česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  86  87  88  89  90  91  92  93  94  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pepinST      IP: uživatel1246    
Ahoj draci, mám kývačku 354 z roku 1955, baterie je ukostřená podle dynama na plus pol, ale ampermetr na nádrži je nejspíš z péráka, protože ukazuje výchylky opačně. Můj dotaz tedy zní, lze někde ve spínačce prohodit dráty tak aby mi ampermetr ukazoval výchylky na správnou stranu? Nebo bych musel dát jinou spínačku. Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: hans48      IP: uživatel12442    
Přehoď kabely na ampermetru.
 
 
Datum: 15. září 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: pepinST      IP: uživatel1246    
Jasný já to taky nějak neřešim, do plusu vybíjí a do mínusu nabíjí, vím že to tak je, tak to tak je :-D Tohle jsou detaily :-)
 
 
Datum: 15. září 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12441    
Ano máš pravdu,jsou spínačky z péráka a spínačky z kývačky,jedny mají plus ampermetru napravo,ty druhé nalevo......moje rada zní.....jestli to funguje a dobijí,tak neřeš jestli doleva a nebo doprava....mám péráka a něm hlinikovou spínačku z kejvačky(-8 až 8) a dobíjí mi "do mínusu"......neřešim....možná by stačilo vyměnit cifernik pod ručičkou ;-)
 
 
Datum: 15. září 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Bart      IP: uživatel1200    
Zdravim draci mam doma zapalovaní Vape A-SZ14-1 a achanim na to kompletni kabelaž na ČZ 180 nevíte kde bych to sehnal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdar draci.. vytahoval jsem řídítka, teď mi ale pořád svítí zadní světlo.. i když by měly být světla vypnuté.. našel jsem si schéma, http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_05,20.gif , ale pořádně mu nerozumím.. L vypadá jako zadní světlo.. zkuste mi prosím říct, co tam je špatně.. díky.. ještě dodám, že mi trčí jeden drátek, podle schématu je to u přepínače ten vlevo úplně nahoře.. co má vést na kostru.. když jsem ho zapojil a kostru, přestalo mi svítit přední světlo.. díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Díky, podívám se na to.. :-)
 
 
Datum: 14. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Na kostru vest ma protoze v rovne poloze, tak jak je to na schematu, zkratuje zadní světlo a to tudíš nesvítí, jestli ti přestane svítit přední když drát připojíš tak máš nejspíš zapojený spatne predni svetlo
 
 
Datum: 14. září 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      IP: uživatel404    
čau lidi, chci si dát na mustanga baterku, a schánim někoho jestly by mi vyrobil regulátor a usměrňovač, dobře zaplatim díky, moje icq 556223113 mužem se domluvit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
koník za usměrňovačem nepotřebuješ. Napětí ti vyhladí baterka. Takže pokud použiješ 4xdiodu znamená to že použiješ světelnej okruh z 30W verze... Ale když přední světlo použiješ 25W a zadní 5W kde máš rezervu na dobíjení? Hele rezervu na dobíjení získáš jen tím že spácháš zadní světlo z LED. Tím ušetříš nějakých 4W a to už by na dobíjení stačit mělo. S těma 12V je to tak že stačí na světelném okruhu použít žárovku i baterku 12V. Moc to neřeš, ale funguje to. Osobně bych ale bez regulace dobíjení do toho nešel. Jde o to, že pokud zapomeneš rozsvítit, nebo nedejbože by ti prasklo vlákno přední lampy, tak baterku vyloženě upečeš. Rego nepotřebuješ proto pro nic jiného, než abys baterku neupekl, toť vše.. takže zapojení asi takto... odpojit z double pólu drátek od kostry (na jednom z pólů). k těmhle dvěma vývodům (jeden pár) se připojí můstkový usměrňovač, za to rego a za něj akumulátor. Všechno na 12V. Na zbytek se pověsí vypínače a světla... jako zadní musíš zapojit LED jinak nebudeš dobíjet.
 
 
Datum: 14. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Chong! Zajímá mě to na těch 12V, jak se to dá udělat? A jako takový ''horší'' :-D usměrňovač mi stačí 4 diody SB5100 a třeba k tomu paraelně zapojený kondík 500uF - 15V ? Díky moc :-D
 
 
Datum: 13. září 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Teoreticky usměrňovač je jednoduchý, ale každé řešení má svá úskalí :-). Takže na PN přechodu usměrňovací diody očekávejte úbytek napětí cca 0.7V. Protože se jedná o zapojení můstkové, tak proud v každém okamžiku prochází v serii dvěmi diodami, úbytek je součtem úbytku na dvou diodách. Tedy 1.4V .... pokud tedy očekáváme že výsledé napětí bude 6V tak se jedná o ztrátu napětí ve výši 23%. Inu usměrněním přijdete o 23% získatelné energie a při stejných otáčkách kdy jste bez usměrnění měli 6V nyní máte pouze 4.6V a to už rozdíl je.. nebo ne? :-). Ono se to s otáčkami tak nějak srovná, ale furt (nebo-li imrvére) tam nějakou ztrátu máte a k tomu se efektivně využitelné napětí z alternátoru posune do vyššího pásma otáček než bez usměrnění.... takže je sakra vhodné hledat řešení co nemá takovou ztrátu. Jednak použít diody s nižším úbytkem napětí na PN přechodu, tj. diody typu shottky. Jenže ty se nevyrábí v hotových můstcích (kostkách), takže je třeba je složit z jednotlivých diod. Osobně používám SB5100 (5A/100V). A druhý fígl spočívá v "přeladění" výstupního napětí na 12V, když ztráta mezi efektivním napětím a ztrátou na PN přechodech diod je v daleko menším poměru než oněch hrůzných 23%.. jenže to přeladění nemá smysl dál popisovat, bo drtivá většina lidí to tady nepochopí, páč si hned myslí že se musí póly (cívky statoru) převíjet… nemusí… no už vidím jak máte zavařené hlavy z toho co píšu, nebo si říkáte coto tady za kraviny Chong vykládá, když na všecko stačí jen odpor a žárovka, nejvýše tranzistor :-D
 
 
Datum: 13. září 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
já vim, já bych si to udělal ale nemam na to věci
 
 
Datum: 12. září 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wepo: dá se koupit suprovej usměrnovač i s chladičem http://www.gme.cz/cz/b200c35000-p227-102.html :-), a nevíte někdo kde na Mladoboleslavsku/Turnovsku nechat udělat desku pro regulátor ?
 
 
Datum: 12. září 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Na usměrnění ti stačí třeba 4 diody 1N4007 zapojené do Graetzova čtverce, tak získáš dvoucestný usměrňovač, regulátor už je jen otázka pár stovek a nebo šikovnýchn rukou!
 
 
Datum: 12. září 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud se najde výrobce tak mám taky zájem o regulátor. PS usměrnovač koupíš v elektru ;-)
 
 
Datum: 12. září 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
lidi co rikate pls na tohleto relatko ale ja potrebuju 45 w na netu sem nenasel .. ale vim kde koupit. http://www.motokramek.cz/dily-jawa-elektro-regulator-dynama-6v%2075w-civkove/ diiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je gut,, jde pripojit ale toto je jeste lepsi a nezabare miosto pac je malicke http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_aev_uzemneni_45.html
 
 
Datum: 12. září 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel12420    
Dobrý den sháním usměrňovač na čz 150 c ne bo jestli se dá nějak nahradit? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Ano, Hany má pravdu.. selen je nezničitelný.. nezničíš ho ani úderem kladiva... pochopitelně kecám blbiny, stejně jako Hany :-D
 
 
Datum: 13. září 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: Hany      IP: uživatel12405    
Ja bych tam narval ten selen, je to vic retro :-D Navic je to velky a neznicitelny :-)
 
 
Datum: 13. září 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel12420    
Díky moc
 
 
Datum: 12. září 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12425    
Hm....tak máš asi pravdu.....dávali tam nějakou kostičku co koupili v GESu
 
 
Datum: 12. září 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Stando, mám Tě pod drobnohledem, tak bacha na blbosti co napíšeš :-). A mohl by jsi nám Stando říct kde se ta selenová dioda dá koupit? Já osobně měl v ruce novou selenovou diodu v ruce naposledy před víc dvacetí lety a už tehdy se nedala koupit :-D . Romane, kup nějakou usměrňovací diodu, nejlépe shottky a ještě lépe v pouzdru DO220 (má se za co přišroubovat a bývá na dostatečný prou). Osobně bych zvolil MBR1060 (např. http://www.ges.cz )
 
 
Datum: 12. září 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12423    
známej renovoval céčko a dával tam jen selenovou diodu a vše OK
 
 
Datum: 11. září 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Michal Bašny      IP: uživatel12419    
Dobry den mam jawa50/20 a mam problem haže my to jiskru svička je mokra ale nejede nema ani snahu ikdyž sem vyměnil svičku předtim jel pěkně sundal sem karburator a štěloval hladinu dokud se to přeplavovalo tak to jelo ale jak se tem snižil hladinu tak už nejede vratil sem tu hladinu a furt nejede nevim si stim rady pomoc:-((:-(( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčitit tristky jak píše SDgs aj kanáliky v karbeci ked to nepomože pozeraj na tesnost valca s blokom hlava guferá asi by som všetko dobre utesnil pozri tesnenia karburátor koleno koleno valec
 
 
Datum: 11. září 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: SDgs      IP: uživatel11925    
poradne pretistit trysky,svíčku....
 
 
Datum: 11. září 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel3188    
cs draci chtel bych vědět nejakou dobrou stránku el schématu jawa 50/21 díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky moc :-)
 
 
Datum: 14. září 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12423    
Jenco zrovna jsem chtěl v odpovědi napsat odkaz na tvoje stránky! Jsou opravdu dobré!
 
 
Datum: 11. září 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. září 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg A boty už si umíš zavázat sám?
 
 
Datum: 11. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
schemat jsou na netu 3 prdele.... stačí zadat schema jawa 50/21 nebo něco pohodlné.. ale to je moc složité že? ... ono je jednodužší napsat stupidní dotázek a dělat ze sebe mamlasáka :-)
 
 
Datum: 11. září 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: František      IP: uživatel12418    
Zdravím, chtěl bych se jen optat jaký pol má byt ukostřen na jawe 350/632 a 634 děkuji PS: to je že to má byt vyraženo na dynamu to vim ale na mém to není - zub času odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukostři mínus
 
 
Datum: 11. září 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: Čenda      IP: uživatel12415    
Zdravím,mám takovel možná blbej dotaz,jaký je rozdíl mezi světelnou cívkou s drátem a bez drátu?Krom toho že jsou rozdílné na pohled máto nějaký vliv na funkci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Čenda      IP: uživatel9410    
Díky za vysvětlení.Na přechodový odpor to nevypadá,ten přepínač je fungl novej.Kompletně elektrorozvod je dělanej nově,při zkoušce "nasucho"(připojená nabíječka jako zdroj) je všechno 100%funkční.Proto to tipuju na tu cívku.
 
 
Datum: 11. září 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
rozdíl v cívkách je ve vedení "drátu"vinutím.....první je od kostry pod vinutí a z vinutí jde kabel,kterej u druhý zalejzá pod vinutí a z tý cívky teprve jde nějakej proud .......to že ti blbnou světla může bejt přechodovej odpor na přepínači.....
 
 
Datum: 11. září 2011 9:42
 
 
 
 
Jméno: Čenda      IP: uživatel12415    
A jak se to má udělat?není někde nějaká fotka? Mám totiž problém se světlem a nevím jakou cívku použít.Rotor je v pohodě,přes nabíječku mi světla jdou jak mají,ale přes cívku jen tlumený,když přepnu na řídítkách na dálku tak to nesvítí.Žárovku mám 15W a 25W obě se chovají stejně.
 
 
Datum: 11. září 2011 0:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdil je takovy ze se ta s dratem pripoji na tu bez drátu.... a ve výsledku to dává 6V a 30W
 
 
Datum: 10. září 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak chceš mít cívku bez drátu??
 
 
Datum: 10. září 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zdar draci, protože mám pořád problémy s dobíjením na čz 477 rozhodl jsem se koupit dvoucívkové relé. Zapalování mám 50 W, bude mi to fungovat s tímto relé? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_6v_75w_cr.html A co jeho uchycení kam ho schováváte vy? Moc díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zas takový blbec nejsem...Pochopitelně jsem zkoušel chod a šlo to tak jak mělo...Potom to začlo dělat. Teď to du změřit jestli je to relé fakt odpálené. O dvojcivkovém relé sem slyšel jenom samou chválu, pokud tím statorovým myslíš to AEV tak to tam dávat nechci protože čím víc elektroniky tím víc se toho může pos*at.
 
 
Datum: 11. září 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
jsi jelito nebo co? tak když to seřídim,tak napřed zkontroluju jestli to dobíjí,jestli kontrolka zhasíná a nebo ne....jestli když se to vytočí moc,tak jestli to přepne do druhý polohy a když se tomu ubere tak jestli to sepne nazpátek do první polohy.....nechápu jak se ti mohlo stát že si uškvařil rele.... proto jsem psal utáhnout/povolit .....to nejde že otočíš o půl závitu a jedeš na zkušební vyjížďku 100km......no nic....asi už je zbytečný to řešit....neboj dvoucívkový rele je eště horší....a nedejbože to statorový.....
 
 
Datum: 11. září 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
no, tak jsem to zkusil jak píše standa, chvíli to jelo ale pak z toho začly valit takové zelené jiskřičky a plamínky a kontakty se spekly. Sem tam kde sem byl akorát mi odešlo relé takže jiskru to tahá zase z baterky...Zítra se asi stavím pro novou dvoucívku a bude...
 
 
Datum: 11. září 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12413    
Na Dočkala se "vyser" ...... je tam takovej šroubek na malej plochej šroubovák.....skus ho jemně utáhnout/povolit .... měl jsem stejnej problém na Péráku,dva tejdny jsem to ladil podle "návodů" a furt nic.....pak jsem se vysral na návody,zohybal to tak aby to dělalo co má,seřídil krok na pacce,která přepíná při přebijení(hodně důležitý!) a seřídil krok pro zpětný chod pro dobíjení do baterky a bylo hotovo.... bezporuchové
 
 
Datum: 10. září 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
ops, mám zafixováno že vídím na masce diody. Samozřejmě tam mám žárovičky. Jinak po přitlačení na vibrační kontakt začne dobíjet (pochopitelně né regulovat), napětí na baterce je při vyšších otáčkách kolem 9 V. Po odpojení baterky zdechne a to jsem se dočetl že by to mělo zůstat běžet pokud dobíjení funguje
 
 
Datum: 09. září 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhoď diodu a dej tam žárovečku jaká tam patří.... problem s dobíjením muže dělat ta dioda
 
 
Datum: 09. září 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
ano to jsem zapomněl napsat mám tam staré jednocívkové relé, při zvášení otáček zhasne dioda ale nedobíjí...už vážně nevím
 
 
Datum: 09. září 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že má dvoucívku.. a to nesepne ani při zvýšení otáček? nemáš jen někde uklepaný kontakt? a co předepnutí pružin?
 
