Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdareec, na netu sem si našel článek jak důkladně vyčistit karbec, prej je dobrá nalít do hrnce (nádoby) ocet, dát tam karburátor (odmontované trysky, odmontované víko plovákovny) a nechat to vařit, až to porádně vyšumí tak je dokonáno... teď jestli se do toho mám pouštět, je to dobrá metoda? největší bordel je v dírách od trysek, je tam dost usazenin, mustang dlouho stál venku (asi půl roku), popř jak jinak to můžu vyčistit, ty dostupné místa sem zatím dělal benzíněm, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 9:55
Jméno: Kája
IP: uživatel10045
 Ahoj, hele nevíte co udělat s tim, když na karburáturu u ČZ 175/487 nějaký blbeček přede mnou vytrhnul celej závit víčka hlavní trysky? šlo by to nějak zaslepit? To víčko(šroub) když se zašroubuje, tak jde vytáhnout rukou, závit je strhlej uvnitř karurátoru... dík za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 0:14
Jméno: Kája
IP: uživatel10045
 jojo má závit... kde prodávaj to tekutý železo? v Drogérii asi ne? nebo jo?
Datum: 29. července 2010 0:14
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 jo presne tak to vycko ma asi zavit ne ? nevim jak to vypada nikdy sem to na zivo nevidel jestli jo tak ho jemne namaz treba olejem aby pak sel vytocit ven
Datum: 28. července 2010 23:58
Jméno: Kája
IP: uživatel10045
 to se dá to tekutý železo a dotoho to víčko? Díky
Datum: 28. července 2010 23:54
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 pouzij tekuty zelezo je to 2 slozkovy lepidlo rvu ho vsude a celkem vsude i drzi
Datum: 28. července 2010 23:37
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Čus draci,menši dotaz:jak je jehla v šoupátku plynu u pionyra,tak když ji chci dat třeba na druhy zařez od shora tak v tom zařezu nedrži a pohybuje se volně,jak to udělat aby držela v tom druhem zařezu?diky za rady,ať vám stroje jezděj
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 19:09
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 jo to mě napadlo taky,ale bojim se abych ten plíšek nezlomil
Datum: 28. července 2010 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud tě samotnýho nenapadne sevřít to kombinačkama, sikovkama nebo ja nevim čim podobnym, tak jsem to jako pro negramoty raději napsal
Datum: 28. července 2010 19:07
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Ne,neni třeba to vysvětlovat jak pro negramoty  ,jde mi jenom aby ta jehla držela v tom zařezu.
Datum: 28. července 2010 19:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dej pio na stojánek, sundej plechovej dekl,vyšroubuj víčko šoupátkové komory, sundej šoupátko, vytáhni jehlu, pojistku dej na požadovaný zářez, z ponku si vem do pravý ruky třeba kombinačky a pojistku s citem sevři... jehlu zasun spět do špupátka, šoupátko nandej na lanko, zašroubuj do těla karburátoru, vrat zpět ten dekl a mužeš to sundat ze stojánku....nebo chceš ještě podrobnější pipis??
Datum: 28. července 2010 18:59
 Zdravím draci tak včera po noční projíždce kdy sem domů přijel o půl 4 ráno D:  .05 mě zlobila v tom že když sem jel po rovině za plnej na 3 tak to ve vysokých otáčkách jako kuckalo......nnnnnnnneeeeeennnnneeeeeennneeeee.Hrozný štvalomě to nevíte čím by to mohlo být ???Předstich a odtrh sem seřizoval už tak 30x malej,velkej a malikej a pak i předstich a fůrt to samý.Předtím mě to nedělalo.Na co se mám podívat díky za rady......
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:03
 Robert Bosch:Vole nejsem ty abych si musel ke každý motorce přečíst 20 knich a potom jezdt.Taky je lepší si na hodně věci přijít sám tím se nejvcí naučiš ..zdar
Datum: 28. července 2010 23:03
 RObert : a nebe je tady od toho FAQ
Datum: 28. července 2010 22:58
 svíčku jsi skousel vymenit? :_D
Datum: 28. července 2010 22:57
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Podívej se do dílenské příručky, jak seřídit předstih!
Datum: 28. července 2010 22:30
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ahoj ,tak tento problém jsem měl cestou ze zlína , prostě škubání, kuckání atd...  , problém byl v KONDÍKU ,koupil jsem novej a cvrká do tedka, skus ho vyměnit a uvydíž ....
Datum: 28. července 2010 20:06
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel9046
 Zdarec lidi. Nevíte jakou může mít cenu karburátor Jikov bez trysek na Pionýra? Mám možnost ho prodat a mám strach abych si neřekl o něj hodně. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:52
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
Datum: 28. července 2010 16:52
 Prodal sem jeden za 70 kc
Datum: 28. července 2010 15:46
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 tak 100 kč nejvíc
Datum: 28. července 2010 14:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 max 50kč
Datum: 28. července 2010 14:43
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Cau draci.....nejde mi vycistit mala trysku u mi 20......velka slo vpohode ale mala nejde dratkem prorazit z vrchu...poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2010 12:55
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Ahoj draci....mam ucpanou malou trysku ale nemuzu ji vycistit je v ni neco silne zaseknuteho....a ja tak maly vrtak nemam abych to provrtal...jak to mam vycistit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 10:35
Jméno: Steppi
IP: uživatel670
 nebo chlup ze smetáku
Datum: 28. července 2010 10:35
 hlavně to prosímté nevrtej žádným vrtákem...
Datum: 27. července 2010 22:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zapni si kompresor a nasaď na hadicu pistioli takovou a přilož to ke trysce a pus´t tam vzduch a špina by měla vyletět
Datum: 27. července 2010 20:56
 Ahoj jaky vrták mam použít abych z normální trysky udělal 78.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 23:08
 Ahoj jaky vrták mam použít abych z normální trysky udělal 78.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 23:07
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Zdravim, mam čz 125/476-01 (kdyby ji někdo chtěl tak je na prodej) když jsem ji koupil tak nejela ani jako pionir. jediny co jsem udělal tak jsem seřidil karburator - směs. jezdi "den ode dene" lip, nechapu to jak je to možny ??? do motoru jsem ani nešah
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 12:05
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 STK 6/2012 , Cena: 14 000 Kč
Datum: 26. července 2010 12:05
Jméno: termix
IP: uživatel10006
 a to hlavni cena a ma TP ?
Datum: 25. července 2010 23:18
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 jabloneckaj okres jestli stači
Datum: 25. července 2010 23:01
Datum: 25. července 2010 23:01
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 jo ještě jsem teda do ni dal bezkontakni zapalovani vape, pač to puvodni bylo spaleny
Datum: 25. července 2010 23:00
 kdybys aspon napsal odkud jsi
Datum: 25. července 2010 22:58
 Zdravim hosi mam otazky myslite si ze je na fechtlovi lepsi origo airbox nebo sportovni filtr?mam tam 68 trysku myslite ze kdyz dam 72 ze se neco zlepsi?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 11:34
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Na sérii si kup novej filtr  a taky záleží jakej sportovní filtr myslíš  on není "sportovní" jako sportovní
Datum: 26. července 2010 11:34
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nejlepši je airbox,pač u neho si mužete regulovat množstni vzduchu
Datum: 25. července 2010 23:59
 Já sem pro sportovní se sadou trysek na doladěni
Datum: 25. července 2010 18:39
 Souhlasím s jenco....na fíka je nejlepśí pořádně vyčíštěný, nebo nový origo filtr....
Datum: 25. července 2010 18:07
 ked tam dás len vatsiu trysku a aj do konca si ponehás origo aurbox nebude sa zlepsovat nic len zhorsit blbo bude ist do otacok a bude sa dusit,,minimum by to potrebovalo niaky volnejsi filter ale bez motorickej upravi ani to nebude moc momáhat
Datum: 25. července 2010 17:55
 čaute prosím o radu, čim to je že se když se mi zahřeje motor tak mě klesnou otáčky na volnoběh??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 18:36
 Jenco to vystihl, cim chudsi smes, tim vyssi volnobeh za tepla a cim bohatsi, tim vyssi za studena...pricin at jiz chude nebo bohate je nepreberne mnozstvi - stav vduchoveho filtru (pokud je vubec), naladeni bohatosti na jehle, podle vysky hladinky, prisun paliva do karburatoru, popr. znecisteni ci velikost trysky...jinak pro Strcka - je to presne naopak  za studena ma pist (a pistni krouzky) vuci valci vetsi vule nez za tepla (predpokladam "regulerni zahrati" a oprimalni smes, pokud je navic extremne chuda tak se vlivem nadmerneho zahrati zadre atd.)...
Datum: 25. července 2010 18:36
 shreku podla mna bude rozdiel v naladeni zmesu/jehla na inom záreze alebo iná hladina v povákovej komory alebo iná tryska/
Datum: 25. července 2010 18:03
 mě by zajímalo,že jeden fichtl má za studena nízkej volnoběh nebo ho vůbec nedrží a druhej ho má naopak vysokej..?
Datum: 25. července 2010 18:00
 To je celkem běžný jev, je to tím, že jak se zahřeje válec tak se roztáhne a tím poklesnou tlaky. Chce to prostě seřizovat volnoběh na zahřátém motoru.
Datum: 25. července 2010 17:09
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Čau draci přemýšlím o koupi dell orta 19 mm na babettu (babetta má upravený válec na uroveň fichtla a ještě jsem posílal na další upravu pro přidání pomocných kanálků)sedne mi tam trochu upravený kolínko sání z fichtla (mám tam normálního jikova na fichtla) a chtěl bych se zeptat, jak jeste vyřešili připevněni dell orta ke kolenu sání. Děkuji za odpověď.A Franky neukamenuj mě prosím....díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:54
Jméno: Steve
IP: uživatel10074
 rekl jsem mu jak to ma teoreticky udelat, zbytek uz je jen na nem aby si to odladil, literatura se da sehnat a jinak je to o case a nervech...
Datum: 31. července 2010 19:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo... mala delka vysokej vykon dlouha- velkej tocivej moment je potrepa to prave naladit a hodne laborovat... aby se nasel stred
Datum: 30. července 2010 22:18
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Čim měnší vzdálenost mezi karbem a valcem, tím lip
Datum: 30. července 2010 22:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to je sice hrozne krasny co se tu pise : vemes plochas vyvrtas navaris a spojis hadici  jenze ona delka saciho kolena je zavisla na vykonu motoru... to neni jako hop na kravu ...
Datum: 30. července 2010 21:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 K tomu..Je to kopie dellorta(19),která se dáva na minibiky.seženeš ho na nějakym minibike shopu.
Datum: 29. července 2010 19:51
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Fogi: To lanko jsi si koupil zvlášť nebo si měl k tomu ?
Datum: 29. července 2010 11:26
 raz mi tak ako Steve rikal chitil plamen 175ku   sranda
Datum: 29. července 2010 10:58
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Lanko mám z dellorta co se dával na ty posledně vyráběné babetty, ale nevím jestli to sedne ale tu koncovku má jinou než u koncovky z fichtla
Datum: 29. července 2010 10:46
 horeni a jeho zneskodneni - uz ve starych navodech pro zacinajici motocyklisty z padesatych az sedesatych let je psan zpusob pokud pri strileni do sani chytne karb - zavrit palivovy ventil, otevrit na plno soupe a pockat az se vyhori secko v karburatoru...pak zas pustit pritok a vyrazit...jinak kolinko na dellortorace - cim kratsi tim lepsi, je zakladni pravidlo mit ho co nejbliz u valce (za predpokladu ze se nezmeni funkce karbu) a mit ho dobre odizolovan od valce kvuli prestupu tepla, nejlip se proto osvedcuje gumova hadice daneho prumeru, ktery je nasazen na karb a naustek, ktery je kovovy a pripevnen k valci, stazeno paskami...je to levne a efektni pokud se nejedna o tezky karb typu Bing 21 alias cihla...lanko z fika se da pouzit ale musi se upravit ten nytovany konec, pokud to nemas jak poradne udelat je lepsi si koupit primo lanko k tomu, zas tolik to nestoji a nemusis se parat s koncem a velikosti, tusim ze tam byl i problem v napinani (lanko/bowden ma jiny rozsah nez potrebuje karb) ale ted fakt netusim, dlouho jsem to v ruce nemel tak nechci mlet sracky...
Datum: 27. července 2010 22:20
 ale fakt to neni žádná prdel. jednou když jsem na tom začínal,tak jsem si takto zapojil indukční cívku ke šroubku karbecu. Bylo to poteklý a těma vybracema se šroubek povolil a jiskřilo to v tem. Pěkně mě to chytlo ale naštěstí jsem to v dilne ladil tak jsem vzal hasičák a žádná škoda. nevim cobych dělal kdyby se mě to stalo někde na cestě
Datum: 27. července 2010 19:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Samtom: nesmiš se toho bát  Libang:Lanko sem měl u karbecu,tak nevím jestli by tam slo i fichtlácke..
Datum: 27. července 2010 19:39
 si trošku cvok dát si kostru u eletriky pod šroubek u karburátoru ,by sousedi až to doma přeb barákem chcípneš mohli jednou volat hasiče
Datum: 27. července 2010 19:23
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Wohoo to vypadá dobře  .Děkuji
Datum: 27. července 2010 19:16
 a poradis me co s tim lankem ? jde tam origo z fichtla ?
Datum: 26. července 2010 23:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 25. července 2010 13:16
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Fogi mohl bys prosím mi uploadnout nějakou foto jak to tam máš? díky
Datum: 24. července 2010 19:42
 taky mam dotaz , mam objednany
19mm karbec dellorto , bude do nej pasovat lanko z fechtla ? diky moc za odp.
Datum: 24. července 2010 17:36
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Sežen nejake kolinko,dolu navar plocháč z dirou na kolinko,vyvrtej díry at to mužes chytit na válec a karbec s kolinkem "spojiš" hadici a stáhnes to objimkama
Datum: 24. července 2010 16:43
Jméno: jawa 550
IP: uživatel5084
 nemáte někdo nebo nevite kde sehnat táhlo na karbec na jawu 550 pařez ! jikov 2912 !!! takovy to černy ......
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 14:25
 takový to černý... upřesni to... a vy ostatni... no comment... když nechcete radit tak nepište takový blbosti, i kdyz predtim napsal sebevetsi blblost.. se zas nekdo o prazdninach nudi co? a navíc, třeba dirtbike značky Masai nebude žádnej sráč a je to homologovaný na silnici
Datum: 23. července 2010 14:25
 Hele nemel beztak si na tim prd najel nebo vůbec nic
Datum: 23. července 2010 14:12
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 co mate vsichni stema pitbajkama dirtbajkama a nevim cim jeste sama cina  x-moto lifan hruza
Datum: 23. července 2010 13:26
 ne  a co dirtbike? už s ním můžeš jezdit?
Datum: 23. července 2010 13:08
 Zdar, už víckrát se mi stalo na 350/639 že sem normálně jel, a z ničeho nic začala vynechávat. Většinou to bylo z kopce nebo po rovince, nikdy však do kopce. Nevysvětluju si to nijak jinak než že se z kopce přeleje benzin do přední části nádrže a pak se vyčerpá zásoba z karburátoru a začne to vynechávat. např. včera sem vyjel z domu a taky začala cukat a vynechávat. Kohoutek sem měl na rezervu a v nádrži bylo min. 4 l benzínu určitě! Tak sem se vrátil domů, nalél dalších 5 l a jel sem uplně v pohodě, žádné známky vynechávání, ani z kopce. Z toho mě vyplývá, že v nádrži když někde vyjedu musím mět pořád dostatek benzínu, asi půl nádrže. Je tohle u těhle motorek normální? Nemáte někdo také takové příhody? S ničím takovým sem se u žádné jiné moto zatím nesetkal. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 19:22
 Zdra draku menl jsem samé problémy na kohoutku máš takovou tyčku která se dá vyndat a je po problémech nemusis přepínat na rezervu a jede to pak normálne nekdo si rekne že to je blbý ale když nekam jedeš tak určite nejedeš z prázdnou nádrži že takže neni problém
Datum: 23. července 2010 19:22
 Myslíte že to bude jenom tím přelíváním v nádrži? Záhadou je že to dělá nejvíce z toho kopce, kdyby do kopce tak to asi bude špatná hladina benzinu v karbecu ne? Jinak mě se ten benzín v těch dvou půlkách přelívá sám, takže v obou půlkách je benzínu stejně. Karbec mám vyčištěný, sítko se zdá taky dobré, ale zkusím ho ještě vyčistit.
Datum: 23. července 2010 13:34
Datum: 23. července 2010 12:48
 Takhle sem musel už přelejvat 2*.U mý jawyčž 150 tam sem musel jednou přelejvat a pak když nám kámoš půjčil ČŽ 125 tak tam taky sem jel 100-110 a začlo mě to kuckat tak sme zastavil a přelil to na levo ještě k tomu ta čž měla 115kg ale dalo se to a za tu jízdu to taky stálo)
Datum: 23. července 2010 12:23
 Nevim jak u 639 ale u kývaček a panelekje to tak blbě řešený že nádrž je rozdělaná na dvé půlky. myslim si že i u tech novejsich 350 to tak je. Naleješ tam třeba 4 litry benzínu,které ti zůstanou v té druhé půlce na které neni kohoutek.a pulka s kohoutkem je prázdná U mustanga je to řešený tak že naspodu je nádrž spojená hadičkou. Ještě preventivně skus vyčistit kohoutek a podvat se jestli je vpořádku těsnění. Taky když odmontuješ karbec a vyčistíš ho tak tomu neuškodíš. Jak to řešíte někdo kdo má kývačku/panelku? Taky ji musíte položit na bok aby se benzín přelíl?
Datum: 23. července 2010 11:27
 mám uplně stejnou jawu taky 639 a když jedu z nějakyho prudčího kopce a mám tam už jen trochu benzínu a mám rezervu tak mi to začně taky chcípat protože ta nádrž je velká a ono to přeteče ale když si tam měl 4 litry a rezervu tak to by ještě nemělo dělat,skus odělat kohoutek a podívej se kde zhruba ti končí sítko a nějak odhadem si třeba na nádrži udělej čárku abys věděl a pak si už jen kontroluj stav paliva v nadrži
Datum: 23. července 2010 11:25
Posl.aktualizace: 22. července 2010 21:42
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podle návodu má být ve II. zářezu shora.
Datum: 22. července 2010 21:42
 cus ja ji mam na 1 zarezu s hora a skoro dotazenou smnes tak mi to jede nejlip kazdej motor to ma jinak kort kdys ma naky leta za sebou. musis skouset...
Datum: 22. července 2010 21:18
 Zdravím mám čz 175/477 a chtěl bych se zeptat v jakým poměru se leje olej do benzínu?Děkuju za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 11:28
 podle toho co tam chceš lít když M2T tak 1:33 a když kvalitní olej tak 1:40 a jestli to máš v zaběhu tak neber ohled na to že třeba v záběho to umaže 1:33 na záběh 1:25
Datum: 23. července 2010 11:28
 Mcerovsky: kdybys nebyl osel tak se podíváš na ten link co jsem ti napsal v prvním příspěvku....napsal sem i kategorii ve které to najdeš osle
Datum: 22. července 2010 15:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 internet je plný informací, satčí umět trošičku hledat! Nebo se optej známejch. Budou to určitě vědět!
Datum: 22. července 2010 14:06
 to bys nějakej našel u strejdy googla. Na spouste stranek jsou naskenovane manualy. Myslim že i na http://www.sesa-moto.cz tam by neco mohlo byt
Datum: 22. července 2010 10:16
 to bych nějakej musel mít že!!
Datum: 22. července 2010 9:20
 1:40.....stačí si přečíst manuál....ale to bys musel hledat a zdržovat se čtením, že.... sesa-moto.cz --->minulost
Datum: 22. července 2010 9:06
 ahojte , mam dotaz kupil sem si na cz 125 / 476 trysku 42 a puvodni a origos je 88 jede to s ni normalne akorat jwe kotwel mensi dira v trysce , ale nevim jestli se motor nemoze zardrit ze by tam slo treba malo benzinu , jinak jehla na 2 zareru a vzdusnik mam sestelovany aby to jelo , prosim poradte nerad bych to nekde zadrel
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:34
 tak to asi nejsem "in" .)
Datum: 20. července 2010 23:34
 dneska je holt v modě psát jako negramot...
Datum: 20. července 2010 20:26
Datum: 20. července 2010 20:23
 fermez chtěl říct "bílá" svíčka
Datum: 20. července 2010 20:13
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 pokud neni byla svicka tak ne
Datum: 20. července 2010 20:04
 prosím vás jak bylo originálně přidělané sání na mustangu ? to bylo nějakou sponou nebo jak? na obrázcíchh to není vidět.a eště k čemu jsou zespodu nádrže mustanga takové ty dva kolíčky na každé straně jeden? je to k tomu přichycení toho sání ..? jak to mám přidělat ? měl jsem to páskou ae nedrží.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 20:26
 Tak ten gumovej husi krk byl prichycenej ke karburatoru a k plastovymu airboxu takovym pruznym krouzkem, byl to vlastne rozrizli drat z perove oceli o prumeru tak 2mm. Mezi ty dva koliky na nadrzi mela byt natazena guma, ktera drzela komplet airbox. Na prichyceni airboxu muzes pouzit o krouzek vetsiho prumeru.
Datum: 20. července 2010 20:26
Jméno: dano
IP: uživatel7345
Datum: 20. července 2010 19:46
 Zdravim mam 21čku mel jsem tam upraveny vzduchovy filtr z 555ky a nejak to chcipalo ale kdyz jsem tam dal origo airbox tak to jde bez problemu cim to je???Jak mam nebo co mam udelat aby byl motor sviznejsi?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 1:06
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Sežrat kýbl fazolí a prdět na motorce.
Datum: 21. července 2010 1:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s tim sánim z 555 si obohatil směs?? zkoušel si zvýšit jehlu?
Datum: 20. července 2010 19:09
|



|