Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: blabol
IP: uživatel12547
 draci,vleze mi teto pneumatika na pionyra do zadu? děkuju za odpověd.http://www.motogaraz.cz/shinko-3-25-16-48p-sr208-tt-zadni-p8212
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2012 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vleze,ale je zbytečně moc široká takovýhle se dávaj na 250,350,175tky
Datum: 05. ledna 2012 20:33
 Ahoj draci mam dotaz ohledne renovace renovuji pionýra 05 z roku 1963. Nevíte jaké se tam dávalo originál spětné zrcátko??? děkuji za odpově
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 18:05
Jméno: Honza
IP: uživatel13073
 Povinnost mít zpětné zrcátko vznikla asi v roce 67 nebo 68. Zrcátka byla rychle vykoupena a přesto to policajti pokutovali.
Datum: 18. ledna 2012 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel13009
 Na tuty to boční do řidítka....měl jsem ho i na roku 62/63.....a dávalo se i na 20 v rozmezí 67/69
Datum: 06. ledna 2012 16:25
Datum: 06. ledna 2012 16:03
 Já myslím, že nejvíc origo by bylo to, co se montuje vlevo do trubky řidítek. Mám ho na čezetě a na rozdíl od těhle v něm fakt vidím silnici a ne svoje břicho  , byť se trochu klepe.
Datum: 06. ledna 2012 12:42
Datum: 06. ledna 2012 11:45
Datum: 06. ledna 2012 10:13
 ani v jednom prospekte som nevidel zrkadlo na 05ke, ale na nemecký export si myslim ze montovali, tá zelená 05ka nižšie bola urcená do nemecka, ani v katalogu ND nieje zrkadlo
Datum: 05. ledna 2012 22:51
Datum: 05. ledna 2012 22:46
 ja by som rikal že to kludne možes nechat bez toho... mám také tušenie že nemontovali iba na prianie
Datum: 05. ledna 2012 22:45
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 05. ledna 2012 22:38
Jméno: krystof
IP: uživatel12794
 ja jsem zašel tm kde míchaj laky a řekl jsem že chci jawackou červenou a on to našel v počitači a je stejna jako mam na origo pionyrovi sedi dokonale!  a jaky se teda davalo to zrcatko? nemuzu najit zadnou fotku kde by bylo je to pionyr 05 63roku dik
Datum: 05. ledna 2012 21:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Když jsme u ty renovace tak by me zajimaly čisla barvy modra bíla červena jestli to nekdo ví  \r\n
Datum: 05. ledna 2012 20:44
 Čau potřebují poradit mám jawu 21 a špatně brzdí,ale čelisty nejdou železo na železo čelisty mají +-2,5mm dík moc??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 10:53
 Reminder: odkdy DAF dělá autobusy?  ... a ty si mylsíš že se retardér a motorovka používá i na provozní brzdu? to si pěkne vedle  a co ruční brzda?
Datum: 06. ledna 2012 10:53
Datum: 05. ledna 2012 23:19
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Nepoužívají autobusy magnetické brzdy? Jinak netvrdím, že se nenýtuje, nýbrž že u čelistí na pionýra je lepší lepit, než nýtovat...
Datum: 05. ledna 2012 23:01
 na nákladáky, autobusy nýtujú...
Datum: 04. ledna 2012 22:23
 reminder:? no nevím... v práci jsme minuly cca mesíc zpět na dafa obložení nýtovaly
Datum: 04. ledna 2012 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej zrepasovat pakny a přesaď klíč
Datum: 04. ledna 2012 21:24
 přesaď klíč
Datum: 04. ledna 2012 21:20
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Nýty jsou už pasé, dnes se obložení lepí...
Datum: 04. ledna 2012 21:03
 2.5 mm oblozeni ma jakoze brzdit?  ... nech nanýtovat nové obložení... pak to brzdit bude
Datum: 04. ledna 2012 19:35
 Jestli páka brzdy zabírá až dole tak je jí třeba přišponovat, když by zabírala např. v 1/3 tak se podiv jestli se páka brzdy co je na štítě brzd neopírá o šroub kola potom by ji bylo třeba přesadit na tisícihranu, potom mohou být mastné brzdy a jestli máš nýtované hnědé obložení tak to bylo azbestové na životnost super ale některé se úplně jako uhladili že neměly příliš dobrý brzdný účinek vůbec když nýty začaly štrejchat buben. Potom další možnost jestli jsi dával jeté pakny z jiného kola do jiného tak to bude trvat než si to na sebe sedne.
Datum: 04. ledna 2012 19:32
Jméno: fichtlř
IP: uživatel12782
 čus draci kolik tak může stát origo motor bez hlavy válce pístu magneta a zápalka ale s kolínkem a vejfikem ? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 13:39
 Mě stál takovejhle motor na srotáku 80Kč, ale výfuk tam neměli
Datum: 04. ledna 2012 13:39
 Když to prodáš samostatně - výfuk + koleno a motor možná ti to více vynese .. nebo motor na díly ...
Datum: 03. ledna 2012 19:20
 no, myslim že do těch 300 je přiměřená cena
Datum: 03. ledna 2012 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 300
Datum: 03. ledna 2012 19:07
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Čáu Draci, Chci se zeptat co je to vlastně "defekt"  děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 21:19
 postul: už sem našel v gumě zub ze hrablí
Datum: 03. ledna 2012 21:19
 když řekneš defekt ,každému se vybaví píchlé kolo.
Datum: 03. ledna 2012 20:49
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Datum: 03. ledna 2012 20:45
 Vladan: no tak vy... ja vim ale všechno  ... czechino... ano anooo... to víš no... já defekty opravuju kazdej den tak sem na to alergicky
Datum: 03. ledna 2012 20:33
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Cezetaku  Jsi ohromě vtipnej  Vždy se najde "mamlas" co kritizuje
Datum: 03. ledna 2012 20:26
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 NO a co.. tak nevěděl.. vždyt jsme jenom lidi .. i my nevíme některé věci..
Datum: 03. ledna 2012 20:14
 a nebi máš defekt v hlavě a dáváš takovéto blbé dotazy
Datum: 03. ledna 2012 19:57
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Takže sem pochopil dobře že je to závada na, v určité věci ?
Datum: 03. ledna 2012 18:24
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Dá se to vyjádřit slovem porucha
Datum: 03. ledna 2012 18:19
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Defekt je situace vznikající ze špatné funkce zařízení, nebo věci vykonávající určitou činnost. Je to stav, který mění vlastnosti této věci, většinou k záporu. Např ta píchlá duše, prasklý pístní kroužek atd.
Datum: 03. ledna 2012 17:18
Jméno: Adam
IP: uživatel12849
 no když třebas pichneš kolo tak maš defekt jinak ti to neumim vysvětlit.... a nejedna se třeba jen o defekt na kole
Datum: 03. ledna 2012 16:45
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Defekt = píchlé kolo..
Datum: 03. ledna 2012 16:44
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 21:13
 Taky to začne vyskakovat když je volnější ložisko na řetězce, ale jak to už má víc najeto tak to je normální že 3 vyskakuje.
Datum: 03. ledna 2012 21:13
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Datum: 03. ledna 2012 16:16
 Robia to vybité diery v hriadeli na sek. koliesko, alebo dvojkové koliesko... vymleté kolíky...automat vravíš že je ok, no môže byť povolený na vrchnej strane motora ak si sa málo najedol a slabo dotiahol
Datum: 03. ledna 2012 10:07
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Datum: 02. ledna 2012 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 i tuhle jsi dával novou?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_packy_v_radici222.html
Datum: 02. ledna 2012 20:48
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Péro..: aha.. no myslím že tím mechanismem to nebude ty pružinky jsou tm dávané nové asi 2 mesíce.. 
Postul..: na 21
dachl21..! ten mám povolený že málem padá. .
Datum: 02. ledna 2012 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neboj ona za chvilku bude vyskakovat pořád  tak hlavní problém bych viděl v unavené pružince v řadiči a taky záleží na stavu řetězovky,ložisek a vůbec všeho
Datum: 02. ledna 2012 19:38
 povol si řetěz
Datum: 02. ledna 2012 17:31
 na čem
Datum: 02. ledna 2012 17:15
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 často to dělá spojka, zkus ji nepatrně povolit, nebo to může v tom horším případě dělat řadící mechanismus
Datum: 02. ledna 2012 17:12
Jméno: pomoc
IP: uživatel12547
 draci potrebuju radu jakou hlavu mam pouzit na fichtla z 41 vybrusem?s ledvikovym spalovaním?jawa 20""" či z jawy 05?? děkuju mockrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel12985
 Z J05 a nechat vhodne upravit na zvoleny kompresni pomer.
Datum: 01. ledna 2012 22:04
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 zdarec, před chvílí se mi vysr@lo vape....jel sem a najednou to chcíplo a pak už to ani neškytlo...tlačení 4km domů.....benzín tam de a svíčkou nebo kabelama to není...je možný že to způsobila voda která se mohla dostat bužírkou do statoru? bylo to po rozdělání trochu vlhký, jinak bordel vevnitř nebyl...čím to může býti ? ...poraďte prosím, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 19:13
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel7914
 ja sem ho posilal sem di kramku
Datum: 03. ledna 2012 19:13
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 ok, když jsem koupil zapalování tady na FK, mám ho poslat na reklamaci sem, nebo můžu rovnou do tej fabriky? ...nechci ještě zbytečně vyhodit za poštu...dik
Datum: 03. ledna 2012 12:10
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel12987
 Stalo se mě přesně to samí jedu a najednou nic. Skoušel sem všechno možny a pak sem to vzdal a poslal zapalko na reklamaci a dali mě novej stator...rekl bych že taky asi voda
Datum: 02. ledna 2012 15:18
 hmm neco také mi napadlo aj keď je to asi blbosť, poslať stator do fabriky nech to prekontrolujú že či to nieje chybný kúsok
Datum: 01. ledna 2012 23:19
 vape mám též a to moje si jaksi už zvyklo i na práci pod vodou  jediný kdy mě zklamalo že jsem špatně zacvakl konektor-to skontroluj a za druhé jsem spěchal a na rotor jsem nedal šroub takže po 2km mi magneto sjelo z klikovky...
Datum: 01. ledna 2012 23:16
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 před chvili jsem to byl celý zkontrolovat a proměřit....fajfka ok, vn kabel ok, svíčky ok, indučka ok, kabílky ok....stator bohužel....dá se koupit samostatně, asi ne co?
Datum: 01. ledna 2012 23:15
 vape mám taky, 6000km a všetko zatým ok, myslim že nebude to najhoršie
Datum: 01. ledna 2012 23:08
 predovšetkým prekontroluj zapojenie, všetky káble, VN kábel, fajku, svíčku,
Datum: 01. ledna 2012 23:07
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 musel bejt vypadlej jen chvilku, včera to totiž ještě normálně svítilo :/ ....netušim
Datum: 01. ledna 2012 23:07
 nechádže iskru? možno tie odpojené káble svetiel iskrili tam v kuse?a niečo stým spoločne... nevím...
Datum: 01. ledna 2012 23:03
Jméno: Míra
IP: uživatel11260
 je to typ na pionýra...měl jsem ho pár týdnů....s tou teplotou nevim v tomhle počasí, spíš ta voda, v bužírce jsem měl konec vyplněný silikonem a kolem průchodky taky silikon, no ale když jsem to rozdělal tak to přece jen trochu mokrý bylo....je možný že to je špatně ukostřenejma kabelama na světla? byl vypadlej konektor když sem rozdělával.... co k tomu říct, jsem dost nas.raný....
Datum: 01. ledna 2012 22:04
 išjel si v daždi? skús odpojiť chsipák... pak kontroluj iskru... možno ti skratuje spínacia skrinka,,, a aký je to typ???
Datum: 01. ledna 2012 21:39
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 neodlesko ti rozpinaci rele?snimač či regulator draku? je to typ S01???
Datum: 01. ledna 2012 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel12984
 Ano. Voda a teplota. K dotazu....neupad ti nekde kabel?
Datum: 01. ledna 2012 21:09
 a k...rva.že by vape mělo slabý místečko?
Datum: 01. ledna 2012 20:18
 nejsi prvni komu odeslo VAPE..........
Datum: 01. ledna 2012 20:04
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci,dneska jsem rozdělával na mojí jawace 21 výfuk a koleno výfuku ale jak jsem chtěl oddělat koleno tak se povolil jedenu matici krásně šla odšroubovat ale ta druhá se v tom šroubu protáčí a nechce jít ven nevíte jak by to mohlo jít.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 20:05
 Vypadá to na strhlej šteft .. vem 2 ploché matky našroubuj je pak je utáhni proti sobě (vytvoří se ti z toho "šroub"  a šteft vytoč .
Datum: 01. ledna 2012 20:05
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Díky skusím to.
Datum: 01. ledna 2012 19:16
 tak ji tím kolenem šponuj ven tu matici a zároven povoluj
Datum: 01. ledna 2012 18:48
Jméno: PIO-Motor
IP: uživatel12302
 zdar,Složil sem si motor na fichtla mám tam nový (spojku-lamely,gugera,ložiska,píst) A když sem ho včera dal do rámu že ho jako projedu tak sem ho nakopával a nechtělo se mu jenom měl tendenci chytnou ale nechit a když chytnul tak jenom na 1vteřinku, A když ho roztalučuju tak chytne normálně v pohodě a když ho chci projéc tak se se rozjedu normálně za 1...A za 2 se mu vůbec nechce jéc dusíse.(Zapalování by mělo být dobře seřízení,karburátor komplet seřízenej a vyčištěnej,svíčka dává hezskou jiskru,vejfuk vyčištěnej,hlava válce očištěna od karbonu,)Děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 14:34
 pio-motor: tka prvně si udělej pořádek v pojmech! .. to co píšeš je odtrh (rozevření kladívek) .. ale předstih je hodnota v milimetrech neho stupnich kdyz preskoci jiskra kdyz je pist pred horni uvrati
Datum: 31. prosince 2011 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel12981
 Tak to je ono. Dej mezi kladivka 0.4mm při pístu v HU a ono to nějak pojede. Předstih si pak nech doladit od nekoho kdo to umí.
Datum: 31. prosince 2011 14:26
Jméno: PIo-motor
IP: uživatel12302
 0,05mm
Datum: 31. prosince 2011 14:07
 co to zanemna "zapalování by mělo být dobře seřízené" ??? jakou hodnotu předstihu jsi dal?
Datum: 31. prosince 2011 13:06
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jestli si tam natáhneš tu punčochu, přes ten karbec, tak budeš na nejlepší cestě si odpravit motor. Podívej se jestli si nedal naopak píst a překontroluj ještě jednou elektriku. Dotýká ti benzín z nádrže? Mě se tohle dělala vyrezlá nádrž a ucpaný sítko kohoutku.
Datum: 31. prosince 2011 12:52
Jméno: 23
IP: uživatel12980
 Zkus sundat vzduchovej filtr, nebo taky dát benzínovej filtr - dobrá věc. Vzduchový filtr buď novej nebo jenom kus punčošky přes hrdlo karburátoru.
Datum: 31. prosince 2011 12:49
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau mám takový problém s pionýrem když ho chci nastartovat tak nakopávačkou nic když ho roztlačím tak vžy chytne ale hned zdechne jen výjde trochu dýmu a zas nic auž zkoušel jsem vyměnit už asi 5karburátorů a to nepomohlo tak už nevím prosím poraďte předstih jsem taky zkoušel ale to moc nepomáhalo díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 20:24
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Nebo nádrž skus vyčistit.
Datum: 30. prosince 2011 20:24
 Čau hele skus svicku nebo vyčistit trisky kohout podivej jesli mas dotahlou hlavu jesli je vse v poradku tak pistni kroužky jinak nevim
Datum: 30. prosince 2011 19:54
 A co svíčka?
Datum: 30. prosince 2011 19:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12973
 čus chtěl bych se poradit mam pionýra za studena jede krásně jak má a za tepla mi kolísaj otáčky a kdyš zmačknu spojku tak to chcípá a nechce se to rostáčet ze začátku nevíde někdo čim by to mohlo bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 11:29
 Bohatá volnoběžná směs. Zkus jen triviálně seřídit hladinu v plováku,případně dej novou volnoběžnou trysku č.38,eventuelně novou filtrační vložku do filtrboxu. Chcípání vs. spojka.....neractá ti malinko spojka když ji zmáčkneš? Já bych řek že ti koš vyjíždí do deklu a proto to má snahu zhasnout motor.....
Datum: 30. prosince 2011 11:29
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 ?? A co je na tom že nevím jaký jsou tam rozměry ložisek a gufer ? a že to nevím ? když něco vím s radostí poradím.....  a nerozebírej tady mojí diskusi ale problém ktereý sem napsal Lukáš
Datum: 29. prosince 2011 21:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Reminder: zklidni se, je to lepší rada než ta tvoje
Datum: 29. prosince 2011 20:30
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Czechinto děláš si prdel?  V diskusi píšeš, jak neumíš vyměnit ložiska a tady rozdáváš rady...
Datum: 29. prosince 2011 19:09
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 ... Může to být volnoběhem, zkus si ho upravit, zkus si i vyčistit trysky
Datum: 29. prosince 2011 17:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8657
 ahoj,mněl bych dotaz když jsem seřizoval zapalování tak se my pionýr uchlastal,a chtěl bych se zeptat estli nevíte jak to udelat aby šel co nejdřív nastartovat,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 9:12
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 pionýr my vubec nechtel chytat tak jsem vymnenil jiné zapalovvání a pak sem ladil předtich odtrch, a prřytom jak jsem ho skoušel estli chytne tak se uchlastal ale jiskru házel velkou ,takže dneska to skusím estli to bylo jen uchlastaný
Datum: 30. prosince 2011 9:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi nejrychlejší je vyndat svíčku a párkrát prošlápnout, ale když vypneš benzín a budeš chvíli prošlapovat, taky se vyvětrá.. a vůbec nejsnažší je ho roztlačit..
Datum: 29. prosince 2011 18:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 popiš to trochu do hloubky pionýr se ti uchlastal když byl nastartovanej a ty si pri tom ladil predstih? ja to moc nechapu jinak mas asi vysokou hladinu nebo ti nezavira plovak
Datum: 29. prosince 2011 17:36
 zdarec sem pěkně nasranej.. už dva dny se rypu v pincku.. nejel tak dva tři měsíce stál teď že ho dám dokupy vyměnil sem fajku a dal nový kladívka z Š120 sešteloval předstih a odtr teď chytá nadrc ale vynechává jako prase a po přidání plinu to má furt stejný otáčky a vynechává stejně ... nevim co stim.. ale chitá pěkně jen pronostě vynechává... svíčka nová ten předstih sem předělával tak 5X a pokaždé mi to chytne hnet le vynechává.. řekl sem si že možná je voda v karbcu když to tak dlouho stálo jen pod přístřeškem tak sem nalil novej benzin starej vypustil vypustil benzín z plovákové komory profoukl trysky a furt uplně to samý.. kondík sem zkoušel druhej...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2012 18:55
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 je to přesný... tím si sem jistej... předělával sem to 5X a pokažde to dělalo to samý i s jiným zápalkem.. tím to nebude...
Datum: 02. ledna 2012 18:55
Jméno: sG
IP: uživatel12547
 sešteluj presne predstih a otdrh
Datum: 01. ledna 2012 21:36
 zdarec... je pukl čtvrté a já teď doŠel z dílny  tak sem vyměnil komplet zápalko ( stator rotor kondík kladívka zapalovací cívka indučka VN kabel faja) a furt to samý .. tak sem znova pořádně vyčistil a nastavil karbec.. a už to dělá odost míň jede to jen na jednu svíćku co mám doma a musí mít přesně 0.5 mezi kontatktama jakmyle dám 17ku co sem joupil před tady tim rypáním se vtom takže má nabrčeno neco málo na volnoběh tak to nejede-- když sem dal N15YC s tou vz´dáleností 0.5 tak to chytlo na drc ale furt to vynechává... už se to ale dá vytočit a jakmyle to má vyšśí otáčky tak to nevynechává a nebo to aspoń neslyším... volnoběh ale furt dost kolísavej snat to bude ok pokaždé byl motor studenej když sem to dělal tak jak seženu lanko zadní brzdy tak to pojedu projet a pak dám vědět jak to dopadlo...
Datum: 31. prosince 2011 3:32
 na zapalování to nevidím když hazí jiskru a je vše uděláno jak má spíš to vidím na karbec pořádně to vyčisti sešteluj a uvidíš a zkus dat jehlu na první zářez od zhora to taky někdy pomůže spíš si myslím že to je karbecem zapalko když fakt jak říkáš hazí tak je to v pořádku !!!
Datum: 30. prosince 2011 10:18
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Podívej se na tu zapalovací cívku na statoru i když se ti zdá ,že je v pohodě a jiskru dává může být probitá.Vlastní zkušenost .Pokaždé když jsem to strartoval tak to chytlo ale jen na chvilku pak to vždy zdechlo.Měnil jsem úplně všechno a bez výsledku(teda kromě té cívky). Koupil jsem novou a pohoda start na drc a bez vynechávání.Jinak jít ve do garáže a startovat fechtla no to musí bavit
Datum: 29. prosince 2011 23:21
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ty kladívka sou fungl nový nikdy nepoužitý
Datum: 29. prosince 2011 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel12972
 Od začátku mam podezření na ty kladívka ze škodovky.....zkus tam dát jakýkoliv jiný,třeba dojebaný,zvohybaný,opálený.....jestli to blafne,je v háji izolace na tech škodováckejch kladivech.....
Datum: 29. prosince 2011 14:45
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tak r=áno mi to samozdřejmě nechytlo... skusím zmenšit vzdálenost kontaktů svíčky. Ta vzdálenost od rotoru je OK (měřeno měrkami na 0.3) dycky to jedilo se svíčkama tak jak sem je koupil tj myslím 0,7 tak nevim proš by to teď nešlo ale zkusim to... jo a jiskra mimo válec je fakt pěkná... mám takovýho tušáka že to je spíš někde v karbecu.. ale skusim co ste mi radily.... dík... pak se ozvu
Datum: 29. prosince 2011 13:52
 řeknu ti jedno- když to ti to jelo neměl jsi do toho rýpat.... teď jseš viš kde  mezera co nejmenší mezi cívkou a rotorem- kousek PET flašky... a potom si pořádně pohraj s odtrhem...
Datum: 29. prosince 2011 12:46
 Mates21sport-To z tebe meli asi radost kdyz ve 4 rano startujes fichtla  i kdyz se musim priznat,ze jsem taky takovej blazen,prostě když prolejzam net a narazim na něco,co jsem nezkusil,musim to jít udělat  ta mezera mezi civkou a rotorem je dulezita,udela hodne  tim bych zacal  pokud nemas merky,zkus to udelat od oka a pohrat si s tim,hlavne at nedre o rotor!
Datum: 29. prosince 2011 12:32
 Keď si menil tie cievky, zmeral si medzeru medzi cievkou a rotorom ?? Myslím že to je 0,3mm....staré dobré zápalka z 555ky  Ešte pre skúšku skús dať dole výfuk čo to povie, ďalej akú máš medzeru na elektrode sviečky? Podľa tvojho zapaľovania by som medzeru zmenšil.... ak sa ti ho podarí nakopnúť nepridávaj plyn, nechaj ho bežať, povoľ stator ale nie veľmi, a pomaly ho natáčaj, uvidíš čo sa bude diať s otáčkami motora, ak pocítiš rozdiel skús mu pridať plyn.... A stým uchlastaním je to normálne, keby sa uchlastal bez toho že budeš nakopovať, tak to je chyba....veľa zdaru
Datum: 29. prosince 2011 10:59
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 za čtvrt hoďky sou 4 ráno... nedalo mi to a já šel eště do dílny.. vyčistil karbec kopnu to a furt to samý (běželo to tak 3s než sem to zdechl) vyměnil sem zapalovací cívku a ejhle... ono to točí jak má... pak sem chvilu blbnul s tema cívkama zkoušel různý co mám a tak... a pak sem to už nenakopl... ani ztou cívkou co to předtím šlo jo a zjistil sem že mám blbě seštelovanou hladinu paliva v karbcu a tak 10 minut mi cca co 2s spadla kpaka benzínu nazem.. řikám no nic si sem to uchlastal vyndal sem svíčku eště asi dvakrát prošlápl nechal cca 5minut vrátil svíčku a nic... furt to nejede... tak sem tam dal novou svíčku a nic tak na po desáté to chytlo na 4s pak to zas zdechlo a pak sem se nasral a šel sem... myslíte že sem to jen uchlastal jak mi tam kapal ten benzín z toho karburátoru? doufám že jo.. vypl sem benzín hodil motorku ven před garáž kde ju mívám dycky a řikám si že to ráno snat pude esi to bylo fakt jen uchlastaný... co myslíte pojede to ráno?
Datum: 29. prosince 2011 3:54
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 tím zapalováním to nebude? venku ta svíčka háže krásnou a pravidelnou jiskru
Datum: 29. prosince 2011 0:19
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ten druhej co sem zkoušel je z pojízdné motorky
Datum: 28. prosince 2011 23:49
 Stejně bych asi šel po tom kondíku...
Datum: 28. prosince 2011 23:48
 zdarec mam problem ,pekáč háže jiskru,benzín teče ,svíčka je mokrá ale ani neblafne prosím co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 23:58
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 kolik má být ten předstich ted přesně nevím 1.5 ? ,dík
Datum: 28. prosince 2011 23:58
Datum: 28. prosince 2011 21:51
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 přesně taky bych to viděl na předstih
Datum: 28. prosince 2011 21:19
 seřid si zapalování (předstih)
Datum: 28. prosince 2011 20:44
Jméno: Murgeo
IP: uživatel5767
 zdravim, mam problem na svem mustangu.Mam valec púo vybrusu akorat zajiždim a najednou to přestalo jet.ZačaL vynechavat a netahnul.Tak jsem vyndal zapalování cely vyčistil skontoroloval seřídil předstich.Karburator taky cely vyčištěný.JIskra pěkná.Ale nemůžu ho za boha nastartovat.Svíčka mokrá a ani neškitne.Skusil sem dat benzzin pod svičku a nic.JEdnou chytl jel pěkně a když jsme to chcíl tak už sem ho zase nenastartoval.U6 nevim co stim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 19:40
Jméno: murgeo
IP: uživatel5767
 ok skusim tu svičku a karbec eště jednou.Jojo kroužky jsou ok..
Datum: 27. prosince 2011 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel12958
 špatná jiskra a nebo je to moc bohatý a už to ulilo svíci.....zkus jít po nastavení karburátoru...a vyměn svíčku.....
Datum: 27. prosince 2011 17:52
 a dival ses na kroušky ?
Datum: 27. prosince 2011 13:19
Jméno: fichtlař jako sviň
IP: uživatel12782
 nazdar draci potřeboval bych nutně poradit ohledně mé jawy 21 když jí natočim a je studená tak vynechává ale to je normální ale když je teplá jede krásně na 1 jí vytočím v pohodě na 2 taky ale občas vynechá a na 3 taky to samí jako na 2 a na neutrál když dám plnej kotel tak se začne dusit a vynechává jako prase co s tím muže bejt karbec uplně novej kohout čistej a indukční cívka vyměněna co to muže bejt ?? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 10:26
 Vidím to na špinavý trysky v karbecu kup to sýtko na hadici benzinovou jestli tam nejde špína
Datum: 30. prosince 2011 10:26
 shodit hlavu, válec a skontrolovat valec pist a krouzky  )
Datum: 27. prosince 2011 1:03
Jméno: marek
IP: uživatel12275
 vyjetý válec,sjeté kroužky atd...
Datum: 27. prosince 2011 0:59
Jméno: Cmelda02
IP: uživatel12950
 Čau bejci, chci se zeptat. Nevíte jakou měly povrchovou úpravu vahadla u staďáka S22. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2011 19:47
Jméno: Cmelda02
IP: uživatel12950
 Dík moc bejci
Datum: 27. prosince 2011 19:47
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 to je jedno možná spíš galva...
Datum: 26. prosince 2011 19:04
Jméno: Cmelda02
IP: uživatel12950
 děkuju, super a žárovej nebo galvanickej?
Datum: 26. prosince 2011 18:48
 určitě galvanickej
Datum: 26. prosince 2011 18:32
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Zinek.
Datum: 26. prosince 2011 10:44
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdarec, začli mi na jawě 250/559 po delší odstávce mlátit přední tlumiče. Když to dávám na stojan a nebo když je hrbol a pak zas padaji (roztahuji se pružiny) tak bouchnou. Myslel jsem že to bude olejem tak sem starý vypustil a nalil cca 85 ml nového tlumičového oleje, ale stále to samé. Okontroloval jsem to pod kluzáky, ale vevnitř je vše ok, nic nepovoleného. Je to ten typ jak je tyčka z nosníku, dole baňka a pak je tam na té baňce količek, aby se zachytl o šlo to přišroubovat zespod šroubem M6.... Díky všem za rady a pěkný nový rok !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 7:17
 1 ccm je 1ml
Datum: 26. prosince 2011 7:17
Jméno: Drak
IP: uživatel12949
 A 1cmm je 1ml? Když 1L je 1dm3? 1L=1000ml a 1dm3 = 1000'000? Mám v tom zmatek.. Ale říká se, že tam patři anine decka..
Datum: 26. prosince 2011 4:58
 Já jsem ale někde četl, že bouchnutí tlumičů při stavění na stojan je normální a není to vada.
Datum: 25. prosince 2011 21:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když už to tluče tak to dobré není. Tlumičový olej do starších tlumičů je moc řídký, je nutný hustší olej, třeba motorový s tlumičovým 1:1. Někdy ani to nestačí, je to nutno vyzkoušet, je to individuální, v některých tlumičích to stačí v některých ne. Jinak se dává do každého tlumiče 1,5 dcl oleje.
Datum: 25. prosince 2011 20:55
 Ahoj.. toto jest dotaz na Sesu, ale i ostatní..  koupil jsem si k Vánocum díly na babču 207,... skoro vše OK , krásně zabalený nepoškozený prostě dobrý... ale při montáži řetězu jsem se jaksi zarazil... řetěz od motoru jest hodně dlouhý a šlapací řetěz naopak... je mi známo, že sem si měl asi nejdříve řetěz spočítat... ale bral jsem to podle popisu u výrobku..... jsem ted tedy dost zaražený, protože mě u jednoho řetězu přebívá asi 16 článků a u druhého schází asi 6  nevím tedy co teď s tím.... děkuju za vše co napíšete
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 17:30
 Na volnoběžce sem napočítal 18 zubů, jestli to je možný..... ---Tomáš---- jojo na starym sem napočítal kolem tech 88
Datum: 25. prosince 2011 17:30
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 V manuálu od 207 čtu 87+1 článků, a v nabídce tu na fichtlkrámku je napsáno 82 článků. Babetta 228 má 82článků.
Datum: 25. prosince 2011 16:50
 draku spocitej kolik mas na tom cvrcku zubu,, fakt to nejde do hlavy,,pac nikdy nebyl probelm a en retez je ok
Datum: 25. prosince 2011 15:11
 halvní řetěz bude ok ten zkrátím, to už jsem pochopil, proč je dlouhej... ale ten šlapací, myslíš kladku- jako to kolečko jak se napíná šlapací řetěz ? jestli jo , tak jsem to zkoušel i bez něho a bylo to krátké  chybelo pořád ještě pár čísel :/
Datum: 25. prosince 2011 14:36
 fuha,, hlavni retez je unoiverzal,,lebo kazdej mesi rozetu a kolecka a tak radsi delsi nez kratky,,, zkratiti,, u slapaciho to musi byt jen bud mas draku 20z volnobezku a nebo staci povolit stroubek u kladky a retez tim bude ok
Datum: 25. prosince 2011 13:33
|



|