vystružit i zvenku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 26. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pri snizovani hlavy se to ubira takhle ? =-O az kolem dir na srouby ? =-O http://jawaracing50.wbs.cz/1000.JPG ja myslel ze jen to misto jak je ta ryha....to co doseda na vystupek vlozky z valce =-O odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 5,5ml potrebuju o 2mm snizit, a na 40mm rozsirit spalovaci prosotr aby nenarazel pist hranama... a k tomu to mam teda jest enehcat takhle podtrhnout ?
 
 
Datum: 26. ledna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8539    
nekdo celou hlavu podřízne rekneme o 2 milimetry a pak teprve upravi dosedaci plochu na valec a spalovák......takle sem videl snizenou origo hlavu od frikulina.....Stejsky to delat taky jinak......
 
 
Datum: 26. ledna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to se nechava stocit o kolik ? dela se u i u standartniho 5,5ml ? nebo je to na mensi spalovaci prostory ? :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to se nechava stocit o kolik ?
 
 
Datum: 26. ledna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš to stočit takhle, jinak to nepřišrubuješ na motor...
 
 
Datum: 26. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Chce mit malej spalovak
 
 
Datum: 26. ledna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc to ma odebrany az takhle ? to nechapu :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši pormiňte, že zase otravuji, vím že už to tu bylo několikrát, ale podle programu ze stránek http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html jak tam je kompresní poměr. Tak jsem si stáhl tento program a vyšlo mi, že při 5. výbrusu, musí mít hlava objem 5,1 ml abych dosáhl kompresního poměru 10,44:1 je to vlastně možné? Tak málý objem hlavy a tak malý kompresní poměr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Je mi jasný, že velkej kompresák ne. Ale budu mít 5. výbrus a motor mám po GO, takže když to dám na 10,5-11:1 tak je to tak akorát. Prostě aby ten fichtl jel co nejlépe a zároveň, aby ho to moc neníčilo
 
 
Datum: 27. ledna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak říká standa ....tenhle výpočet je jakejsi divnej mělo by ti to vyjít něco přes 11:1.....A taky souhlasím ze standou že u seriovýho motoru je zbytečné dělat velkou kompresy.Vyděl sem takový blázny že kdesi přčeetly že existuje skuteční a teoretický kompresák ....NO a řidily se podle skutečnýho :-D blázni :-D . Ale co už Kompresní poměr se u 2T motorů neda se zakladníma zkušenost¨ma vytočítat.Záleží na časování výfuku, výfuku a tak dál ...ale vám teoretický kompresák stačí ne ???:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo no taky tam tenhel tyden musim zajit... o 2mm dolu a rozsirit spalovaci prosoto na 40mm kuli pistu :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za rady!
 
 
Datum: 26. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do strikacky dej 5,5ml oleje,sundej hlavu dej tam starou svicku a nalij strikni to olej do toho...hlavu si dej na rovinu a tam kd elicuje hladina s krajem tak to zmer a o tolik to to nech snizit :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A tedy o kolik mm by se měla snížit? vím, že na objem 5,5 ml ale o kolik to je mm? 0,5mm?
 
 
Datum: 26. ledna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8539    
na ten program zapomen....teoretickej prepocet je nejlepsi klasickej ....(objem+hlava)/hlava..... specialne tohle mam propocitany na vsechny smery...a ja to pocitam podle výšky vyfukovyho kanalu....ty cisla by vam asi nic nerekli....nech si udelat standartni hlavu 5.5ml a bude to nejak 10.2:1 .....neprehanejte kompresni pomer na seriovym motoru s puvodni vyskou vyfukovyho kanalu.......pod 5.5ml bych u seriovyho valce nešel!!!.....5ml hlavy se davaj na zavodni valce co točí 10 000RPM......tam je totiz kratsi doba kdy smes tlaci na pist pred vyfukovym kanalem a proto je treba zvednout kompresi a dokove i tam se nechodí nad kompresní pomer 10:1......u seriovýho motoru je to skoro zbytečný,ale realitou je,ze to pak o dost lip jede.......
 
 
Datum: 26. ledna 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel7678    
4áu hoši, jak se má zajíždět babetta myslim jak dlouho a jakym způsobem, díkas za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Sjeď na této stránce dolů a klikni na obrázek babetty. V sekci motor je zajíždění popsané.
 
 
Datum: 26. ledna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Promiňte, že zase otravuji, ale netěsní mi hlava na bábě. Ptal jsem se v mototechně na těsnění pod hlavu a nemají. A objednávat samotné těsnění z fichtl krámku nechci. Nevíte jak ho nahradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky moc za rady!
 
 
Datum: 25. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nic tam nedavej normalne si kup brusnou pastu na ventily a zabrus to jak tady nekteri radej .... zabere ti to max 15 minut ( i s umitim a hledanim naradi:-) ) a je to lepsi nez nejaky lemtaky silikonem.... nebo pak bych tam dal pri nejhorsim to tesneni vyrobeny z plechu ale silikon urcite ne je to prasarna
 
 
Datum: 25. ledna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam dal silikon,kterym tesnim motory,ale nevydrzel ten tlak...akorat se ti vymackne okolo,prilepi se do hlavy a zasere svicku (moje zkusenost) lepsi je to vyriznout z nejakyho plechu nebo toho vicka.. :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: matoosh      IP: uživatel8542    
dalo by sa to utesnit aj cervenym silikonom??
 
 
Datum: 25. ledna 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8541    
Jo de to jednoduše stačí si koupit tmel PAULIN. mam to na fíkovy a koprese 100%.
 
 
Datum: 25. ledna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8535    
na tesneni se vyprdni lepsi je sundat valec das na tu plochu trosku brusny pasty vezmes hlavu poozis na valec a rukou stim tocis a pak se podivas jestli ta pasta je pocely plose pokud ne tak opakujest znova a znova pak to dukladne ocisti a nasad spatky
 
 
Datum: 25. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
BTW: nemáš to jen blbě dotažený? Má se to dělat křížem. Nebo jestli tam nemáš nějakej sajrajt přilepenej.
 
 
Datum: 25. ledna 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Alobal asi ne. Ale třeba víčko od Nivey-možná, snad.
 
 
Datum: 25. ledna 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrizni z vicka od zavarovacky to fungujedobre, nebo brusnou pastu, hodne casu a zabrousit
 
 
Datum: 25. ledna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za radu, ale hlava mi netěsní jen trochu. Uniká to jen tak trochu bokem. Já aluminový plech nemám. Můžu dát třeba normální alobal vyříznutý podle průměru válce? Udrželo by to ten tlak?
 
 
Datum: 25. ledna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Babetta (alespoň 207ka) těsnění pod hlavou nemá. Protože ale jsem ze starý školy a tvrdím, že těsnění pod hlavu patří, tak jsem ho udělal z 0,5 Al plechu- nakreslíš kružítkem mezikruží, vystřihneš nůžkama na nehty, zabrousíš šmirglem hrany. Ale sníží ti to nepatrně kompresi. A estli ti to netěsní hodně , tak nech srovnat hlavu nebo kup novou.
 
 
Datum: 25. ledna 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,nevíte někdo jak se měří předstih?u tý mojí mám mít 4mm před H.Ú. a nevím jestli ten rozměr mám brát ze strany pístu nebo od prostředku.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry chybicka se vloudila :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlosi: ty asi s elektrikou nejsi kamarád, že. jiskra přeskočí v momentě, když se kladívko rozepne!
 
 
Datum: 25. ledna 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
mám čz 175/450
 
 
Datum: 25. ledna 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, ale vzdalenost do HÚ ti to ujde vsechno stejnou, jenom do jiny vejsky, sice si myslim, ze 4mm je dost napis co mas za stroj vyjedes pistem do HÚ a nastavis odtrh. pak sjedes o neco zpatky a pistem se vratis na tech Xmm pred HÚ a nastavis stator, aby byly kladivka v ten moment zavreny. (pokud mas "vetsi" JAWU 175, apod. tak samozrejme otacis jenom destickou
 
 
Datum: 25. ledna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já myslel že 4mm před H.ú a v tom momentu nastavím kladívka na požadovanou vzdálenost
 
 
Datum: 25. ledna 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
v okamžiku kdy se začnou otvírat kladívka ti píst musí vyjet o 4 mm...no a to je přeci jedno jestli na kraji nebo uprostřed ne?? pořád ti vyjede o 4 mm....
 
 
Datum: 25. ledna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, vyměňuju pístní sadu za novou a mám i nové bronzové pouzdro a nevíte někdo jestli se to kromě vnitřku musí vystružit i venek? a jak ho vyměním.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
... a nezapomeň na mazací ďourku
 
 
Datum: 25. ledna 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouzdru nalisujes do ojnicniho oka, potom budes muset vystruzit vnitrni prumer futra tak, aby se tam vlezl pistni cep...ale opatrne at to nezkurvis a nevystruzis to moc...
 
 
Datum: 24. ledna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: pepca      IP: uživatel6617    
pri zajizdeni pistnich krouzku nebo vybrusu se maze vic nebo min ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nařet to 1:25 lepším olejem neš je M2t a jezdi tak 100km opatrně a po těch 20 km to občas protáhni ale třeba jen minutu
 
 
Datum: 24. ledna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D toje vuul hahaaaa teplousek haaahahaaa
 
 
Datum: 24. ledna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že si dělám prdel :-D,jezdi tak normálně no,nepřeháněj to
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: pepca      IP: uživatel6617    
dachl a to myslis vazne nebo si ze me delas prdel abych to cely posral protoze sem psal picoviny ?? :-( sorry ;-) dve slova jzs :-(
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pusina neumý počítat :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plnej plnej plnej kotel
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: pepca      IP: uživatel6617    
ale po 20 kilících se mu snaž vyhnat turbo z výfuku jak to myslis ?
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kroužky se zajíždí 50 km,moc to ale nelechtej,ale zas tomu nedávej moc zabrat,ale po 20 kilících se mu snaž vyhnat turbo z výfuku
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: pepca      IP: uživatel6617    
jo no tak sry za ty picoviny ;ú olej sem si ujasnil...a tedka ty rkouzky zajizdi se stejnym zpusobem jako vybrus ? a kolik km ??
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole.taky vám připadá hoší že pan pepča je z čeledi teploušu? střílet!!!!
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mosis do benzinu jeste pridat caj repikovi vis ten lekarsky macicko:-Dtusal dilini:-DD
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
pri zajizdeni krouzku samozrejme vic jinak to zadres hned a muzes si nakopat do riti
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: pepca      IP: uživatel6617    
a jak mam zajet pistni koruzky kocourci :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj pusina nechápe
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kedi ti bude vic mazat?ked budes mnet 1L oleja v 40L benzinu alebo 1L oleja v 20L benzinu hm?Ty pusyno.
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hrh hrh,,,ehm..to jakže kdyš dáš 1:20 je mín jak 1:50?? :-D 1:20 je víc oilu jak 1:50
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: pepca      IP: uživatel6617    
normlane s emaze 1:40 a cetl jsem ze pri zajidzeni 1:20 tak to je min preci ne pusiny
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to dá rozum ze asi vic ojelu ne?:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem mazal stejně,ale mazej trošičku víc
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Chtel bych se zeptat jakiu cenu má kompletně zgenerálkovaný motor na jawu 05. Mám doma 3 takové rozebrané motory a řekl jsem si že je zgenerálkuju a prodám. Generálka by byla provedena poctivě a pečlivě.Generálkou myslím: Nové ložiska+gufera,výbrus,píst,kroužky,repasovaná klikovka,olej,spojkové lamely+mezilamel,primátní řetaz,kolečko,těsnění,spojkové tyčinky,kladívko,kondík,kontakt,kluzné ložiska,sekundární kolečko,šrouby+podložky... Snad jsem na nic nezapoměl :-D Myslítě že mám šanci prodat takový motor za 3000Kč? Kolik byste za něj dali vy? Ptám se protože nevim jestli má cenu se do toho pouštět. Díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8537    
tenhle projekt je nerealnej......nejlevnejsi GO vychazi 2500......a za 4000 nikdo motor nekoupí!
 
 
Datum: 24. ledna 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Taková generálka na motoru za tolik peněz se Ti vyplatí jenom když ji děláš pro sebe . Když to chceš poctivě udělané na kšeft , tak na tom jenom proděláš . Nehledě na to , že narazíš na nějakého trotla , který Tě bude stále otravovat za každý ,flíček" na tom motoru .
 
 
Datum: 24. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondrjawa: nemám co dodat :-D,pěkně jsme se shodli
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
přesně jak říká dachl21 co so neuděláš sám to nemáš,si raději každej koupí nějakej starej motor,a zgenerálkuje si ho sám,protože když si to udělá sám tak ví že to má poctivě
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to by si neprodal,to si ten člověk koupí motor za 500stovku a udělá si generálku sám,pač co si sám neuděláš to nemáš
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod 3000 by sem ani nesel no pokad tam bude vsecko to co si napisal.
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel8534    
zdarec, poradí mi někdo, koupil sem novou kliku na pionýra s jehlovím ložiskem místo pouzdra ale nejde to vpasovat do kupy asi málá díra v ojnici tak nevim co stym, jestli to vzít vystružníkem... předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8537    
to je rukama a nebo karterama.......pokud mas spatny kartery a klika je krive a tobe zdáse cpes cep rovne,ale cpes ho krive a nejde tam:-D:-D bohuzel to znam:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spíš naopak...nahřej ojnici a ložisko dej do mrazáku
 
 
Datum: 24. ledna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zkus nahřát ložisko
 
 
Datum: 24. ledna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cementovanou vrtvu neubere protože se jí výstružník ani nedotkne takže je to blbost. Ojnic mi prošlo rukou už tak 10 a tohle slyšim poprvé.....ono to je taky značně přensý někdy to chce cit na vložení čepu...:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Myslím že ne. Jednak je to cementovaný do hloubky 0,5 takže ubereš tu tvrzenou vrstvu a navíc je tam předepsaná drsnost 0,4 a tu výstružníkem těžko dosáhneš. (hodnoty z výkresu ojnice Jawetta). Reklamuj.
 
 
Datum: 24. ledna 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: nick      IP: uživatel5842    
Zdar , zadřel jsem v Sobíku motor , a mám dotaz nejde to nijak zabrousit nebo vyfrézovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: nick      IP: uživatel5842    
no právě proto se ptám jestly jde udělat výbrus vyfrézováním
 
 
Datum: 24. ledna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co třeba výbrus?
 
 
Datum: 24. ledna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
Ahoj. chtěl bych se zaptat mám jawu 350 typ 640 tu bílou. má s ní nekdo zkušenosti???? při nízkých otáčkach to vypadá že se hádaj písty. ve vysokých otáčkách už jede ale musí se strašně vytaček. i když jedu z kopce a mám nizký otáčky tak se úplně dusí takže z kopce misím podřazovat. nebo nevíte kdo by byl schopen mi jí naladit. děkuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
O.K. diky moc. zkusim a pak dam vedet jak to dopadlo.
 
 
Datum: 28. ledna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
vyskoušej ji projet bez vzduchovyho filtru,nebo koupit novej filtr,,,, koukni se na trisky byvaji zoxidovany,,,, kup novy svičky brisk 15c,,,, vyfuky a kolena pořádně je vyčisti,a znovu přetesni,,,, a pokud to nepomuže tak si nech nastavit predstih,,,, z dlouhych kopcu nejezdi se zavřenym plynem jinak si ji zadřeš
 
 
Datum: 24. ledna 2010 15:08
 
<  162  163  164  165  166  167  168  169  170  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 22:16:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu