Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza15
IP: uživatel4207
 Zdar draci,dnes jsem vytáhl tátovu Jawu 250 ze stodoly a chci ji zprovoznitbaterka tam neni tak potřebuju poradit jakou tam mám koupit.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 21:19
 V kejvačce jezdim maličkou 6ah a neni s tim problém...
Datum: 26. června 2012 21:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 11 Ah mám já u 350 a v pohodě
Datum: 26. června 2012 21:15
 u panelky 250 je předepsaná 6V 14Ah ale 11Ah by mělo bohatě stačit
Datum: 26. června 2012 20:36
Jméno: zdar
IP: uživatel12505
 zdar muzu pouzit na 250 6v 12Ah (VARTA)
Datum: 26. června 2012 20:28
 6V11Ah.............
Datum: 26. června 2012 20:20
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci, jelikož mi začala klikovka dělat neplechu, tak jsem rozerbal motor, vyměnil jí za druhou, údajně dobrou, vyměnil všechny ložiška za nové a zuby a automat použil ze starého motoru, protože bylo vše v pohodě. Včera jsem to zkompletoval, problém s klikovkou se vyřešil, ale fichtl má slabý výkon, zdá se mi úplně jako kdyby ho něco brzdilo a má takový divný zvuk, takový tlumený, jako kdyby se chtěl dusit. Napadlo mě, jestli jsem třeba moc nezatlačil gufera na klikovku, a jestli mi to nebrzdí chod motoru (kdysi se mi to stalo a opravdu vytáhnutí gufer a opětovné zatlačení menší silou zpět problém vyřešilo). Předstih mám na 1,8. Ve chvíli, kdy se mi motor povede vytočit do vysokých otáček, se celkem drží a má víceméně dobrý výkon, ale jakmile klesne na nižší otáčky, výkon rapidně klesne. Nevíte prosím Vás co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 10:41
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 co já bych prvně zkontroloval by byl výfuk
Datum: 11. července 2012 10:41
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci, nevíte kde by se dalo vycentrovat kolo na jawu 350 ? Mám tam všechny špice povolený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 16:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 OK dik, zkusim to. Byl jsem v pneuservisu a tam to nedělaj.
Datum: 25. června 2012 16:27
 V cykloservise to někdy dělaji...
Datum: 25. června 2012 16:15
 Zdravím všechny Fichtláky a Babeťáky a který se mnou budou mít trochu trpělivosti.....mám babetu 207/356 r.v. 1983, je od nova v rodině, tak jsem jí vytáhl ze stodoly dal trochu do pucu, koupil jsem nové bovdeny,řetěz ,rozběhové čelisti,startovací čel.rozetu 39zubů,pakny a spoustu dalších věcí :.......chytá na tak zvaně na drcnutí a stojí třeba měsíc, to je všechno v poho, jede krásně docela i rychle, ale po rovině a mírného kopce a kdy začíná problém:..... jedu po silnici po rovině a přijde větší a třeba krátký kopec, přestane tahnout jako se zastaví, začnou se zvedat otáčky a začne prokluzovat, někdy stačí dvakrát třikrát šlápnout rozběhne se a jede dál ale někdy hlavně cesta tipu, rovina, táhlý kopec bez šlápnutí to nejde,kdybych nešlápl jako umře.......stačily by třeba jenom kroužky? výbrus tam nikdy nebyl dělán....moc a moc díky za pomoc...............myslím si,jako padesátka by mohlo kopce trošku brát.........ještě jednou díky......Roman
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 19:29
 Tohle mi taky dělala, dal jsem to na výbrus a jede suprově, nebo je možné že se spojky musí trochu opotřebovat...
Datum: 26. června 2012 19:29
Jméno: Roman
IP: uživatel14016
 díky moc všem za rady, jdu na to...........rn
Datum: 26. června 2012 9:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 taky by to mohli dělat klouzající čelisti když jsem daval na babettu 210 nove tak mě to taky nechtělo ubec jezdit a tak po 10 km co jsem ujel rychlostí 20km/h si sedli a začalo to teprve jezdit
Datum: 25. června 2012 15:51
Jméno: roman
IP: uživatel12689
 zkus si přitáhnout spojku
Datum: 25. června 2012 14:29
 no tak sundej hlavu a projed prstem po vnitřní straně válce, pokud u konce válce (směrem k hlavě) bude znatelný schodek, tak to bude chtít výbrus tj celou pístní sadu. Pokud to nebude tak hrozné tak vyměň jen kroužky.Po výměně kroužku dej trochu víc oleje, jak vyjedeš jednu nádrž tak už pak míchej normál .
Datum: 25. června 2012 12:22
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 zdravim mam jawu 250/353 po renovaci a když zabrzdím přední brzdou tak mi začne přední kolo poskakovat po silnici poraďte co stim? něco podobnýho jsem měl i v autě ale to byly zvlněný kotouče
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 11:08
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 pakny jsou fungl nový a rozplejtat kolo se mi kvuli tomu nechce
Datum: 24. června 2012 11:08
 koukáním nic nezjistíš.. dej rovnou stočit buben a nové pakny.
Datum: 23. června 2012 23:30
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 diky za radu kouknu na to
Datum: 23. června 2012 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 opravit to jde,rozplíst kolo a buben stočit na soustruhu
Datum: 23. června 2012 17:32
 Mě todělá na Mustangovy . Je to šišatým bubnem . Ale myslím , že to spravit nejde
Datum: 23. června 2012 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Zdar draci, nevíte někdo prosímvás, proč, když utáhnu šrouby na zapálku, tak se strašně těžce točí a když je povolim, tak to jde zase normálně? Díky za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 22:44
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Klikar: Vážně, jo? No to by mě ani ve snu nenapadlo!!!.. 
Jawa 50: to jsem zkoušel, málo platný. Voni dřou ty světelný, takže holt nebudu svítit.
Datum: 24. června 2012 22:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 stačí povolit ty 3 cívky odšoupnout je kousek od magnetu a je to ok
Datum: 23. června 2012 12:25
 že by ti někde něco dřelo???? to jsou mi zas dotazy....
Datum: 23. června 2012 9:56
Jméno: onome
IP: uživatel10514
 Cau draci, potrebuuju pomoc .. na sve jawe 50/20 se mi stále protáčí ten šnek do kterého vede náhon tachometru. Nevíte co s tim? Když tu zadní osu utáhnu tak aby se netočil tak jde zase hrozně ztuha kolo
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 11:26
 taky mi to původní uchycení šneku nefungovalo.. tak jsem šneka přívázal k rámu vázacím drátem a ani se nehne
Datum: 23. června 2012 11:26
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Jak na šneku je ta drážka, tak do jí musí pasovat ten šponovák. Jenže ono to moc nepomáhá, takže to tam asi natunit kladivem + šroubovák, aby si to pořádně sedlo. Pokud teda nemáš nějakej zánovní stroj, do kterýho by ti bylo líto mlátit...  já měl stejnej problém. Jo a ze začátku tu matku moc neutahuj, jen tak aby se nehejbal šponovák a ono si to po chvíli sedne a dotáhneš to...snad ti to pomůže..
Datum: 22. června 2012 8:38
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, mám problém u jawy 250/559, vždycky když nastartuji přidám plyn tak se to jen hrozně zadušuje, ale dělá to idykž je to teplé, po nějaké době běhu motoru už je to lepší ale dělá to furt, motor mám po kompletní go od odborníka takež nevím, nemůžete to být zanešeným karburátorem? díky za nějaké rady oravdu se to hrozně zahušuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:49
 Čus. Chtěl jsem se zeptat, než to budu rozebírat. Mám Jawu 250 panelku a už rok nejela moc čistě - občas zaškubala. Teď když jí nastartuju tak na volnoběh jde čistě, ale když přidám tak se to dusí, ulejvá se svíčka a nakonec to chcípne. Když jsem sundal zapalko tak jsem zjistil že se mi hřídel mele dopředu a dozadu. Ne nahoru a dolu. Takže ložiska by měly být ok. Nevíte kde může být chyba. Díky za Vaše odpovědi. Kenny
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:59
 Děkuju za odpověď, zkouknu to.
Datum: 25. června 2012 21:59
 Pokud je klika takto volná jsou buď opotřebené vnitřní kroužky ložisek a nebo čepy klikového hřídele.
Datum: 21. června 2012 19:43
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Nazdar draci
Našel jsem na půdě starej motor z jawy 20 nebo 21
byl brutálně zasranej tak jsem si řekl že ho rozložím na díly které očistím a uložím je do garáže.
sekl jsem se u magneta na který jsem si vzal poměrně špatnej šroub tak jsem ho tam strčil a točil točil a jadnou točím naprázdno a koukám že jsem mu ukroutil hlavičku ale tak debilně že to nejde ničím chytit.. nemáte někdo nějakej nápad jak ten rotor sundat?? napadlo mě to odvrtat ale aby se tam nepoškodili závity...
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 15:40
Jméno: Jakub
IP: uživatel13998
 Já bych to pokapal rezojedem, ohřál (několikrát po sobě), nechal nějakou dobu působit. Potom si důlčíkem označil střed šroubku a LEVÝM vrtákem (nebo vytahovákem) odvrtat. Příště až to nepude, udělej to předem tím rezojedem a klepni na hlavičku, tím "odrazíš" zarostlý závit. Pokud má štou drážku nebo kříž, je moc dobrá věc rázový šroubovák: http://storage.motovirus.cz/images/large/2e4205893c3f54171e2c36d2bdaf41b3.jpg
Datum: 20. června 2012 15:40
 Jenže pochybuji že to půjde stáhnout protože stahovák zapřeš středem na ten šroub, který sice je zapřený o kliku ale závitama drží na rotoru a packami na rotor a tudíž ti půjdou síly proti sobě .. ?
Datum: 20. června 2012 15:03
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdarec. No, hele s tim stahovákem musím potvrdit, že to jde fakt pěkně. Taky jsem půlil motor a nějakej dřevák prede mnou strhl závit.
Takže jestli ten stahovák máš určitě doporučuju
Datum: 20. června 2012 14:55
 Zdar Draku,
právě jsem půlil motor z 21 a rotor jsem sundal pomocí stahováku na primáto  )....nechtělo se mi totiž zase řezat tyčinku do rotoru  D
Zkus to, mělo by to krásně jít  )
Datum: 20. června 2012 10:52
Jméno: pejsek
IP: uživatel13993
 problém je že čouhá fakt jen kousek..
Datum: 20. června 2012 10:37
 navařit matičku jak píší nebo zkusit pilkou na železo vyřezat výřez pro šroubovák ale to nevim jestli je to tam na fest ta ks tím nepohneš spíš tu matku
Datum: 20. června 2012 6:50
Jméno: Veck
IP: uživatel13992
 Bud navařit matku nebo rotor poklepat gumovou paličkou. Doufám, že jsi to dělal osmičkou šroubem. Znám mechanika co tam strčil šrub M5 a zalomil ho do čepu kliky, mechanik motorových se státní maturitou..
Datum: 20. června 2012 6:22
 skus to hasakem
Datum: 19. června 2012 23:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus na něj navařit matku
Datum: 19. června 2012 22:47
Jméno: letec
IP: uživatel13990
 Čau draci chci se zeptat jaká je nejlepší svíčka pro mustanga díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:58
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 n15c a víc neřeš
Datum: 19. června 2012 21:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 taková co hází jiskru...
Datum: 19. června 2012 21:57
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čus kluci potřebuju pomoct, když dám na čezetu duši která tam má přesně být a jedu to projet tak se vždycky roztrhne u ventilku už se takhle zničili 3 duše !! asi to tam nějak proklouzne a roztrhne se to prosím o rady ČIM TO JE? A JAK TOMU MÁM ZABRÁNIT ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 23:50
 kamošomovi  mrkni na rafek, jestli tam mas vubec tu kubu co kreje niple,je to po celem prumeru rafku. Taky mrkni okolo diry na ventilek jestli tam nemas ostre hrany. A pri nazouvani si davej bacha at mas ventilek kolmo nahoru a neni tam krive,a poradne to nafoukni na predepsane hodnoty. Ze by ti proklouzla, to je malo pravdepodobny.
Datum: 20. června 2012 23:50
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 a nebude to tím, že ta duše vždycky nějak proklouzne?
Datum: 20. června 2012 18:44
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 je to tou duší že ja to moc malí na tom ventýlku ta podložka kamošomovi jse to taky stalo tak jsem mu to zalepil a udělal a jezdí s tym do ted
Datum: 19. června 2012 21:20
 dobry den chtel bych vedet proc moje babeta 207 po ujeti asi 4km zchipne pote vychladne a jede normalne dal a pak se to opakuje a benzin do ni tece tak nevim kde je chyba dekuji za vase názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošovi takhle blbnul tyristor
Datum: 19. června 2012 22:13
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 co třeba svíčku nezkoušel si dát jinou estli to nepomůže?
Datum: 19. června 2012 21:43
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Čus draci. Má nějáký vliv na výkon motoru když se zahřejá i karburace? Myslím tím že se mi hřeje od motoru..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 Ok,děkuji za objasnění
Datum: 20. června 2012 16:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pro Jawa 50: Na autech (4T) bývá dokonce předehřívání sacího potrubí (buď topným tělískem, nebo plyny od výfuku). Dělá se to proto, aby byla směs než příjde do válce už částečně odpařená (v plynném stavu) aby se lépe vznítila.
Jenže u 2T směs projde nejprve horkou klikovou skříní, takže není třeba sání zahřívat. V tom případě platí, že je lepší mít ho chladné.
Datum: 20. června 2012 10:33
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Dej mezi válec a sací kolínko něco co nevodí teplo. Teoreticky, když se kolínko zahřeje, zahřeje se i vzduch jím proudící, teplejší vzduch má větší objem, takže se nasaje menší množství vzduchu. Nejsem si jistej do jaký míry je to poznat při jízdě, ale v odborných knihách to tak píšou...
Datum: 20. června 2012 10:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ´nepoznáš´
Datum: 20. června 2012 6:59
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 na aute se ti taky zahřejvá karbec když jedeš a nic neoznáš
Datum: 20. června 2012 6:59
 Jo silikon je špatně, mělo by tam být těsnění aspoň 2 milimetry tlusté.
Datum: 19. června 2012 21:40
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Jo to právě řeším.. dělal jsem go na B210. Jedniný co v tom krámě neměl byla ta podložka mezi kolinko a válec... no tka jsem karbec osadil na silikon. jenože to teplo z válce jde přímo na kolínko a karbec.. po jízdě je to rozpálený jak blázen to kolínko a karbec dosti teplej. A to těsnění by udajně mělo zabránit tomu aby se teplo z válce nešířilo na karbec  ale už jí mám objednanou tak jí tam hnedka vrznu. dík
Datum: 19. června 2012 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel13989
 Vliv to má negativní,ale nedestruktivní....laicky řečeno-je to pak líný jako prase ale motoru to nijak neškodí....ale určitě bys měl najít příčinu...
Datum: 19. června 2012 21:05
 Po jízdě má být ideálně kolínko studené, o karburátoru ani nemluvě. Přes teplé sací potrubí hůře prochází směs do válce.
Datum: 19. června 2012 19:43
 Na pitu se mi po delší cestě zahřeje karbec a kolínko tak, že na kolínku skoro neudržím ruku. Vždy na chvíli zastavím a pak jedu dál. A nikdy sem si nevšiml, že by to jelo nějak hůř.
Datum: 19. června 2012 19:03
 Nějaký vliv to mít bude...
Datum: 19. června 2012 18:10
Jméno: Tomas
IP: uživatel13985
 Zdravím draci, mám problém s mustangem 23!! Za žádnou cenu nemůžu udržet volnoběh!! Jsem z toho úplně bezradnej zkusil jsem snad úplně všechno! volnoběžná tryska nemá skoro žádnej vliv! vyměnil jsem karburátor z jinýho pincka a stejně pořád!!! nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 16:47
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 právě, že tam je úplně novej výbrus s pístem a krouřkama! Přetěsnit to u kolínka ke karburátoru mě taky napadlo, ale nic!! Úbec to nechápu, co s tím může být.
Datum: 20. června 2012 16:47
 Ok když jsi vyměnil karbec tak tam nehledej chybu, přetěsni kolínko u válce a karburátoru, zhoď hlavu a nahmatej schodek na válci, pkud bude tak novej výbrus nebo jen kroužeky .. hlavu vyčistit a zbrousit tak aby dosedala, zhodit komplet zapalování a vyměnit gufero a zapalování dát zpět, nastavit předstih a odtrh .. pak zkus rozebrat rychlopal vyčistit a namazat, koupit nový bowden .. v bowdenu musí být vůle, která se šteluje u víčka karburátoru (tím šroubkem co prochází bowden) protože by se ti přidával plyn kdybys otočil řídítky  Víc nevím ...
Datum: 19. června 2012 15:33
 a čo tak zodraté šupátko ?
Datum: 19. června 2012 15:26
 přetěsni to mezi válcem a kolínkem karbecu a mezi kolínkem karbecu a karbecem... za to níc nedáš asi to přisává někde faleš
Datum: 19. června 2012 14:09
Jméno: marek
IP: uživatel3219
 Tak když píše že nemože seřídit
Datum: 19. června 2012 13:21
 Co třeba ten volnoběh seřídit?
Datum: 19. června 2012 12:09
Jméno: Marek
IP: uživatel3219
 Výbrus? Nebo aspon krouzky... podle mne to nemá tlaky...
Datum: 19. června 2012 10:07
Jméno: ladas
IP: uživatel5727
 Zdravím všechny,co může způsobovat tzv. dušení (sotva se točí ) motoru v nízkých otáčkách u Jawy 21 ??Přitom při volnoběhu jde do otáček parádně a na 3.rychlostní stupeň vyjede dobře i táhlé kopce
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 10:33
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 třeba velkej předstih nebo bohatá směs
Datum: 21. června 2012 10:33
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 ahoj, čím to je když nastartuju mustanga kousek s ním popojedu(50m) a a pak se ukucká trysky svíce čistá. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 8:27
 Já bych spíš řekl že blbě dotejká benzín do karburátoru. Vždycky nateče plovákovka, ty jí za 50m vyjedeš a chvilku trvá než zas nateče a takhle pořád do kola...
Datum: 19. června 2012 8:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 nemáš špatnou tepelnou hodnotu svíčky ?
Datum: 18. června 2012 22:19
Jméno: Danča
IP: uživatel6155
 Čau draci,mám dotaz....mám pincka a nastartuju stojím na místě třeba 3 minuty a OK,potom ho zdechnu dojdu za chvíli a za boha ho nemůžu nastartovat...musím to roztlačit 12a to taky nechytne hned ale nakonec chytne ..čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:44
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Klasika u pincka. Při startování zahřátýho motoru ho naklon napravo a chytne raz dva
Datum: 19. června 2012 19:44
Jméno: pepa
IP: uživatel13174
 možná líp nastavit ale třeba jen funguje to že teplý pio huř chytá musí se při nakopavaní naklonit na stranu karbece ..je to nejaký nedodělek protože je to napsáno i v návodu že se teplej má pro snažší spuštění naklonit...skus třeba to pomuže víc jak složitě ladit
Datum: 19. června 2012 17:58
 Zdravim ve spolek, hoši nemate nějakou efektivní rádu jak se zbavit barvy (syntetiky) na středech kol? Je tam dost blbý přístup. Možná ste to taky někdo řešili tak prosim o vaši radu.  Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 19:57
 jon: stříbřenku odstraniš i acetonem
Datum: 18. června 2012 19:57
 jon: Já sem to sem už dlouho nepsal, ale na odstranění barvy se mi kupodivu osvědčil odstraňovač starých nátěrů...
Datum: 18. června 2012 18:52
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 zdar taky bych potreboval poradit cim odstranit z ráfků stříbřenku (nejlepe nekde v okoli brna) brzdovku jsem skousel ale neslo to, potrboval bych neco co to dobre odstrani dík
Datum: 18. června 2012 17:59
 Jo brzdovku sem skoušel ale neodstranilo to skoro vubec nic, dival sem se po tom odstraňovači a ten stoji 150,- což se mi zda trochu hodně. Ale asi to bude nejlepší volba
Datum: 18. června 2012 17:06
 Brzdovka něco rozeřere, něco ne (to se mimochodem už mohlo vyzkoušet). Já bych nic nevymejšlel a vzal to odstraňovačem starých nátěrů, proto ho taky vyrábí, ne?
Datum: 18. června 2012 17:03
 a jak je to s brzdovkou třeba?
Datum: 18. června 2012 17:00
Jméno: martin
IP: uživatel13658
 čest vyzkoušej odstanovač starých barev po natřítí to naboptná a pak to odstraníš
Datum: 18. června 2012 16:57
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 Zdar lidi. Strejda (a další co ji vlastnili) vlastnil Jawu 90 a říkal že to byla fajn motorka, ale že na ní jedna věc furt do okola kazila. Moje otázka zní, jestli nevíte co to bylo, a jestli to jde v současnosti už nějak opravit/nahradit. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 5:55
Jméno: Vesk
IP: uživatel13981
 Taky jsem měl 90, sralo se tam to zapalování.. Ale většinou se jednalo o špatný kontakt takže když jsem všechno zacínoval problémy se starty a vynechávání ve vysokejch zmizely..
Datum: 18. června 2012 5:55
 co vím od známeho který je 90kama posedlý tak je problémové zapalování... dá se vyřešit výměnou za VAPE
Datum: 17. června 2012 22:16
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 převodovy a poměrně často klikovky (na spodním oku ojnice)
Datum: 17. června 2012 21:01
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 myslim ze se u toho srali prevodovky
Datum: 17. června 2012 20:36
|



|