česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Čau, koupil jsem si ty nové replikové lamely a ty se mě strašně lepěj na spojkovej koš, mezilamelu, a tu pokličku. Sou tam jak přisavky. Ta vrchní poklička spojky ani rukou nešla dolu jak byla přisata. Prostě to i přes zmáčknutou spojku zůstává slepený a při zařazená to dost v převodovce dost křupne. Nevíte co stím? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 14:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nemáš za co, to jsou zkušenosti za léta dřiny a odříkání :-D
 
 
Datum: 02. září 2014 14:09
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Jinak marquee moc děkuju. Asi stim rozpouštěnim mosazi a bronzu máš pravdu :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Mam tam právě ty normální údajně korkový. Ferodo to stopro neni.
 
 
Datum: 30. srpna 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17544    
A nenahulákal jsi náhodou nový feroda na spojkovej koš bez probroušení natvrdo i když tam moc nechtěli??
 
 
Datum: 28. srpna 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no ty vo.e to je rada nad zlato až na to že specifikace GL5 rozpouští bronzový a mosazný futra :-D, tak to ve fichtlu bude fakt paráda fungovat.... než vypustíš takovejhle blábol chtělo by to trošku znát specifikace olejů
 
 
Datum: 28. srpna 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17541    
řešil jsem lepení spojky a zkusil jsem změnit olej. chování spojky se výrazně zlepšilo. převodový (hypoidní) olej s specifikací GL 5, třeba mogul trans 90H
 
 
Datum: 27. srpna 2014 5:36
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, pulil sem motor, kuli klice, a když jsem ho složil tak na něm chodí nějak blbě spojka, před tím chodila normalně, teď když zmačknu spojku a zařadim tak to vtom motoru dost křupne, to i přes to že lanko je napnutý a šroub ve viku zašroubovanej že ještě trochu a spojka bude klouzat. Spojka je celá původní a lamely sem tam dával tak jak byly. Nevíte co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Křup? Myslim si že to je jako když řadíš bez spojky ale to sem nezkoušel tak nevim
 
 
Datum: 23. srpna 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17532    
Nevim co je u tebe křupanec, ale v mym motoru se asi dějou taky pěkný věci..... ale co.. můj jde furt.
 
 
Datum: 22. srpna 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Spojkovy kos je na dotaženej dost a pak je jištěnej tim pliškem. Nemůže se nějak lepit ta mezilamela na lamelu?
 
 
Datum: 22. srpna 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotahl si a zajistil spojkovy kos? mohl by se povolit
 
 
Datum: 22. srpna 2014 17:09
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mám dotaz mam dulkovanou mezilamelu kterou potrebuju vymenit za novou ale v mototechne maji pouze bez dulciku bude fungovat jak ma ? nebo se musi rucne nadulcikovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Bude fungovat.
 
 
Datum: 17. srpna 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel12750    
Hoši,prosím nevíte kolik je zubu na malym kolečku na simsonu enduro?Chtěl by kamoš větší kvuli rychlosti.........diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli umíte aspon jeden z vás počítat tak to myslím zvládnete sami
 
 
Datum: 17. srpna 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
zdar draci, po složení motoru (50) má motor řadit? složil jsem to úplně přesně podle návodu (převodovka) kontrloval jsem to já a pár dalších lidí, ale proste hned po složení (ještě sem to nestartoval) to neřadí, je někde chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
protočil jsem motor a už je to vpohodě řadí to, dík za odpověď
 
 
Datum: 18. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a protočil si motor když si chtěl řadit ? nebo je chyba v automatu nebo to mas zaseknuti
 
 
Datum: 17. srpna 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Zdar, nemáte nějaký trik na povolení matky spojkového koše u 250 kejvačky?? Nemůžu to pořád povolit. Jak ho mám zajistit bez klíče na spojkový koš, aby se netočil?? Zkoušeli jsme snad vše, dokonce dat kvalt a motorku zapřít předním kolem o zeď, aby neodjížděla. Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Zkus zařadit čtyřku, sednout si na motorku a zašlápnout zadní brzdu. To by bylo, aby to nešlo. Držim palce.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jeden chytit většíma sikovkama ten koš a druhý povolovat matku. Mosí to jít
 
 
Datum: 16. srpna 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17519    
nařež kousky plechu a nastrkej do děr tak, aby se koše spojily a dej nějaký blokant do řetězu
 
 
Datum: 16. srpna 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: emn.      IP: uživatel15661    
Ahoj draci. Da se sehnat na babetu 207 vetsi rozeta? Pripadne kde. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
39 zubu vsude po netu anebo skuz motodili votice
 
 
Datum: 16. srpna 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau draci jsou kolecka z 05 stejne jako z 21 jakto ze jedna 05 mela petikolokove kolecko a druha 3 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ale Kolečko, takový znalec jako ty??..... 05ka má na jedničce 3kolíky a na 3ce 6kolíků. Takhle to má naprostá většina 05tek po celou dobu výroby. Až poslední měly 6kolíků na obou kolečkách. Pak ještě existuje v průběhu výroby odchylka v podobě 19zubých koleček s 6ti kolíky, ale nebylo to u prvních modelů, ale serie, která opět proběhla v průběhu výroby (patrně zakázka pro vývoz). Jinka pravda je, že 05ka má užší kolečka o cca 1,2mm
 
 
Datum: 18. srpna 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Kolečka jsou jiná. První 05 měli šest kolíků, pozdější tři kolíky...ale jsou užší než z 20.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdravím draci, kdo z vás nástrojařů ví, ze kterého materiálu je kolík (podle katalogu 6x22), který zajišťuje segment proti protočení na hřídeli startování u Pionýra 21? Jestli je to ta měkčí, nebo tvrdší ocel. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
V pohodě, nic se neděje. Já jsem se právě setkal s tím, že už jsem v motorech viděl obojí (záleží taky na tom, kdo se v tom předtím hrabal). V motoru co dělám teď jsem tam měl ten tvrdší a na obou stranách ten kolík praskl (a to by měkčí neudělal - ožužlal by se asi spíš) tak se právě ptám taky ostatních jaký zkušenosti s tím mají. :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
sory,sem si to nepřečet celý...ty řešíš kolík na nakopávačce a já to nedočet a myslel jsem,že se ptáš na kolíček na klice....sorry... na tom nakopávání to bude tvrdý... jestli myslíš "kolík" na nakopávačce,tak ten jsem dělal z kusu šroubu,v nouzi tam jde vrazim i jakýkoliv šroub m8,jinak to lze vyrobit vcelku elegantně z šroubu m10.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17514    
Něco jako spojková tyčka. Bude to tvrdší,ale nic extrémního. Vždyť se místo toho kolíčku dá použít cokoliv co do toho otvoru vleze,jediný co se mi kdy strhlo byl kus mosaznýho šroubu (moje blbost),ten se umáz... jinak je to jedno,stejně se kužel utahne na kuželu a nehne se to ....
 
 
Datum: 15. srpna 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, to Ti asi nikdo přesně neřekne, protože technologické postupy výroby ví jen ten výrobce. Jestli je to vyrobený z 12050 nebo z 19 oceli nebo jestli je to kalený, popuštěný, pocementovaný čert ví. Jedině si skus vyhledat na netu postup výroby zajišťovacího kolíku.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 6:38
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši prosím poraďte co je potřeba na babetě 207 udělat aby šla tlačit aniž by sa roztáčal motor. Zjistil sem že je potřeba nějak zmáčknout nebo pootočit s takovou krytkou na ozubeném kolečku, které je na motoru z pravé strany a pohání řetěz který pohání kolo. Prosím poraďte jak sa s tím zacházá. Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
otocit s tim jde otocim s tim drzi to a kdyz popojedu dopredu tak to vyskočí.
 
 
Datum: 13. srpna 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Skus otocir anebo mas neco v haji
 
 
Datum: 13. srpna 2014 10:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Kdyz to zamáčknu a pustím tak to vyskočí zpátky nechce to držet.
 
 
Datum: 13. srpna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Odpovedel sis sam ten krizek. Zamacknes do motoru a tim zaradis neutral vycvaknels a motor je pripojen
 
 
Datum: 13. srpna 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar draci mám vyleštěný motor tak čím navoskovat aby to zase nezašlo ? a ještě jak pořádně očistit žebra motoru? opískováním ? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
Podle mě když to opískuješ, tak se vtom pak bude ten bordel držet mnohem víc....
 
 
Datum: 12. srpna 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kdo pískuje hliníkové věci (bloky , válce) - zničí je , toť můj názor
 
 
Datum: 10. srpna 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: Koupilos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když jsem čistil motor já, tak jsem ho vyčistil bezvadně silichromem a dál už jsem ho ničím nenatíral a furt je hezkej... hliník ti jen tak nezajde ;-) žebra jsem vyčistil též silichromem... fakt bezvadná věc :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel17485    
Zdar kluci mam problem s babcou 210 kdyz chci couvat tak tocim motorem a nechce vyradit rychlost kdyz zastavim kolo tak chcipne nechce bezet na prazdno a jeste sem koupil ten karbik dell orto a nechce drzet volnobech sroubek na max.. zkusit dat vetsi trysku? Jelikoz to nema jehlu ani sroubek na smes uz si nevim rady dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 17:33
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel17490    
To se me nezda pred rozebranim spojek bylo vse funkcni vymenil sem gufera odmastil a slozil a od te doby to nejde a co me poradite s tim karbikem pretryskovat?
 
 
Datum: 07. srpna 2014 17:33
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
volnoběžka v háji.....cca 700.-
 
 
Datum: 07. srpna 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel17485    
Celisti jsou nove pouze startovaci is pruzinkama jinak zbytek spojek je ok. Pod karbikem vse 100% utesneno nove jsou i vsechny gufera jinak jede super
 
 
Datum: 06. srpna 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17486    
Nedaval si nove celisti? Se mi zda vysoke oblozeni. Jinak utesnil si radne priruby pod karbecem?
 
 
Datum: 06. srpna 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
Zdar draci, je něco v nepořádku s tím automatem, táhlo řazení je trochu nahnuté na pravou stranu viz foto, popřípadě jak závadu odstranit, dík za odpovědi. http://cs.jawa-club.com/graphics/owners/full/403_143_img-20140806-160055.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
ok, diky
 
 
Datum: 06. srpna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když nepůjde řadit tak to vytáhni a pootoč , je to uložené na tisícihranu.Ale třeba to někdo pootočil schválně aby šla líp zařadit trojka
 
 
Datum: 06. srpna 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jaký je rozdíl mezi kolečky z převodovky z 05 a 21? Nemá je 05 uzší? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 14:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Dvojková kolečka mají stejný počet zubů, ale jsou užší a a jedno z nich má jen 3 boční zuby. Je jiné kolo s nábojem a kolo s volnoběžkou má tuším jiný počet zubů (23 vs 24). Hřídele jsou podobné, ale nejsou stejné, viz. katalog ND.
 
 
Datum: 14. srpna 2014 14:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli mě paměť slouží tak o 1,2mm
 
 
Datum: 06. srpna 2014 12:58
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
o kolik mm?
 
 
Datum: 06. srpna 2014 12:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano v 05 jsou kolečka užší
 
 
Datum: 06. srpna 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel14157    
Čau draci, jak poznám startovací segment 05 a 21? Nemá 05 v segmentu ještě díru na zachycení pružiny? Mám totiž 2 segmenty a jeden má ještě navíc o zub víc ale pařezáckej to není to vim,Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plochý je nová 20/21/23 u starších motorů 20/21/23 je segment taky hrbatý (odlitek), ale má jinak zuby než 05
 
 
Datum: 07. srpna 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Já si myslím že není.
 
 
Datum: 06. srpna 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to přesně naopak?
 
 
Datum: 06. srpna 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar 21 má ten segment plochý a 05 má díru na uchycení pružiny a takový můstek takový hrb jakkdyby.
 
 
Datum: 05. srpna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17481    
Čau.Mam dotaz.Když zařadím na poinyru trojku ,tak škube.Předstih a odtrh jsem nastavoval několikrát a i jsem měnil hodnoty ale pořád na trojku skube .Nevíte co by s tim mohlo byt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Olej v převodovce máš?
 
 
Datum: 05. srpna 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel17416    
hodně vzduchu a nebo chudá směs to mi taky dělalo
 
 
Datum: 05. srpna 2014 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14517    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat u jawky 23 předlohová hřídel to je ta na které drží spojkovej koš? :-) Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14517    
Díky Stando :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17480    
Ne,předlohová je ta krátká vzadu co je uložená v pouzdrech a je na ní startovací cvrček
 
 
Datum: 04. srpna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ne.
 
 
Datum: 04. srpna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřeboval bych poradit s fichtlem. Když ho mám na stojánku tak se protáčí kolo až 15 km/h a kvuli tomu mi jde taky špatně volnoběh a furt vynechává. Předem díky za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2014 6:26
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak znovu, zkoušel si to kolo přibrzdit jestli se jen unáší nebo ti padaj otáčky, odpověď jako myslím...... je na nic
 
 
Datum: 06. srpna 2014 6:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že zkroucený kartery nebudu mít když sem to rozebíral před 2 rokama ale zdá se mi že to začalo dělat od doby kdy jsem dolíval olej a maličko jsem přelil
 
 
Datum: 05. srpna 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to kolo na stojánku lehce přibrzdit jestli ti poklesnou otáčky tak je něco špatně, nebo můžeš sundat víko spojky dát neutrál a zkusit podržet koš a otočit kolem, musí to jít naprosto volně, pokud to nejde máš to pravděpodobně mezi hřídelí a kolečkem zapečený nebo zadřený, stává se to když máš zkroucený kartery od rozebírání (prohnutej levej karter a nasledně malá nebo spíš nulová axiální vůle), zrovna včera jsem se tady o tom zmiňoval
 
 
Datum: 05. srpna 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor jsem pulil před 2 rokama a dával jsem tmel+papír
 
 
Datum: 05. srpna 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor byl půlený??? je mezi kartery papírové těsnění?? tohle totiž vypadá na opřenou hlavní hřídel o výstupní kolečko
 
 
Datum: 05. srpna 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na neutrál a když zmáčknu spojku tak o něco spomalí
 
 
Datum: 05. srpna 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě jsem olej dolejval a jestly ho tam není o něco víc jesty by to nemohlo vadit
 
 
Datum: 05. srpna 2014 8:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jako že se ti na neutrál točí kolo?Tak to nejspíš nemáš olej v převodovce
 
 
Datum: 04. srpna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mám jawu 20 a při studeném motoru kdyš řadím za 1 tak to křupne a jak se motor víc zahřeje tak to trochu klouže co myslíte špatný olej nebo ojete lamele? chci hlavně vyřešit to křupání díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17480    
A zkusil jsi už tu spojku povolit a vyštelovat na plnej krok? Z minula si pamatuju,že si to nebyl zaboha schopnej pochopit a furt si jen povoloval a utahoval šroubek,ale chce to i nastavit na lanku delší krok. Pak vypne doplna,proto jen škubne a nekřupne,naplno vystaví a ani neklouzne,protože na prázdno nezabírá. Pokud po tomto všem nenastane zlepšení,tak je to ve spojce a nebo blbej olej.
 
 
Datum: 04. srpna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, to křupání je naprosto normální. Kromě fichtlů mám taky Yamahu XT 600 a Husaberga FE 450 a u každý motorky to křupne když dám za 1. Klouzání budou ojeté lamely jestli nepomůže vyštelování spojky na pravém deklu.
 
 
Datum: 04. srpna 2014 14:22
 
 
 
 
Jméno: Fishman      E-mail:      IP: uživatel14517    
Zdarvim draci, předělal jsem mustangáckej motor měněná gufera a klika + ložiska na klice. Normálně chytá řadí ale při zařazení dvojky tak jakoby nebyl rozdíl v tahu mezi jedničkou a dvojkou a trojka je líná. může to být předstih ? myslím že tím už to být nemůže může to dělat spojka že pořád klouže zkoušel jsem vyšroubovat a pomalu utahovat ten štelovací šroub spojky už mě toho moc nenapadá díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17475    
Jednoduchá poučka pro tohle zní: velká hřídel - velký kolecko.... malá hřídel - malý kolečko;-)
 
 
Datum: 03. srpna 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: Fishman      IP: uživatel14517    
Díky moc Jawaři moc mě to netěší ale vzhůru do dílny :-) :-(
 
 
Datum: 03. srpna 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau draku, máš v převodovce prohozený kolečka. Takže nezbývá nic jiného než znova půlit a ty 2 kolečka prohodit jak mají být. :-( Tady je o tom článek. http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-prevodovky-silna-dvojka-kross-cross.html
 
 
Datum: 03. srpna 2014 11:46
 
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 18:52:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu