slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel4207    
Zdar draci,dnes jsem vytáhl tátovu Jawu 250 ze stodoly a chci ji zprovoznitbaterka tam neni tak potřebuju poradit jakou tam mám koupit.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V kejvačce jezdim maličkou 6ah a neni s tim problém...
 
 
Datum: 26. června 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
11 Ah mám já u 350 a v pohodě
 
 
Datum: 26. června 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u panelky 250 je předepsaná 6V 14Ah ale 11Ah by mělo bohatě stačit
 
 
Datum: 26. června 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: zdar      IP: uživatel12505    
zdar muzu pouzit na 250 6v 12Ah (VARTA)
 
 
Datum: 26. června 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6V11Ah.............
 
 
Datum: 26. června 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, jelikož mi začala klikovka dělat neplechu, tak jsem rozerbal motor, vyměnil jí za druhou, údajně dobrou, vyměnil všechny ložiška za nové a zuby a automat použil ze starého motoru, protože bylo vše v pohodě. Včera jsem to zkompletoval, problém s klikovkou se vyřešil, ale fichtl má slabý výkon, zdá se mi úplně jako kdyby ho něco brzdilo a má takový divný zvuk, takový tlumený, jako kdyby se chtěl dusit. Napadlo mě, jestli jsem třeba moc nezatlačil gufera na klikovku, a jestli mi to nebrzdí chod motoru (kdysi se mi to stalo a opravdu vytáhnutí gufer a opětovné zatlačení menší silou zpět problém vyřešilo). Předstih mám na 1,8. Ve chvíli, kdy se mi motor povede vytočit do vysokých otáček, se celkem drží a má víceméně dobrý výkon, ale jakmile klesne na nižší otáčky, výkon rapidně klesne. Nevíte prosím Vás co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
co já bych prvně zkontroloval by byl výfuk :-D
 
 
Datum: 11. července 2012 10:41
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci, nevíte kde by se dalo vycentrovat kolo na jawu 350 ? Mám tam všechny špice povolený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
OK dik, zkusim to. Byl jsem v pneuservisu a tam to nedělaj.
 
 
Datum: 25. června 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V cykloservise to někdy dělaji...
 
 
Datum: 25. června 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: romaxi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny Fichtláky a Babeťáky a který se mnou budou mít trochu trpělivosti.....mám babetu 207/356 r.v. 1983, je od nova v rodině, tak jsem jí vytáhl ze stodoly dal trochu do pucu, koupil jsem nové bovdeny,řetěz ,rozběhové čelisti,startovací čel.rozetu 39zubů,pakny a spoustu dalších věcí :.......chytá na tak zvaně na drcnutí a stojí třeba měsíc, to je všechno v poho, jede krásně docela i rychle, ale po rovině a mírného kopce a kdy začíná problém:..... jedu po silnici po rovině a přijde větší a třeba krátký kopec, přestane tahnout jako se zastaví, začnou se zvedat otáčky a začne prokluzovat, někdy stačí dvakrát třikrát šlápnout rozběhne se a jede dál ale někdy hlavně cesta tipu, rovina, táhlý kopec bez šlápnutí to nejde,kdybych nešlápl jako umře.......stačily by třeba jenom kroužky? výbrus tam nikdy nebyl dělán....moc a moc díky za pomoc...............myslím si,jako padesátka by mohlo kopce trošku brát.........ještě jednou díky......Roman odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: corny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi taky dělala, dal jsem to na výbrus a jede suprově, nebo je možné že se spojky musí trochu opotřebovat...;-)
 
 
Datum: 26. června 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel14016    
díky moc všem za rady, jdu na to...........rn
 
 
Datum: 26. června 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
taky by to mohli dělat klouzající čelisti když jsem daval na babettu 210 nove tak mě to taky nechtělo ubec jezdit a tak po 10 km co jsem ujel rychlostí 20km/h si sedli a začalo to teprve jezdit
 
 
Datum: 25. června 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel12689    
zkus si přitáhnout spojku :-D
 
 
Datum: 25. června 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak sundej hlavu a projed prstem po vnitřní straně válce, pokud u konce válce (směrem k hlavě) bude znatelný schodek, tak to bude chtít výbrus tj celou pístní sadu. Pokud to nebude tak hrozné tak vyměň jen kroužky.Po výměně kroužku dej trochu víc oleje, jak vyjedeš jednu nádrž tak už pak míchej normál . :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
zdravim mam jawu 250/353 po renovaci a když zabrzdím přední brzdou tak mi začne přední kolo poskakovat po silnici poraďte co stim? něco podobnýho jsem měl i v autě ale to byly zvlněný kotouče odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
pakny jsou fungl nový a rozplejtat kolo se mi kvuli tomu nechce
 
 
Datum: 24. června 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukáním nic nezjistíš.. dej rovnou stočit buben a nové pakny.
 
 
Datum: 23. června 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
diky za radu kouknu na to
 
 
Datum: 23. června 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
opravit to jde,rozplíst kolo a buben stočit na soustruhu
 
 
Datum: 23. června 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Mě todělá na Mustangovy . Je to šišatým bubnem . Ale myslím , že to spravit nejde
 
 
Datum: 23. června 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Zdar draci, nevíte někdo prosímvás, proč, když utáhnu šrouby na zapálku, tak se strašně těžce točí a když je povolim, tak to jde zase normálně? Díky za odpověď..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Klikar: Vážně, jo? No to by mě ani ve snu nenapadlo!!!..:-) Jawa 50: to jsem zkoušel, málo platný. Voni dřou ty světelný, takže holt nebudu svítit.
 
 
Datum: 24. června 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
stačí povolit ty 3 cívky odšoupnout je kousek od magnetu a je to ok
 
 
Datum: 23. června 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by ti někde něco dřelo???? to jsou mi zas dotazy....
 
 
Datum: 23. června 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: onome      IP: uživatel10514    
Cau draci, potrebuuju pomoc .. na sve jawe 50/20 se mi stále protáčí ten šnek do kterého vede náhon tachometru. Nevíte co s tim? Když tu zadní osu utáhnu tak aby se netočil tak jde zase hrozně ztuha kolo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mi to původní uchycení šneku nefungovalo.. tak jsem šneka přívázal k rámu vázacím drátem a ani se nehne
 
 
Datum: 23. června 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Jak na šneku je ta drážka, tak do jí musí pasovat ten šponovák. Jenže ono to moc nepomáhá, takže to tam asi natunit kladivem + šroubovák, aby si to pořádně sedlo. Pokud teda nemáš nějakej zánovní stroj, do kterýho by ti bylo líto mlátit...:-) já měl stejnej problém. Jo a ze začátku tu matku moc neutahuj, jen tak aby se nehejbal šponovák a ono si to po chvíli sedne a dotáhneš to...snad ti to pomůže..:-)
 
 
Datum: 22. června 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, mám problém u jawy 250/559, vždycky když nastartuji přidám plyn tak se to jen hrozně zadušuje, ale dělá to idykž je to teplé, po nějaké době běhu motoru už je to lepší ale dělá to furt, motor mám po kompletní go od odborníka takež nevím, nemůžete to být zanešeným karburátorem? díky za nějaké rady oravdu se to hrozně zahušuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: JanNoha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Chtěl jsem se zeptat, než to budu rozebírat. Mám Jawu 250 panelku a už rok nejela moc čistě - občas zaškubala. Teď když jí nastartuju tak na volnoběh jde čistě, ale když přidám tak se to dusí, ulejvá se svíčka a nakonec to chcípne. Když jsem sundal zapalko tak jsem zjistil že se mi hřídel mele dopředu a dozadu. Ne nahoru a dolu. Takže ložiska by měly být ok. Nevíte kde může být chyba. Díky za Vaše odpovědi. Kenny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: JanNoha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju za odpověď, zkouknu to.
 
 
Datum: 25. června 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je klika takto volná jsou buď opotřebené vnitřní kroužky ložisek a nebo čepy klikového hřídele.
 
 
Datum: 21. června 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Nazdar draci Našel jsem na půdě starej motor z jawy 20 nebo 21 byl brutálně zasranej tak jsem si řekl že ho rozložím na díly které očistím a uložím je do garáže. sekl jsem se u magneta na který jsem si vzal poměrně špatnej šroub tak jsem ho tam strčil a točil točil a jadnou točím naprázdno a koukám že jsem mu ukroutil hlavičku ale tak debilně že to nejde ničím chytit.. nemáte někdo nějakej nápad jak ten rotor sundat?? napadlo mě to odvrtat ale aby se tam nepoškodili závity... díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13998    
Já bych to pokapal rezojedem, ohřál (několikrát po sobě), nechal nějakou dobu působit. Potom si důlčíkem označil střed šroubku a LEVÝM vrtákem (nebo vytahovákem) odvrtat. Příště až to nepude, udělej to předem tím rezojedem a klepni na hlavičku, tím "odrazíš" zarostlý závit. Pokud má štou drážku nebo kříž, je moc dobrá věc rázový šroubovák: http://storage.motovirus.cz/images/large/2e4205893c3f54171e2c36d2bdaf41b3.jpg
 
 
Datum: 20. června 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže pochybuji že to půjde stáhnout protože stahovák zapřeš středem na ten šroub, který sice je zapřený o kliku ale závitama drží na rotoru a packami na rotor a tudíž ti půjdou síly proti sobě .. ?
 
 
Datum: 20. června 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdarec. No, hele s tim stahovákem musím potvrdit, že to jde fakt pěkně. Taky jsem půlil motor a nějakej dřevák prede mnou strhl závit. Takže jestli ten stahovák máš určitě doporučuju ;-)
 
 
Datum: 20. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draku, právě jsem půlil motor z 21 a rotor jsem sundal pomocí stahováku na primáto ;-))....nechtělo se mi totiž zase řezat tyčinku do rotoru :-DD Zkus to, mělo by to krásně jít ;-))
 
 
Datum: 20. června 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13993    
problém je že čouhá fakt jen kousek..
 
 
Datum: 20. června 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
navařit matičku jak píší nebo zkusit pilkou na železo vyřezat výřez pro šroubovák ale to nevim jestli je to tam na fest ta ks tím nepohneš spíš tu matku
 
 
Datum: 20. června 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: Veck      IP: uživatel13992    
Bud navařit matku nebo rotor poklepat gumovou paličkou. Doufám, že jsi to dělal osmičkou šroubem. Znám mechanika co tam strčil šrub M5 a zalomil ho do čepu kliky, mechanik motorových se státní maturitou..
 
 
Datum: 20. června 2012 6:22
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to hasakem
 
 
Datum: 19. června 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus na něj navařit matku
 
 
Datum: 19. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel13990    
Čau draci chci se zeptat jaká je nejlepší svíčka pro mustanga díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
n15c a víc neřeš :-)
 
 
Datum: 19. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
taková co hází jiskru...
 
 
Datum: 19. června 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
čus kluci potřebuju pomoct, když dám na čezetu duši která tam má přesně být a jedu to projet tak se vždycky roztrhne u ventilku už se takhle zničili 3 duše !! asi to tam nějak proklouzne a roztrhne se to prosím o rady ČIM TO JE? A JAK TOMU MÁM ZABRÁNIT ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamošomovi :-D mrkni na rafek, jestli tam mas vubec tu kubu co kreje niple,je to po celem prumeru rafku. Taky mrkni okolo diry na ventilek jestli tam nemas ostre hrany. A pri nazouvani si davej bacha at mas ventilek kolmo nahoru a neni tam krive,a poradne to nafoukni na predepsane hodnoty. Ze by ti proklouzla, to je malo pravdepodobny.
 
 
Datum: 20. června 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
a nebude to tím, že ta duše vždycky nějak proklouzne?
 
 
Datum: 20. června 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
je to tou duší že ja to moc malí na tom ventýlku ta podložka kamošomovi jse to taky stalo tak jsem mu to zalepil a udělal a jezdí s tym do ted
 
 
Datum: 19. června 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: mirek      E-mail:      IP: uživatel13988    
dobry den chtel bych vedet proc moje babeta 207 po ujeti asi 4km zchipne pote vychladne a jede normalne dal a pak se to opakuje a benzin do ni tece tak nevim kde je chyba dekuji za vase názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošovi takhle blbnul tyristor
 
 
Datum: 19. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
co třeba svíčku nezkoušel si dát jinou estli to nepomůže?
 
 
Datum: 19. června 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Čus draci. Má nějáký vliv na výkon motoru když se zahřejá i karburace? Myslím tím že se mi hřeje od motoru.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
Ok,děkuji za objasnění :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Pro Jawa 50: Na autech (4T) bývá dokonce předehřívání sacího potrubí (buď topným tělískem, nebo plyny od výfuku). Dělá se to proto, aby byla směs než příjde do válce už částečně odpařená (v plynném stavu) aby se lépe vznítila. Jenže u 2T směs projde nejprve horkou klikovou skříní, takže není třeba sání zahřívat. V tom případě platí, že je lepší mít ho chladné.
 
 
Datum: 20. června 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Dej mezi válec a sací kolínko něco co nevodí teplo. Teoreticky, když se kolínko zahřeje, zahřeje se i vzduch jím proudící, teplejší vzduch má větší objem, takže se nasaje menší množství vzduchu. Nejsem si jistej do jaký míry je to poznat při jízdě, ale v odborných knihách to tak píšou... :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
´nepoznáš´
 
 
Datum: 20. června 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
na aute se ti taky zahřejvá karbec když jedeš a nic neoznáš :-)
 
 
Datum: 20. června 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo silikon je špatně, mělo by tam být těsnění aspoň 2 milimetry tlusté.
 
 
Datum: 19. června 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Jo to právě řeším.. dělal jsem go na B210. Jedniný co v tom krámě neměl byla ta podložka mezi kolinko a válec... no tka jsem karbec osadil na silikon. jenože to teplo z válce jde přímo na kolínko a karbec.. po jízdě je to rozpálený jak blázen to kolínko a karbec dosti teplej. A to těsnění by udajně mělo zabránit tomu aby se teplo z válce nešířilo na karbec :-) ale už jí mám objednanou tak jí tam hnedka vrznu. dík
 
 
Datum: 19. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13989    
Vliv to má negativní,ale nedestruktivní....laicky řečeno-je to pak líný jako prase ale motoru to nijak neškodí....ale určitě bys měl najít příčinu...
 
 
Datum: 19. června 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po jízdě má být ideálně kolínko studené, o karburátoru ani nemluvě. Přes teplé sací potrubí hůře prochází směs do válce.
 
 
Datum: 19. června 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pitu se mi po delší cestě zahřeje karbec a kolínko tak, že na kolínku skoro neudržím ruku. Vždy na chvíli zastavím a pak jedu dál. A nikdy sem si nevšiml, že by to jelo nějak hůř.
 
 
Datum: 19. června 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaký vliv to mít bude...
 
 
Datum: 19. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel13985    
Zdravím draci, mám problém s mustangem 23!! Za žádnou cenu nemůžu udržet volnoběh!! Jsem z toho úplně bezradnej zkusil jsem snad úplně všechno! volnoběžná tryska nemá skoro žádnej vliv! vyměnil jsem karburátor z jinýho pincka a stejně pořád!!! nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel6480    
právě, že tam je úplně novej výbrus s pístem a krouřkama! Přetěsnit to u kolínka ke karburátoru mě taky napadlo, ale nic!! Úbec to nechápu, co s tím může být.
 
 
Datum: 20. června 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok když jsi vyměnil karbec tak tam nehledej chybu, přetěsni kolínko u válce a karburátoru, zhoď hlavu a nahmatej schodek na válci, pkud bude tak novej výbrus nebo jen kroužeky .. hlavu vyčistit a zbrousit tak aby dosedala, zhodit komplet zapalování a vyměnit gufero a zapalování dát zpět, nastavit předstih a odtrh .. pak zkus rozebrat rychlopal vyčistit a namazat, koupit nový bowden .. v bowdenu musí být vůle, která se šteluje u víčka karburátoru (tím šroubkem co prochází bowden) protože by se ti přidával plyn kdybys otočil řídítky :-D Víc nevím ...
 
 
Datum: 19. června 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: hruska05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a čo tak zodraté šupátko ?
 
 
Datum: 19. června 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přetěsni to mezi válcem a kolínkem karbecu a mezi kolínkem karbecu a karbecem... za to níc nedáš asi to přisává někde faleš
 
 
Datum: 19. června 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3219    
Tak když píše že nemože seřídit :-D
 
 
Datum: 19. června 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Co třeba ten volnoběh seřídit?
 
 
Datum: 19. června 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel3219    
Výbrus? Nebo aspon krouzky... podle mne to nemá tlaky...
 
 
Datum: 19. června 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: ladas      IP: uživatel5727    
Zdravím všechny,co může způsobovat tzv. dušení (sotva se točí ) motoru v nízkých otáčkách u Jawy 21 ??Přitom při volnoběhu jde do otáček parádně a na 3.rychlostní stupeň vyjede dobře i táhlé kopce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
třeba velkej předstih nebo bohatá směs
 
 
Datum: 21. června 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
ahoj, čím to je když nastartuju mustanga kousek s ním popojedu(50m) a a pak se ukucká trysky svíce čistá. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 8:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych spíš řekl že blbě dotejká benzín do karburátoru. Vždycky nateče plovákovka, ty jí za 50m vyjedeš a chvilku trvá než zas nateče a takhle pořád do kola...
 
 
Datum: 19. června 2012 8:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
nemáš špatnou tepelnou hodnotu svíčky ?
 
 
Datum: 18. června 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: Danča      IP: uživatel6155    
Čau draci,mám dotaz....mám pincka a nastartuju stojím na místě třeba 3 minuty a OK,potom ho zdechnu dojdu za chvíli a za boha ho nemůžu nastartovat...musím to roztlačit 12a to taky nechytne hned ale nakonec chytne ..čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Klasika u pincka. Při startování zahřátýho motoru ho naklon napravo a chytne raz dva :-)
 
 
Datum: 19. června 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13174    
možná líp nastavit ale třeba jen funguje to že teplý pio huř chytá musí se při nakopavaní naklonit na stranu karbece ..je to nejaký nedodělek protože je to napsáno i v návodu že se teplej má pro snažší spuštění naklonit...skus třeba to pomuže víc jak složitě ladit
 
 
Datum: 19. června 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim ve spolek, hoši nemate nějakou efektivní rádu jak se zbavit barvy (syntetiky) na středech kol? Je tam dost blbý přístup. Možná ste to taky někdo řešili tak prosim o vaši radu. :-) Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jon: stříbřenku odstraniš i acetonem :-D
 
 
Datum: 18. června 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jon: Já sem to sem už dlouho nepsal, ale na odstranění barvy se mi kupodivu osvědčil odstraňovač starých nátěrů...
 
 
Datum: 18. června 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: jon      IP: uživatel12505    
zdar taky bych potreboval poradit cim odstranit z ráfků stříbřenku (nejlepe nekde v okoli brna) brzdovku jsem skousel ale neslo to, potrboval bych neco co to dobre odstrani dík
 
 
Datum: 18. června 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo brzdovku sem skoušel ale neodstranilo to skoro vubec nic, dival sem se po tom odstraňovači a ten stoji 150,- což se mi zda trochu hodně. Ale asi to bude nejlepší volba
 
 
Datum: 18. června 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brzdovka něco rozeřere, něco ne (to se mimochodem už mohlo vyzkoušet). Já bych nic nevymejšlel a vzal to odstraňovačem starých nátěrů, proto ho taky vyrábí, ne?
 
 
Datum: 18. června 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak je to s brzdovkou třeba?
 
 
Datum: 18. června 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13658    
čest vyzkoušej odstanovač starých barev po natřítí to naboptná a pak to odstraníš
 
 
Datum: 18. června 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Jeryk      IP: uživatel10178    
Zdar lidi. Strejda (a další co ji vlastnili) vlastnil Jawu 90 a říkal že to byla fajn motorka, ale že na ní jedna věc furt do okola kazila. Moje otázka zní, jestli nevíte co to bylo, a jestli to jde v současnosti už nějak opravit/nahradit. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2012 5:55
 
 
 
 
Jméno: Vesk      IP: uživatel13981    
Taky jsem měl 90, sralo se tam to zapalování.. Ale většinou se jednalo o špatný kontakt takže když jsem všechno zacínoval problémy se starty a vynechávání ve vysokejch zmizely..
 
 
Datum: 18. června 2012 5:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co vím od známeho který je 90kama posedlý tak je problémové zapalování... dá se vyřešit výměnou za VAPE
 
 
Datum: 17. června 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
převodovy a poměrně často klikovky (na spodním oku ojnice)
 
 
Datum: 17. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
myslim ze se u toho srali prevodovky
 
 
Datum: 17. června 2012 20:36
 
<  71  72  73  74  75  76  77  78  79  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:19:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu