Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Nazdar draci, potreboval by som poradiť, ako mám zbrúsiť hrany kanálikov vo válci na jawe 20. Ako spoznám, že sú dostatočne zbrúsené? Ďakujem. Mám totiž problém s hlučnými piestnymi krúžkami (mám motor po GO a už mám na ňom cca 170km a stále ten zvuk neprestáva, tak to budú asi už len tie krúžky, či nie? ) Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 11:35
Jméno: radek
IP: uživatel4145
 tam jde o to že se o něco zkráí ta zajižděcí doba...
Datum: 27. listopadu 2012 11:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Mik!Nejsu proti zaobleným hranám, ale máte to na ježďání nebo na poslúchání?To jenom ze srandy!Ale radek to radí dobře!Šak na to má méno !No nééé?Toš tak!
Datum: 25. listopadu 2012 14:35
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 ze začátku mi to taky trochu cinkalo, ale najel jsem 50 km a ustáloto, takže vše v pohodě...
Datum: 25. listopadu 2012 10:34
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Radek a funguje vštko? Nerobí to žiadne zlé zvuky za chodu motora?
Datum: 24. listopadu 2012 21:51
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 já jsem hrany ve válci zkosil pilníkem na nehty  a pak jsem to jestě přejel malinkým jemňoučkým pilníčkem a kroužky jsem zbrousil brouskem na kosu
Datum: 24. listopadu 2012 21:27
Jméno: jawa 05
IP: uživatel14039
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, co by se stalo, kdybych dal do fichtla píst, tak aby šipka směřovala nahoru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 11:55
 http://www.youtube.com/watch?v=jq6WkK5k134
Datum: 24. listopadu 2012 11:55
 když jsem to měl nechtěne tak to cinkalo
Datum: 24. listopadu 2012 11:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 23. listopadu 2012 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel14764
 Byl si rychlejši  a dobrej postřeh s tim "zelenáčem"... V tomto případě naprosto souhlasím,kroužek už tam nebude... A mimojiné víš kde chodí druhý zámek?  Destrukce je předem daná...
Datum: 23. listopadu 2012 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel14764
 Bude chodit první zámek přes výfukový kanál a při nejmenším ten kroužek po pár startech praskne,,,,někdy se ten píst ve válci úplně brutálně zakousne že je to na 4 výbrusy... Pokud nemáš píst šipkou dolu,tak rychle učiň nápravu a nekoumej co by kdyby,protože tu jiný řešení není...
Datum: 23. listopadu 2012 17:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkoušíš teda pěkný finty... o pár dotazů niže sám uvádíš že to máš namontovaný šipkou nahoru, tak se neptej na blbosti a ten válec sundej a píst otoč, aspoň zjistíš že zámek prvního kroužku ti teď směřuje k laufu a to znamená že už tam ten kroužek zřejmě nemáš, nebo jen jeho zbytky... jistě už teď chápeš že spoj kroužku těžko může chodit tam a zpět přes vejfukovej kanál. toto by také mohla být odpověď na tvůj dotaz níže - pač není kroužek - není výkon
Datum: 23. listopadu 2012 17:46
 Proc se stacijou a odlechcu ji klikove hridele na pionyru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel14764
 Dle mě patří odlehčená klika na závodního silničního speciála s 8-10HP s maximem ve špičce...pro tyhle všechnymožný fichtlcupový prskolety je zbytečný a skoro škodlivý dávat malou kliku...ty přece potřebuješ aby se ti to dole sbíralo a mělo to sílu odspoda a ne aby to rychle přecházelo z 7000ot/min do 11000ot/min a motor byl okolo 10000ot/min "klidnější" s tím že motor třeba do 6000ot/min vůbec netahne a strácí sílu v kopcích... Za mě do fakt výkonýho terénního speciálu dát kliku 93-90mm...a zdůrazňuju to slovo SPECIÁL... Do Klasika bych to nedával
Datum: 23. listopadu 2012 16:10
 Chci to na upraveneho myslis ze pujde rychleji do otacek potrebuju poradnej vyjezd ze zatacky
Datum: 22. listopadu 2012 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Jsou pro to dva důvody. Menší váha setrváků a menší objem klikové skříně. Na seriovku to nemá význam,spíše je to škodlivé,ten motor je rychlejší traktor a nepotřebuje lehkou kliku...ztratil by tah v nízkých otáčkách....
Datum: 22. listopadu 2012 19:54
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čau, co se stane když se s nezajetým motorem rychle a vytáčí se ? proč to tak vadí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Pokud je vše správně seřízené,tak tě ani bohatá směs nepustí do vysokých otáček..a prostě normálně jezdíš....jenže tady člověk nikdy neví...každej druhej se tu ptá na fatální věci...každý má vše v pořádku a seřízené...ale přitom neví jak nastavit zapalování a co je to bohatost směsi....dvěma ze tří to sotva jede...takže tady jedině mohu radit tohle - zajíždět,zajíždět,zajíždět - opatrně a dlouho....když nic jinýho,tak víc oleje do benzínu....125
Datum: 21. listopadu 2012 13:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 zajizdeni moc neres , proste s tim nejezdi jak magor a nic se nestane
Datum: 20. listopadu 2012 19:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 protože je to vše ,,hrubé´´ a vzhledem k velkému tření se vytváří teplo a pak se lehce stane že to kousneš
Datum: 20. listopadu 2012 18:43
 muže se ti poškrabat valec od nezajetyho kroužku bude to mit malou kopresi a bude to k ničemu pojede to jako slimouš.. kamoš to udělal točil to jak magor aj z kopce a odletěla mu pojistka pistniho čepu a brutalně mu to pokur**** valec aj pist takže 500,- uplně k ničemu.. nemyslim si že by to bylo kvuli temu ale neni to všechno usazeny tak to rači vic zajižděj
Datum: 20. listopadu 2012 17:53
Jméno: míra
IP: uživatel12689
 čau válec po výbrusu, šipka na pístu směřuje dolů, píst jsem nandával opatrně vytlačovákem, poskládal jsem to dohromady a něco tam klepalo a po zahřítí toto klepání zmizí, poradí někdo zkušený čím to je?.... píst o hlavu neklepe je tam dělaný první výbrus, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 16:39
Jméno: Jarda
IP: uživatel14039
 Jo jo,, máš pravdu, má směřovat dolů, směrem k výfukovýmu kanálku..
Datum: 21. listopadu 2012 16:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nepamatuješ, dolu.
Datum: 20. listopadu 2012 21:08
Jméno: Jarda
IP: uživatel14039
 Možná si to už nepamatuju, ale nemá šipka na pístu směřovat nahoru?
Datum: 20. listopadu 2012 20:59
Jméno: mustang
IP: uživatel12689
 čau čím to je že se mi z motoru občas ozývá takový vysoký ton ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 21:25
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
Datum: 20. listopadu 2012 21:25
Datum: 20. listopadu 2012 20:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mrkni se jestli tam není někde schovaná operní pěvkyně.
Datum: 20. listopadu 2012 20:47
 Zdar, chtěl jsem se zeptat jestli se dají koupit na 20ku nové víka na motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 18:31
 cus, hele asi nedaji, ale ja nejake mam, tak se kdyztak ozvi na mejla... rad bych se jich zbavil.
Datum: 20. listopadu 2012 18:31
 Zdaravim bude mít nějaký vliv na motor když dám na Jawu 50 ,21 sportovní filtr ? tet tam mám vykuchanej tam ten filtr vlastě tomu nemužu říkat filtr  je to jen jako prachovka ab dotoho nic nespadlo  Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Když se začali prodávat "otevřený" filtry,tak vznikla od prodejců fáma,že to jsou sportovní filtry a přidají na výkonu. Jenže! Karburátor jako takový pro správnou funkci potřebuje sání a hlavně lehký podtlak v sání.....obvzláště u 2T motoru..... ladiči to dokonce prokázali na brzdě... byl jeden upravený motor a provedeny měření s atrapou filtru,s origo airboxem a molitanovým filtrem(správně impregnovaným).....propastně zle dopadl "přímý filtr" ,origo airbox měl velmi dobré výsledky a molitanový filtr ho lehce předčil.... Tak proč teda dávat nějakou atrapu "sportovního filtru",když to sebou nenese žádný pozitiva? Ba naopak...Pokud by to někoho zajímalo,tak odladěný filtrbox na seriovce jede nejvíc a s nejmenší spotřebou  Atrapa je dobrá tak jako alternativní řešení,když nemáš filtrbox a nebo nemáš prostor kam ho nacpat,ale rozhodně to není žádný tuning....
Datum: 20. listopadu 2012 13:17
 na upravenej motor s jikovem, klidně převrtaným je taky nejlepší origo airbox...
Datum: 19. listopadu 2012 22:08
 itan139: Ty jsi ocas. Myslel jsem originální motor, plechy mě nezajímají. Na originální motor nevymyslíš nic lepšího než originál airbox s čistým filtrem. Howgh!
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
 Nemám origo pio  sundaný plechy a odlechčený  jen na vyblbnutí  do lesa
Datum: 19. listopadu 2012 21:48
 obojí
Datum: 19. listopadu 2012 21:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 ceZetaku?Ten výkon nebo ten dotaz???
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
 uklidněnej,čistej vzduch v airboxu a dobře tvarovaný hrdlo vám nic neříká co? pokud jste si všimly, od středověku hloupnem, takže konstruktéři pionýra nevymýšleli žádný kraviny, ale funkční věci
Datum: 19. listopadu 2012 21:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Proč dávat neco jinýho?Zkusím to vysvětlit, esli se mě to povede.Protože ani hvězdářským dalekohledem se nedá tak daleko podívat jak sú blbí!!!
Datum: 19. listopadu 2012 21:32
 je to kulervoucí
Datum: 19. listopadu 2012 21:26
 fero: Jasně že tam nemusí být ten originální, ale nevím proč na origo pincka dávat něco jiného, může mi to někdo vysvětlit?
Datum: 19. listopadu 2012 21:10
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nejaký filt tam dej, a nedaj pověry, že to mosí byt jen originální, jakývkoli filtr co se na to dá napasovat, zajisté vzduchový, že
Datum: 19. listopadu 2012 21:07
 MOtor jede dobře .... dneska jsem vyměnil tesnění pod kouhoutkem měl jsem tam vlastní výrobu a to se nafukovalo a netekl benzín a há hledal chybu ve válci .... A tušim dobře že jsi tam ten vzduchovej filt mám dát aby mi tam nelítal prach do válce ?
Datum: 19. listopadu 2012 21:03
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nebude to mět žádný vliv, nevím co to máte za pověry, kde to furt berete? všecí obhajujete originál filtr, ale aj s tím hříbkem za 69 korun, to jede uplně, ale uplně stejně, nic už v tom kurva nehledajte, je to jen obyčejná náhrada, tod vše
Datum: 19. listopadu 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 naco filtr kup si hned toho koně
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel14742
 Hm...čtvrtej důvod proč si přidřel válec... Koukam že ten motor nějak jede jen díky 11z kolečku a prohozený dvojce....
Datum: 19. listopadu 2012 20:50
 Kup si těch filtrů deset. Do lišty co mají elektrikáři na dráty udělej deset otvorů, naskládej vedle sebe ty filtry, z druhé strany lišty udělej díru uprostřed a celé to nasaď na karburátor. Vzhledem k tomu, že každý filtr přidává dva koně, tak jich budeš mí dvacet navíc.
Datum: 19. listopadu 2012 20:19
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 ahoj, jak nastavím fichtla aby táhnul v nízkých otáčkách? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 21:35
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 už možná vím, čím to bude,, sundal sem hlavu, a na pístu jak je tam malá šipka, tak mi směřiej nahoru, na netu sem četl že má směřovat dolu, nemohlo by to být tím?
Datum: 22. listopadu 2012 21:35
 nejlepsi by bylo dat 3 kroužkovej pístale kdyby se ti do toho nechtělo tak to skuz s tom předstihem ale ne o tolik třeba s tim pootoč jen o 0,5mm nebo tak to by mohlo pomoct
Datum: 21. listopadu 2012 18:51
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 Tak jsem to teda dal doleva,, nadoraz,, a nic to nepomohlo, jakoby se teď spíš dusí, asi tam nejde moc benzínu, nebo nevím,, nenapadá někoho ještě něco? Díky
Datum: 20. listopadu 2012 18:47
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Aby táhnul v nízkejch, tak je potřeba menší, ne ?:-O
Datum: 20. listopadu 2012 17:26
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 OK, díky,, vyzkouším
Datum: 20. listopadu 2012 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Doleva.....nadoraz....
Datum: 20. listopadu 2012 13:19
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 Větší předstih, jako že tu klec s civkama otocim trochu doprava?
Datum: 19. listopadu 2012 23:53
 větší ale nepatrně, potom se ti bude hodně zahřívat
Datum: 19. listopadu 2012 22:12
 větší předstih
Datum: 19. listopadu 2012 21:49
Jméno: klaos
IP: uživatel12689
 zdar chlapi, vyměnil jsem píst a nasadil válec po výbrusu a na první nastartování jsem to měl na minutu nastartovaný a něco v tom škaredě klepalo, nevěděl co to je, pak jsem to trochu projel a zdálo se mi že to trochu ustálo, je tohle normální? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 taky bych to viděl na nějakou vuli na ojnici... jinak sraž hrany kanálů a kroužků...
