česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  66  67  68  69  70  71  72  73  74  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel12350    
Čau, mám dotaz potřebuji vyměnit startovací segment na 05. Nevím jak ho sundám z hřídele. Mám ho normálně stáhnout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Dej si bacha,at ho nasadíš na správnou stranu,Pak bys měl startovací páku dolu a celá rozborka by se musela opakovat.Mě se to jednou stalo.Lehce se to splete.
 
 
Datum: 02. února 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo
 
 
Datum: 01. února 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13150    
Na upravenej motor silikon nebo fluorkaučuk,na seriovku černý NBR-pryž......mimojiné....proč by pryž sama od sebe tvrdla? Jezdil jsem na 30 letym nikdy nepůlenym motoru a gufera nefoukaly.....tak proč by nový černý/pryžový gufera měli sami od sebe a nějak extra rychle tvrdnout? to si zase někdo někde něco přečet....mluv ze zkušenosti....ne co si kde přečteš.....
 
 
Datum: 02. února 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ono je lepši černy ktery stvrdne a netesni vubec ????
 
 
Datum: 02. února 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na normální motor černá klasická... na upravenej minimálně silikon
 
 
Datum: 02. února 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady, použiju ty klasické.
 
 
Datum: 01. února 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono kolikrát dražší neznamená lepší.. Ale ke klikovce se prej nehodí,.
 
 
Datum: 01. února 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Taky by mě to celkem zajímalo. Proč tedy stojí 1x tolik ?
 
 
Datum: 01. února 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
silikonový jsou hrozně náhlý na poškození??propíchnutí,,při montáži,a když se zahřejou tak změknou a jejich těsnost klesá....já dávám obyčejný a jsem spokojen...
 
 
Datum: 01. února 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Silikonovým prej moc nesedí benzín, prej je po čase "rozežere"... Já všude dávám običejný dvoubřitý gufera a naprostá spokojenost.
 
 
Datum: 01. února 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se týká životnosti a spolehlivosti...
 
 
Datum: 01. února 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
Zdravim vsechny draky, chci se zeptat, kdyz jedu do kopca ktery ma tak 300 metru a je to fakt do kopce, a jedu tam na jednicku, a tesne nez na ten kopec vyjedu mi chcipne motor? zacne se to dusit, z hlavy se dymi jak svina a nejede to? mozna to je tim, ze sem mel krute sjetou spojku.. tedkom ji menim, tak se chci zeptat jeslti to muze byz necim jinym nez jenom tou spojkou kdyz mam sundany motor. dik za odpoved ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Nefouka ti pod hlavou? Jesli jo tak zabrousit
 
 
Datum: 01. února 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sundej hlavu a uvidíš třeba tam bude dost karbonu tak kvuli tome to tak hřeje
 
 
Datum: 01. února 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
jo ale jak mi jezdila moje 20. tak sme s kamosem treba ve dvou na tom najeli vkuse treba 40 km a v pohode a na te 21. to zacne za cesty chcipat, spojka nezabira a chcipato proste :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předpokládám že to je u fichtla a to abych řekl pravdu je u některých normální. Pokavat předtim je motor už zahřátý. Prostě se přehřeje a nejede. Možná moc oleje v benzínu. Jinak spojka na to mít vliv nebude určitě.
 
 
Datum: 31. ledna 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel12221    
Ahoj spojka by na to nemela mit vliv, ale mozne by meli byt pistni krouzky nevim ale me to dela taky tak nevim,tak cau snad to pojede:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13058    
může ti tam třeba blbě téct benzín do plovákovky, a jak jedeš do kopce teče tam ještě míň, hladina v plovákovce se snižuje, a směs se tím ochuzuje, a když je směs chudá tak se motor víc hřeje, a někdy se může stát že se i přidře, protože s chudou směsí jde do motoru i míň oleje v benzínu
 
 
Datum: 31. ledna 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, po nasazení gufer na kliku u pionýra se klika otáčí celkem těžko, myslím že se to rozhýbe až to nastartuju, je to tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera bys měl před prvním startem namazat jinak je spálíš
 
 
Datum: 03. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš hodně opatrnej tak ne... ale je to sázka do loterie že se ti podaří je vrátit bez úhony na funkci...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozměr je správný, zespodu jsem je moc nenamazal, to je pravda, ale asi jsem je tam zatlačil daleko, moc se jim tam nechtělo, tak jsem tlačil no... asi to bude chtít nové že?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je nenamažeš tak ano jde to hůř... jinak častá chyba je to že gufero zatlačíš až do ložiska...musí být zároveň s karterem ...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Shodu okolností jsem také dělal nové ložiska a gufera do svého Pionýra. Po nasazení gufer se klika otáčela o něco hůř než bez nich. Máš správný rozměr gufera?
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
zdar lidi schaním fotky prevodovky stadiona S11 a celeho motoru rozebraneho nebo jestly by mě to nekdo nenafotil a poslal na mejla ( jarda-vinecky@centrum.cz ).Koupil sem motor vrak za 35 Kč tak ho chci dat do kupy.Prědem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to trochu pomůže http://www.jawamania.info/Files/moto/213102/PB080595.JPG kolečko: vypadá to pěkně Lukáši, taky se těším až vyjedu, chybí už "jenom" lak a složit :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybys něco s mopedem potřeboval, možná bych i uměl poradit, taky teď jednoho skládam... http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#moped_1_008.jpg
 
 
Datum: 29. ledna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
Hele diky ja uz nato prisel nevedel sem jak vypadaj kolecka v prevodovce jak maj bej nasel sem je doma z dob kdy semse tim zabyval.ted se zabyvam pionyry a kejwackami.Stadaka sem chtel slozit protoze sem kdysi myval jak S11 tak S22.Ale to bylo(takze opet zacinam zbirat ) mam celkem 13 motorek kdyby te to zajimalo.
 
 
Datum: 29. ledna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda že si nenapsal minulej tejden to sem jeden skládal, kdyžtak vyfoť co máš a já ti povim co ti chybí
 
 
Datum: 29. ledna 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, můžu použít tenhle olej http://www.motochaloupka.cz/motochaloupka/eshop/8-1-Moto-oleje/0/5/2113-Olej-Denicol-prevodovy-Trans-Special-Medium-15-40 do převodovky u pionýra? Mám tam ferodové lamely a motor bude mít max 10 000 ot./min. Nebo je potřeba nějaký lepší, jaký? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      E-mail:      IP: uživatel10910    
tak to nevim ..o silnici nemam moc informaci .. :-D ale co vim tak kdyz jezdime v terenu tak melo plno lidi problem se spojkou spis s toho duvodu ze koupili lepsi olej(sice lepsi ale do pionyra spatnej) ..a potom jim ta spojka klouzala a nemohli projit na to proc ... nam se to taky jednou stalo ze sme koupili znackovej dobrej olej ale proste spojka klozala ...nalili sme pp9o a od ty doby je klid a nic jinyho nejede a nikdy sme nic nepřidřeli nebo neco podobnyho a drtivá většina lidí co jezděj terén tak pouziva pp9O a nemaj problemy ale bude to spis tim ze na ty silnicic to jede ve vyssich otackach a ten olej uz to neumaze ...vetsina lidi v terenu ma mensi otacky ale velkej kroutak tak s tim problemy nejsou ...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13132    
Dobře máš svou pravdu. Já mam svý info z okruhu silničáků. Je tam problém v tom,že když se olej hodně ohřeje,tak začne klouzat spojka....a je jedno jestli má a nebo nemá zvětšenej přítlak.... třeba stejsky takle jednou zaraf primár na brzdě.....
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      IP: uživatel10910    
ja sem teda moc lidi nevidel (v terennich zavodech) co by uškvařili spojku na pp9Oce - aspon teda kdyz jezdime na zavody my tak se to snad jeste nikomu nestalo většinou se jim to uškvaří jen proto že jim to klouže a oni s tim dojedou zavod ale to uz sou pak lamely zniceny jako myslim si ze je urcite lepsi rozdelit motor na dve naplne ale nani to nutny ta pp90 ka to v pohodě umaže a když to někomu neumaže tak je to většinou tim že jim ty motory hodně točí třeba 12-14 tisíc a to už by pp9O nemusela zvládnout - my máme velkej krouťák takze nepotrebujeme vysoky otacky - pak odchazi veci na motoru (hlavne pisty a krouzky)-plno lidi s tim ma problemy -nám to točí max kolem tech 1Oti tisic vic ne .... a jen tak pro informaci PP9O je převoďák určenej hlavne do auta :-D(ktery teda jede na mineralni olej) a v dnesni době už to není takovej šmejd co to bejval dřív a uz sou i lepsi verze je pp9OH kterej jedeme my a ten toho vydrzi dost hodne jen tak pro info o oleji PP90H: Převodový olej určený k mazání extrémně zatížených převodových ústrojí. je vhodný pro vybrané typy převodů zejména hypoidní, šnekové apod. a pro mimořádně těžké provozní podmínky; je použitelný celoročně, výhodná je jeho aplikace za zvýšených teplot, kdy je zárukou spolehlivé funkce převodovek; používá se i v průmyslových aplikacích (např. extrémně namáhané průmyslové převodovky pracující za normálních, event. zvýšených teplot)
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13132    
A to je zajímavý,že každej komu to trochu víc jede uškvařil na minerál PP80-90 spojku....a u Müllerů je údajně jeden z nejvýkonnějších motorů v CZ a jezdí na PP90....proč se mi na to nezdá.....proč do nadupanejch motorů lejou do převodovky motorák z auta? a nebo oddělujou skříň aby měla spojka jinou náplň a převodovka jinou náplň.... muže mi to někdo přiblížit,sem totiž asi úplně blbej...
 
 
Datum: 30. ledna 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj pp90 za 45,- litr bohatě stačí
 
 
Datum: 29. ledna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      E-mail:      IP: uživatel10910    
úplně bohatě ti stačí klasickej převoďák PP90 a nebudeš mit absolutně žádný problémy s klouzánim spojky ..my už ho jezdíme 4tej rok na závodech a nikdy žádnej problém
 
 
Datum: 29. ledna 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: dacambary      E-mail:      IP: uživatel13124    
Čus chlapi, rychloměr mi na babettě 210 ukazuje o 5km/h víc než světelná tabule v obci. Jde to nějak seštelovat a nebo, kde by mohla být chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já si vzal mobil s GPSkou, pustil si tam měření rychlosti (RaceChrono pro S60) a při různých rychlostech porovnával analog a GPS, takže vim o kolik a v jakých rychlostech mi to přeměřuje, podle mě nejsnažší a relativně nejpřesnější..
 
 
Datum: 29. ledna 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Já si udělal na silnici čáru, označil si začátek u ventilku a ujel 10 otáček kola, pak vzdálenost vydělím 10 a mám to...
 
 
Datum: 29. ledna 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5552    
Bacha! Kecaj cedule i tachometry! Jediný čemu mužeš věřit je otáčkoměr! A nebo detailně seštelovanej tachometr z kola,ale aby to bylo přesný,tak je fakt potřeba vzít krejčovkej metr a změřit obvod kola.....
 
 
Datum: 29. ledna 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: dacambary      E-mail:      IP: uživatel13124    
Jedno to určitě je, ale na kerou pi*u to tam davaj, když je rozdíl 20% při 30km/h. A tento rozdíl se bude projevovat i u tachometru. To mi přijde dost.
 
 
Datum: 29. ledna 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
tak vždycky 5 odečti.. .D
 
 
Datum: 29. ledna 2012 10:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde.není to jedno jestli jedeš 15 nebo 20kmh?
 
 
Datum: 29. ledna 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: gis      IP: uživatel13121    
Zdravim. Potřeboval bych nafotit stojánek a pružinu jak je přidělaná na něm... Něják nevím jak je tam uchycená na stojánku a motoru... jedná se o 05 rv 66 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čau. pružina stojanu je zaháknutá v tomto závese: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zaves_pruziny_stojanku22.html ktorý drží v oku medzi kartery. a na stojane je druhý koniec zaháknutý tu: http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4347 na tom výstupku s drážkou :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel13035    
zdarec,máte někdo skušenosti s tímhle (jak táhne,co s řetězem,a lamelama) dík http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pri_kolec_9z_matice222222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      E-mail:      IP: uživatel10910    
do terénu ideální stačí ti jenom zkrátit originalni řetěz a je to, nic jinýho tam dělat nemusíš
 
 
Datum: 29. ledna 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: travis9111      IP: uživatel6029    
Zdar Pokud to chceš na normální ježdění.Zbytečná ztráta peněz.Pokud to chceš do závodního fichtla tak tam by to chybět nemělo
 
 
Datum: 26. ledna 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel12157    
Zdravim sešo chtěl bych se zeptat jestli se dá u tebe sehnat pružina do řadícího automatu na fichtla je to ta co přitlačuje ten zobáček do tech zubů tady je foto na teto strance http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat/automat_3.jpg za odpověď předem děkuji.... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_packy_v_radici222.html
 
 
Datum: 29. ledna 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo tak sory nejspíš momentálně není skladem,ale určitě bude sám jsem jí zde kupoval
 
 
Datum: 25. ledna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel12157    
vždyť sek ji tu nenašel
 
 
Datum: 25. ledna 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedá sa, asi nieje skladom
 
 
Datum: 25. ledna 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vím že je to těžký 3x kliknout..jo dá stojí asi 30kč
 
 
Datum: 25. ledna 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5347    
ahoj.má někdo převodovku do rychla na STADION,nebo znáte kdo to vyrábí??? děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5347    
našel by se někdo jiný?vůbec nereaguje.díky
 
 
Datum: 20. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5347    
už se ozval,má toho hodně
 
 
Datum: 23. ledna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus mu napsat po 3x ... má toho moc a nestíhá...
 
 
Datum: 23. ledna 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel5347    
už jsem mu psal dvakrát a nic.náhodou někdo na něj nemá tel?nebo na jiného kdo se tím zabývá? děkuji
 
 
Datum: 23. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: tom 1972      IP: uživatel8733    
Zkus karla mlčocha. Email posera44 @seznam.cz
 
 
Datum: 23. ledna 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11570    
čau.. mám takovej blbej dotaz. skládal jsem motor a jak už sem ho měl hotovej, tak jsem tam chtěl dát tu tyčinku na spojku ale nevím jak sem to mohl udělat ale jak se tam dává ta malá tyčinka pak kulička a nakonec ta velká, tak já jsem tam hodil první kuličku a to jsem nechtěl :-( zkoušel jsem ji vyndat ale nešlo to... myslíte že bude vadit když jí tam nechám? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2012 10:40
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dal si tam 5ku guličku?? lebo neni možné aby sa zasekla, a nevypadla von pri naklonení motora na pravú stranu, jedine ak máš hustý olej a ten ju drží :-D ... ak si sa tam snažil naklepať väčšiu guličku, tak bohužiaľ musíš rozobrať spojkový kôš, a vyklepnúť ju dlhou tyčkou. Dva krát meraj, a raz strihaj ;-)
 
 
Datum: 22. ledna 2012 10:40
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
vem tenký zmagnetizovaný šroubovák..;-)
 
 
Datum: 22. ledna 2012 7:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13092    
Nastartuj to bez řetězu,dej tam nějakej kvalt a nakloň to na pravou stranu....ona vypadne...
 
 
Datum: 22. ledna 2012 3:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11570    
jo to vím... jde o to že v ten moment sem jaksi přestal na chvilu přemýšlet a hodil sem tam jako první kuličku.. snažil jsem se jí vyndat ale nešlo to :-( tak jsem se chtěl zeptat jestli se tam někde nemůže třeba seknout. nerad bych kvůli "blbé" kuličce zase rozdělával spojku když už mám celej motor složenej. :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2012 0:04
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
krátká -kulička-dlouhá -tak to udělej a bude to v pohodě
 
 
Datum: 21. ledna 2012 23:47
 
 
 
 
Jméno: Tory      IP: uživatel13071    
Ahoj, prosim vás půjdemi tenhle věnec na jawu 21 a mustanga ? Má s tim nědo zkušenost ?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_65z2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no musis ho nak dopojit retez origo je hodne kratkej *
 
 
Datum: 20. ledna 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no musis ho nak dopojit jamotnej retez origo je hodne kratkej
 
 
Datum: 20. ledna 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: Tory      IP: uživatel13071    
Krytku dyštak sendám nebo zkrátim a řezez normálně nastavim ne ?
 
 
Datum: 20. ledna 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujde ale musiš neco udelat z krytkou retezu :-) a ješte musiš prodlouzit retez
 
 
Datum: 20. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: hrony      IP: uživatel13076    
čus seso jen se chci zeptat scháním puzdra převodovky do své čz 477 nemohu je sehnat mam na dílně rozebraný motor z jawa čz 175 356 jen tak jsem zkoušel poměřovat pouzdraz obou motocyklů a zjistil sem že sou stejný http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pouzder_perak_kyvacka.html sou tyhle pouzdra na 356 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že jsou na malou a velkou kejvačku pouzdra jiný, ale jen hádám
 
 
Datum: 04. února 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: esso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslím že jo nazbívam se motorkami zas tak dlouho ae podle mího bratrance c t dela uz par let jsou stejne
 
 
Datum: 19. ledna 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11570    
čau... opravuji spojku a potřebuji vyměnit korky na lalelách, už sem si je koupil ale nevím jak je přidělat na lameli. Poradíte mi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně bych se na to vyprd, je s tím hrozný sraní. Pokud máš možnost, kup ferodový lamely a máš klid
 
 
Datum: 05. února 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel13080    
nazdar pokud jsito ještě nedělal tak to jde dost špatně ale dělali mi takové lamely kluci ze stranek http://www.pioner.cz a jezdím už na ně 2rok a super fakt kvalita ten chlap si umí vyhrat tet si necchavam u nej dělat motor kamoš ho ma a pincek mo jezdí 90 uplnš svěží
 
 
Datum: 19. ledna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to dělal z podložky pod hrnec stejně jak píše péro a jezdím na ně už půl roku. :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11570    
jo, děkuji...
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
korky naházej do hrnce s vodou a nech je vařit oni změknou a musíš je tam rychle nacpat,potom až to schladne si vem šmirgl velkej tak jak A4 a chvilku potom jezdi aby se vyrovnali nerovnosti,jinak já jsem ted ty korky vyřezával ze špuntu od sampanskýho a lamela vypadá pěkně,nedrolí se uvidím co to bude dělat v praxi,zatím to nemám odzkoušené , ale myslím si že to bude OK
 
 
Datum: 18. ledna 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemýte někdo seznam šroubký na stadiona ? něco jako jako je tady http://motorky.bazos.cz/inzerat/13675001/Srouby-matice-podlozky-na-motor-Stadion-S11-S22.php nechci kupovat tuhle sadu když kusově to koupim za třetinovou cenu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od toho je přece katalog dílů, ne?
 
 
Datum: 16. ledna 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: Czechinto      IP: uživatel5345    
Čáu draci, mám problém s převodovkou... zařaadim 1 a nic talčim to jako kdyby tam byl neutral stejně jako u 2 a 3... předitm mi to jelo, ujel sem stim asi 7 metrů a pak mi to neřadilo, pak jsem si vzpoměl že tam neni olej, nalil sem ho tam a taky nic... prosím poraďte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mel taky a vymenl se automat a v klidu
 
 
Datum: 15. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdřív mrkni jestli si neodvařil spojku
 
 
Datum: 15. ledna 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Bud automat nebo vidlička řadici kazdopadne rozdelat
 
 
Datum: 15. ledna 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: jofrey      E-mail:      IP: uživatel13042    
Čau:-Dostal jsem motor jawa 638.Je prý přidřený na klice.Poradte prosím co to znamená, a co stím.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přidředný nebo zadřený ojniční ložiska, středový ložiska. Prostě klika na repas
 
 
Datum: 30. ledna 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by přidřená klika? :-D ... už v názvu to je.. prostě kliku na repas
 
 
Datum: 11. ledna 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau zkoušel jste někdo dát motor ze stadiona na tvrdo?bez silentbloků odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a jak je to s vibracemi?nejsou větší?nebo jsou stejné
 
 
Datum: 10. ledna 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: kajos      IP: uživatel12906    
Na závodním mopedu to mám asi roky, misto silembloku mám vysoustreženy zatky ze silonu .K čemu je to dobry ?Při prudkém přidaní plynu a brzdění motorem při podřazení na jedna se motor nehybe v nohach ..
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jen mě to tak napadlo
 
 
Datum: 10. ledna 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K čemu je to dobrý?
 
 
Datum: 10. ledna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, koupil jsem si zde tuto rozetu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pionyr.html , dal jsem tam ten plíšek naspod potom ložisko, ale pak nastal problém, furt chybělo tak půl milimetru aby tam ta pojistka pořádně sedla, bude to moc vadit? nebo se to ložisko během jízdy ani nepohne. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=593&sName=podlozka-pod-lozisko-rozety-pio. toto jsem tam dal pod to ložisko, už je to dobré, už to sedí všechno i s tou podložkou a segrovka pěkně zajela s menší pomocí do žlábku...
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
dyt tam zadnej plišek nema bejt jen naboj zajistenej segrovkou a to samy v rozete jen segrovky
 
 
Datum: 10. ledna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, večer to zkusím, díky :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2012 7:08
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
plišek oddelej a melo by to sedet urcite bez pojistky nejezdi.ja kdyz kupoval novou rozetu tak jsme si to nechal upravit na 2 ložiska je to lešpší
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:27
 
<  66  67  68  69  70  71  72  73  74  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 19:40:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu