Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci nevíte čím může být že mi nestartuje Jawa 20. Benzín tam teče a jiskru hází. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:46
Jméno: pepan
IP: uživatel11186
 benzín teče kam? do válce nebo do karburátoru? jestli teče do karburátoru ale ne do válce tak se mrkni na trysky.. a pokud je mokrá svíčka tak zkus vyměnit, nemusí házet pod tlakem.. pokud nepomůže tak ještě třeba seřídit předstih....
Datum: 08. prosince 2011 20:46
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 07. prosince 2011 19:28
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 odtrh, predstih, vzdialenost na sviecke, hladina v plavakovke
Datum: 07. prosince 2011 19:27
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 čau já si myslím že máš budto zacpaný karburátor nebo špatně seřízený předstih.
Datum: 07. prosince 2011 18:34
 Dneska se mi debilovi podařilo servat závit na hlavě (ledvinkové), tak jsem jí nahradil poslední dobrou (kulatou), dal jsem jehlu na 1zářez (na 2 byla svíčka černá) po složení a menším doladění jsem to jel projet, na 1.st. to začlo škubat asfalt až jsem z toho silně nechápal. Zajel jsem to projet a cestou jsem se stavil u kámoše, došly mu díly, tak se šlo vyměňovat začlo to halogenovou žárovkou... po nakopnutí záře jak z vesmíru  to jsem nechápal ještě víc, fakt nádhera, pak ale přišlo trochu zklamání když při přepnutí na dálkové to svítilo furt stejně  , ale tak co  pak jsem konečně vyměnil vzduchák, tak mi snad klesne spotřeba a příjde mi, že to asi bude chtít zase hodit bohatší směs, nejelo to úplně OK...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 17:33
Jméno: libor1
IP: uživatel12876
Datum: 07. prosince 2011 17:33
 od shora právě  výsledek je stejný (trhá asfalt  )
Datum: 07. prosince 2011 17:11
Jméno: libor1
IP: uživatel12874
 ten zářez počítáš od zhora nebo odspoda, já na jednom fichtlu měl normálně na 1.zářezu od zhora a svíčka pěkne cihlová, fichtl trhal asfalt
Datum: 07. prosince 2011 17:06
Datum: 06. prosince 2011 17:54
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 každej má něco, taky mě těší když se mi něco podaří vylepšit a fakt je to znát,
Datum: 06. prosince 2011 17:40
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau.. mám takový problém na 21 praskly mi řidítka tak jsem je zavažil a polot jsem vjel do díry a už jsem se kulal protože mi uletela polovina řidítek.. a ted tam chci dát nové s brazdou ale ty staré neumím ani za boha vyndat.. ten dlouhý šroub jsem vyndal ale ty řidítka ani za nic.. plss poradte jak dál..  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 13:25
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 aha.. díky..
Datum: 04. prosince 2011 13:25
 ahoj, tak ten dlouhej šroub znovu našroubuj na pár závitů stačí. Potom do něho lehce klepni, aby vypadl z drážky čep v řídítkách. Potom to půjde vydělat bez problémů..
Datum: 04. prosince 2011 12:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravim draci, mam jednu fofr prosbu, potřeboval bych od někoho odměřit jak daleko má bejt přibodlej hrot sedla na 555, nemám totiž sedlo a dneska to ještě celý pořebuju hodit do základu, abych to mohl co nejdřív odvest na lak http://www.ulozto.cz/11513216/04122011-002-jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 12:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 díky
Datum: 04. prosince 2011 12:35
 červená míra 25mm
Datum: 04. prosince 2011 12:27
Jméno: david
IP: uživatel6823
 cau draci potrebuji poradit kdyz jedu na babette vic jak 35 km/h tak se mi zacne klepat cela predni vidlice a musím zastavit čím to je\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 17:38
 Tak jak píše jony, zkus chytit vidle rukama a zakejvat s nima dopředu a do zadu, jetsli ucejtíš vůli - ložiska v krku, nebo vymletý misky. Jinak sundej kolo a zkus zahejbat kluzákem na všechny strany, jak moc se vyklá - silony (pouzdra) v háji.
Datum: 06. prosince 2011 17:38
Jméno: david
IP: uživatel10587
 s vnitrnima pruzinama
Datum: 05. prosince 2011 20:21
 Jakou máš? S vnitřníma pružinama, nebo venkovníma?
Datum: 04. prosince 2011 22:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špatná pouzdra ve vidlicích, ložiska v krku nebo v kole...
Datum: 04. prosince 2011 16:57
 ZDar dracii . chci se zeptat ted jsem na mem pinckovi vymenoval lamely dal jsem tam ty ferodove ... nalil jsem tam olej a stalo se toto : na nakopavacku to ma dost velky odpor ale i tak to prokluzuje zaradim 1 a s zadnim kolem ani nepohnu ani v ruce ani kdyz roztlacuju proste jakoby tam strcil nikdo mezi ozub kolecko a retez ve spojce sroub proste an i se to nehne nakopavackka to ksoro neudelate ani nohou ale kdyz zaberete tak se protoci .. newim si rady diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 9:51
 Tak to kompletně rozeber a skontroluj co si udelal špatně  a nebo to skus povolit tu spojku možná bude hodně napružena a sešteluj jí jinak tam asi nemá bejt vtom co by mělo bejt špatně ja nevím ja vždycky rozebral spojku vyměnil mezi lamelu + ferodovky sem dal sešteloval a lítal  prostě ja stímhle neměl problém a to opravuju a vyměnuju spojky furt na jakykoliv motorkách pro kámoše + i zájemce kdo potřebuje vyměnit spojku na fichtlech sem dělal spojky asi na 12 fichtlech a stále se todle nestalo takže máš někde chybu při sestavování nebo nemáš dobře seštelovanou
Datum: 04. prosince 2011 9:51
 zdarec draci, mam dotaz, přestal mi jet fichtl, zkoušel jsem vyměnit indučku, kondenzator a pořád nic, kladivka mam taky nove a pořad nehazi jiskru :/ .. daal jsem novou spinačku a pořad nic .... prosim poraďte co s tim může byt diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 11:26
 ještě jsem chtěl řict že proud do zadního světla jde
Datum: 04. prosince 2011 11:26
 čau, určitě to zkusim... uvažovak jsem aji natahnout celou eletriku nově... fajfku zkusim taky vyměnit... a do fajfky taky proud nejde .. diky za radu
Datum: 04. prosince 2011 8:57
 Zkusit i jiné svíčky popř odtrh na svíčkách! a taky zkus ještě jednou zkontrolovat kabely a proměř zapalovací cívku... nebo to zapoj z motoru na indukční cívku - vývod 1 a vývod 2 ukostři ... tím vyloučíš chybu v kablech .. podiv se na správně odizolované kladívka (bacha na ty gumový podložky) .. teď k VN káblu : ještě zkus sejmout faju a jestli kábl háže nebo jestli dá perdu do prstu , tak tam de proud tudíž špatná faja bo svíčka! ... taky zkus oba konce toho kabelu zkrátit o centimetr a pichni to tam zpět a vyměň faju .. třeba to pojede
Datum: 03. prosince 2011 18:47
 jo jo uzeměne to mám ... pravě že ten fichtl přestal jet z ničeho nic
Datum: 03. prosince 2011 18:05
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Pohlídej si jestli to je uzeměný jestli ne tak není uzavřenej obvod.
Datum: 03. prosince 2011 17:55
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 čau seso chcu se zeptat jestly by ten startovací segment do 555 a 550 pasuje aji do 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 18:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 na 05 je podobny jako u 550 555 akorat v tem kolečku nema tolik výřezů
Datum: 03. prosince 2011 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak pozor startovaci segment z 555 a 550 do 05 rozhodně nepasuje!jedině že by jsi dal celou hřídel se segmentem z 555 do 05 to už by pasovalo,05 má stejnej segment jako jawa 20,21,23
Datum: 03. prosince 2011 18:36
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 a co z 21 bude taky pasovat
Datum: 03. prosince 2011 18:04
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 nejsem Sesa ale odpovim ti JO bude pasovat
Datum: 03. prosince 2011 17:52
Jméno: hanzz
IP: uživatel12782
 zdar draci potřebuju nutně poradit fichtl ná aa ná jezdit  natočím ho na první šlaápnutí ale na neutrál když přidám tak to nejde do otáček a brutálně se tio dusí na jedničku taky ale když jedu na 2 nebo 3 tak to jede uplně suprově poradte mi pls co s tím mám dělat  ale před víměnou zápalka to jelo dobře. kondík to není indukčka taky ne karbce jsem zkusil už 2 a pořád to samí benzínovej kohout je čistej prosím pomoc  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:33
 Nám dneska s kámošem motor běžel krásně, filtr čištěnej i karbec a jakmile si dal víc plynu tak se začal dusit až chcípnul, stačilo seřídit předstih a jede parádně.
Datum: 03. prosince 2011 20:33
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 me to dělá přesně to samí taky nevim co s tim !!!
Datum: 02. prosince 2011 21:50
 Podle me spatnej predstih..na jednicku to peres vic do otacek nez na dva a tri,taky jednicka je silnejsi nez 2 a 3,a predstih ti to zvlada spis v nizzsich otackach..
Datum: 02. prosince 2011 21:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj.. Sice to sem nepatří, ale chtěl bych se zeptat, jestli nevíte čím to je, když mi škoda 110ls nechytá za tepla? Studená chytne na cvrk, ale teplá mě někdy potrápí, někdy i sama od sebe zdechne a pokud je to v provozu(ve městě), tak je to vážně peklo, pač to nejde většinou natočit a kolegové řidiči za mnou jsou nervózní  Díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 23:56
 tvůj karb je edsr.zkontroluj funkci el jehly a prohnutí víka karbu.seřizovací prvky jikovu 32 edsr najdeš kdekoli na int.pokud ani seřízení nepomůže je třeba přípravkem nastavit klapky.(předpokládám čistotu trysek a vzdušníků,seřízené zapalování,ventily a motor v ucházejícím tech stavu)
Datum: 03. prosince 2011 23:56
Jméno: trubka
IP: uživatel12854
 Pro postul-karburátory WEBER a dvojité JIKOV až od roku 1972
Datum: 03. prosince 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tady je to problém, auto je napasovaný na jinejch dokladech, takže r.v. mohu jen odhadovat. Motory Ls a 110r by měly být totožný, ale vážně jsem laik, takže nevim.. zde je odkaz na můj karbec..
http://rendis2.rajce.idnes.cz/nastenka/ teď jsem se díval do návodu k použití a je tam jen napsáno, ať se uživatel obrátí se seřízením karburace na odbornou opravnu, když chce seřídit tento typ karburace..
Datum: 03. prosince 2011 18:14
 to ovšem mění situaci.je třeba znát typ.bs je jednoduchý,zbylé dva jsou dvojité.nejlepší by byla fotka
Datum: 03. prosince 2011 17:14
 ak dobre viem nekde som to cítal že od asi od 1975 mali 110LS -ky motor z skody 110R aj s karbecom atd. Takze rok výroby?
Datum: 03. prosince 2011 17:11
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Koukal jsem na svíčky, jsou tam N15YC, jsou ale takové černé, zdaleka ne pěkně vypálené cihlové, tudíž by mě zajímolo, jak je možné, že se to ulejvá?? Trochu to sice žere olej, ale problém bych viděl v bohatý směsi.. Co s tím??
Datum: 03. prosince 2011 16:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak beru zpět.. karbec JIKOV 32 BS-3171 tam není, nemá na sobě žádnej štelovací šroub na bohatost a volnoběh, tudíž je tan buď jikov 32 ddsr či jikov 32 edsr
Datum: 03. prosince 2011 15:35
 řekl bych že karbec š100 a 32 bs je identický karburátor jak popisuješ.jsou tam 2 šroubky s pružinkou.jeden bohatost a druhý volnoběh.jinak návod na seřízení volnoběžných otáček je v návodu k obsluze
Datum: 03. prosince 2011 15:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jasný no, kouknu ještě na svíčky a uvidim.. Každopádně volnoběžný otáčky nevim jak změřit. Kdyby ten karbec měl šroub na sešížení otáček jako má třeba š100, tak je po problému, jenže takhle se mi v tom nechce kuchat..
Datum: 03. prosince 2011 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 Jako laika v této oblasti mi napadá jen to,že se asi ulejvá....a nebo blbý svíčky.....rozpálený fáčko mi drží volnoběh i 600ot/min a jen ševelí (to jsem jen tak zkoušel jaký nejnižší volnoběh udrží,když jsem ho seřizoval , pro běžný provoz mám nastaveno asi 850ot/min-kvůli poklesu volnoběhu při zapnutých světlech).....tím chci říct,že rozpálený to musí držet....
Datum: 03. prosince 2011 14:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Mám tam karburátor JIKOV 32 BS-3171, mám doma ještě klasickou škodu 100, tam v seřízení problém nevidim, ale jak mám na tomto karburátoru přidat, mám na mysli, aby se zvýšily otáčky na volnoběh.. po jizdě to auto po pár minutách na volnoběh zdechne.. Pro trubka: jsem holt amatér, kterej má rád starý moto a auta, takže kdybych věděl co a jak, tak se neptám. Jinak standa: filtr jsem měnil a nepomohlo to..
Datum: 03. prosince 2011 13:01
 pro trubka na 110 ls patří buď weber,jikov 32 ddsr či jikov 32 edsr
Datum: 03. prosince 2011 11:07
Jméno: trubka
IP: uživatel12845
 Pro postul, Jenda asi neví co je karburátor.Zkusím napovědět -máš tam JIKOV 32 BST-3140 nebo32 BS 3171 .Na seřízení jednoduchý karburátory
Datum: 03. prosince 2011 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel12843
 to sem řešil u fáčka.....vzduchovej filtr.......a startovat bez plynu
Datum: 02. prosince 2011 23:35
 jaký karbec
Datum: 02. prosince 2011 23:18
 Muze to bejt smesi nebo svickama..zkus si pohrat  mozna bych si zkusil i nablikat predstih
Datum: 02. prosince 2011 21:08
Jméno: kreedz
IP: uživatel10514
 Caw, mám tký problém: mám 20 a prostě se jí neche jít do otáček a newim co s tim. nová svíčka, vyčištěnej karbec, všechno.
Už nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 16:24
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 mě to jde do 3/4 a vic taky ne a kdyz vymačku spojku tak to jede na plnej a taky nwm co stim
Datum: 03. prosince 2011 16:24
Jméno: kreedz
IP: uživatel10514
 jde to vytočit tak do 1/2 a prskat to nezačne, prostě to víc nejde
Datum: 01. prosince 2011 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám to chápat že motor se vytočí do cca 3/4 otáček a pak začne prskat a cukat a nejde vytočit víc?problém je ve znečištěnejch kladívkách který pořádně nepřevedou proud,opiluj je pilníčkem
Datum: 01. prosince 2011 20:56
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 a vyfuk
Datum: 01. prosince 2011 19:57
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Skus vyčistit nádrž může být zanesená.
Datum: 01. prosince 2011 18:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 rozladěné zapalování. V prvořadě nastavit předstih
Datum: 01. prosince 2011 18:44
Jméno: kreedz
IP: uživatel10514
 este neco te napada?
Datum: 01. prosince 2011 18:39
Jméno: venca
IP: uživatel289
 ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 01. prosince 2011 18:22
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 ahoj mam problém s mojí babetou má najeto jen 7 tisíc a vždicky táhla měla sílu ale těd najednou neni silná netáhne a občas vynechá myslíte že svíčka nebo vejfuk zanesenej karbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 17:06
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 díky za rady
Datum: 30. listopadu 2011 17:06
 když vynechává, tak bych tipoval svíčku nebo ten kárbec... vypálením výfuku nic nezkazíš
Datum: 30. listopadu 2011 17:04
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cus mam fichtla 21, na jednicku jede paradně ale jak mu hodim 2 tak se jakoby dusi a nejde vytocit a brzdi to ... karbec je ok klika pist valec taky .. uz fakt nevim dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 20:28
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 taky mi to dělalo to samí vičistit filtr karbec vyndej vihraj si s vičištěním a pojede to a ten předstih to může dělat taky ale já ho mněl nastavenej že my svíčka pálila do cihlova a dělalo to
Datum: 01. prosince 2011 20:28
 hele zkuš pořádně nastavit předstih mě to taky tak dělalo nastavoval jsem ho kolikrát a až potom jsem ho nastavil 1,7mm tak to pak bylo v pohodě fakt to vyzkoušej normálně sundej hlavu nějak si utáhni válec aby se ti nehejbal a třeba šuplerou to naměř a když to nepomůže tak zkuš aby tam šlo méně benzínu nebo to může být špatná cívka kondenzátor nebo fajfka musíš zkusit všechno ale prvně bych se podíval na ten předstih a odtrh to si myslím že to bude tím jestli to opravíš tak napiš jestli se to pvedlo..
Datum: 29. listopadu 2011 13:33
Jméno: petr
IP: uživatel10792
 čau, na mé j350/634 se vyskytl problem nejde řadit 3 a 4 stupeň když radičkou zatlačim dolu nejde to jako by to bylo nadoraz anebo jako by tam už 3,4 ani nebyla montovana. MOtor jsem rozebral a prevodovka je dobrá vidličky mírně sjeté ale v míře, řadici vidlička rovná,čím to? pochopím když rychlost vyskočí ale ža by nešlo ražadit 2 rychlostni stupně to je divné
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:47
Jméno: Jan Mlateček
IP: uživatel12620
 je v prdeli stromeček
Datum: 16. prosince 2011 21:47
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 to se mi na mém fichtlovi stalo taky.. myslím že by ti to mohlo pomoct..  já jsem měl motor rozpůlený kvůli převodovce.. a potom jsem vyměnil díl a začal skládat.. a nešla mi hodi 1 a 3 tak to jelo jen na 2.. bylo to tím že jsem dal špatně kolečka.. vsadím se s tebou že je neco špatně v té převodovce.. myslím že to bude stejný problém..
Datum: 27. listopadu 2011 21:50
Jméno: renovace
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 18:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 16"
Datum: 27. listopadu 2011 18:49
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 cus draci, mam problem s jawou 21.. kdyz jedu na 1. tak cuká a na neutral vynechava a nejde vytocit, ale kdyz jedu na 2 a 3 tak jede bez problemu... prosim poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 23:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ucpanej vzduchovej filtr
Datum: 27. listopadu 2011 23:22
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 se ti to někde dusí skus vyčistit a seřídit karbec
Datum: 27. listopadu 2011 17:36
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 18:17
 Tak to je pěkná cena.  Uvidím ještě po novým roce jak se rozhodnu, pak bych se ti ozval.
Datum: 28. listopadu 2011 18:17
 Podle toho na cem by sme se eventelne domluvili,za praci 400 - 600 + naklady na pist,krouzky,vybrus atd....
Datum: 28. listopadu 2011 13:31
 Stando, kolik si tak bereš za úpravu válce na origo motor na običejný ježdění?
Datum: 27. listopadu 2011 15:42
 Umim do motoru "přidat trochu elánu" za daleko menší peníze,než je kupování drahejch krávovin k ničemu....
Datum: 27. listopadu 2011 14:01
 honzik: johnny má pravdu, ty nemáš vyštelovanej ani origo motor a už bys tam chtěl roubovat jinej karburátor...
Datum: 27. listopadu 2011 11:37
 základ je GO motoru a nechápu proč všichni hledáte nárust výkonu v karbecu
Datum: 27. listopadu 2011 11:24
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 12 mm mi prijde malo ,spis bych sel po nejake 19mm pokud mas upravenej valec
Datum: 27. listopadu 2011 1:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 S tim karburátorem to nepojede nebo asi pojede ale jen do hodneomezenxch otacekto tvoje duseni muze delat cokoliv ale videl bych to treba na bohatou smes
Datum: 27. listopadu 2011 0:55
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cus draci, jak mám rozchodit prední tlumiče ? dycky se zaseknou a dolu je musim sklepat ... prolil jsem je olejem namazal vazelinou a porad nic ..dik moc petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 12:41
 Já sem do nich nalil brzdovku, sundal kolo a tyčkou sem postupně točil s jedním a pak s druhým, potom sem nandal kolo a párkrát zapružil, vytekla ta brzdovka a postupně se rozchodily.
Datum: 27. listopadu 2011 12:41
 máš je nespíš podražený... tzn. ohlý
Datum: 26. listopadu 2011 20:13
 myslím si že by ti pomohlo je rozdělat vyčistit, dát tam nové pružiny a silony..
Datum: 26. listopadu 2011 18:25
Jméno: aaaa
IP: uživatel5546
 custe lidi je jedno kdzy skladam motor na pionyra jakou rychlost tam necham zarazenou pri skladani? kdyz nemam spojene bloky motoru tak to fka jak ma,,ale kdzy je spojim a zasrubuju tak vzdy kdyz dsm neutral tak se mi toci i hridel na ktere je spojkovej kos tak i naboj s 23 zuby (sekundarni kolecko+ retez se na nej monutje) nevite plis cim by to mohlo byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 19:54
 Mě to dělalo něco podobnýho, když sem šložil motor a utáhl šrouby a měl zařazenej neutrál, tak se mi pořád točilo sekundárko, tak jsem to znovu rozpůlil a vše chodilo jak má, zase sem to složil a to samí. Tak jsem pořádně podržel sekundárko, párkrát prošláp a už to bylo v pohodě.
Datum: 25. listopadu 2011 19:54
 vidím to taky na tu vidličku... včera jsem skládal motor a nachytal jsem se tak samo  buď mi nešla startovačka, nemohl jsem to spůlit, nebo kvalty... nakonec jsem koumál rozpůlil to zkusil kvalty a hele... měl jsem neutrál, kvalt, kvalt, kvalt a neutrál  přitom kvalty neseďely tam, kde měly...
Datum: 25. listopadu 2011 17:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná dáváš obráceně vidličku řazení
Datum: 25. listopadu 2011 17:38
Jméno: Dano
IP: uživatel12547
 hoj drai chci se vas zeptat co si mám koupit jawa 175 nebo 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 21:45
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 to si myslim je tvoje volba na co se cejtíš, co ti finance dovolí a tak, já si myslim že obě ty motorky jsou na podobný úrovni, nebo já nevim jak to jinak říct, čistě tvoje volba, kamarád měl jawu 250 předělanou do krosu po polní cestě, párkrát sem na ní jel a dobrý, jenže mám fichtla tak mi příde vše silnější  , poptej se známých, kámošů, poptej se na poruchovost, já nevim jak to posoudit
Datum: 24. listopadu 2011 21:45
|



|