česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  191  192  193  194  195  196  197  198  199  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal20      IP: uživatel7031    
Ahoj za jak dlouho mi nejdřív přijde zásilka když si tu něco objednám?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 23:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ted je to spatne,, objednas dnes v patek u tebe,,ted je fofr
 
 
Datum: 23. ledna 2010 23:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem obědnával v neděli,sesa mi to v pondělí poslal,a uterý ráno to bylo doma
 
 
Datum: 23. ledna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8526    
cus draci mam problem mam piaggio ciao 50 a nehá že m i jiskru ..... ale kdyz strcim prst do fajfky tak mi to ránu dá ...... nevím co stím ..... mám 2 svíčky ani jedna neháže pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8526    
svíčku opírám o hlavu ........ ..-.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: kofola      IP: uživatel8469    
skus na jedné ze svíček trochu sklepat odtrh jen trochu sklepni
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skús vymeniť fajku alebo VN kábel a keď skúšaš tak máš tú sviečku opretú o valec alebo hlavu alebo kostru?????
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s opravou se vejdeš do 70 korun,bud to je svíčka nebo fája,takže kup obojí,vyměn to a jezdi
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zkus fajfku, měl jsem taky takovej problém a bylo to ní.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bych řek že to bude svíčkou.Pokud tě to kopne tk tam proud de,tk to je jedině svíčkou.
 
 
Datum: 23. ledna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8526    
a může to být nečím jiným než svíčkou ??
 
 
Datum: 23. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk zkuz třetí svíčku :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: Bart00      IP: uživatel2971    
Zdarec Seso,kolik mas tech vidlic Dandy?To jsou fungl nove.Pridou mi celkem levne.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je jich dost a jsou funglovka tak jako vse co prodavam,, jsou ok a za dobre prachy
 
 
Datum: 23. ledna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,už sem to tu psal nepřesně tak ještě jednou. Mám čz 175/450 MÁ 5 LAMEL A 5 MEZI LAMEL. a potřebuju vědět která má být hned za tím víčkem s těmi třemi dírkami na pružinky. Myslím že by tam mohla být mezilamela. pište potřebuju to vědět co nejdřív abych už mohl dát motor zase do kupy. díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to tak jak píše kolečko s zajícem... zajíc to popsal přesně... jinak by stačilo taky někdy zapojit hlavu... když jsem prvně rozhodil spojku na čz, tak jsem si taky nepamatoval, jak to má jít zpátky, ale stačilo se podivat na spojkovej koš a přítlačnej talíř a bylo jasný, že to má končit mezilamelou.... jinak pro takoví chytrolíny jako je kofola a ostatní - podivejte se do katalogu ND a neni co řešit....aspon nepleťte ostatní, když sami víte hovno..
 
 
Datum: 23. ledna 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*kdyz to primacknes tou HRANOU.... sry :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ale vem to logicky..ten pritlacnej talir ma jakoby hranu tim jak je vyboulenej...a kdyz to primacknes tou kranou na ty korky,tak se do nich vymackaj diry a rozpadnou se.. ;-) a navic,mezilamely se netočej,takze kdyz das mezilamelu posledni jak ma bejt tak pritlacnej talir pritiskava tu mezilamelu na korky a nesoupe o to
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: kofola      IP: uživatel8469    
hoši já sem nikdy v živote fichtla neviděl rozebraného mám jen čízu 175 a jawu 350 dycky sem to tam dával takhle a žádný problém lamely měním co 3 roky
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezisi kriste!! kofola-uz si nekdy videl spojku z cezety?vypada UPLNE!!!!!! jinak nez z fichtla!!funguje trochu na jinym principu!!!tak se s nama nehadej,vime o cem mluvime !!!!!!!! pritlacnej talir toho spojkovyho kose neni placatej jako na fichtlovi,ale je zaoblenej a dotyka se plechu jenom asi 3mm,ne jako u fichtla,kde ten pritlacnej talir dotyka celou svoji plochou!!!!!!!!
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: kofola      IP: uživatel8469    
od spoda nahoru to de lamela přítlačný takíř lamela přítlačný talíř kolečko už si nekdy videl aby o sebe dřely 2 železa ?
 
 
Datum: 23. ledna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mustangista: ty mas cizu??? videl si nekdy spojku na cize? to je jinej system nez u fichtla...proste pod pritlacnej talir( ten plechovej s tremi dirami) pride plechova mezilamela...
 
 
Datum: 23. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ten samej motor co jony takze vim o cem mluvim..nejsem teoretik :-D taky sem uz spojku menil ;-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista-prosimte mel si uz rozebranou spojku u cezety ?asi ne podle toho co rikas..neni to jako u fichtla,protoze cezeta ma to viko toho spojkovyho kose zaobleny,takze kdyby si tam dal korky tak je to rozmacka..posledni je plech..
 
 
Datum: 23. ledna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar tak dát tam mezilamelu je blbost vzdycky dávat lamelu uplne na konec ke pruzinkam!
 
 
Datum: 23. ledna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak pise kolecko..dam ti navod od toho jak to budes skladat do spojkovyho kose- lamela,plech,lamela,plech,lamela,plech,lamela,plech,lamela,plech ;-)
 
 
Datum: 23. ledna 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
končí se plechem...nejblize k prevodovce je tedy lamela,nejdal od prevodovky je plech...
 
 
Datum: 23. ledna 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nikdy ti nesmí jít kov na kov protože to by se klouzalo takže zapoj hlavu a nějak to tam naskládej...ale hlvně at to není kov na kov
 
 
Datum: 23. ledna 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Zdar draci, potřeboval bych poradit od majitelů vozíku PAV 40, nebo 41, ozvěte se mi na e-mail. Díky Vám moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 9:21
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Můj e-mail Martinprucha17@seznam.cz
 
 
Datum: 23. ledna 2010 9:21
 
 
 
 
Jméno: Cmelak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau bejci, renovuju Stadiona s 22 a potřeboval bych zjistit co nejpřesnější odstín červené karmín. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. ledna 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: kubele      IP: uživatel5266    
ahoj SESO,nemas tady prosim nekde takovej plech kterej se nasune na tachometr a drzi tacho v pristrojovce.je to na cezetu 487.nedari se mi to najit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doma jeden mam navic,kdyztak se ozvy.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zkus vyrobit ;-) sežeň plech a tvoř :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: kubele      IP: uživatel5266    
foto bouzel nemam,ale je to rovnej kus plechu s dirou a pak na kazdy strane vede kus plechu nahoru a zapira se tak o pristrojovku...nevim kde to mam sehnat:-(nebo jak jinak tam ten tachac zajistit
 
 
Datum: 22. ledna 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli foto,,ale myslim ze nevedu,, pac to nikdo nedela
 
 
Datum: 22. ledna 2010 2:10
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8516    
zdar hosi potrebuju radu poridil sem si stejskyho sadu na 2 krouzkovy pist uz nevim cim to muze byt ze je to tak line to uz mi seriovka jela o hodne lip vyfuk hikone karbec origo trysky 38,72 s filtrem to nejede skoro vubec a bez filtru to jede o dost lip ale furt to je hruza predstih sem posunoval tak stokrat jehlu take svicka cihlova najeto tak 600km olej shell advance sx2t 1:30 prosim o rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdo měl pravdu....???? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. ledna 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8524    
Tak uz to jede dobre bylo to vyfukem dal sem tam origo a ok jinak dik za rady
 
 
Datum: 22. ledna 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8523    
nehodlam tu rozvijet podobny teorie dokud nenapise čísla karterů co jsou zespod motoru....
 
 
Datum: 22. ledna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no tak dobře ale pise ze hliniky ma stejne tak co by tam jeste mohlo byt spatne
 
 
Datum: 22. ledna 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8523    
pro péro: je to jednoduchý.......v rámci seriových otáček skoro nepoznas spatny kartery.......taky kdyz dam na ten spodek motoru seriovej valec tak to jede jak blbý.....jak dam cestovni upravu,tak to nema silu,nechce to točit a klepe se to....... ja sem presvedcenej o vadě spodku motoru.......To Jawista: sam sem to se stejskym probiral a rikal,ze cestovních uprav jezdí už desítky kusů a nikdo nemel zadny problem.......byl bys druhý:-D a proto predpokladam,ze mas stejnej problem jako já:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
skus třeba jinej karbec nebo tak neco ale vypada to fakt špatne stym motorem
 
 
Datum: 22. ledna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já najezdil 2 000 km a každej karter byl jinej a jezdilo to docela pěkně :-D nevím jak je to možný když tady říiáte že by to nemělo moc dobře jezdit ale jelo to..:-D akorát to kloudně netěsnilo takže za půl roku bylo pod motorem cca 0,5 kolo od oleje
 
 
Datum: 22. ledna 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejskymu nepiš jen bys ho otravoval...:-) Na 99,9% sem přesvědčenej, že je chyba u tebe a ne ve válci (neuraz se prosím), neni to tak že bych chtěl nějak bránit stejskyho /chybu můžu udělat každej) ale jezdil jsem podobný charakter válce a tam neni prakticky co zkazit. Klika CKR....měl sem ji doma novou kontroloval jsem ji tam bych tak úplně problém neviděl poduk teda nešla poštou a někomu nespadla z poštovního tranzitu (to se stát může) ložiska...značku neznám budiž....problém může nastat s gufery který si mohl nacpat moc do ložisek a ložiska se neotáčejí (opět neuraž se...jen se zamýšlím nad variantama) vzducháč? Jaký? Molitan nebo vložka do starýho atd? Ten by ale úplně problém dělat neměl. Můžeš mít "těžkou" převodovku...pokud si měnil futra v převodovce mohou být špatně vymezená a převodovka se ti po utažení (a ohřatí provozem) "zavře"...teď mluvím o předloze. V neposlední řadě je tu problém nastíněný Standou....tvrzení že KARTERY SOU OK je sice krásný, ale za prvé to chce zkontrolovat ony vyražený výrobní čísla protože to znamená že byli kartery svrtány k sobě středícími kolíky (předpokládám že kolíky máš a jejich díry jsou v pořádku) To je asi tak ke skládání motoru....pak je to otázka nastavení...první co bych vyrazil je výfuk Hikone a dal bych tam sériovej (čistej slísovanej uětsněnej sériovej výfuk...) Předstih si posouval stokrát...? Ale v jakých hodnotách? Se si 100% jistej přesným předstihem? atd atd.....vyčerpávám postupně nápady...:-D:-D:-D něco zkus...
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8519    
stejne ty cisla bloků z kontroluj......... a skus to poradne seridit.....predstih 1.6,odtrh 4 desetiny,hl trysku 68,vedlejsi 35-38,bez filtru ........a skontroluj jestli se ti volně točí klika a prevodovka? Ja furt cejtim chybu v motoru,protoze me to delalo uplne to a samy...........
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel7986    
cisla na bloku sem nenasel ten mustang je po dedovi a ted sem se snim bavil a motor nikdy nebyl puleny on se ho za tech 30let ani nedotkl nebyl tam vybrus ani menene krouzky go sem delal az ja a pred tim jezdil nadherne jezdil 70 po rovine jak nic motor mel najeto 3500km problemy sou az ted
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8519    
Jawista: Koukni na motor zespoda......sou tam na kazdy pulce bloku vyrazeny cisla.........pokud cicla nejsou stejný,kartery nejsou párový a proto ti to nejede.......
 
 
Datum: 22. ledna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8518    
na rovince to jede akorat na dvojku trojku to nevezme do otacek to jde pekne ale nema zadnou silu kopec ktery sem driv jezdil ve 2 na dvojku tak ted to nemuzu vyjet ani na jednicku a volnobech to nedrzi. a s filtrem to netahne v nizkych az ve vysokych na rovince musim pomahat pres spojku
 
 
Datum: 22. ledna 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
a a mužeš jako popsat "pruběh výkonu"? on se ten motor nevytáčí? nebo co dělá? mezi tryskou 68 a 72 jsem nepocítil rozdíl, ale když to jede líp bez sání tak to vypadá že máš moc bohatou směs, a jak to drží volnoběh?
 
 
Datum: 22. ledna 2010 8:21
 
 
 
 
Jméno: Jawista      IP: uživatel8114    
vse po go klika ckr, loziska nke, gufera nove vzduchac taky novy kartry sou v poradku sou stejne skusim dnes tu trysku a uvidim
 
 
Datum: 22. ledna 2010 4:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
me se stalo neco podobného........chyba byla v nepárových karterech a zničeném guferu!!....Ne ve válci!....skus napred trysku 68.....tryska 72 je dle me zbytecne velka......a kor se sáním je to extrem(kor jestli mas starej zasranej filtr!)...... jináč máš vše správně seřízeno??? Me to po odladeni lítalo i s dobitym motorem asi 80......a to mam krive kliku,motor vibruje od volnobehu,kartery osove o pul cm jinde,prdlý gufero,nesmyslný tryska v karbu a nakonec to stejne nejak jelo:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. ledna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je motor po GO? Vše seřízeno?
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to je vělmi dovné! napiš stejskýmu
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,mám takový problém, rozmontoval sem celej spojkovej koš a když sem ho skládal zpět,tak sem narazil na problém, jestli na konci (jak je ten plech s těmi třemi pružinkami tak hned ta první) ta poslední lamela má být kovová nebo korková.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
docela by se hodilo napsat o jakej stroj se jedna...
 
 
Datum: 21. ledna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má být plech (ten s pružinkama), korek, plech, korek a spojkovej koš.
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8427    
nesmi se dotykat kov kovu!! toby klouzalo takze tam musi bejt korek
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se jedna o nejakou větší jawu tak tam by melo byt 5 lamelů pokud si dobře vzpomínám a má to byt řazeno takto: Spojkový koš+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+mezilamel+lamel+talíř... Rozepsal jsem to takto protože nevim jestli tím kovovým lamelem máš na mysli talíř nebo mezilamel... Pokud je to jenom pincek tak to je to samé akorat tam jsou ty lamely dva
 
 
Datum: 21. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, chtel bych se zeptat jaky je rozdil mezi trubkou co drzi riditka na Jawe 555 a na pozdejsich modelech. Protoze koupil jsem sroub riditek na moji 555 dlouhej 17cm ale vychazi mi moc kratko, je mozne ze ta trubka co drzi riditka je z pozdejsich modelu ktery maj delsi sroub riditek? diky predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeje :-( dalsi shaneni origo dilu. hele az to budes montovat na tvou 555ku, mohl bys mi prosim zmerit dylku ty trubky co drzi riditka? diky predem :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8515    
myslim ze z 555 je kratší....ale tak pasuje.....problémy šroubů znam.....mam doma dokonce 3 ruzny rozmery:-D obcas je to zajimavy:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, hele na mustangoj z roku 1977 - maj mít blatníky barvu slonová kost nebo jíná??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar hoši tak jsem u tý jawa 90 posunul to šoupátko o jeden zoubek a úpořád to fluše benzín zpátky ven tak já už nevim co s tim pomoc! :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Marley ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau delá to každá motorka ale moje to delala šíleně moc vyřešil sem to tím že sem dal předstich 3,5 od té doby to tak dělám u každé motorky
 
 
Datum: 19. ledna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel8499    
ahoj taky jsem měl 90tku to vubec neřeš taky mi plivala benzín to je uplně normální to dělá každá motorka ale některá ne tolik, je to tima vibracema a zpětným tlakem
 
 
Datum: 19. ledna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar ogaři,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte nějakou fotku jawy 20 v orginálu,pokud ano tak sem hodtě odkaz pls a nebo mě kontaktujte na email roco.rocheli@seznam.cz díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar hoši mám dotaz k jawa 90 sem udělal go motoru no a teď už jí jen šteluju protože mi nejede když jsme jí startoval bez failtru tak mi fluše benzín tou dírou na filtr zpátky ven tak se chci zeptat jestli jsem třeba nedal špatně to rotační šoupě dal jsem ho tím důlkem ke kolíčku pište rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8419    
Ahoj draku,podívej se zda jde jiskra na svíčce.Když nepůjde,tak vyčisti přerušovač.Já ho čistil pět krát za sebou než motor nastartoval....
 
 
Datum: 19. ledna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
mam ten samý problém ale na fichtlu z karbem z čz 150, prý by to mohlo být předstihem
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar To šoupátko je správně ono tam ani jinak nejde dát. Zkus nejprve rozebrat kopletně celý karbec do dílů. Vyčisti trysky a celý vnitřek karburátoru ředidlem nebo technickým benzínem! když ani to nepomůže tak už nevim. Hodně štěstí :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw pls mela JAWA 250/353 stejny rybiny jako 175/356, nebo byly vetsi ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dik ja ze nachazim jenom na 353 tak sem se chtel zeptat dik
 
 
Datum: 18. ledna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Petr_Dostal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolena jsou delší a mají větší oblouk. Rybiny nevím.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
kolena i rybyny větší u 353 a o dost.....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel8489    
Cau predem se omlouvam ze to sem cpu ale ma mz forach je mrtvo.menim gumove ulozeni kyvky vim jak to tam dat tojo ale zajimalo by me jestli se to nejak maze nez se to tam da a tak.taky mi sli celkem naprd vyndat ty stare nejsou tam treba nejak zalepene?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Kudláček Jakub      IP: uživatel6311    
Zdravím, koupím motor na MZ ETZ 251, nebo popřípadě celé moto, Špatný stav nevadí. Mé telefoní číslo je 777 802 620 nebo email 777802620@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: Cmelak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, nevíte někdo přesnej odstín červený barvy na Staďáka s 22, měla by to bejt červená karmín ale dál už nevím. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
čau co mam s přednima tlumyčama na jawe 21 mě fubec neperujou dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
a co dy se stalo kdyby byli podražený a de to nejak opravit
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Můžou bejt třeba jenom zatuhlý! pokud nejsou podražený tak rozdělat, očistit promazat a složit a snad by to mohlo bejt dobrý!
 
 
Datum: 16. ledna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
ja to tam nemužu najit
 
 
Datum: 16. ledna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jesný že sou podražený
 
 
Datum: 16. ledna 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to na jawa-50.cz Myslím
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
a jak to mam spravit
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozbity
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Zdar hoší. Mám problém s pionýrem, potřeboval bych poradit. Nemůžu jed na plnej, páč se zadusí, jako by nebyl benzín, když dám malinko plynu, tak to jede, dám 3/4 a věčinou to taky jede, ale na plnej to nejede. Když dám plnej a podržim plovák tak se to věčinou i docela slušně rozjede, ale bez přeplavení plovákovky to na plnej prostě nejede. -Trysky jsou čísté (na 100%) -Hladina je: Benzín mi slabě prolíná z pod víčka plovákovky Krom toho jedna technická otázka. Jak nastavim hladinu? Plíšek na plováku nahoru, nebo dolu? Když se nad tim zamyslim, tak mi vyjde dolu, ale co si pomatuju, tak sem to vždycky dělal naopak. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este neco - zkontroluj si kladivka a odtrh, to dela uplne to samy...pac chudsi smes se blbe zapaluje, kor na chrchlovi, a pri zvyseni otacek kladivka muzou uskakovat nebo pokud maj nejakou vadu (puky, blbe dolihaj) tak se tez blbe vytacej...
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze tam mas tak velkou trysku me ani moc neprekvapuje, pokud to delalo tedka v zime a jeste pokud je motor studenej tak to chce hodne bohatou smes...problem ti nastane v lete a po ohrati motoru, ten motor pak tu bohatou nebude chtit zkousnout...jinak hlavne ze se to vyresilo, at jezdi:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, jediný co jsem vám neřek je, že mám otevřenější vzducháč, s lepší vložkou, ale přeci origo pincek jede i bez vzducháče, takže je to stejně divný :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně no, taky nechápu proč, ale jak říkám, amerika je země neomezených možností, v ČR je možný všechno, a pionýr je jako ČR, na něm je možný uplně všechno :-D U pionýra se ničemu nedivim :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to neni samo sebou !!!
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Hoší, díky za rady, ale jako vždy jsem to vyřešil sám. Chyba byla v trysce, ikdyž byla čistá, tak byla špatná :-D, páč můj motor si usmyslel že by se mu líbyla větší, ani 80ka nestačila, tak až ňáká zhruba milimetrová. Takže chyba byla ve směsi, po přidání plynu naplno byla tak chudá, že se motor zadusil. Takže teď muj motor sytí tryska s číslem 100 :-) já se zbláznim :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Karbes sem měnil, divný že by měli oba stejnej problém ne? Kord když jeden je skoro novej..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to my dělalo ze spojkou sem to mohl vytočit na plnej ale jak sem se rozjel tak se to dusilo.skus vyčistit karbec hlavně tu dírku do které šroubuješ trysku hlavní až do plovákovny to něčím protáhni
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ohni plíšek v plovákuvce víš, tím docílíš vyšší hladiny ( bude to něco podobného jako když držíš cupovák) a mělo by to ject
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Jo, a zapoměl jsem napsat, že když jedu na těch 3/4 plynu, nebo prostě jak to jede, a zastavim, a otočim se přes nohu jedna plná, tak se nezadusí, zadusí se až když se jakoby rozjíždím..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Totéž sem si myslel před GO, ale udělal jsem komplet motor, a výkon výrazně lepší, a problémy co sem s tim měl tak taky zmizely, ale ujel sem na tom sotva 100km sou zpět obdobné problémy..ale předtim to nejelo ani na cucák..Myslim..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel8483    
hele můžou to bejt gufera já to měl taky mi tam protejkalo víc oleje než by mělo a na plnej plyn se mi to taky dusilo na půlku nebo na třičtvrtě mi to jelo skus se na to podívat já měl to gufero o půl milimetru menši něž má bejt
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
aha..Mno myslel jsem si to taky, ale udělal jsem to naopak, a vypadá to líp. Když se na d tim zamyslim, tak plíšek ohnu níš, plovák vyleze s hladinou vejš a zavře přívod pozdějc. Ohnu plíšek vejš, a hladiny zavře přívod dřív.. :-) Tak já nevim :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dávám radši hladinu a trošiku větši protože jezdim hodně v kopcich tak aby stihal benzin
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tu hladinu zkus poštelovat, podle toho, jak jsem napsal. Když ohneš plíšek směrem nahoru, tak hladinu zvýšíš, pokud plíšek ohneš dolu, tak hladinu snížíš.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
No trysky jsem čistil projistotu drátkem, a benzín teče řekl bych dostatečně, žádný kapání, ale souvyslej čůrek benzínu :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skontrolovat palivovu soustavu. Kohoutek, hadička, filtr(pokud máš), hladina plovákovky atd.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to same dělalo když sem měl ucpany kohoutek na nádrži a taky trysky ale když říkáš že je máš čisté...
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
No jeden člověk mi radil, že hladina benzínu v plovákovce má bejt, aby benzín slabě prolínal z pod víčka plovákovky, a to mi dělá, takže to vypadá že je to jak radí Napster 10.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
ohni trošku ten plíšek nahoru, aby v plovákovce bylo víc benzínu, protože když ho dáš dolu tak tak ti zavře brzo a nemáš tam tolik benzínu,
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladina v plovákovce musí po ponoření plováku lícovat s horní hranou plováku.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 
<  191  192  193  194  195  196  197  198  199  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 21:57:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu