Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec draci, mam strasnej problem renovuju a mam kartery ale zespodni strany je ten karter asi od kamene tuklej a zevnitr je prasklina jde to nejak zpravit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 14:25
 venca: jakymkoli stejnosměrnym invertorem s hliníkovou elektrodou .)
Datum: 09. března 2011 14:25
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 De to zasvařit ale ne svařečkou na Fe jj
Datum: 08. března 2011 23:18
Jméno: Milano
IP: uživatel10870
 Ja to uz tak koupil.
Datum: 08. března 2011 20:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jde to svařit, ale musela to bejt dost rána, že to puklo, co?
Datum: 08. března 2011 20:45
Jméno: kajít
IP: uživatel9474
 Čau draci hele nevíte jak hodně dobře seřídit předstih,a jak to udělat dííííííík mam fichtla teprve pul roku děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 19:54
 Povolíš si ty dva šroubky co drží zapalko. Ve směru otáčení motoru si najdeš horní úvrať. To je místo, kdy je píst nejblíže k hlavě. Nejvíc kouká ven. Tak potom si vezmeš posuvný měřítko (šubleru) a vrátíš píst o 1.2 až 1.5 mm zpátky. Pak si vezmeš cigaretový papír nebo třeba účtenku. Strčíš ji mezi kladívka. To jsou taková packa, která se hýbe,když do ní narazí vačka. Vačka je to šišatý co na tebe od středu zapalka kouká. Takže začneš točit zapalkem tak, aby byl papírek skřípnutý a nešel snadno ven. Potom ty dva šroubky utáhneš. Potom si vezmeš šroubovák a otáčíš ten středový šroubek na vačce. Tím se otáčí klika a píst se hýbe. Otočíš přibližně jednu otáčku. Tvým cílem je sledovat papírek a vystihnout místo, kdy se papírek dá snadno vysunout. V tomto místě se kladívkový kontakt rozpojuje. V tomto místě se zastavíš a šublerou měříš vzdálenost od horní úvrati. Měl bys naměřit něco mezi 1.2 až 1.5 mm. Měření pro jistotu zopakuj. Pokud jsi minul, nastavuješ to celý znova. Snad si to pobral.
Datum: 08. března 2011 19:54
 já to dělám podle voka  sice to moc přesný není ale za čas pochopíš kde je zhruba od oka ten bod kde to jede dobře a není problém
Datum: 08. března 2011 19:24
 Zdar draci. Mám mustanga a velkej problém. Jede nejede. Nejde nakopnout. Zařadim jedničku roztlačim a jakoby to fluše. Najenou to jakoby chytne a kousek jede uberu plyn a začne to chcípat. Přidám plyn a nic. PROSIM POMOZTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 18:58
Jméno: x jbi
IP: uživatel6546
 podivej se na vzduchovy filtr..muže byt z toho kolinka vysunuty  taky mi to chciplao...a tím...
Datum: 08. března 2011 18:58
 nebo v plíšku... příště než se zeptáš tak to prosím tě trošku rozepiš at ti můžem víc poradit- třeba jestli tam teče benzín dobře atd..
Datum: 08. března 2011 17:08
 todle bude dělat zacpaný benzínový kohout, zacpaný karbec, nebo taky svíčka která mi tohle dělá furt.. začni od toho nejjednodušího-vyčisti karbec ( trysky), vyměn nebo vyčisti svíčku a palivovej kohout..jo a zkus když pojedeš tak si stoupni na karbec na to přeplavovací tlačítko když to pojede tak problém je 100% v plováku...
Datum: 08. března 2011 17:06
 Čavte draci nevedel by niekto ake je cislo farby blatnikov na jawa23 mustang ??? dakujem potrebudem surne !
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 12:46
Posl.aktualizace: 08. března 2011 15:06
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 ktery ste koupil..  ?
Datum: 08. března 2011 15:06
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Mockrat dekuji jo je to ta cinska a ted jsem poslal kont. inf takže jsem ho koupil
Datum: 07. března 2011 18:34
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 jo a to sem mel tu kopii za 500 uplne noovou..:/
Datum: 07. března 2011 18:22
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 zaleží tedkom na tobě...jestli chces luskusni kvalitu za 1800 nebo ubohou kvalitu za 500..a nebo kvalitni original  ...
Datum: 07. března 2011 18:19
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 taky sem mel kopi...činske vyroby..a za 1 tyden zrezla..a tomsem nejezdil po voděě či bahně:/tak sem to zanesl spatky do obchodu..a oupil kvalitni kopii...slovenske vyroby a ta stala 1800kč..a reknu ti..že to je fkt luksus oproti tehle..vubec nerezne a leskne se furt
Datum: 07. března 2011 18:14
Jméno: ynfgn
IP: uživatel6546
 zalezi..jaka je to vyroba ta kopie..předpodkladam že china-zachvili zrezne..:/...a taky se to odviji od kvality...bud tebou..koupim ten original..a vyleštim ho...dlouho ti poslouži
Datum: 07. března 2011 18:09
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 ta kopie je nova
Datum: 07. března 2011 17:45
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 hoj draci..potreuju pomoc...jel sem jawou dandy50 s motorem sachs...a najednou to chciplo...pak uš nešlo nastartovat..a domu sem tahal motorku 3km.dival sem se na hadičku olejoveho čerpadla. a olej tam šel...taktéž do karbece...potom mne napadlo jestli to nemuže být vadnou svíčkou...byla v poho....prosím o rady...je to uplně mrtvy ten motor!!!..."nejezdil sem po vodě,ani bahně!"...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 17:33
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 "Lori"A jakou svičku podle tebe tam mam dat?kromně puvodní..
Datum: 07. března 2011 17:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nevim jakej tam je plovak ale urcite bych ho opravil(kovovy se daj zaletovat) a NGK vyhod
Datum: 07. března 2011 17:31
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 takže...svíčku sem vyměnil...dal sem ngk"...a furt nic....ale jiskru sem ve spěchu zapomneěl zjistit:.  ale zjisstím zítra!..a dam vědět..!Jo a motor ma bezkontaktní zapalovani..ještě original...Motor je z roku 1997.Potom mne napadlo jestli to nemuže být diravý plovák...ale nechce se mi to znova!..opakuji znova rozebirat..ale dys bude potreba ..tak to udělam!.....jen tak na okraj...karbec sem cely čistil"".jo a kabel ke svičce..byl v pořadku...a jak řikam...hadicka k rabu...byla plna ,taktéž k čerpadlu....jiskru zjistim zitra!...
Datum: 07. března 2011 16:53
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 dík za radu panové...skusim to..a dam vědět
Datum: 07. března 2011 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 jestli to zničehož nic chcíplo a přestalo dávat jiskru,tak zaprvé hledej upadlý kabel a takovéhle podobné věci.....začal bych tím co to dělá a co to nedělá,takle se těžko věští.....to mě taky jednou zdechnul pérák a byl to "jen" upadlej VN kabel pod bandou(na což jsem přišel hned po sundání fajfky),nebo mi zdechnul fichtl,protože se mi v palivovym ventilku šprajcnul kus bordelu a nešel tam benzin,spadlý kladívka,uklepaná kostra indučky,vypadlej kabel spínačky,kondik ve skratu,skrat kabelů pod spínačkou atd atd.....to se muže stát razdva....proto se ptáme na tu jiskru....pokud je jiskra dobrá,tak se muže vyloučit chyba zapalování,upadlá kabely,kostření atd ale třeba muže bejt pootočený magneto na klice,ale klínek na dotaženym rotoru se nestříhne.....a určitě ne takle z ničehož nic...i ta svíčka nemusí bejt dobrá....ale motor Sachs myslim patřil ještě mezi jednoduchej starej motor s kladívkama,se symetrickym rozvodem sání bez klapek,možná to mělo nějakej tyristor....a zde opět pro jeho vyloučení potřebujem vědět,jestli to hází jiskru....prostě napiš co to dělá,jestli to hází/nehází ,svíčka suchá/mokrá ,karbec cistej atd.....napis...
Datum: 07. března 2011 15:38
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no to je tak těško,ale jsou dvě věci, benzín a jiskr a tak to pořadně skontroluj a nebo ještě skus střiknout prochu benzínu pod svíčku a prošlapni to.Není možne aby to nechytlo
Datum: 06. března 2011 21:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 neumime vestit, jiskru to hazi?
Datum: 06. března 2011 21:25
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele kamos ma babettu 210 a proste nastartuje jede a po chvili zdechne a uz nejde natocit nevite cim to muze byt ? jiskru hazi benzin tam de
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 23:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ja bych spis hledal chybu nekde jinde karbec nebo svicka
Datum: 06. března 2011 23:53
 Jinak na kliku máš 22x32x7; 17x28x7
Datum: 06. března 2011 22:12
 A co takhle se podívat do Katalogu náhrádních dílů? 17x28x7 - 1 kus;
15x24x7 - 2 kusy;
22x32x7 - 1 kus;
35x47x7 - 1 kus;
28x38x7 - 1 kus Když už měníš jedno, tak vyměň všechny!
Datum: 06. března 2011 22:01
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 L: kdyztak muzes me napsat rozmer toho gufera ? diky
Datum: 06. března 2011 21:53
Jméno: L
IP: uživatel9582
 na 210 se mi to stalo ale už od nastartováni to nemělo dobrej chod byly to špatny gufera na klice projevovalo se to postupně zhoršujicise jizdou až nakonec nejela vubec protože ztratila tlakale u 210 je to známy že trpi na gufera
Datum: 06. března 2011 21:49
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdar draci mam dotaz uz dlouho mi fichtl jel pouze 45 kmh tak sem dnes donesl motor a dival sem se a mel jsem spatne gufero u kliky myslite ze by to tam mohlo ztracet, a nebo napiste cim to je me se zda ze ma silu dobrou rozjede se na dvojku tak uz sinevim rady dik zaodpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:01
Jméno: Drakstrjawak
IP: uživatel11264
 Tak jasny to ti absolutně hnedka valí olej jak tam není gufero a tlak je v pytli dej nový gufero a slož to.
Datum: 06. března 2011 20:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 mohl přisávat falešnej vzduch, nebo olej z převodový skříně....
Datum: 06. března 2011 19:30
 Ahoj draci, potřebuju vyměnit ložiska v nábojích u Jawy 21, jak je dostanu ven, vyklepat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:25
 Už to mám, alespoň doufám  , sorry prostě to už tak funguje, že co nevim píšu sem, prostě sorráč je mi 17 a dělám renovačku fakt nevim kde mi hlava stojí.
Datum: 06. března 2011 20:25
 když "nevíš kde to hledat" v době googlu a tisíce webů plnejch oskenovanejch návodů a dílenskejch příruček (s jawa-50.cz a sesa-moto.cz v čele) a místo přemejšlení nad problematikou to prostě napíšeš na pokec, pak promiň, ale jen potvrzuješ svojí první větu níže.. A evidentně nechápeš, když dotaz tohoto typu napíšeš..
Datum: 06. března 2011 20:14
 Já nejsem úplný hovado, jak to může vypadat, ale jen nevím kde to hledat, takže se do toho návodu mrknu, ale nebylo by od věci, kdyby někdo poradil tady, od čeho je pokec? Chápu, že někomu vadí dotazy typu "jak nalít benzín do nádrže".
Datum: 06. března 2011 19:17
 čezeťák: když mu nikdo neodpoví tak nakonec bude muset.. a když se tahle situace bude opakovat podesátý, tak mu (a jemu podobným) to třeba dojde..
Datum: 06. března 2011 18:47
 shaker487: proč by se koukal do návodu když jednodužší je napsat sem
Datum: 06. března 2011 18:24
 viz návod k obsluze, až ti nebude jasný něco konkrétního, pak se ptej..
Datum: 06. března 2011 15:31
Jméno: Host
IP: uživatel11281
 Zdravím, mám čezetu 175/487 ale není tam baterie. Prosím nevíte jakou bych tam měl hodit?  pokud možno třeba ne úplně nejdražší, jezdím s tím občas. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 10:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Podle sesa moto Baterie 6V-4,5Ah co je natom pravdy nevim, radsi si stahni manual tam to je napsany hned nazacatku. Se znackou si hlavu nelamej kdyz to mas jen na obcasny jezdeni
Datum: 06. března 2011 10:59
Jméno: Host
IP: uživatel11281
 Díky za nabídku. Jinak se chci ještě zeptat jestli je jedno jakou značku koupím ne?  na moje občasný ježdění nemusím mít nejdražší...  Pokud mi někdo doporučí tip tak díky
Datum: 05. března 2011 21:23
 Zdar, mam novou baterku presne na tuhle motorku, suchou nenalitou 6V13Ah. Jestli mas zajem napis mi na email martintobi@seznam.cz
Datum: 05. března 2011 20:43
 zdravim, potřeboval bych radu, mam doma jawu 05 a potřebuju si koupit lanka, jenom tam mám typy lanek jak w 555 (np. brzdove lanko je ukončeno V brzdovem bubnu) a nevim jestli mi tam nové budou sedět.Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:31
 no jo ale ja nevim jestli budou dost dlouhe
Datum: 06. března 2011 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by neseděly?
Datum: 06. března 2011 11:15
 Čau,mám problém se zadní kyvnou vydlicí,jsou vymačkaná pouzdra,ale bohužel dle dílenské příručky to nejde,protože jsou pouzdra zalehlá a čep nejde vyrazit.Co s e s tím dá dělat,prosím poraďte-Zatím děkuji Josef.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:40
 Zdar
Našel by se tu nákej šikula co,by mi poradil?Mám mustanga měnil jsem motor vše mám dobře elektrika úplně perfektní funguje jiskra a hned chytá,ale jak mile chytne tak de motor chvíli do otáček a po chvíli chcípne,ale hrozně prudce je v otáčkách a njednou to chcípne a už nevim co s tím nevěděl,by někdo co ,by se s tim dalo dělat dik ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 9:09
 kde vsude ? Pod zapalovanim, spoj karburator - kolinko, spoj kolinko - valec, dosedaci plocha valec - kartery
Datum: 05. března 2011 9:09
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já pod válcem těsnění nemam a jede to normálně.  Jednou sem měl povolenej karbec, drželo to na jednom šroubu a byla tam obrovská škvíra, v zimě, dlouho sem to roztláčel, nepadal volnoběh a bylo to dost líný  Hele, pokud je to fakt prudký kolísání, tak bych to hledal na zapalování, někdy zapálí někdy ne, takže je to takový prudký škubavý kolísání jako bych pořád mačkal chcípák. Zkontroluj nejdřív odtrh, pak kontakty jestli nejsou někde přerušený nebo zkratovaný, já třeba dvě hodiny na benzínce hledal co s tím mam, nenašel sem, se škubáním a střílením z vejfuku sem dojel domu a zjistil sem, že sem měl urvanej drátek od kondíku, nevím jak je vůbec možný že to jelo  A jestli to jde v nízkejch normálně a ve vysokejch takle kraví, zkontroluj předstih.Ale to až jako poslední, abys ho zbytečně nerozházel pokud to máš dobře vylazený.Možná ještě svíčka, taky sem měl takový co pálili na každý třetí zapálení  Jestli je to hodně škubavý tak to bude zápalko, pokud je to třeba jen lehce pozvolna, bude to karburaci .
Datum: 05. března 2011 4:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel11276
 Stávalo se mi něco podobného ale u cz175 že mi přisaval falešny vzduch..po utesnění karburatoru ..problém už nebyl..víc ti neporadím
Datum: 04. března 2011 23:30
Jméno: Pavel Bartoš
IP: uživatel11271
 Všechny místa to nák nepobírám,takže kde všude?
Datum: 04. března 2011 22:56
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele to me delalo taky mas pod valcem spatny tesneni a podsava so to falesnej vzduch
Datum: 04. března 2011 20:56
 saje falesnej vzduch, prostrikni vsechny mista nakou horlavinou (ja pouzivam cistic brzd, nebo technickej benzin) a kde se zmeni chod motoru, tak tam to saje
Datum: 04. března 2011 20:56
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Zdarec hele mam problem s motorkou kdyz jedu tak proste jednicka dvojka tahne jako svin ale 3 se dusi ale kdyz dam plyn na max tak to zas jede a kdyz to ma tahnout do kopce tak se to tak divne rozkuckava karbec je vycisteni filtr ok muze to delat elektrika ikdyz jiskru hazi ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 19:57
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Hele daraci dneska jsem jezdil na fichtlu,A na dvojku mi moc netáh a za jedna plnej se dusil,když dam jinou svíčku tak je to o něco lepčí dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 19:19
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 Tak, problém řešený na druhé stránce jsem vyřešil, neska jsem skusil jiskru a dával takoou spíš zlatou, tak jsem vyměnil kondík a v tu chvílyx to to začlo házet modrou, tak jsem to chtěl zkusit nastartovat jenomže mi tam netekl benzín, nevím proč, ale vyčistil jsem karbec a jede, ikdyž zasranej nebyl,,,, ted to ale jede furt nák divně, furt to mlátí do hlavy - ten píst, a výkon nic moc, ale zatím to zajíždím tak tomu nedávám, nevíte jestli to muže dělat to tukání do hlavy? ten malej výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 snad nezničim tak deset km sem najel..... ale v neděli tam dam alespon jedno, když to nepomuže tak dvě, šel bych na to zejtra ale je masopust
Datum: 04. března 2011 20:25
 Hochu, oddělej válec, a dej pod něj dvě těsnění....proto ti bouchá do hlavy..prosímtě hlavně s tím už nejezdi at nezlikviduješ klikovku
Datum: 04. března 2011 18:18
Jméno: harley
IP: uživatel6546
 Zdar draci...uš sem zaufaly!...mnenil sem pistni kroužky..a vyčistil karbec..na jawie dandy 50 sachs...a "furt"!!! mi něco v tom motoru zvoní...ve vysokých otáčkách!!....a tím právě nema výkon!!...na 5 převodovem stupni!!prosím o rady!!!...  ....myslíte že bude třeba zrobit vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:56
Jméno: harley
IP: uživatel6546
Datum: 04. března 2011 21:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 o vybrusu klidne uvazuj, rikam je tam nikasilovej valec... Vypal vejfuk vycisti karbec, filtr a poleti jak raketa
Datum: 04. března 2011 17:23
Jméno: harley
IP: uživatel6546
 vzdycky to davam do maxilamnich otacek..a pak přeřazuju...a pred rokem mi 5 jela na plny vykon a ted usz marně!...  ...uvažuji o vybrusu..ale zda se mi to divne..protože sem mnenil pistni kroužky tak nevim !
Datum: 04. března 2011 17:08
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 trosku spam  no couz, k tomu vybrusu, na dandyne je nikasil
Datum: 04. března 2011 17:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To ze nema vykon na urcitym stupni je normalni, neumis natom jezdit, musis ji vytacet co to da
Datum: 04. března 2011 16:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ta motorka proste zvoni, kazda dandyna... s tim nic neudelas
Datum: 04. března 2011 16:59
 zdarec mam dotaz sou horní nylony stejny jako ty dolní nebo mají jinačí průměr otvoru na jawa 23 dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jsou stejné
Datum: 03. března 2011 21:21
 zdary,chtel bych se zeptat,hladina v plovákový komoře má být zároven splovákem když ho zatlačím dolů,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:53
 jedná se o pionýra
Datum: 03. března 2011 19:53
 ale nemusí, je to univerzální nastavení na který by to mělo chytnout, pokud neni chyba jinde, někdy je to třeba doladit, to už záleží na konkrétním stroji
Datum: 03. března 2011 19:48
 jasně,dík moc
Datum: 03. března 2011 19:47
 Jo když stlačiš plovak dolu musi byt hladina zaroveň s plovakem
Datum: 03. března 2011 19:41
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 čau, mám defekt, motor po kompletní generálce, staré zapalko a karbec, nejede mi to když to roztlačim dvakrát to čkitne a chcipne, pak už nic, svíčka černá mokrá, je vidět že to nespaluje, z výfuku od kolene teče černej maz, jiskra krásná velka, předstih seřízený šuplerou, když mi to jednou chytlo, nešlo to vubec do otáček, a měl jsem pocit že slyším, jakoby to klepalo do hlavy, nemuže to dělat ono? uvítám jakékoliv připomínky, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 15:02
 mám kompletní go motoru, kliku, ložýiska , segment, spojka ferodo, nová těsnění, 1. výbru - 38.23, převodovku jsem vybral nejlepší co sem měl, levé futro nové pravé použité protože to nové není dost provrtané, ale dal jsem tam dobrý, mám 5 fíku, a složil jsem už dost motoru, i na stadiona, asi 3 na pincka tak 8 motorů určitě, tak zkušeností mám taky dost, ale tohle se mi ještě nestalo, co jsem složil tak to hned jelo, nebo to chtělo drobnou upravu.... a pod válec jsem nedal nic, jen slabou vrstvičku silikonu, vím že tam nepattří ale nedalo mito, jinak když jsem tam narážel levý gufero, tak mi nepřipadalo že bych ho poškodil, ale to pravý gufero vypadá jakoby že není rovně nasazený, ale směs tam odsud neteče, a chudá není,..... jediné co mě napadá, že jsem když sem to sesazoval dával hodně oleje do válce, na kliku, aby se to při prvních točkách dost mazalo, jinak hlavu jsem použil starší (bez ledvinkovitého spal. prostoru, srovnal jsem ji brusnou pastou, a protože se zprvu ani píst nepřevalil přes horní uvrat, tak jsem tu hranu y´vydřel nožem , a už to tuká jen mírně, (taky jsem dal do benzínu dost oleje,( do naředěnýho litru- ten byl ředěnej 1 ku 33 m2t a přilil jsem tam taky 30 ml castrolu 2t, jestli ho tam není moc...
Datum: 04. března 2011 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel11267
Datum: 04. března 2011 12:44
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 No páni já píšu motor po go a von študuje jestli nemam prasklej kroužek, takovej amatér nejsem abych nevyměnil prasklej kroužek,  DDDDDD
Datum: 03. března 2011 21:33
 Jestli maš mokrou svičku když ji vyšroubuješ tak tam ti teče moc benzinu....ty zapneš benzin benal nateče do valce uchlasta se to a timpadem že je svička mokra nebude hazet jiskru  tym pistem ze to jebe do hlavy to nebude poštěluj karbec a pojede to
Datum: 03. března 2011 19:52
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Nemáš prasklí pístní kroužky?
Datum: 03. března 2011 19:51
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 no, mam jehlu na 3. poloze, jinak nevím co na něm kontrolovat, trysku mam 68, tak evím,,, jestli hladina???? ale ten karbec jezdil předtim na jinym fichtlu , spíše jestli to nemuže dělat ten píst narážející do hlavy
Datum: 03. března 2011 17:23
 zkontrolij karbec prostě ti tam jde moc benzínu a "ulejváse" ti to
Datum: 03. března 2011 16:36
|



|