česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14287    
Čaute draci,mám jawa 21 a mám sním problém,vynechává a vubec neběží na volnoběh,hned to potom chcípne,mohou za to do jisté míry trysky ? SPĚCHÁ !!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Ještě mě taky napadlo že by mohlo být nějakým způsobem ucpaný průchod mezi plovákovkou a tryskou.Taky mě to dělalo a nedrželo to volnoběh, musel jsem držet trochu přidaný plyn aby to nechcíplo.Takže profouknout nebo opatrně zkusit prošťouchnout.
 
 
Datum: 08. září 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Ahoj hele začal bych karburátorem, vyčistit nejprve ty trysky (profouknout), filtr sání, plovákovou komoru zkontrolovat (hladinu). Pak bych zkusil jiný svíčky vyzkoušet, předstih a odtrh něco z toho to bude. Trysky by to mohly klidně být udělej je jako první.Hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 08. září 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
koncim.... mam toho dost.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
běž do řiti třeba.. slibuješ to už par roků...
 
 
Datum: 08. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: prstidlo      IP: uživatel11667    
Cos to zase hulil?
 
 
Datum: 08. září 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Jo a neboj esli mě nekdo nasere, tak mu to taky dám vyžrat.Sice nebucu tak drsnej, ale dám!
 
 
Datum: 08. září 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Franky!Esli to myslíš doopravdy, tak mě prosím Tě pošli na tento meil:"2beo@seznam.cz"Tvoju adresu.Díky.Doufám, že je na Tě spoleh!
 
 
Datum: 08. září 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel14440    
Franky napiš nám ještě něco rusky,byla to docela prdel...
 
 
Datum: 08. září 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: poh      IP: uživatel13192    
včera bylo pozdě
 
 
Datum: 08. září 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čeho chlastu?
 
 
Datum: 07. září 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: traktor      IP: uživatel14254    
zdar, mam problem s jawou 20, když je studený tak ho normalne prechlastam a vpohode nakopnu a jde vytočit do maximalních otacek jen jednou a pak jakobi se vyjelo to přechlastané a jede na normal tak vytočit nejde, jede jen na volnoběh, tak tam dam jedničku a chci se rozjet tak po přidání plynu začne zdechat. pak plyn pustim a znovu se pokouším rozjet pak jde vytočit o trochu víc a tak to musím udělat nekolikrát než se dostane do maxima a mužu normalne jet. za tepla to nedelá. už opravdu nevim co s tim je, prosim vas poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 0:21
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Já bych řek že to je asi studeným motorem. Mě to stadion dělá taky. minutku nebo dvě ho nechat na volnoběh a pak je použitelnej. To, že jde ze začátku vytočit je tím, že je v karbeci dost(moc) benzínu co si motor může cucnout pro akceleraci. Holt když je studenej tak nevyvine takovej podtlak jako když je teplej. Já osobně bych to neřešil a vždycky si chvilku počkal.
 
 
Datum: 08. září 2012 0:21
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec hele cim to je ze kdyz dostanu fichtla do otacek tak je to jak kdyby mel omezovač ? predstih svicku fajfku inducku kladivka koncik civku sem menil ... mate nekdo tip ? diky .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
bohata smes - co popisujes...
 
 
Datum: 07. září 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pilování kladívka se rovná jeho smrti :-) .. kladívko má postříbrený povrch aby se neopaloval.. a tím že na něj zajedeš pilníkem tak to strhneš a už se bude opalovat furt
 
 
Datum: 07. září 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
máš pecku na kladívku vyndej kladívka a zpiluj je pilníčkem a umej benzínem a uvidíš že se to bud vyřeší úplně nebo mnohem zlepší
 
 
Datum: 07. září 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14257    
Myslím si, jestli si neudělal chybu při nastavování odtrhu a nehejbnul si s kladíkvem od toho válečku, taky se mi to stalo..
 
 
Datum: 07. září 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
hele mam doma další 2 a ty dou vytocit na plnej plyn a nekuckaj .. tedle zacne blblat jak kdyby byl rozhazenej predstih nebo spatna svice ... a zdaleka to nejsou maximalni
 
 
Datum: 07. září 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dostaneš se na točky které jsou prostě maximální a víc to nepujde... co se tomu divíš proboha?
 
 
Datum: 07. září 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13407    
zdarec draci chci se zeptat dědovi čerstvě zrenovovali jawa 250 pérák a 123 rychlosti to jede pěkně ale jak dá čtverku tak je jakási slabá aji když vytočim trojku nevíte jestli stím tam nemohli něco pojebat jak to bylo před renovací tak to jelo normálně diky hoši za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14440    
Taky mam péráka a je to traktor,tam se řadí čtyřka ve 30km/h a jede to na ní všechno... Pokud se motor nechce sbírat odspoda,tak bude chyba v nastavení...karburátor či zapalování....
 
 
Datum: 08. září 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli byl proveden výbrus válce, tak je to normální že je motor ze začátku línější.
 
 
Datum: 07. září 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci měnil jsem spojku a vše je dáno jak má být ( dělal jsem to už 3x) doliju olej vše a že kopnu fíka ale nakovávačka jde hned dolu baz jakoliho zakopnutí ( lamela je ferodo zbroušená klouže volně páčka se vrací ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenapadlo tě to roztlčit? to už mátě fakt tak moc líné mozky??? to čumím
 
 
Datum: 06. září 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
startovací segment me napadl ale snat to není on smei nechce pulit mootr :-) ale to roztlačení mě nenapadlo :-) dik este naky nazory ??
 
 
Datum: 06. září 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
čau to zkus roztlačit pokud to pujde normalně nebude to klouzat tak maš v háji startovací segment a pokud ne tak to je ve spojce
 
 
Datum: 06. září 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel8251    
To vypadá na startovací segment.
 
 
Datum: 06. září 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12930    
ahoj kam mam zapojit baterku na homecrosu??když chci vinechat spínačku jen aby to jelo a dobíjelo...svorka 51 61?je to 175 356 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A co vlastně chceš?Dyž se Tě neco optám, abych Ti mohl poradit, tak Ti ani nestojím za to aby ses obtěžoval odpovědět.Toš si naser!A raď si sám! Frankyho neznám,Ale potom takoví budete na ňho nadávat, že je sprostej.Už se mu ani nedivím!
 
 
Datum: 09. září 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pepo!A budeš to roztláčet?
 
 
Datum: 07. září 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: matak      E-mail:      IP: uživatel12559    
zdarec nasel by se nekdo z prahy nebo okoli na slozeni motoru na pionyra mam motor a nejde mi to slozit. cena dohodo:-). kdyztak mail matakriz@seznam.cz dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
od 17. září budu v Praha. Jestli chceš něco poradit napiš na mail l.radvan@seznam.cz
 
 
Datum: 06. září 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Franky.... nema cas... je drahej....
 
 
Datum: 06. září 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
čaute draci,mam jawu 21 s valcem z typu 05.najeto asi 1300Km od výbrusu. Jezdí parádně jen když jedu na dvojku plnej tak začn neco jako by cvakat.přeřadím na trojku a cvakaní přestane ale jak jedu tak 30sekund zase na plnej co to dá tak zase začne cvakat. děla to za tepla aj za studena.ale výkon to jako nestrácí pořád jede.a třeba když jedu na tu trojku plnej a začne to cvakat a chvilec pusím plyn tak 3sekundy tak přestane a zase přidám a zase se to rozjede a v plných to zase začne cvakat nevíte co by to mohlo být? děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
jo mel jsem vytahanej a už mi to taky poradili. koupil jsem novej a pořad to dela takže nečím jiným to musí být ale díky
 
 
Datum: 08. září 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
kup novej primárni retez je vytahanej
 
 
Datum: 07. září 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: koloť      IP: uživatel14057    
Privet, ja chotel by znať, kak udaliť serebro chrom, poetomu ja ně uničtožiť jego, ili kak možno měňše. Spasibo za sovety odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2012 23:27
 
 
 
 
Jméno: haf      IP: uživatel8367    
Zdravím draci, potřeboval bych pomoc. Koupil jsem teď Mustanga a když rozjedu rychle 2. tak jakoby začne chcípat-vynechávat. To samé dělá při zařazeném 3. rych. stupni. Ten, ale jede pouze na asi 1/3 plynu dál už začne chcípat a nemůžu jej pustit dál jinak skoro chcípne. Karbec jsem čistil několikrát, trysky taky, plovákovka je nastavená dobře a svíčka taky nová... Díky moc za cenné rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zkus vyčistit vzduchovej filtr
 
 
Datum: 06. září 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: OLDA      E-mail:      IP: uživatel14436    
VYCISTI VYFUK
 
 
Datum: 06. září 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: uciytel      IP: uživatel14434    
dej menší trysku
 
 
Datum: 06. září 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: haf      IP: uživatel8367    
To vše je v pořádku...
 
 
Datum: 05. září 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
A co přívod paliva kohout hadička sítko na kohoutu...
 
 
Datum: 05. září 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12518    
čus, včera sem s mím fichtlem jezdil a dneska my na slapnutí chytnul a hned chcíp, když sem se ho pokoušel roztlačit, tak mi párkrát škyt a nic. Karbec a trysky čistý, svíčka taky a háže jiskru. Nevíté co by s tim mohlo být? Předem dík za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Ono je lepší stříknout do karbece, protože pod svíčkou to jednou řachne a hotovo. Když se stříkne do karbece nebo pod kliku tak se to nějakou dobu odpařuje a místama běží až 2 minuty. Jinak buď elektrika, nebo pokud je to po výbrusu tak se připekly kroužky. Soused u pionýra kroužky 3x zapek než to zajel.
 
 
Datum: 08. září 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12518    
Celej motor mám po GO takže simerinky musí bejt OK, dl sem mu pod svíčku a nic furt to samí, párkrát škytne a konec. Taky si myslim ýe by to mohlo bejt kondenzátorem nebo cífkou.
 
 
Datum: 06. září 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: uciytel      IP: uživatel14434    
kondenzátor
 
 
Datum: 06. září 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Hmmm. Tomu se říká náhlá smrt. Zkus ještě jeden fígl. Otevři benzín, ale necupuj. Vem injekční stříkačku a prachsprostě asi 1ml benzínu s olejem 1:40 stříkni sacím otvorem do karbece(co nejdál) a zkus to roztlačit(nenašlapuj, buď to uchčiješ a nebo ti to urve nohu:-). Zaručuju se ,že to převodům neuškodí, mustanga jsem musel před go takhle startovat v zimě, protože cupák mi nějak nechodil). Jestli se to nerozjede ani na 5 sekund tak hledej závadu v elektrice. Pokud by ale nějakou dobu držel a pak se tvářil jako by mu docházel benzín a pak chcíp tak je to karbec(bude zrychlovat a pak zdechne). Pokud jsou připečený kroužky tak většinou to střílí do karbece. a pokud nechytne, tak buď to se něco opravdu vysralo mechanicky(např propálenej píst, nebo jako kámoš píst ruplej podle osy čepu:-)myslím si že by to bylo sakra slyšet) nebo spíš je něco v elektrice(leda jestli se nevytelily simerinky tak, že z nich zbyly akorát ty kovový výztuhy na vnějším obvodě). Svíčku jsem měl n14c, na elektrody jsem nešahal a nechal jsem je tak jak jsou od výroby. Občas se mi stává že se v neodrušené fajfce(kratší česká) vypálí ta jehla co má fungovat jako kontakt, a nebo v odrušený že se přepálí ten odpor(svíčka sice hází ale ten průvan ve válci jí dokáže sfouknout). Uvidíš co to udělá, kdyžtak to sem hoď a zkusím vymyslet co s tím. Zkus to nejdřív roztlačit s lehkým nacupováním(aby to z karbece nechalo ven, asi 2s), kdyby nic tak zkus co sem výše napsal.
 
 
Datum: 06. září 2012 0:25
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12518    
Fichla mam po výbrusu, takže ho moc neženu, jezdím vždycky na čtvrt plynu občas přidam do kopce, svíčka je mokrá, včera když sem ho startoval, tak sem mu nacupoval až začal z karbece týct benzín a vždycky mi chytil na šlápnutí, takhle to dělám vždycky a bylo to vpoho, ale dneska mi to po našlápnutí chytlo ale hned mi to chcíplo... :/
 
 
Datum: 05. září 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jestli si to někde honil terénem, možná si připek kroužky(sundat hlavu a válec a vyndat a zandat, popř oškrábat, ale to bych řešil na posledním místě, stejně jako by mohly bejt v háji simerinky, ale obojí je málo míň pravděpodobný). Přivod paliva by to mohl dělat taky. když mu teče málo benzínu tak by mohl vynechávat ve vyšších otáčkách po nějaký době jízdy když klesne hladina(když čistíš karbec, čistíš i jehlovej ventil na plováku? Já tohle řešil dva roky než sem si to uvědomil). Když to párkrát prošlápneš bez zapalování a vyndáš svíčku tak by měla být mokrá, pokud neni tak je to rozhodně v karbeci. pokud ale je tak to může být i elektrika(ale jestli svíčka háže tak by měl i na roztlačení chytit pomalu v jakýkoliiv poloze předstihu). A nebo jsi možná málo nebo moc nacupoval.....
 
 
Datum: 05. září 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel14082    
A co přívod paliva? Je čistý?
 
 
Datum: 05. září 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci je na zadní brzdě pružina která je navlečená na bowdenu ..? ( aby vracela zpět páčku ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se nevracela a pak jsem zjistil že ten bovden nemám zaháknutý v tom bubnu (štít brzdy)
 
 
Datum: 06. září 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná máš i sjeté pakny a když zabrzdíš tak se v brzdě postaví klíč kolmo a pak se nevrátí, pokud ne tak viz pode mnou
 
 
Datum: 05. září 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš přidřený bowden a nebo samotné táhlo v klíčky, či zadrhávající se brzdovou páku?
 
 
Datum: 05. září 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha dík mě se totiš nevrací nožní brzda
 
 
Datum: 05. září 2012 18:09
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pružiny jsou v brzdovém bubnu mezi čelistmi
 
 
Datum: 05. září 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci na mím pařezu 555 když přidám plyn do plna tak motor chcipne co stím ..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: uciytel      IP: uživatel14434    
menší trysku
 
 
Datum: 06. září 2012 13:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
drak23: nefunguje ti Y?? tohle se nedá číst!
 
 
Datum: 04. září 2012 7:49
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
čus kraku vičisti kohuotek triski a hadičku taki mne to dálo
 
 
Datum: 03. září 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: jen      IP: uživatel10587    
čaute všichni mam proble na zapalovaci civce se mi odpotal drat ale jenom ten co drzi ten konektor ten pod nim tam je a drží nevíte jak to spravit nemate s tim skušenost nekdo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: jen      IP: uživatel10587    
a ten drat co byl na tom konektoru namotany ten tam mam pak namotat musi tam byt ??
 
 
Datum: 05. září 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Připájej novej konektor
 
 
Datum: 03. září 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Pavel Alexander >...<      IP: uživatel14057    
zduř, .............................................. obdobny songy ??? http://www.youtube.com/watch?v=jsYcRSNL8To spasiba.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2012 4:11
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel14203    
Cau draci,chci menit bloky motoru na sve cezete 175/477 pac jsou K.O .. na netu se prodavaji z cezety 476 bude to pasovat?je to stejny ? Dík ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, půjde to. Jestli to neni z 488...
 
 
Datum: 02. září 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5987    
Zdar, neví někdo odstín této červené? http://www.mikelos.estranky.cz/img/original/64/cmr1col.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5987    
Mám Jawu 05 rok 64 mám na ní podobnou, To na plakatu mi přijde podobny a jawacká ČSN 8850 je podle mě tmavší.Jasny že ten plakat keca ale přijde mi nejpodobnější.
 
 
Datum: 03. září 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
a jen pro zajimavost...... ten plakat keca asi o 30 odstiinu...... ale to je jedno.... zapomel jsem se zeptat - rok moto ???
 
 
Datum: 03. září 2012 1:23
 
 
 
 
Jméno: Franky      E-mail:      IP: uživatel14057    
vim ... "jawacka cervena" ....... pripomen se na e-mail ....... napisu ti cislo karty - lakyrnik by mel vedet ... pokud by nevedel tak dopisu hmotnost danych odstinu...
 
 
Datum: 03. září 2012 1:11
 
 
 
 
Jméno: Babetta210      IP: uživatel4207    
Zdar draci,poradil by mi prosím někdo jak vyměním plynovy lanko na Babettě 210? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
srejně jako u pionýra :-)
 
 
Datum: 02. září 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel7849    
ahoj na simiči mi nejde seštelovat volnoběh potřebuji poradit děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nemáš moc velkou díru v šoupátku ? pak štellovací šroub šoupátko nenadzvedává a nejde seštělovat volnoběh :-)
 
 
Datum: 01. září 2012 22:34
 
<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 2:00:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu