|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj Seso potřeboval bych něco po tobě  ...Potřeboval bych takovýto filtr sáni... http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Filtr/ máš to docela pěkne nafocené a je to i s rozměry tak nato koukni jinak díval jsem se ,že podobný filtr má Jawa Panelka tak kdybych tě mohl poprosit jestli by jsi to popřípadě nepřeměřil  ...Jako vím ,že ten filtr nemáš v nabídce ,ale kdyby jsi třeba veděl kde jej sehnat dej prosím vědet je to na starého Sachse z 80tkovým motorem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 12:47
 není na něm číslo?
Datum: 17. července 2010 12:47
 Hele filtry takovýdleho tvaru se dávají do benzínovývh sekaček. Nevim jestli by to sedělo rozměrama ale skusil bych ma ňáký kouknout.
Datum: 16. července 2010 19:36
 ja vcera byl napul cesty uz do poslete a ta kjsem si to precetl napul,,mas recht,,toto jsem jednou dobou mel,,dokud jsem to doprodal,,,toto se mi nepodarilo uz naskladnit,,neporadim,, jen zajit do framu a ukazat,,,,fram toho dela mraky,,,mozna ze neco podobneho budou mit
Datum: 16. července 2010 6:05
 Napadlo mě co takhle vyprat jej?...zabalit do hadry a vyprat?...Možna to ten papír nerozpustí...co myslíš?
Datum: 16. července 2010 0:37
 Zkouším zatím bezůspěšně.
Datum: 16. července 2010 0:36
 říkám, hledej české, spíše tedy německé příznivce této značky....
Datum: 16. července 2010 0:30
 Sachs Hercules přesněji.
Datum: 16. července 2010 0:30
 Je to německá motorka mno...mno ty filtry mám dva ,ale už by potřebovaly vyměnit..no
Datum: 16. července 2010 0:28
 A můžu se jentak zeptat, na co ho potřebuješ, když jeden evidentně již máš? Je poškozený? Jinak tohle sehnat bude velmi veselé, já bych asi v případě nejvyšší nouze hledal v obchodech země původu(Německo?Rakousko?)...Taky bych zkusil nějaký Sachs klub či něco podobného...
Datum: 16. července 2010 0:25
 Řikám je to na stárého Sachse.A omg Ondramgam své hloupé připomínky si nechej od cesty
Datum: 16. července 2010 0:19
 draku neblbni,,toto je s nejake plecky,,to nemam,, a panelka k tomu vubec se ani nepriblizuje,,na co to mas?Sesa
Datum: 15. července 2010 23:58
Datum: 15. července 2010 23:54
Jméno: Rider
IP: uživatel9828
 Zdravim fichtlmani, Právě skládám fichtla z dílů a chtěl bych se zeptat jestli mají být u předního kola nějaké podložky, pérovky, válečky apod. Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:59
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 mezi vidlici a buben patri rozperka ktera se pry uz udajne neprodava, ale prodava se stred kola ze ktereho se to dá uříznout, a kdyz nechces nic kupovat, tak ja na jednom svym fichtlu mam strcenou matici a funguje to taky.
Datum: 16. července 2010 15:59
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Mezi buben a vidlici patří speciální podložka, která se opírá o ložisko v kole.
Datum: 16. července 2010 7:43
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 no pokud máš buben kola pohromadě tak tam patří jen pérovka pod matici osy kola...
Datum: 15. července 2010 22:38
 Zdarec hoši mám jawu 50/20 všechno nádherně šlapalo ale viděl jsem že mám hodně zasraný motor tak jsem ho vytáhnul a vyčistil zvenku a jak je elektrika.Dal jsem ho tam zpět a neháže to jiskru indučka je dobrá cívky taky kladívka v pohodě.Divné je že to neháže ani do prstu což háže vždycky nevíte co tom může být??díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 17:06
 skus vicistit kotakty mezi konickem,alebo mozno neco spatne zapojils
Datum: 15. července 2010 17:06
 Zdar draci,dneska se na mojí ČZ 175/487 objevil problém,z ničeho nic mi přestala jet,chcípla,zkoušel sem ji našlápnout a nic,nakonec sem ji roztlačil,dojel domů.Zkusil sem ji znova našlápnout a chytla,jenže sem musel držet plyn aby vůbec držela,po přidání vylítla do otáček a chcípla,karbec vyčištěnej,seřízenej,svíčku sem zkoušel,jiskru hází,vim že si to někde přisává vzduch,ale všecko co šlo sem prošel,jen doufám že to nebude gufero  ,co myslíte?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 8:55
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak sem napojil baterku na zdroj,ale stejnak nic,nechytne,a navíc začalo cinkat někde v klice nebo vevnitř,přesně nevím odkud to vychází,ale když šlápnu na nakopávačku a pustím ji tak to zacinká někde vevnitř
Datum: 16. července 2010 8:55
Jméno: Jirka
IP: uživatel9908
 jj zkus nabýt baterku
Datum: 15. července 2010 22:34
 Hele, mě kýva taky hází jiskru s vybitou baterkou, ale když máš slabou baterku(krom toho přisávání ti to ještě nedobíjí) tak se můžeš třeba postavit na hlavu a nenakopneš ji. Pak jsem ji jednou připojil na externí zdroj a šup na poprvé. Vezmi nějaký zdroj a připoj to na něj.
Datum: 15. července 2010 21:03
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Dobrá zítra to zkusím,ale teďka večer sem si všimnul že mi svítí i kontrolka dobíjení,při roztlačení pořád svítí a už vůbec nechytne
Datum: 15. července 2010 20:45
 jj v podstate jakejkoli. ja pouzivam treba cistic na brzdove kotouce.
Datum: 15. července 2010 20:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 karlos. : ten horlavej sprej muze bejt jakejkoli?  zkusim to diky
Datum: 15. července 2010 17:16
 saje ti falesnej vzduch. Budto gufero pod zapalkem, nebo mezi kerbecem a valcem, nebo u valce. vem horlavej sprej a strikni ho na vsechny tyhle mista. kdyz se na nejakym miste zmeni chod motoru tak tam ti saje
Datum: 15. července 2010 16:54
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 A co to teda je?
Datum: 15. července 2010 16:46
 Doufáš špatně...
Datum: 15. července 2010 16:36
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9892
 Dobrý den, mám problém na náhonu tachometrového lanka u rozety na jawe 555, rozložil jsem ho byl bez lanka a celý v bahně, tak jsem ho vyčistil a složil no a když jsem tam dal lanko a roztočil zadní kolo tak se lanko ani nepohlo vše mám pečlivě složene ale nevím kde je problém.... Nevíte kde by mohla být chyba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:09
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 Tak jsem to zase rozdělal a vypadá že je špatný ozubený převod, prostě problem je mezi ozubeným válečkem a ozubeným kolem. Pokusím se sehnat nové.
Datum: 15. července 2010 22:09
Jméno: marfy
IP: uživatel9230
 jestli ti nevipadli količky v rozete\\r\\n
Datum: 15. července 2010 7:11
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9892
 Díky, zkusím to
Datum: 14. července 2010 20:41
 zkus dat lanko obracene. mě to na jawette pomohlo
Datum: 14. července 2010 20:08
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9892
 *Lanko je nove a namazane
Datum: 14. července 2010 19:40
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdravim má někdo zkušenost s renovací tachometru na jawu 555. Už jsem to měl rozdělany je to trochu zarezly a je utržená taková pružinka. Nemá ten tachometr vyfocenej zevnitř nebo neni na to dokonce nějakej návod. Nebo bych to mněl dát někomu na repas. A nebo mně nejlevněji vyjde koupit novej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 18:34
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 *Nemá ten tachometr někdo vyfocenej zevnitř nebo
Datum: 14. července 2010 18:34
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 takže super vymněnil sem tu staru cívku na te babetě jiskra jak blázen,dal jsem tam spátky tu novopu ještě větší jiskra,startuju jak blazen a ani neškytne,přitom karbec se leskne jak z venku tak zevnitř =) čistý už pomalu 4 den drbu stou skurvenou babetou a nic to už není normální víte ještě čím by to mohlo být????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:26
 hmmm tak to je potom dobra prdel tak asi to gufero no nebo nejake tesneni u karbca a tak a pokud nic ta skusit jinej karbec
Datum: 16. července 2010 15:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 měl plně v pohodě valci pistu nic neni
Datum: 16. července 2010 8:27
 joo o tom sem taky slyšel parkrat a co ten valec mel si dole ?
Datum: 15. července 2010 22:09
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Měl jsem podobný problém na své Babetě 210. Po dlouhém boji jsem zjistil , že si motor nasával přes gufero na klice falešný vzduch . Po výměně naskočil na první šlápnuti .
Datum: 15. července 2010 20:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to jsem už skoušel a nic
Datum: 15. července 2010 12:29
 předstih nehraje roli u babety jak se nastavi tak to jede ale ja bych to videl spiše na zadřenej valec kroužky šak skus vyndat svičku injekčni střikačku tam dej trochu benzina a skus to
Datum: 14. července 2010 23:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jj to je všechno čisté karburátor byl celý odmontován a pročištěn
Datum: 14. července 2010 20:51
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš na karburátoru ten plastový kryt a trubku do rámu ? Těsní ti dekompresor ? Když jsi čistil karburátor, je průchozí
kanálek od přídavného vzduchu k trysce volnoběhu a od trysky volnoběhu je nepatrný otvor do rozprašovací komory.
Datum: 14. července 2010 20:19
 já osobně bych vodělal hlavu a podival bych se co tam bude za prekvapko
Datum: 14. července 2010 19:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 sem skoušel ale nějak to pasuje takže tím to nebude
Datum: 14. července 2010 16:25
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 a co svička
Datum: 14. července 2010 16:05
 a co třeba seřídit předstih?  i u babety se to dělá
Datum: 14. července 2010 16:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 u 207 myslim že kondenzátor neni
Datum: 14. července 2010 16:01
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Ao třeba viměnit Kondenzátor
Datum: 14. července 2010 15:33
 Zdar, sehnal jsem si helmu VB a teď na ni sháním vodotisk se lvíčkem dopředu. Můžete mi někdo poradit kde hledat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:42
 A na netu nic?
Datum: 14. července 2010 16:42
Jméno: Krutor
IP: uživatel7596
 Ahoj schanim to samy kdybys neco obejvil dej mi prosim vedet dik
Datum: 14. července 2010 16:40
 Myslím, že jsem ho viděl na poslední burze...
Datum: 14. července 2010 13:40
 Prosím o radu. Mám Jawu 559 a mám problém s plynulou jízdou při rychlosti nad 90km/h.Motor začne "vynechávat" a předjíždění je riskantní. Co může být příčinou? Díky za radu. Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:02
 Díky za rady.Zatím jsem vyzkoušel pročistit přívod benzínu - nemá to žádný vliv  (
Datum: 17. července 2010 22:02
Jméno: Dano
IP: uživatel9891
 Ja mam ten problem u mojej jawy 360  od 105km/h  niekedy od 80, jedni vravia ze malo paliva, tak chcem vymenit trysku za vacsiu, a ini ze elektrika...
Datum: 14. července 2010 16:57
 Dachl21: JAWA 250 559 je panelka,to je jednoválec  mě taky napadlo,že by to mohl být nedotékající benzín a nebo špatně nastavené zapalování - předstih a odtrh a nebo směs karburátoru popřípadě špatné zavěšení jehly. mrkni na http://www.jawamania.info nebo na http://www.sesa-moto.cz/uvod.php a tam najdeš nastavovací parametry pro svůj stroj,hledej to jako JAWA 250 panelka typ 559.
Datum: 14. července 2010 9:56
 nepodfukuje ti hlava? nevím jestli má tato jawa dva válce nebo jeden
Datum: 14. července 2010 9:40
 hm, na nižší stupeň se to vytočí víc? jestli ne, tak buď špatně seřízenej karbec (špatně seřízená hladina nebo ti nedotíká benzín) nebo zápalko... skus jeste vymenit svicku (když je ulitá, tak mě při nizkejch jede, ale jak se to vytoci, tak ne) ... a nebo se ti při té 90 z důsledku drncání (třeba) odpojuje nejakej kabel
Datum: 14. července 2010 0:26
 Nazdar draci.Potřeboval bych poradit mám skůtra ČZ 501 a nechce naskočit.Teda ze začátku normálně jela všecko vpohodě ale pak jsem ji vypl a potom už jsem jí nenahodil ani přes startér ani na nakopávačku.Akorát jednou při těch marných pokusech střelil výfuk a pak zase chvili běžel.jako kdyby byl něčím ucpanej tak sundám tlumič že ho vičistím ale stejně střílela i bez výfuku nevím co s tím jiskru háže zkoušel jsem různý svíčky atd. a benzín dotýká (vyčištěná nádrž kohoutek atd.) tak děkuji za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:01
 zkus vyměnit kondik ...
Datum: 13. července 2010 20:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastavení směsi,rozhozené zapalování
Datum: 13. července 2010 18:07
 Zdar draci a dračice. Potřeboval bych nějakýho pohotovýho človíčka, ktrerej by mi změři kotouč na 350/640 (kvůli zámku na kotouč)
Potřeboval bych šířku toho vybrání, co tam je (kvůli šířce trnu zámku) a taky vzdálenost mezi okrajema kotouče. Kdo mi to změří bude nejzlatější člověk.
Předem díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 17:17
 Zdravím draci potřebuju poradit .Asi budu chtít dát do kupy JAWU 05 která je na papírech a všechno mám TP,SPZ a pojistku taky ale neim jako barvu tomu mám dát a co jak jaký díl ???Chtěl bych vínovou barvu takže(BÍLOU BARVOU-revmaplechy,parabola,vidle,kryt řetězu ,,,,,,,Červenou Vínovou-plech velký pak blaták a záda.ale nevím jakou tlumiče a nádrž co myslíte u svýho druhýho fíka JAWA 21 mám origoš barvu a tam je nádrž béžouvo a tlumiče to samý zadní myslím.A taky neim jeslti mám to nechat nastříkat a nebo nechat barvu komaxitem vipíct v peci.PORADTE zkušeno coste už renovovali díky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:19
 s rozvržením barev ti nepomužu, ale rozhodně ti radím, KOMAXIT tam nedávej.... jestli s tím budeš jezdit, začne se to sloupavat.. dřív nebo pozdějš... a když budeš chtít zakitovat nějaký nerovnosti, tmel to nemusí při vypalování dávat a začne bublat... mluvím z vlastní skušenosti, komaxit mam rok a je to katastrofa.. na pár místech jde vidět plech, jinde vidím prasklinky laku..
Datum: 14. července 2010 0:19
 cest hosi mam pincka 21 a bez filtru mi to jede uplne normalne a s filtrem to dusi jak nwm co cim to muze byt nevite nahodou
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 12:13
 jo vicko sem uz mel taky sundane a dla to uplne to same a jak velkej odpor co stim mam jako udelat protoze cele noce viko uz nikde nesezenu je n tak
Datum: 14. července 2010 12:13
 v tom pripade ma ten filtr velkej odpor, zkus sundat jen vicko airboxu, pokud se to dusit je jasny cim to je ne?
Datum: 13. července 2010 22:45
 no hosi 8 vybrus nemam mam 0 a ucpanej filtr to taky nemuze byt protoze ho mam novy no skratka mi do dusi aji snovym filtrem aji se starym filtrem jeste sem mysle ze to muze byt kontenzator ale ¨to taky neni a benzin dotika v poho takze uz new sam sem vkoncach a sere me to tak prosim radte jak jen muzete dik moc
Datum: 13. července 2010 22:15
Jméno: Aleš
IP: uživatel6617
 A nemáš tam nějaky vetsi vybrus pac treba u 8 vybrusu se to u originalniho filtru pry dusi..
Datum: 13. července 2010 21:18
 vyčistit v jaru (namočit přes noc a pak oprat)
Datum: 13. července 2010 18:05
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau draku nejlepší je koupit uplně novej filtr stoji tak 90 kč protože vyčistit de docela blbě
Datum: 13. července 2010 15:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 devile ses mental ne ? proc by cistil karbec ? draku paklize ti to jede lip bez filtru tak ti filtr dela moc velkej odpor , tudiz je zaprasenej a nebo mas naladenej karbec na sani bez filtru nebo "otevrenej" filtr , nejlepsi je si ho udelat pekne domorobo , klade minimalni odpor
Datum: 13. července 2010 15:14
 ucpanej filtr...to ej uplně jasný
Datum: 13. července 2010 15:12
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 vycisti karbec
Datum: 13. července 2010 14:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdar hoši takže u te babety 207 jsem vyskoušel snad všechno komplet jsem vyčistil karburátor,10svíček n17c,i jine,jiskru to hází všechno jsem už vyskoušel a pořád nejede a přitom před včerem jela krásně ale od te doby co jsem vymněnil tu cívku zapalování od te doby to nejede ale jiskra je!!!tak opravdu nevim co stim kdyby byla nějak blbě dana ta cívka tak by to jiskru neházelo že?ale ona je určitě zapojená dobře poradtě fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 19:01
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 právě že ja startuju s vypnutými světly
Datum: 13. července 2010 19:01
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Ještě něco. Startuj raději s vypnutými světly na babettě. Takto se pozná závada na indukční cívce, s vypnutými světly může fungovat normálně a se zapnutými nemusí fungovat správně. Škoda, že nejsi alespoň elektroamatér. I s nejlevnějším multimetrem se dá překontrolovat celé zapalování na babettě, stačí proměřit odpor jednotlivých částí zapalování.
Datum: 13. července 2010 18:17
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Jsi-li si jistý, že je zapalování v pořádku, předstih správně nastaven, plováky v karburátoru seřízeny, trysky vyčištěny, sací potrubí dobře utěsněno, benzín teče do karburátoru a bohatost směsi je alespoň zhruba nastavena, potom je potřeba prověřit další možné závady. Výfuk si perfektně vyčistil? Kompet celý od výfukového kanálu až po dírku v zátce? Výfuk je u dvoutaktu poměrně důležitý a stačí jeho přiucpání a je po ježdění. Máš ho doufám správně připevněný. Další možností je přisávání falešného vzduchu přes gufera, která těsní klikový hřídel. Hoď babettu na stojan a šlapáním jako o závod se ji pokus nastartovat. I s lehce vadnými gufery na klikovce musí jít motor alespoň nastartovat. Nepodaří-li se motor nahodit ani po několikerém zběsilém šlapání do pedálů, toto ukonči a zkontroluj svíčku. Je-li mokrá od benzínu potom karburátor pravděpodobně funguje dobře, ale chyba je v zapalování. Je-li svíčka suchá, nejde benzín skrz karburátor. Všechno prověř a dej vědět, nakonec to bude nějaká prkotina. Jinak co se svíček týče: N17C je teplá svíčka pro lepší studené starty a N14C je pro ty kterým se to přehřívá a pak to nechce jet
Datum: 13. července 2010 17:51
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 tak skus dat z5 tu covku na kterou to jelo a kup svicku n 14 mi fichtl a babeta na 17ctku nejede ani prd
Datum: 13. července 2010 12:06
Jméno: Babeták
IP: uživatel9046
 Zdarec. Nevíte jak se vytahuje lanko tachometru z Babetty 210? Měl sem i sundané přední kolo, ale lanko v tom šneku drží jako přibité. Jo a nevíte na co je tam ten šroubek u toho šneku? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:13
 ahoj takovej dotaz mam čz 175 a jede krásně akorat za tepla nechce chytnout musim ji roztlačit nevíte čim to je?? svičku mam Brisk N 15
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli je předstih podle návodu ,doladˇpřídavný vzduch u karburátoru. Podívej se na barvu svíčky a podle toho to doladˇ.
Datum: 13. července 2010 9:07
Jméno: Zoufalej Pepa
IP: uživatel9873
 Předem zdravím všechny příznivce Jawy.
Můj problém je nebrzdící kývačka. Řekl bych to asi takto - pokud není matice zadního kola nadoraz dotažená, vše je jak má být (vyšteluju páčku a pedál a brzdí to hned od začátku). Jakmile matici dotáhnu, štít brzdy co drží pakny jako by se zkroutil a pakny drhnou o buben. Když povolím pakny, aby se mi aspoň točilo kolo, tak musím pedál silou tlačit skoro na asfalt, aby to brzdilo. Přitom vše je jak má být, sedí to na ložiskách (když vyhodím pakny, je to ok). Napadá mě, akorát že by byla nějak pochroumaná kyvka, ale když jsem ji mel položenou na rovné desce, nekolíbala se. Všem předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 7:54
Jméno: Zoufalej Pepa
IP: uživatel9873
 Všechno je tam vloženo jak má - rozpěrky v kolu, ložiska, záchyt reakce,... prostě jakmile to začnu dotahovat, příčí se to a kolo začne brzdit.
Datum: 14. července 2010 7:54
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš dobře vložené pouzdro na straně ,kde je zácht reakce zadní brzdy ? Příložky tam máš obě ?
Datum: 13. července 2010 9:55
 Mám to samé u pařeza 555. Vyzkoušel jsem dát jiný štít, dal jsem i nové obložení, nic. Já to mám seřízené, že pedál zabírá teda skoro hned po sešlápnutí, ale brzdný účinek taky na hovno, pokud je kolo namontované v motorce.
Datum: 13. července 2010 0:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 draci nezlob te se ale ale ještě mam dotaz ohledně te babety jelikož jsem zvyklý na pionýry tak babetě moc nerozumím a proto mám dotaz jak se šteluje hladina v karburátoru díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 1:35
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Argo: Mám obavu, že tebou zvolený postup nepovede k opravě babetty. Napřed řešíš zapalovací cívku které pravděpodobně nic nebylo. Pak řešíš barvu svíčky, přestože ti babetta vůbec nejede a nyní řešíš plováky v karburátoru aniž bys napsal proč je chceš štelovat. Je potřeba postupovat cíleně a před vlastním štelováním si o jednotlivých částech nastudovat nějakou tu teorii a poshánět správné náhradní díly. Své dotazy více rozepisuj, co s tím máš, proč se v tom vrtáš, co všechno se ti už podařilo vyřešit a s jakým výsledkem a jaké náhradní díly jsi použil. Jinak se nikam nedostaneme a přes prázdniny toho moc nenajezdíš. Podaří-li se ti podle návodu nastavit správně plováky stejně ti bude přetíkat benzín protože nemáš připravené nové těsnění plovákové komory, staré bude určitě zpuchřelé. Dalším problémem bude možné přisávání falešného vzduchu přes příruby kolena karburátoru (ohnutá trubka mezi karburátorem a válcem). Čím chceš těsnit příruby, které bývají křivé? Papírové těsnění nemusí těsnit celou plochou, tyto součásti je lepší těsnit tmelem (např Paulin).
Datum: 13. července 2010 1:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 12. července 2010 20:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej kontakt a pošlu ti obrázek. Tu cívku povol, dej pod ni proužek z petlahve a dotáhni.Ta cívka se magnetem přitáhla k
rotoru a proto ti to nehází dobrou jiskru.
Datum: 12. července 2010 19:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 taky se mi zda u te babety 207 že ta svíčka je dost suchá skskoušel jsemtam dat do hlavy aspon 2 stříkačky benzínu a pořád se mi zdá že ta svíčka je moc suchá jeno mírně od benzíu poradte mi bo ja už fakt nevim inak karbec všechno čísté cvo stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:24
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Barva svíčky se kontroluje po ujetí delší vzdálenosti, po ohřátí motoru a ustálení jeho chodu. Zkus ujet např. 10km v kuse a potom kontroluj svíčku, ale radši až po zchladnutí motoru ať nestrhneš závit v hlavě. Máš správnou svíčku? Brisk doporučuje N17C a vzdálenost elektrod 0,5mm. Fajfku máš odrušenou nebo neodrušenou? Používáš-li odrušenou fajfku a zároveň odrušeno svíčku, výsledek může být jiný něž když bude odrušená jenom jedna ze součástek. Vše je potřeba zkontrolovat.
Datum: 12. července 2010 23:24
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz tam striknes benzin... a mas pist ve spodni uvrati.. tak ti vsechen vytece do vejfuku...  svicka musi mit cihlovou barvu..  ale do cihlova se ti nezbarvi po jednom nastartovani
Datum: 12. července 2010 18:23
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 joa ještě jedna věc hzi to slabou jiskru a svíček jsem skoušel spousta
Datum: 12. července 2010 18:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši mam problem vymněnil jsem tu cívku na te babetě 207 a nejede už vubec nevíte co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:09
 to je sice hezký že si ji přitahnul. ale mezi rotorem a polovym nastavcem ma byt mala mezirka,takže pod tu cívku dej ustrizek z pet lahve, a pak ji dotahni,samozrejme ustrizek pak vyhod
Datum: 12. července 2010 21:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to je na šroubky takl jsem ju tam nasadil a přitahnl tak jak byla ta stará ale jiskru hází
Datum: 12. července 2010 18:50
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když jsi měnil cívku, jak daleko je od rotoru ? Máš tam mezeru 0,3 mm od pólových nástavců ?
Datum: 12. července 2010 18:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nn ja jsem jenom odpojil od te cívky ten červený drátek a to se lepí pájkou a zalepené to mam
Datum: 12. července 2010 17:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 možná špatně zapojené káblíky
Datum: 12. července 2010 17:05
|



|