Datum: 20. listopadu 2012 17:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 proč jak dement zakládáš další dotazy pod jinejma nickama? napadlo tě, že ten, kdo by ti dokázal poradit, už by ti poradil? ono totiž přes net to moc slyšet neni, takže se může jen odhadovat co klepe. řikáš po zahřátí neklepe, tzn. teplem se něco roztáhne a to něco přestane.. tak bádej, může to být spoustu věcí. a jak to klepe? klep, klep, nebo klap, klap? buch buch. dělá bez kvaltu? jen za jízdy? de to od válce? z motoru? odjinud?
Datum: 20. listopadu 2012 17:46
Jméno: klaos
IP: uživatel12689
 mám na tom první výbrus, píst o hlavu určitě neklepe dneska jsem na něj koukal, i jsem ho projížděl a když je studený, tak tam něco klepe, ale jak se zahřeje tak už to nedělá, mohl by na to klepání mít vliv karburátor?
Datum: 20. listopadu 2012 17:16
 Jaké máš vrtání? při 40.00 už většinou píst klepe o hlavu - nech si ji ukrouhnout.
Datum: 19. listopadu 2012 21:05
 máš píst naopak,nebo máš velké vrtání a buří ti to do hlavy
Datum: 19. listopadu 2012 18:55
Jméno: klaos
IP: uživatel12689
 před nasazením válce jsem zkoušek jestli klika nemá vůli a nebyla tam vůle vůbec žádná, takže repas nebyl potřeba a na bronzovým pouzdru to bylo taky v pohodě fakt nevím čim to je...
Datum: 19. listopadu 2012 18:39
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Tipnul bych si že tam mlátí pístní čep ve volném futru ojnice... Nepíšeš že bys repasoval i kliku, takže pokud je vršek po GO, ale spodek ne, tak jednak budeš slyšet klapat případné vůle na klice, nebo Ti ta klika v krátkém čase odejde... obvykle se to stává když se spodek negenerálkuje...
Datum: 19. listopadu 2012 16:51
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 zdravím,, fichtl mi jede pěkně jen ve vysokých otáčkách, jde udělat něco, aby jel spíš v nízkých líp než v těch vysokých? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 23:03
Jméno: zelenac
IP: uživatel14039
 díky za rady, a jek naladím bohatost směsi?  jezdím na fichtlu jen chvílku,, nic moc se v tom nevyznám
Datum: 18. listopadu 2012 23:03
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zgenerálkovat
Datum: 18. listopadu 2012 22:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pohrát si s předstihem, naladit bohatost směsi...
Datum: 18. listopadu 2012 17:28
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Zdar draci, mam jeden takovy zajimavy dotaz. Kolik se muze maximalne udelat vybrus valce aby ti fichtl hlavne jel a moc se neprehrival?  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel14737
 Běžně dělam válce 41mm,jde udělat až 41,75 ale to už je šlupka.... Pozor,pokud přebrousíš válec až takle nahoru,tak je potřeba řešit průměr a objem hlavy
Datum: 18. listopadu 2012 17:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já dokonce 40,75
Datum: 18. listopadu 2012 16:20
 já mám vrtání 40.25 což je 9tý a furt je tam dost masa
Datum: 18. listopadu 2012 15:33
Jméno: kuba
IP: uživatel12913
 nemí pravda pokud ti někdo udělá vložku a píst nebo ti hodně přebrousí strarej válec tak může být aji věčí
Datum: 18. listopadu 2012 15:16
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Osmej
Datum: 18. listopadu 2012 15:05
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 čuste kluci, mám takovej dotaz, budu obědnávat novou ojnici, nejdřív sem myslel, že tuto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnicni_sada_c_k_r_jehlove_lozisko.html ale trošku mě zmátlo, to jak se ta píše o tom čepu s rozměrem 14,1...to sou aji jako jiný? Já mám mustanga s originální klikou, tak sem se chtěl zeptat, jestli to na ten čep v pohodě pujde z té originál kliky, nemám možnost si to změřit teď totiž. Díki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo originální čep tam půjde je to ten rozměr
Datum: 17. listopadu 2012 20:35
Jméno: kolda
IP: uživatel12689
 zdar chlapi, jak mám nasadit pístní čep s pístem na ojnici, nechci to dělat tak že si to zapřu špalkem a budu do toho bušit jak nejakje debil, v knize o jawách jsem četl že potřebuju vytlačovák pístního čepu ten mám, ale ještě potřebuju nějaký pomocný pístní čep, který se zasune z druhé strany až do oka ojnice aby navedl pístní čep do ojnice a pístní čep se začně lisovat z druhé strany ale te ,,pomocný pístní čep,, nemám nemáte nějakej fígl jak na to?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 10:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolda!Neber si to osobně, protože nejsi sám!Ale to ste Vy mladí opravdu tak blbí a nebo zkúšáte co ty blbý dotaze udělajú s tema co temu rozumijú???Dyž už máš vytlačovák, toš to je takovej problém čep do pístu zastrčit enom kúsíček aby si ho mohl nastrčit do oka ojnice a pak tlačit a tlačit až na svoje místo?A nebo píst nahřít a nebo do ňho nalít trochu benzínu a nebo lihu dyž ho nechceš mět očuzenej, zapálit a potom v rukavici (to proto, aby sis nepopálil prsty) nasadit na ojnici a čep tam strčit?Napřed si ešče do pístu dat pojistku ale z tej druhej strany než budeš strkat čep!!!To proto aby Ti neprojel na tú druhú stranu!Pomocnej čep je výbornej, ale stačí kúsek kulatiny nebo aj kúsek ostrúhanýho dřevka, aby Ti to navedl!!!Toto nejsú žádný fígle, ale enom rozumný uvažování!A to Vám mladým furt chybí!A esli Ti ani toto nestačilo, toš počki do jara natři to celý na zeleno a hoď to do kopřiv a budeš mět pokoj!!!Toš tak!
Datum: 18. listopadu 2012 10:36
Jméno: kolda
IP: uživatel12689
 ten ořech z goly mi kamarád taky radil ale ten nemám, asi to udělám jak říká wafel ikdyž ten starý pístní čep se mi zdál jako nový... díky za radu
Datum: 17. listopadu 2012 20:24
 pístní čep by měl jít do pístu vsuvně prstem, bohužel ve většině případů to tak není :-/
Datum: 17. listopadu 2012 20:05
 Vem starý pístní čep, trochu ho obrus, aby šel volně do pístu a máš to.
Datum: 17. listopadu 2012 19:56
 Ořech z goly?
Datum: 17. listopadu 2012 19:51
 Zdravim je to asi blbá otázka ale už nevím kde to hledat. Hledal jsem na netu a našel jsem tyto upravy pro lepší výkon .. ale žádný obrázky nebo přesný popis ... Chtěl bych jsi udělat ty to změny : Slícování kanálku s bloky , Srovnání vložky ve válci , Výfukový kanálek zbrousit hrany dole i nahoře , Sací kanálek zbrousit hrany , Budu to tět dělat po prvé a nerad bych to zrvil ... jesli by byl někdo tak hodný a trošek mě stim poradil Děkuji  Motorka : Jawa 50 typ: 21 Válec mám nový zakoupený od sesy ten polský  40mm mám na něm najeto asi 20 km
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 22:53
 Ozvi se mi na maila,proberem to a případně ti to mužu udělat,ale nesmí to bejt ten polskej válec co má jeden přefuk normálně a druhej jinam...
Datum: 17. listopadu 2012 22:53
 Ale neudělám to tak přesně jako na stroji
Datum: 17. listopadu 2012 22:30
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Hele tu hlavu jestli seš šikovnej a trochu vybavení v dílně máš tak si ji zvětčíš sám normálně šábrem kdyžtak je to pilník s nabroušenejma hranama do ostra
Datum: 17. listopadu 2012 19:03
 Děkuji všem za rady bude to asi nejlepší ... a asi nikdo neví kde se dá nechat skrouhnout hlava na 40mm abych tam nemusel mít tesnění z plechu ? Blízko Trutnova a okolí , spíš by mě zajmala cena odhadem D2kuji
Datum: 17. listopadu 2012 18:42
 jo jenom to slícuj,  jinak tu vložku v tom poláku moc lechce nenarovnáš  přeci jenom jde s toho válce hoodně špatně...
Datum: 17. listopadu 2012 18:01
 Dobře ... asi mě to přesvěčilo ... jen slícui kanálky s blokem o čem píše sesa když to inzeruje a přetesnim jsi to to vše
Datum: 17. listopadu 2012 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Nikdo tě nekritizuje, ale ty nevíš co vlastně ovlivňuje výkon a jak, nevíš základy, až je budeš vědět, budeš vědět i kde pilovat, praxí pak zjistíš o kolik. Je to dobře míněná rada ne kritika. A rozhodně se v tomhle případě nevyplatí dělat pokusy, můžeš si být jistý že ti to pak nepojede, ale jak chceš, klidně dělej pokusy, budeš jak Jára Cimrman, najdeš milión způsobů, jak nezvýšit výkon motoru
Datum: 17. listopadu 2012 16:56
 Nějak se začít musí ne ?  a jenom čtení a studování to nebude taky to chce trošek praxe .... když s něčim začínáš tak je riziko že to skoníš  Tak jsem aspon tady čekal rady do čeho se mám pouštět a do čeho ne ale zatim tu je jen kritika  zas někdo chtrejh
Datum: 17. listopadu 2012 16:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Dobrá, když to nechápeš tak ještě jednou, přečti si nejdřív něco o motorech než začneš něco upravovat, evidentně tomu absolutně nerozumíš. Nechtěj dělat universitu když jsi ještě nebyl ve školce. Přečti si jak to funguje a pak něco upravuj, jinak naděláš víc škody než užitku. A upozorňuju předem, není to studium na 30 minut ale spíš na pár let. Existuje asi milion možností jak špatně upravit válec tak než začneš něco dělat studuj
Datum: 17. listopadu 2012 16:34
 Pokud to je hovadi na tak sací a výfukový kanalek brousit nebudu dík
Datum: 17. listopadu 2012 16:29
 tak jsem jsem to našel na netu ..... proto to píšu jsem jesli to mám dělat nebo ne
Datum: 17. listopadu 2012 16:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jestli dobře čtu, tak chceš brousit spodní hranu výfukového kanálu??? Tak to si raději než se začneš do něčeho pouštět přečti něco o dvoutaktech a pak se ptej.. Aspoň nebudeš psát blbosti
Datum: 17. listopadu 2012 15:21
 Ještě bych měl prozbu Když budu rovnat vložku válce tak to mám nahřád horkovzdušnou pistolí na 150-200 stupnů a potom mít připravenou zmrzlou trupku o pruměru 40mm (dle výrusu na jaký to je vybroušeno ) a tím schladit vložku a kleštěma nebo nečím snim pootočit aby bylo co nejvíce na tředu a je hotovo ?
Datum: 17. listopadu 2012 14:09
 Chci skusit udělat tenhle a když to bude na prd tak tam dám originál ale musel bych nechat udělat výbrus , ten novej nebyl nejlevnější jen abych ho tak zahodil  Tak jesli máte nejaký fígle jak to udělat tak bych byl rád každou radu ocením
Datum: 17. listopadu 2012 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele dej tam čr válec a vše udělej tak jak má bejt a bude ti to jezdit kopce na 3...
Datum: 17. listopadu 2012 13:35
 Ono to tet jede taky dobře nemužu jsi stěžovat .... na trojku mírný kopeček ... a na dvojku mě to tahá do kopcu  navíc tahá krásně od spoda ale před tim jsem ten motor udělal na hovno tečemi z toho olej ... a minule jsem to trošek přidřel tak že se to chystám celý rozhodit a udělat to pořádně ... a když už to bude rozebraný tak to i doladit .. zapalování mám už prichystané Tyristorové
Datum: 17. listopadu 2012 12:19
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 A je je no poslý válec žádná sláva radší bych vzal originální 05kovej válec a dal to na 6tej výbrus slícoval , dal tam hlavu z 20,21,23 s ledvinkou . A udělal ty základní věci aby bylo zapalko v pořádku , nastavenej karbec , čistej výfuk . A pojede to parádně
Datum: 17. listopadu 2012 12:13
Jméno: Fero
IP: uživatel14728
 Zdar hoši. Tak sem měl možnost koupit stočenou kliku na panelku. Snížil jsem hlavu, dal vybrousit válec, nové kladívka, svíčku, promazal jsem lanko plynu a rychlopal a po chvilce bubláni na zahrátce sem to jel lechce projel. No pánové ten motor je jak guma a jak svižně se rozjede. No a teď k věci, na mou druhou 592 by se mi to taky šiklo, tak se chci zeptat zda nemá někdo možnost to stočit a vyvážit?! Moc díky přátelé..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 22:07
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
Datum: 20. listopadu 2012 22:07
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Čau, mám válec po výbrusu a chci zkosit ty ostré hrany v kanálech, ale nevím jak se tam mám dostat, nechci si poškodit válec ze vnitř prosím potřebuju to udělat poraďtě....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 18:46
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 díky za odpovědi, udělal jsem to pilníkem na nehty  a ty pístní kroužky brouskem na kosu
Datum: 16. listopadu 2012 18:46
Jméno: david
IP: uživatel6305
 ahoj já nato používám stopkové brusky mam je prodlouženy na delši osičce aby mi to šlo do vrtačky sou ruzné tvary já na kanálky používám kuželovou je to otázka asi 60,- a ušetří se tim hromada času a práce jeto rychle a krásně to srazí hranky
Datum: 16. listopadu 2012 15:01
 Používam na to klacivký brousek na kosu, akorát je to takový užší model
Datum: 16. listopadu 2012 13:57
 Zdravim draci potreboval bych zrenovovat kliku na fichtla pripadne stocit nevite kdo to dela kdyztakprosim kontakt zdarec .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 20:54
Jméno: radek
IP: uživatel13792
 Jo poslal jsem ti to na meil co bych potreboval.
Datum: 18. listopadu 2012 20:54
 čau chcete teda nekdo stočit tu kliku nebo ne kdyžtak prazakpetr@seznam.cz
Datum: 17. listopadu 2012 22:17
Jméno: lol
IP: uživatel12913
 nejlíp se ty ,,koně '' poznají při závodech kdy stejskyho 10hp dostává naprdel od pravího 7hp stroje
Datum: 17. listopadu 2012 19:22
Jméno: radek
IP: uživatel13792
Datum: 17. listopadu 2012 18:26
Jméno: lůol
IP: uživatel12913
 njn od stejskala takže misto těch 10ti koní co ti řekl si dej tak 6 abych byly reální
Datum: 17. listopadu 2012 18:22
Jméno: radek
IP: uživatel13792
 Tady ten motro mam udelanej od stejskala ale potrebuju stocit kliku na dalsi motor.
Datum: 17. listopadu 2012 9:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pochybuju o cloveku, co tvrdi, ze ma 10 koni, toci 11000ot/min a pritom se pta na utoceni kliky... Ze by dalsi kecal?
Datum: 17. listopadu 2012 9:52
 NENI TO DO KLASIKU TOCI 11tisic a PS 10
Datum: 17. listopadu 2012 9:30
Jméno: standa
IP: uživatel14727
 Dej tam větší volnoběžnou trysku a na kliku ser....do klasiků blbost
Datum: 16. listopadu 2012 23:33
Jméno: Radek
IP: uživatel13792
 Potrebuju stocit kliku aby byla lehci jezdim cross a potrebuju dosahnout snizeni kliky uz kvuli valci na klasickou to jede taky dobre ale je tezka a trva to nez se dostane ze zatacky do otacek a do zatacky kdyz jedu musim macat spojku protoze pomalu pada z otacek
Datum: 15. listopadu 2012 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 AHRA Hradec Králové
Datum: 15. listopadu 2012 21:31
 a duvod stáčení?
Datum: 15. listopadu 2012 21:26
 Čau skusim se pokusit zjistit kdo by mi ji mohl hodit dohromady kdyztak se ozvu dikec
Datum: 15. listopadu 2012 21:06
 čau ja to delam rozlisuji ji ti a pripadne stočim ale slisovat si ji už musiš nekde nechat nejak se to vyvažuje a rovna atd a to ti neudelam na to masiny nemam
Datum: 15. listopadu 2012 20:49
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čau, mám válec na mustanga po vábrusu a v jedné knize o jawách jsem četl že se dá zkrátit zajížděcí doba tím, že se brouskem nebo škrabánken malinko zbrousí hrany pístních kroužků, jelikož se pistní kroužek když přejíždí přes kanál rozpíná a poté zase najede na plnou plochu válce, tak se tím sníží měchanická hlučnoust ( cinkání a zvonění ) a namáhání toho kroužku a kroužku se líp přes ty kanály chodí. A ještě by se měly malinko zkosit hrany ve válci ( v kanálech ), jelikož jsou po výbrusu velmi ostré, ale už se v knize nepíše čím to udělat. Chtěl jsem vědět jestli jste toto někdo dělal nebo jestli by jste to doporučili a jestli to pomáhá nebo naopak, díky za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
 Já to leštím tak že vezmu silichrom kus hadry a šroubovákem tam tu hadru nacpu druhou stranou vytáhnu a tahám střídavě za konce popřípadě přidávám silichrom s tím zabroušením to dělám jehlovým pilníkem případně šmorglem ale tím se to dělá blbě
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Ještě když jsem tady by jsem se chtěl zeptat jak se kanály leští, to se musí ta litinová vložka vylisovat?.. dikes
Datum: 15. listopadu 2012 22:33
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Díky za odpovědi, akorát mi není jasné jak mám zabrousit ty hrany kanálů...to se tam musím dostatvněják vnitřkem? nebo jak? možná je to blbbý dotaz ale ještě jsem to nikdy nedělal nechci si zas poškodit vybroušený vnitřek válce .. díky
Datum: 15. listopadu 2012 22:26
 hrany určitě srazit  já ostrej motor ani nezajíždím, dám větší trysku aby se to hltilo a po tréninku je zajetý...
Datum: 15. listopadu 2012 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Do fichtlcupovejch dvouknálů dávám jednokroužkové písty s chromovaným kroužkem,ktery je z obou stran "zkosený" a srážim všechny ostrý hrany kanálů a pak to stačí zajíždět do čista 200km,pro rozumný ježdění stačí 50km. Žádnej se nikdy neraf,po 250km většinou všechny jeli plnej kotel bez slitování ... u dvoukroužku je to i tak potřeba zajet alespoň 350km.....hrany srážim úplně obyčejnym c.120 šmirglem.... ovšem na seriovku to není nutné nějak složitě řešit.....prostě projeď šmirglem přes kanály,trochu je zabruš a jezdi....dnes se zajíždí stejnak max 600km....dřív se brousilo na 2-3 stovky....dneska se dělá standartně 5 stovek vůle....a to je rozdíl......
Datum: 15. listopadu 2012 17:00
 Zdarim ... dneska semi povedlo přidřít válec mám novej najeto cca 20 KM .... nechla jsem to 10 min vystydnout a zas se to hýbalo .... dojel jsem domu a tet nevim jesli to mám rozebrat a vyšmrglovat jemným brusným papírem nebo to nechta .... co vi nato ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 19:35
 Jinak Děkujin za radu tet už jsi na to dám pozor ... chybama se člověk učí ..
Datum: 15. listopadu 2012 19:35
 Nejdřív jsem to složil a pak jsem napsal v to je ten problem
Datum: 15. listopadu 2012 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Takže to dej do kupy a znova a pořádně....pokud ti hlava fouká,tak ji zabruš a nebo sežeň jinou co nefouká. Určitě bych volil spíše variantu upravit hlavu než podkládat válec. Ať ti soustružník udělá hlavu na objem nejlépe 6,5ccm(ať zakrosí něco navíc dovnitř aby měla větší objem). Zajížděl bych to volně. Trysku 72. Už ti tu radili,tak nevím,proč si nedbal jejich rad.
Datum: 15. listopadu 2012 19:24
 Pod válec jsem dal tesnění z plechu (1mm ) takže jsem to trošek nadzved aby to nenaráželo ..... vim je to asi pičkovina a ztratil jsem tim výkon ( ale na trojku mi to jede do mírneho kopečka ) .... výbur jsem nekontroloval tak že nevim jesli byl ostrý ( ale po prvnim nastartování ve svěráku se válec okamžité zahřál až jsem se divil ) .... po pravdě jsem motor pulil asi po druhý dokázal jsem jsi tam prohodit kolečka na silnější dvojku s novým válvcem (výbrusem nemám zkušenosti ani se zajížděním a korát to co jsem se dočet na netu .... má to takovou kompresi že mi podfukuje hlava ... brousil jsem dosedací plochy .. a po pár najetý Km mi to začalo znova tak jsem tam dal alobal ... a to tesnilo asi týden .... dneska mi ho to vyfouklo .... vim jsem Amatér proto to jsem píšu abych dostal nějaký rady jak to dát do kupy
Datum: 15. listopadu 2012 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Hlavu si upravil na 40mm? Je tam vysokej stupeň komprese a píst pravděpodobně naráží do hlavy. To je první důvod přehřátí. Válec je polskej "megaukrutnej hustěostrej maxituningářskej" osmej výbrus? Pokud ano,tak je to druhý důvod. Tryska 68 je třetí důvod....použij trysku 72.
Datum: 15. listopadu 2012 18:32
 chystám se tam dát 72 ....pokud to je dobrý nápad
Datum: 15. listopadu 2012 17:39
 40 mm jehla na 3drážce na zajíždění a tryska je orinynál 68 mysli, ....
Datum: 15. listopadu 2012 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Vrtání válce? Tryska? Jehla?
Datum: 15. listopadu 2012 17:27
 No mazal jsem jsi to na dvojku do kopecka na pul plinu a na jednou se mi to kouslo .... zapískaloto a zastavilo ( bylo to vlese takže žádná kontrola nic neměl jsem nářadí .... a když jsem chtel jakoby to rostrčit tak jsi to nebublo a nešlo to ..... tak jsem to nechal tech 10 min vychladnou a pomovlilo to .... a normálně jsem nastartoval a zas to jelo tak nevim jinak olej dávám 1:20
Datum: 15. listopadu 2012 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 A jak víš že si to přidřel? Měl jsi třísky ve svíčce? Koukal jsi do toho výfukem? Pokud je to přidřený,tak každopádně odstraň důvod zadření (chudá směs,netěsnost karterů,málo oleje v benzínu,prdlý gufero)....rozebrat každopádně....pokud to bude hodně kouslý tak výbrus,jestli bude jen lízlej píst a vše ostatní ok,tak bych maximálně vyměnil kroužky....na píst kašli....co na něm nemělo být,to už tam neni....
Datum: 15. listopadu 2012 17:05
 Rozeber to a podívej se jak moc si to zadřel.
Datum: 15. listopadu 2012 15:22
|



|