 
Datum: 09. září 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
psal jsem: "protože mám pořád problémy" tzn. relé vyčištěno, uhlíky ok, kabeláž ok, když přitlačím na vibrační kontakt začne dobíjet ale všechny pokusy o seřízení selhaly. Dočkala mám v garáži vedle motorky, postupy opakovány několikrát a nic...Pokud mi umíš poradit tak ti budu vděčný :-)
 
 
Datum: 09. září 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč problém s dobíjením řešíš hned novým regulátorem? proč třeba nezkontroluješ uhlíky? a pak podle návodu neseřídíš regulátor ktery tam mas?
 
 
Datum: 09. září 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, umíte někdo upravit originál stator z fichtla na bezkontaktní zapalování? odepiště, a zaplatim, moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Co chceš upravovat? Koupíš hall bezkontaktní snímač (HME301 od Imsoftu), odstraníš kladívko (někdy i uřízneš překážející čep kladívka), odstraníš držák kondenzátoru, vyvrtáš dvě díry do hliníkovýho těla statoru, k tomu připevníš zmíněný ahll snímač, vyrobíš si z plechu unašeč (proužek s ohnutým koncem o 90°) s osou procházející šroubem vačky, který bude procházet pracovním otvorem hall čidla a zbytek je o elektronice mimo motor.
 
 
Datum: 09. září 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci dělám menší GO Jawy 20 a stala se mi taková věc. Dnes jsem udělal kompletně celou elektriku a když jsem to nastartoval tak to vůbec nereaguje na vypínač ani na přepínače nevíte kde by mohl být problém? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Podle obrázků, ale chybu už mám víceméně odstraněnou. Díky za odpovědi
 
 
Datum: 09. září 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapojil si to podle čísel svorek a nebo podle obrázku? :-D
 
 
Datum: 09. září 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď to máš špatně zapojený a nebo je špatný ten vypínač co je v masce
 
 
Datum: 09. září 2011 8:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to nefunguje tak to mas 100% špatně ;-)
 
 
Datum: 08. září 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Taky mne to napadlo ale nefunguje ani ,,chcípák,, na kterém to mám zapojeno 100% správně
 
 
Datum: 08. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
problém bude nejspíš ve špatném zapojení
 
 
Datum: 08. září 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci.Máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním VAPE na ČZ 175/477 ? Dochází mi trpělivost s originálním zapalováním a začínám přemýšlet, že bych zainvestoval do VAPE ? Zlepší se něják výrazně výkon, maximální rychlost, spotřeba a podobně ? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jediný co to omezí bude frekvence sundavání pravého víka za účelem seřízení zapavování ( i když já mam kladívka a lezu tam jednou za rok, a to jen kontroluji). Za zmínku stojí i větší výkon alternátoru, díky kterýmu můžeš dát silnější žárovku, a 12V soustava (pakliže se nerozhodneš pro 6V, což nedoporučuju)
 
 
Datum: 08. září 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud by jsi měl dorasovaný a rozštelovaný původní zapalování, tak se ti výkon může zvýšit, ale maximálně na normální hodnotu, rozhodně ti nepůjde přes.
 
 
Datum: 08. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravděpodobně ne
 
 
Datum: 08. září 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: radek001      IP: uživatel12318    
ahoj draci..praskaj mi žárovky.. bude mi to svít když tam dám žárovku 6V\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\15w..? a nebude to furt praskat.. jo a jak poznám že tam ma cívku 6V nebo 8V.. dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: radek001      IP: uživatel12318    
mě je to jedno.. hlavně ať to svítí..a nepraská a udělá technickou
 
 
Datum: 06. září 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O tom svícení si nedělej iluze, zkus si schválně vyjet v teď v půl desátý na výlet mezi vesnicema. Pojedeš po paměti a víceméně naslepo, je vidět pár metrů před tebou a krajnice, nic víc.
 
 
Datum: 06. září 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to na statoru .(magnetu)
 
 
Datum: 06. září 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: radek001      IP: uživatel12318    
to je tam někde napsaný..?
 
 
Datum: 06. září 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestly mas 30w magneto tak to musi jit a nebudou praskat.
 
 
Datum: 06. září 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: radek001      IP: uživatel12318    
a nevíte někdo jestli mi bude svítit dobře když tam dam žárovku 6V\25W..? aby byla silnější a nepraskla..
 
 
Datum: 06. září 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu cívku poznáš tak že by to tam mělo být někde napsany na vrchu
 
 
Datum: 06. září 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11673    
Zdravim panove, resim problem na me jawe 250 kyvacce, motor slape dobre, ale jak chci rozsvitit svetla, v turanu motor chcipne, a jelikoz o elektrice na motorce vubec nic nevim, chtel bych vas pozadat, jestli by mi nekd k tomu mohl neco rict. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12395    
podivej se ve spínačce,jestli ti nejde nějakej kabel od světel na kostru....to neni dobíjenim,ale skratem
 
 
Datum: 06. září 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzeme ti k tomu rict ze ti to bud nedoboji vubec a nebo to dobíjí málo. aspon napis odkud jsi... trebas je tu nekdo z okoli co by ti s tim pomohl
 
 
Datum: 06. září 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
cau lidi, chci si dát na mustanga baterii, jakej tam mam dát regulátor? nebo kde ho sehnat? děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 8:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Stando... v poslední době mě Tvé komentáře krapátek udivují. Jestli se Ti zdá že 15W žárovku svítí jako ďas, tak už fakt začínám pochybovat o tvém úsudku.. tedy nic ve zlém. Podle mě 15W stačí tak na jízdu krokem... on není totiž ani takovej problém že by jsi s 15W na cestu neviděl, jenže to by v protisměru nesměly jezdit auta s celkovým světelným výkonem přes 100W a nebo s xenony... potíž totiž způsobují zornice oka jezdce, které se při takové světelné masáži sevřou a přizpůsobí oko takovému množství světla v zorném poli. Jakmile tě ale auto mine, tak jim chvilku trvá než se přizpůsobí tmě kolem tebe a zprominutím pár metrů každej vidí ouplný "hovno". A nezlob se na mě, jet padesátkou třicet a víc metrů aniž mám absolutní ponětí co je na silnici předemnou (hlavně tedy díry) mě dvakrát nebere vzhledem k riziku pádu v takové rychlosti. Proto je důležité mít světelný výkon přiměřený tvým protijezdcům. S 35W žárovkou vidím silnici už po 15ti metrech co mě mine auto a to je pro mě ten nejdůležitější parametr u svítivosti přední paraboly než že mi ta 35W halogenka svítí daleko, když nic nejede. A vo t jde :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 8:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12402    
dávat baterku na vape je holej nesmysl.....vape s 15W svítí jako ďas.....a regulovaný je.......jestli chceš blikny a podobný krávoviny,tak si dej baterku pod nádrž a 3x do roka ji nabij....
 
 
Datum: 07. září 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chong: myslim jako kdyby tam nahodou chtel dat trebas 25W ;-) ... a sam sobre vis ze na nocni jezdeni je tech 15W bludicka :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
No a Vape tam dává 15W žárovku.. nevím že by se dělala slabší :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže ty chceš upravovat vape jo? ... no... upravovat vape je nesmysl.... pokud tu baterku chceš na svícení tak se stejně nebude stíhat dobíjet protoze odber bude vetsi nez dobijeno (pokud teda chces pouzit jinsi zarovky nez na jake je vape delane)
 
 
Datum: 06. září 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
usměrňovač mam jeden protože si chci koupit bezkontaktní zapalování vape a tam je jeden okruh a ta druhá cívka jde jen na indučku
 
 
Datum: 06. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit se nedá.... musíš si ho udělat.. schema je trebas na http://www.jawa-50.cz .. mimochodem.. na jaky proud mas ty usmernovace? a mas je jak se psal? pro kazdou civku jeden!!
 
 
Datum: 05. září 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
Usměrňovač už mam, akorát chci regulátor, mužete mi prosim někdo poslad odkaz jakej regulátor tam dát? jestly se dá koupit celej? díky
 
 
Datum: 05. září 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
první co potřebuješ je napětí z cívek usměrnit.... potřebuješ 3 usmernovace (pro kazdou civku jeden) .... pak si na netu teprv hledej schema na regulátor.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Babetta 207      IP: uživatel8822    
Ahoj, mám takový zajímavý problém s mojí babettou 207.Koupil jsem ji jako nepojízdnou bez elektriky, tak jsem ji dal celou do kupy a nalil benzin. Babetta normálně chytla, ale udrží se jen pod plným plynem a vůbec nejde do otáček, jakoby se dusí, když pustím plyn hned chcipne. Zkusil jsem už úplně všechno. Vyčistil jsem celou palivovou soustavu a výfuk a furt ten samy problém, tak jsem vyměnil simerinky a pujčil si karburátor od kamaráda, ale furt se to nelepšilo ani po tom co jsem postupně zkoušel ladit předstih od 0.9po1.6 i bohatost směsi, furt se chovala stejně.Tak jsem si řekl, že poslední možnost je tyristor.Hned jsem ho šel koupit a po namontování si babetta ani neškytla,tak jsem vrátil ten starý originální a hned chytla,druhý den jsem tyristor šel vyměnit do mototechny za jiný, ale opět stejný problém namontuju nový a babetta ani neškytne.Jsem si jistý,že je zapojený dobře protože se starým normálně chytne.Podotýkám. že ten starý už má v sobě praskliny proto jsem ho měnil.Ty nové co jsem kupoval v mototechne jsou ty obyčejné madarské výroby. Doufám. že se vám to bude chtít číst a poradíte Díky moc maras odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Ada      IP: uživatel10173    
mel jsem to samy... dej tam novej zapalovaci pol pak to pude :-D mam to ozkouseny uz u tri babet :-DDD
 
 
Datum: 27. října 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel8822    
jasne zapojoval jsem to podle cisel ale i tak je to stejne usporadany jak u toho staryho
 
 
Datum: 08. září 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vacin: tak hod na net schema toho tveho jednoducheho tytristoru
 
 
Datum: 08. září 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel11898    
Myslím že ty maďarský tyrystory maj prohozený kolíčky oproti originálu. Zapojils to správně podle písmen? Nejlepší tyrystor je ten, co si sám uděláš- tyrystor +dioda+kondik. Součástky za pade, užitek k nezaplacení.
 
 
Datum: 08. září 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus dat jiný stator .. mozna mas jeblou civku ve snimaci... a kdyz to nepomuze tak bude problem jak sem psal... v sání vzduchu...
 
 
Datum: 05. září 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Jestli máš prasklou krabičku od toho tyristoru, tak buď v klidu - já ji mám taky prasklou...pak můžeš zkusit někde v lepším elektru sehnat jednotlivý součástky toho zapalování a vyměnit to. Koukal jsem na to a moc jich tam není.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel8822    
Pravě, že jsem všechno prošel a už nevim na co se podivat a to s těmi tyristory se mě zdá hodně divný. Kdyby se dala vyladit, tak bych ten tyristor nekupoval, ale podle mě je to, tím a když koupim novej tak nejede vůbec. Gufera sem taky měnil.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Oid      E-mail:      IP: uživatel12378    
Něco podobného mi dělal Simál...vyměnil jsem gufera na klice a byl pokoj. Mimochodem máme stejný problém s babetou;-) Já se chystám na generálku motoru.
 
 
Datum: 05. září 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš nasazené sání? když sundáš sání tak to nepojede.... a jak je na tom filtr vzuchu? na tohle jsou babety háklivé.
 
 
Datum: 05. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: maras      IP: uživatel8822    
píšu. že předstih jsem zkoušel nastavovat od 0.9 po 1.6mm.Vše je několikrát nastavované čištěné a přetěsněné. Mě jde o to, proč to nejede s tím novým tyristorem, když to normálně musí fungovat a hlavně si myslím, že v něm je ten problém, protože už je starý a popraskaný. Jinak díky aspon za snahu
 
 
Datum: 05. září 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
předstich třeba ? skus nastavit
 
 
Datum: 05. září 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Mišo      E-mail:      IP: uživatel12381    
Zdravim pani Mam Jawa 50 23 mustang na ktorom sme urobili GO motora a prestalo davat isrku pri tom Indukcna cievka, kabel na sviecku, fajka, sviecka, kladivko aj kondenzator vsetko je nove. Predzapal je spravne nastaveny. Kable nie su nikde prerazene vsetko tak ako sa patri. Po GO som na nom presiel par km a potom prestal ist. Neviem si s tym uz rady Predtym nez sa ten motor rozobral isiel pekne ziadny problem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel12393    
vcera som ho zpojazdnil Zapalovacia cievka bola zla
 
 
Datum: 06. září 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel404    
zkus vyměnit rotor
 
 
Datum: 05. září 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
holt se to kostří tam kde nemá a nebo to máš blbě zapojené.....zapoj to nakrátko......jen indučku přímo na rám a kladívko na indučku(ted z hlavy nevim jak je to značený 1/15 a co kam jde,ale je to jedno).....pak zkontroluj jak jsi poskládal izolační podložky v kladívku....jestli třeba neupadlo kostření ze zapalovacího polu atd......nejlepsí je tam vrazit zapalování z funkční motorky....pokud nepůjde jiskra,víš že je v háji indučka.....a pak postupně vyměnovat kus po kuse......nejlepší diagnostika jaka existuje......
 
 
Datum: 05. září 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Tak zkus třeba větší odtrh
 
 
Datum: 04. září 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel12382    
blbo zapojene to nebude bo z elektriku sem nerobil nic!!! len menil diely Pre tvoju informaciu skusam to uz mesiac a neni to prva motorka ktoru generalkujem. som rad ze vzdy sa najde mudrlant
 
 
Datum: 04. září 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
tak to máš prostě blbě zapojený. ukostření tam dej z indukční cívky jedno na kostru a je to. žádné druhé tam necpi. Musíš to prostě zkoušet a ne jít hned k počítači a brečet tu. S tímhle je těžká rada...
 
 
Datum: 04. září 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: miso      E-mail:      IP: uživatel12382    
ukostrenie je dobre mam vytiahnute 2 kostry. svicky sme skusali 3x N17C aj N15C a neskrtla ani jedna
 
 
Datum: 04. září 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak skus vyměNovat postupně indukčku, kladívko, kondík. píšeš že jsi dal vše nové, tak ty věci musíš mít doma
 
 
Datum: 04. září 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
ukostření...
 
 
Datum: 04. září 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus dát druhou svíčku. pokud jsi koupil svíčku brisk, tak se mi taky stalo že po pár kilometrech odešla. pokud to svíčkou nebude tak skus vyměňovat ty nový díly za starý
 
 
Datum: 04. září 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Zdarec, jak sundám stator z 21čky když je tam strhanej závit na M8 šroub? =( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel11205    
ja som to robil tak ze som tam dal ten osmicku srob chtil som rotor a tlacil som ho von a druhu rukov som klepol kladivno posrobe a rotor mi vipadol. viem ze sa nema buchat do klukovej hriadele ale vtedi som nemal cas na vyrobu stahovaku.
 
 
Datum: 04. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
musíš si vyrobit nakej stahovák a jen tak mimochodem je to rotor...
 
 
Datum: 04. září 2011 14:31
 
<  86  87  88  89  90  91  92  93  94  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 11:06:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu