|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdr,hoši neznáte nějakej e-shop kde bych mohl koupit píst na ČZ 125 C ? thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:52
 záleží od kud jsi jinak je výborná opravna v příbrami - k dolu marie
Datum: 06. února 2010 19:52
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 http://www.motoren.sk/
Datum: 29. ledna 2010 9:05
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 caw draci ... vcera sem se tu ptal jestly bude vadit kdyz dam vybrus na stary loziska na klice ... a vadilo by necemu kdybych do tadytoho vybrusu co ted mam ... dal no vy pist a krouzky ? to by se stim nemelo nic stat NE ? PROSÍM ODPOVÍDEJTE DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:08
 no hele jestli to mas seriovku a ne nijak upravovany- proste jen na jezdeni - tak lozisko na klice vymnen kdyz se ti to nebude uz libit - me klika stale drzi na puvodnim lozisku z tovarny a mam tam uz 4 vybrusy - a ted na podzim se zda ze zacla malinko zvonit....
Datum: 29. ledna 2010 10:08
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 Jinak riskujes ze ti to vodsere klika.... ja uz sem to takhle jednou udelal a klika v hajzlu !!!
Datum: 29. ledna 2010 8:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel8441
 jestli máš ten motor rozpulenej tak to chce tam dát nové ložiska
Datum: 28. ledna 2010 21:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Čau prosím Vás mužu na kliku u fichtla použít krytá FAG ložiska? jinak co si o této značce myslíte?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 11:46
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Je to holej nesmysl. Je potřeba aby se mazala i gufera, protože jinak se v mistě kontaktu s klikou spálej a bude ti to buď přisávat falešnej vzduch nebo převodovej olej ze skříně ( nebo obojí ). Rozhodně dávejte ložiska nekrytý !!!
Howk
Datum: 05. února 2010 11:46
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 a je to lepší když z jedné strany budou kryte, protože u kliky tolik neujdou tlaky  v převodovce to je jedno ale jedna strana musí být vždy odkrytá
Postul: mám to tak na 516tce a nic se zatím nepokazilo  a mám tam ještě ty staré komunistické ložiska ZKL, protože jsme jich měli hromadu v bedně nových, tak jsem je tam dal a číza drží  nevidim důvod proc dávat do pincka dražší loziska  samozřejmě pokud to není nějaký ostrý tuning
Datum: 29. ledna 2010 12:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Normálně ložiska ZVL a máte to. Pokud to nemáte na závody, tak je to jedno.
Datum: 29. ledna 2010 11:16
 z jedne strany kryte byt muzou.. uz sem se s tim setkal ve dvou motorech a gufera nak zvlast zniceny nebyly..
Datum: 29. ledna 2010 8:27
 ani z jedné.zničíš gufero
Datum: 29. ledna 2010 6:26
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 z jedné strany kryté může být
Datum: 29. ledna 2010 5:35
 sagy: jak provokativně "šak zkus"
Datum: 29. ledna 2010 0:52
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Kryté ložiska má tam, kde jde na to bordel tak aby to nešlo dovnitř... např. do kol. Do motoru vždy nekryté!! Jak by se to ložisko na klice asi mazalo, kdyby tam byla ta krytka? To ložisko se maže přece směsí... když ho dáš zakryté tak ho mazat nebude nic (krom té vazelíny co je pod krytkou) ale ta dlouho nevydrží při té teplotě a pak se ti to za chvíli zadře. Šak zkus, uvidíš
Datum: 28. ledna 2010 22:11
 co furt máte všichni s krytýma ložiskama? kryté ložiska NE!!!!!!
Datum: 28. ledna 2010 21:35
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:12
 podivej se do mojeho profilu
Datum: 29. ledna 2010 10:12
 taky sem nejakj nepochopil  ty ryhy ve valci treba
Datum: 29. ledna 2010 7:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyvole co s těma motorama ten dotyčnej dělá?? to tam leje M2T a cukrem ne ?   tohle fakt nechápu mě se nikdy nic takovýho nestalo
Datum: 28. ledna 2010 21:19
Jméno: johny
IP: uživatel8528
Datum: 28. ledna 2010 20:42
 prstem je v klidu  jen se ptam prave..tady sou fotky....vsimete si tech zoubku na kanalcich..nevim od ceho to je a co to ma byt :-!
Datum: 28. ledna 2010 20:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jak říká péro. Jde taky těžko sundat z motoru. Jsou tam takové vroubky. Má to být i vidět pouhým okem.
Datum: 28. ledna 2010 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když po něm přejedeš prstem tak je hrubej
Datum: 28. ledna 2010 19:58
 Ahoj,potřebuju poradit, jestli na dandy 50 pasuje píst z mosqita nebo z něčeho jiného popřípadě jestli někdo neví, kde píst na dandynu koupit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 21:26
Jméno: Radek
IP: uživatel6479
 myslíš ze jeden kus udělaj??
Datum: 28. ledna 2010 21:26
 almet
Datum: 28. ledna 2010 16:28
 Čau draci zajímaloby mě kolik Nm origoš motor u pincka Jawa 21.Neznáte někdo stránku kde je graf s výkonem a s krouticím momentem nemůžu ho nikde najít ale myslím na seriovku!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 21:45
Jméno: Ahes
IP: uživatel8297
 pokud si to dobre pamatuju tak to ma nakejch 0,31Nm
Datum: 27. ledna 2010 21:45
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/zajim_tun/zajimavosti_soubory/JAWA.htm
Datum: 27. ledna 2010 19:26
 nekecej, 2 to má určitě
Datum: 27. ledna 2010 19:26
 asi tak 0
Datum: 27. ledna 2010 19:22
Jméno: MycatwatchesMe
IP: uživatel6311
 cus kluci ... hele dam 8 vybrus a nevymenim loziska na klice cemu to vadi ... co by se mohlo stat z klikovkou ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 10:06
Jméno: standa
IP: uživatel8562
 to ze dáš novou silnou sadu,ktera bude mit navic zvetseny tlaky znamená mít motor v poradku.......jinak hrozí že vyskočí jehla ze zvonící kliky a nebo klika lítající ve vymlacenych loziskach natrhne gufera a vlivem ochuzeny smesi přidřeš.......proste je prasarna dat novej valec na ojetej motor,ale to jednou poznáš sám
Datum: 27. ledna 2010 10:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mohlo by se neco hodne spatnyho stat i s valcem...
Datum: 26. ledna 2010 22:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši hrabal jsem se ve škole ve skříni a našel jsem tam klikovku a na ojnici měla takovou jakoby rozdvojku(neim jak to mám nazvat) a prostě na 1 klice byly 2 písty...byli tam i kartry na tu motorku..nevíte z čeho by to mohlo být??ty písty mají asi 3cm v průměru a tak 6-7cm na výšku
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 14:50
Jméno: péro
IP: uživatel2889
 jo to mě taky napadlo  tam je celej motor rozebranej..
Datum: 27. ledna 2010 14:50
 jestli budes jako ja,tak to vem do baglu a prodej to  ja uz mam doma pulku fyziky
Datum: 27. ledna 2010 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 jj,je to z dvoupísta Maneta.......je to jakoby Véčko
Datum: 26. ledna 2010 22:10
 Nevim to jistě ale myslim že Dvouválcová JAWA 250
Datum: 26. ledna 2010 21:56
 Zdar, s největší pravděpodobností to bude z maneta M90
Datum: 26. ledna 2010 21:49
 to bude Manet 90 ccm
Datum: 26. ledna 2010 21:49
Jméno: jony
IP: uživatel8558
 čau,když měním bronzové ojniční pouzdro za nové,tak ho musím vystružit i zvenku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2010 21:26
 ne
Datum: 26. ledna 2010 21:26
Posl.aktualizace: 26. ledna 2010 22:17
 na 5,5ml potrebuju o 2mm snizit, a na 40mm rozsirit spalovaci prosotr aby nenarazel pist hranama... a k tomu to mam teda jest enehcat takhle podtrhnout ?
Datum: 26. ledna 2010 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 nekdo celou hlavu podřízne rekneme o 2 milimetry a pak teprve upravi dosedaci plochu na valec a spalovák......takle sem videl snizenou origo hlavu od frikulina.....Stejsky to delat taky jinak......
Datum: 26. ledna 2010 22:14
 a to se nechava stocit o kolik ? dela se u i u standartniho 5,5ml ? nebo je to na mensi spalovaci prostory ?
Datum: 26. ledna 2010 22:04
 a to se nechava stocit o kolik ?
Datum: 26. ledna 2010 22:03
 musíš to stočit takhle, jinak to nepřišrubuješ na motor...
Datum: 26. ledna 2010 21:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Chce mit malej spalovak
Datum: 26. ledna 2010 21:29
 proc to ma odebrany az takhle ? to nechapu
Datum: 26. ledna 2010 20:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši pormiňte, že zase otravuji, vím že už to tu bylo několikrát, ale podle programu ze stránek http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html jak tam je kompresní poměr. Tak jsem si stáhl tento program a vyšlo mi, že při 5. výbrusu, musí mít hlava objem 5,1 ml abych dosáhl kompresního poměru 10,44:1 je to vlastně možné? Tak málý objem hlavy a tak malý kompresní poměr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 17:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Je mi jasný, že velkej kompresák ne. Ale budu mít 5. výbrus a motor mám po GO, takže když to dám na 10,5-11:1 tak je to tak akorát. Prostě aby ten fichtl jel co nejlépe a zároveň, aby ho to moc neníčilo
Datum: 27. ledna 2010 17:07
 Jak říká standa ....tenhle výpočet je jakejsi divnej mělo by ti to vyjít něco přes 11:1.....A taky souhlasím ze standou že u seriovýho motoru je zbytečné dělat velkou kompresy.Vyděl sem takový blázny že kdesi přčeetly že existuje skuteční a teoretický kompresák ....NO a řidily se podle skutečnýho  blázni  . Ale co už Kompresní poměr se u 2T motorů neda se zakladníma zkušenost¨ma vytočítat.Záleží na časování výfuku, výfuku a tak dál ...ale vám teoretický kompresák stačí ne ???
Datum: 27. ledna 2010 16:32
 joo no taky tam tenhel tyden musim zajit... o 2mm dolu a rozsirit spalovaci prosoto na 40mm kuli pistu
Datum: 26. ledna 2010 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady!
Datum: 26. ledna 2010 20:33
 do strikacky dej 5,5ml oleje,sundej hlavu dej tam starou svicku a nalij strikni to olej do toho...hlavu si dej na rovinu a tam kd elicuje hladina s krajem tak to zmer a o tolik to to nech snizit
Datum: 26. ledna 2010 20:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A tedy o kolik mm by se měla snížit? vím, že na objem 5,5 ml ale o kolik to je mm? 0,5mm?
Datum: 26. ledna 2010 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 na ten program zapomen....teoretickej prepocet je nejlepsi klasickej ....(objem+hlava)/hlava..... specialne tohle mam propocitany na vsechny smery...a ja to pocitam podle výšky vyfukovyho kanalu....ty cisla by vam asi nic nerekli....nech si udelat standartni hlavu 5.5ml a bude to nejak 10.2:1 .....neprehanejte kompresni pomer na seriovym motoru s puvodni vyskou vyfukovyho kanalu.......pod 5.5ml bych u seriovyho valce nešel!!!.....5ml hlavy se davaj na zavodni valce co točí 10 000RPM......tam je totiz kratsi doba kdy smes tlaci na pist pred vyfukovym kanalem a proto je treba zvednout kompresi a dokove i tam se nechodí nad kompresní pomer 10:1......u seriovýho motoru je to skoro zbytečný,ale realitou je,ze to pak o dost lip jede.......
Datum: 26. ledna 2010 20:00
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 4áu hoši, jak se má zajíždět babetta myslim jak dlouho a jakym způsobem, díkas za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2010 8:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Sjeď na této stránce dolů a klikni na obrázek babetty. V sekci motor je zajíždění popsané.
Datum: 26. ledna 2010 8:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Promiňte, že zase otravuji, ale netěsní mi hlava na bábě. Ptal jsem se v mototechně na těsnění pod hlavu a nemají. A objednávat samotné těsnění z fichtl krámku nechci. Nevíte jak ho nahradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 18:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky moc za rady!
Datum: 25. ledna 2010 18:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nic tam nedavej normalne si kup brusnou pastu na ventily a zabrus to jak tady nekteri radej .... zabere ti to max 15 minut ( i s umitim a hledanim naradi  )
a je to lepsi nez nejaky lemtaky silikonem.... nebo pak bych tam dal pri nejhorsim to tesneni vyrobeny z plechu ale silikon urcite ne je to prasarna
Datum: 25. ledna 2010 17:58
 ja tam dal silikon,kterym tesnim motory,ale nevydrzel ten tlak...akorat se ti vymackne okolo,prilepi se do hlavy a zasere svicku (moje zkusenost) lepsi je to vyriznout z nejakyho plechu nebo toho vicka..
Datum: 25. ledna 2010 17:39
Jméno: matoosh
IP: uživatel8542
 dalo by sa to utesnit aj cervenym silikonom??
Datum: 25. ledna 2010 16:39
Jméno: Honza
IP: uživatel8541
 Jo de to jednoduše stačí si koupit tmel PAULIN. mam to na fíkovy a koprese 100%.
Datum: 25. ledna 2010 16:18
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 na tesneni se vyprdni lepsi je sundat valec das na tu plochu trosku brusny pasty vezmes hlavu poozis na valec a rukou stim tocis a pak se podivas jestli ta pasta je pocely plose pokud ne tak opakujest znova a znova pak to dukladne ocisti a nasad spatky
Datum: 25. ledna 2010 16:09
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 BTW: nemáš to jen blbě dotažený? Má se to dělat křížem. Nebo jestli tam nemáš nějakej sajrajt přilepenej.
Datum: 25. ledna 2010 16:07
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Alobal asi ne. Ale třeba víčko od Nivey-možná, snad.
Datum: 25. ledna 2010 16:04
 vyrizni z vicka od zavarovacky to fungujedobre, nebo brusnou pastu, hodne casu a zabrousit
Datum: 25. ledna 2010 15:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za radu, ale hlava mi netěsní jen trochu. Uniká to jen tak trochu bokem. Já aluminový plech nemám. Můžu dát třeba normální alobal vyříznutý podle průměru válce? Udrželo by to ten tlak?
Datum: 25. ledna 2010 15:52
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Babetta (alespoň 207ka) těsnění pod hlavou nemá. Protože ale jsem ze starý školy a tvrdím, že těsnění pod hlavu patří, tak jsem ho udělal z 0,5 Al plechu- nakreslíš kružítkem mezikruží, vystřihneš nůžkama na nehty, zabrousíš šmirglem hrany. Ale sníží ti to nepatrně kompresi. A estli ti to netěsní hodně , tak nech srovnat hlavu nebo kup novou.
Datum: 25. ledna 2010 15:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte někdo jak se měří předstih?u tý mojí mám mít 4mm před H.Ú. a nevím jestli ten rozměr mám brát ze strany pístu nebo od prostředku.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:46
 sry chybicka se vloudila
Datum: 25. ledna 2010 17:46
 karlosi: ty asi s elektrikou nejsi kamarád, že. jiskra přeskočí v momentě, když se kladívko rozepne!
Datum: 25. ledna 2010 16:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mám čz 175/450
Datum: 25. ledna 2010 16:04
 jo, ale vzdalenost do HÚ ti to ujde vsechno stejnou, jenom do jiny vejsky, sice si myslim, ze 4mm je dost napis co mas za stroj vyjedes pistem do HÚ a nastavis odtrh. pak sjedes o neco zpatky a pistem se vratis na tech Xmm pred HÚ a nastavis stator, aby byly kladivka v ten moment zavreny. (pokud mas "vetsi" JAWU 175, apod. tak samozrejme otacis jenom destickou
Datum: 25. ledna 2010 15:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslel že 4mm před H.ú a v tom momentu nastavím kladívka na požadovanou vzdálenost
Datum: 25. ledna 2010 14:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v okamžiku kdy se začnou otvírat kladívka ti píst musí vyjet o 4 mm...no a to je přeci jedno jestli na kraji nebo uprostřed ne?? pořád ti vyjede o 4 mm....
Datum: 25. ledna 2010 13:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, vyměňuju pístní sadu za novou a mám i nové bronzové pouzdro a nevíte někdo jestli se to kromě vnitřku musí vystružit i venek? a jak ho vyměním.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 8:29
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 ... a nezapomeň na mazací ďourku
Datum: 25. ledna 2010 8:29
 pouzdru nalisujes do ojnicniho oka, potom budes muset vystruzit vnitrni prumer futra tak, aby se tam vlezl pistni cep...ale opatrne at to nezkurvis a nevystruzis to moc...
Datum: 24. ledna 2010 22:39
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 pri zajizdeni pistnich krouzku nebo vybrusu se maze vic nebo min ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 21:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nařet to 1:25 lepším olejem neš je M2t a jezdi tak 100km opatrně a po těch 20 km to občas protáhni ale třeba jen minutu
Datum: 24. ledna 2010 21:08
Datum: 24. ledna 2010 20:01
 jasně že si dělám prdel  ,jezdi tak normálně no,nepřeháněj to
Datum: 24. ledna 2010 19:56
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 dachl a to myslis vazne nebo si ze me delas prdel abych to cely posral protoze sem psal picoviny ??  sorry  dve slova jzs
Datum: 24. ledna 2010 19:54
 pusina neumý počítat
Datum: 24. ledna 2010 19:51
 plnej plnej plnej kotel
Datum: 24. ledna 2010 19:51
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 ale po 20 kilících se mu snaž vyhnat turbo z výfuku
jak to myslis ?
Datum: 24. ledna 2010 19:50
 kroužky se zajíždí 50 km,moc to ale nelechtej,ale zas tomu nedávej moc zabrat,ale po 20 kilících se mu snaž vyhnat turbo z výfuku
Datum: 24. ledna 2010 19:48
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 jo no tak sry za ty picoviny ;ú olej sem si ujasnil...a tedka ty rkouzky zajizdi se stejnym zpusobem jako vybrus ? a kolik km ??
Datum: 24. ledna 2010 19:46
 ty vole.taky vám připadá hoší že pan pepča je z čeledi teploušu? střílet!!!!
Datum: 24. ledna 2010 19:45
 mosis do benzinu jeste pridat caj repikovi vis ten lekarsky macicko  tusal dilini  D
Datum: 24. ledna 2010 19:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 pri zajizdeni krouzku samozrejme vic jinak to zadres hned a muzes si nakopat do riti
Datum: 24. ledna 2010 19:43
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 a jak mam zajet pistni koruzky kocourci
Datum: 24. ledna 2010 19:38
 jj pusina nechápe
Datum: 24. ledna 2010 19:22
 kedi ti bude vic mazat?ked budes mnet 1L oleja v 40L benzinu alebo 1L oleja v 20L benzinu hm?Ty pusyno.
Datum: 24. ledna 2010 19:20
 hrh hrh,,,ehm..to jakže kdyš dáš 1:20 je mín jak 1:50??  1:20 je víc oilu jak 1:50
Datum: 24. ledna 2010 19:19
Jméno: pepca
IP: uživatel6617
 normlane s emaze 1:40 a cetl jsem ze pri zajidzeni 1:20 tak to je min preci ne pusiny
Datum: 24. ledna 2010 19:16
 to dá rozum ze asi vic ojelu ne?
Datum: 24. ledna 2010 19:15
 já jsem mazal stejně,ale mazej trošičku víc
Datum: 24. ledna 2010 19:15
 Zdravim. Chtel bych se zeptat jakiu cenu má kompletně zgenerálkovaný motor na jawu 05. Mám doma 3 takové rozebrané motory a řekl jsem si že je zgenerálkuju a prodám. Generálka by byla provedena poctivě a pečlivě.Generálkou myslím: Nové ložiska+gufera,výbrus,píst,kroužky,repasovaná klikovka,olej,spojkové lamely+mezilamel,primátní řetaz,kolečko,těsnění,spojkové tyčinky,kladívko,kondík,kontakt,kluzné ložiska,sekundární kolečko,šrouby+podložky... Snad jsem na nic nezapoměl  Myslítě že mám šanci prodat takový motor za 3000Kč? Kolik byste za něj dali vy? Ptám se protože nevim jestli má cenu se do toho pouštět. Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel8537
 tenhle projekt je nerealnej......nejlevnejsi GO vychazi 2500......a za 4000 nikdo motor nekoupí!
Datum: 24. ledna 2010 23:17
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Taková generálka na motoru za tolik peněz se Ti vyplatí jenom když ji děláš pro sebe . Když to chceš poctivě udělané na kšeft , tak na tom jenom proděláš . Nehledě na to , že narazíš na nějakého trotla , který Tě bude stále otravovat za každý ,flíček" na tom motoru .
Datum: 24. ledna 2010 20:19
 ondrjawa: nemám co dodat  ,pěkně jsme se shodli
Datum: 24. ledna 2010 19:50
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 přesně jak říká dachl21 co so neuděláš sám to nemáš,si raději každej koupí nějakej starej motor,a zgenerálkuje si ho sám,protože když si to udělá sám tak
ví že to má poctivě
Datum: 24. ledna 2010 19:32
 no tak to by si neprodal,to si ten člověk koupí motor za 500stovku a udělá si generálku sám,pač co si sám neuděláš to nemáš
Datum: 24. ledna 2010 19:09
 pod 3000 by sem ani nesel no pokad tam bude vsecko to co si napisal.
Datum: 24. ledna 2010 19:09
Jméno: Radim
IP: uživatel8534
 zdarec, poradí mi někdo, koupil sem novou kliku na pionýra s jehlovím ložiskem místo pouzdra ale nejde to vpasovat do kupy asi málá díra v ojnici tak nevim co stym, jestli to vzít vystružníkem... předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 23:20
Jméno: standa
IP: uživatel8537
Datum: 24. ledna 2010 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš naopak...nahřej ojnici a ložisko dej do mrazáku
Datum: 24. ledna 2010 20:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zkus nahřát ložisko
Datum: 24. ledna 2010 19:48
 Cementovanou vrtvu neubere protože se jí výstružník ani nedotkne takže je to blbost. Ojnic mi prošlo rukou už tak 10 a tohle slyšim poprvé.....ono to je taky značně přensý někdy to chce cit na vložení čepu...
Datum: 24. ledna 2010 18:05
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Myslím že ne. Jednak je to cementovaný do hloubky 0,5 takže ubereš tu tvrzenou vrstvu a navíc je tam předepsaná drsnost 0,4 a tu výstružníkem těžko dosáhneš. (hodnoty z výkresu ojnice Jawetta). Reklamuj.
Datum: 24. ledna 2010 17:31
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 Zdar , zadřel jsem v Sobíku motor , a mám dotaz nejde to nijak zabrousit nebo vyfrézovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 21:38
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 no právě proto se ptám jestly jde udělat výbrus vyfrézováním
Datum: 24. ledna 2010 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba výbrus?
Datum: 24. ledna 2010 21:15
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Ahoj. chtěl bych se zaptat mám jawu 350 typ 640 tu bílou. má s ní nekdo zkušenosti???? při nízkých otáčkach to vypadá že se hádaj písty. ve vysokých otáčkách už jede ale musí se strašně vytaček. i když jedu z kopce a mám nizký otáčky tak se úplně dusí takže z kopce misím podřazovat. nebo nevíte kdo by byl schopen mi jí naladit. děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2010 18:53
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 O.K. diky moc. zkusim a pak dam vedet jak to dopadlo.
Datum: 28. ledna 2010 18:53
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 vyskoušej ji projet bez vzduchovyho filtru,nebo koupit novej filtr,,,, koukni se na trisky byvaji zoxidovany,,,, kup novy svičky brisk 15c,,,, vyfuky a kolena pořádně je vyčisti,a znovu přetesni,,,, a pokud to nepomuže tak si nech nastavit predstih,,,, z dlouhych kopcu nejezdi se zavřenym plynem jinak si ji zadřeš
Datum: 24. ledna 2010 15:08
|



|