Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zase moje kejvačka 20 a dobíjení. Koupil jsem úplně novou 11Ah baterku, zkontroloval schéma, jednu věc poopravil. Zkoušel jsem dobíjení, nic. Pak jsem přebudil dynamo na mínus a taky se nic neděje. Přebuzený je to SNAD dobře, když zapnu nějaký spotřebič, tak jde ampérmetr do plusu. Jenže jakmile odpojím baterku za vysokých otáček nebo přehodím na jízdu na dynamo, prostě to chcípne. Poradil byste mi prosím někdo, co postupně proměřovat, abych systematicky našel závadu? Uhlíky doléhají na čistý komutátor, nicméně stejně je zkusím vyměnit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 14:21
 Každou mezeru jsem protáhnul šroubovákem, poté jsem lamely lehce osmirkoval a pak umyl benzínem.
Datum: 29. července 2010 14:21
 lamely komutatoru mas od sebe odizolovany ?
Datum: 29. července 2010 14:12
 kejvačka 250...
Datum: 29. července 2010 14:06
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
 SPORTOVNÍ JÍZDA! MOPEDY, PIONÝRY 7.8.2010 WWW.NKPMK.WZ.CZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:08
 Zdar na aký tlak majú byť nahustené pneu na pio??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:18
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já to mám podle manuálu, přední 1.5 a vzadu 2 (podle manuálu má být 1.9, ale to už je detail)
Datum: 29. července 2010 16:18
 u mě je ideální na přadní kolo 1,8 a na zadní kolo 2,1
Datum: 29. července 2010 15:31
 ardno: řekl bych že to je málo. ja mam 2,1 a je to uplne idealni ale nevim jak je to v navodu.
Datum: 29. července 2010 13:32
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 1,2 až 1 ,4
Datum: 29. července 2010 12:57
Jméno: baxis
IP: uživatel6914
 zdarec, ja mám vyčistit žebra na válci? nebo spíš do čeho mám ten válec naložit... je tam dost bordelu a mastnoty a hovno se to chladí, díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:53
Jméno: pionýr
IP: uživatel9713
 SPĚCHÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!! CAU MOC VAÁÁS VSECHNY PROSIM JAK NALADIT NA PIONÝROVI 05 PŘEDSTICH TROŠKU DOPODROBNA MOC DEKUJI ZA ODPOVĚDI HODNĚ !!!SPĚCHÁÁ!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:37
Jméno: JAWA 05
IP: uživatel9713
 SPĚCHÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!! CAU MOC VAÁÁS VSECHNY PROSIM JAK NALADIT NA PIONÝROVI 05 PŘEDSTICH TROŠKU DOPODROBNA MOC DEKUJI ZA ODPOVĚDI HODNĚ !!!SPĚCHÁÁ!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:36
Jméno: PROSIM
IP: uživatel9713
 ŠPĚCHÁÁÁÁ!!!! CAUU MOC VAS PROSÍM JAK MAM NALADIT PREDSTICH NA PIONÝRA 05 MOC TOMU NEROZUMÍM TROCHU DOPODROBNA MOC DĚKUJIII SPĚCHÁÁÁ!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:33
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdarec, jak mám vyčistit žebra na válci? hovno se to chladí když je to zaprasený a mastný
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:32
Jméno: PROSÍÍM
IP: uživatel9713
 SPĚCHÁÁ!!!! ZDAR MOC VÁS PROSÍM JAK MUZU MAM NALADIT PREDSTICH NA PIONÝRA 05 NAPISTE TROCHU DOPODROBNA MOC TOMU NEROZUMÍM MOC VÁM DĚKUJIIII
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:31
 Ahoj. Můj pionýr 21 při studeném motoru jede jako drak, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztratí výkon, ale nedusí se. Vyzkoušel jsem plno svíček. Doladil jsem si odtrh a předstih, ale pořád nic. Ještě dnes zajedu koupit konenzátor tak uvidíme. Indukční cívka je nová. Mohli byste mi prosím napsat co by to mohlo dělat ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:05
 to by mohl být kondík. toto samé se mi nedávno stalo.zastudena to bylo vpohodě ale jak se kondenzátor zahřál tak vynechával
Datum: 29. července 2010 16:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ja siporad myslim ze to je svickou, nedovedu si vysvetlit proc ti to dela jen pri teplym motoru..
Datum: 29. července 2010 16:02
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus hoši chtel bych poradit jak mam seřidit karburator ba babete 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:02
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 zdarec draci chtel bych se zeptat jak mam seřidit karburator u babety 207 prosíííím poradte už sem zoufalí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:56
 Zdar draci, prosim vas jak je to u 05 motoru se spojk. tyckama nemuzu si to nak vybavit  je to stejny jak u 21 kratsi kulicka delsi? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 22:29
Jméno: FIchtlar05
IP: uživatel9832
 Ja to mam tak ze mam dlouhou tycinku a v tom mechanismu mam lozisko.A pokud ti to nepofika tak utahni jeste ten sroub z boku krytu (od zapalka)
Datum: 31. července 2010 22:29
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Na jednadvacítce je to jako na mustangu? díky
Datum: 31. července 2010 18:15
 jo,akorád ještě v tom mechanismu který tu tyčinku stláčí musí byt kulička. U jawy 21 tam sice nemá byt ale já ji tam mám
Datum: 29. července 2010 16:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u 05 motoru je jen jedna dlouhá tyčka
Datum: 29. července 2010 12:40
Jméno: ju1rik
IP: uživatel1026
 zdarec draci potřeboval bych prosim poradit jak mam na babete 207 seštelovat karburator
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:22
Jméno: Igor
IP: uživatel7314
 Může být velkej problém, když mne chytnou a nebudu mít štítek?Já ho nemám od doby, co jsem toho fichtla dostal, jinak VIN mi sedí s číslem vyrytym na rámu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 11:33
 Tak hele to je problém spíš při TK ale, já tam mám už od 1998 úřední číslo 2/3-55XX (ty XX to jen abych byl trochu anonimní), protože tenkrát štítky nebyly k dostání a zřejmě se stratil, takže jestli máš původní číslo na rámu, tak to úplně v poho neni, ale myslim, že cajti to nepoznaj, to pozná fichtlař, ale policajt i kdyby, musíš podat vhodně zaokrouhlený vysvětlení, že "nevíš, co že to já tam mám už co jsem ho koupil". Já to mám vůbec nějaký zvláštní motorka je na novym TP od 98 dostala první TK na dva roky, pak přidělili to číslo a někdy potom dostala na čtyři roky a navíc prošla z Jindřichova Hradce přez Nymburk až ke mě do Liberce, to je Historie co  .
Datum: 03. srpna 2010 11:33
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdar draci obědnal sem si přední vidlice z brýlama ze simsona a chcu si je dat na pincka dneska si pudu koupit ty misky a necham je zredukovat ale potřebuju vědět jaky tam maji byt ložiska jestli z pincka nebo ze simala dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:24
Jméno: SCROFA
IP: uživatel8364
 *objednal*
Datum: 29. července 2010 10:24
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdarec, jak se dá utěsnit hlava válce, řekl bych že plochy od hlavy a válce nejsou perfektně slícované, doposud to tam bylo jen tak be ztěsnění
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:22
Jméno: Simal
IP: uživatel9046
 Zdarec draci. Nedávno jsem si dovezl Simsona S51, který stál 2 roky, tak sem nádrž celou vypustil a nalil nový benzin + olej Repsol Moto Town 2T 1:50 a teď to celkem dost dýmí.Nevíte co s tím je? Mám to namícháno přesně podle té odměrky od M2T. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 10:06
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 zdareec, na netu sem si našel článek jak důkladně vyčistit karbec, prej je dobrá nalít do hrnce (nádoby) ocet, dát tam karburátor (odmontované trysky, odmontované víko plovákovny) a nechat to vařit, až to porádně vyšumí tak je dokonáno... teď jestli se do toho mám pouštět, je to dobrá metoda? největší bordel je v dírách od trysek, je tam dost usazenin, mustang dlouho stál venku (asi půl roku), popř jak jinak to můžu vyčistit, ty dostupné místa sem zatím dělal benzíněm, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 9:55
 Nevíte někdo o někom, kdo by dal v Praze dohromady hodně rozebraného mustanga? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 13:50
Jméno: ret
IP: uživatel9423
 já
Datum: 29. července 2010 13:50
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Co za to ? Dobrej pocit..
Datum: 29. července 2010 11:33
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 Odkud z Prahy jsi a jak moc je rozebranej a taky co za to
Datum: 29. července 2010 11:20
 A z jake prahy jsi? a jak je hodne rozebrany kdyztak posli foto na email
Datum: 29. července 2010 11:17
 Mustanga si dáš dohromady sám -)...na tom není nic těžkého, jen to chce používat hlavu než něco uděláš.
Datum: 29. července 2010 9:07
|



|