Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus nacpal jsem sportovní kliku ze Simsona S70 do S51 klika je odlehčená a má vyplněné díry (větší přepouštěcí tlak) každý 2 měsíce musím měnit gufera protože to přisává vzduch dnes to je po 4 a už mě to fakt dostává.. nvm co s tím máte někdo takový problém zažitý? Poraďte dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 17:59
 kup kvalitní gufera na simála jsou nák 4 druhy a nejlepší jsou pokud dobře vím takovy ty zeleny
Datum: 04. října 2011 17:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli máš vydřenou drážku na čepu kliky tak investuj do nový kliky, tohle ti roztrhá časem každý gufero..
Datum: 03. října 2011 21:50
 blbost brát menší... kup lepší ne menší to by ti stejně odešlo...
Datum: 03. října 2011 21:26
 má tam být 20x47x7 našle jsem z hmoty MPQ GP silikon kaučuk =) a jak o mm menší? místo 20x47x7 vzít 19x47x7? jinak moc dík =)
Datum: 03. října 2011 18:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Silný simeringy a o milimetr menší vnější průměr! Mám zkušenost z 90ky..
Datum: 03. října 2011 18:19
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 silnejšie guferá do závodných motorov a máš po starostiach !
Datum: 03. října 2011 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 zkus použít gufera z lepšího materiálu.....pokud máš nějaký upravený motor,tak gufera z materiálu NBR se razdva ojedou a profouknou.....poohlídni se po guferech z fluorkačuku/vinilu......označení myslim FPM respektive FKM .....podle výrobce....
Datum: 03. října 2011 17:41
Jméno: jawa 250
IP: uživatel11889
 čau draci chtěl bych si dát na mustanga tlumiče ze sifona. musí se něco upravovat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:21
 j.o.
Datum: 03. října 2011 20:21
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 dají se eště sehnat ty gumy na podlážky na pionyra 20 nebo 05? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:34
Datum: 03. října 2011 18:34
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 sesa ich tu náhodou nemá ???
Datum: 03. října 2011 18:04
Jméno: Petr
IP: uživatel12523
 Tak jsem si udělal celé GO motoru na mojí 210tku nová klika,ojnice,píst,ložiska,gufera,novej olej do převodovky,jehly atp. po sestavení motoru mi nehází jiskru. dráty jsem zapojil podel návodu do tyristoru a nic před rozebráním jiskru házela. nevíte někdo čim by to mohlo být? jinak měl jsem na věnci urvanej červenej drátek,tak jsem ho připájel zpátky na pozici,na který má být a co na cívku oblepil izolačkou. koupil novej tyrystor a občas ho kopne a občas ne. nevíte,kde může být chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 8:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 máš dobrú kostru ? motor > rám
Datum: 04. října 2011 8:42
Jméno: hron226
IP: uživatel11726
 Zdar mám problem jezdim na čz 125 476 a stává se mi že občas nemůžu nastartovat.Za tepla to jde vždy úplně bez problémů, ale za studena musím občas roztlačovat.Svíčka je nová mám taky vape a co se týká karburátoru tak ten je seřízenej podle příručky.
dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 22:33
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 dvakrat to prokopni naprazdno a potom se zapalkem tak to funguje u mě
Datum: 03. října 2011 22:33
 tak to bude spíš to těsnění, kvůli kterýmu to má vyšší hladinu (asi), i v záběhu musí startovat na poprvé, i po výbrusu mi mašiny chytaji na první...
Datum: 03. října 2011 18:47
 Tak konkrétně u tý čezety mám motor po generálce, ale přisuzuju to tomu, že kvůli záběhu mám bohatší směs na volnoběh, a možná i kvůli těsnění pod víčkem, které má taky nějakou svou tloušťku.
Datum: 03. října 2011 18:44
 Je to jen otázkou seštelování, případně stavu motoru a příslušenství...všechny velký mašiny mi startujou za tepla i za studena na první našlápnutí...teda dvakrát prošlapávam bez zapnutého zapalování, jak je u těhle mašin zvykem...
Datum: 03. října 2011 18:30
Jméno: jawa 50
IP: uživatel10027
 Co se týče jakéhokoliv motocyklu čz 125/175 nebo jawa 175/250 sem nikdy neroztlačoval, mašiny mě prostě jeli a to byly i v havariních stavech. To jen u fichtlů sem skákal po sedadle aby se roztočilo kolo
Datum: 03. října 2011 16:17
 Stává se mi úplně to samý. Nesmíš nikdy šlapat na páku bez zaplýho zapalování jako u kejvy, ale přeplavit a hned startovat se zapalováním a když neběží motor, hned vypínat benzín. Ale stejně občas běžím protože to třeba uleju nebo šlápnu omylem bez zapalka.
Datum: 03. října 2011 14:51
Jméno: herane
IP: uživatel12387
 v čem jsou horší dnešní kroužky než ty dřívějši? znam obchod kde maj kroužky za 30 korun, za 35, za 40 ale tky za 55kč, jakej v tom bude rozdíl? který mam koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 19:57
 nějaký problém horste?
Datum: 03. října 2011 19:57
Jméno: horst
IP: uživatel12484
 já se divím, že čezeták kupuje tak draho, čekal sem, že napíše a hodí cifru 5 kč, on je vždy neco extra
Datum: 03. října 2011 19:17
 cena záleží na tom, kolika rukama prodejců/dodavatelů to projde a každý si na tom něco přihodí.. já kupuju kroužky ta dvacku
Datum: 03. října 2011 16:37
Jméno: herane
IP: uživatel12387
 nebudu kupovat z fichtlkramku
Datum: 03. října 2011 15:33
 dnesni keouzky jsou ok,, jen se nesmeji kupovat poleske, ,to je nic moc,,kramek ma klasiku ČR KVALITU a u jednokrou,, jsou levnejsi taiwanske a chromove jsou z nemecka
Datum: 03. října 2011 15:15
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jak se dá zjistit zda je kondenzátor 100% funkční?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:57
Jméno: term
IP: uživatel11946
 C a ESR metr....
Datum: 03. října 2011 18:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 musiš ho zapojiť do obvodu zo striedavým napájaním a do serie z žiarovkou tak cca 15W a max cez kond by malo pretekať okolo 20mA ak viac j tak je prerazený
Datum: 03. října 2011 14:34
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 zdar draci, mam problém na 21, nejde mi kloudně do otáček, respektive v určitejch otáčkách začne škubat a výš nejde a přitom vím že to zdaleka nejsou nevetsi otacky ktery zvladne (dřív to točilo víc) a naopak když zařadim dalši stupen tak se skoro nechce chytnout jak to najde do tech toček...  a ještě mam černou svíčku jako uhel.... s předstihem sem hejbal nekolikrat a porad nic moc, proste to neni ono... čím by to mohlo být? díky za rady, jo a ještě jestli vadí když sou malinko ale vážne malinko černý kladivka (v jinejch pionyrech mi to s takovejhlema jezdi krasne, a v tomdle dřív tky....) tak diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 no vidíš to.....ja četl jenomm ty vaše horní řádky o "jízdě" bez kondenzátoru a bavil se....máš pravdu,nečet sem to celý....tak se neskonale omlouvám
Datum: 03. října 2011 18:24
 Blady: jenom jsem říkal co mi bylo řečeno, nějak mi to ani hlavou neprošlo pořádně... 
standa: to už jsem mu říkal taky, kdyby sis to přečet, tak si toho všimneš
Datum: 03. října 2011 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 blik cvak příjem .....máš moc bohatou směs....černá svíčka.....proto se nedotáčí a blbě se sbírá odspoda...seřid si karburátor a bude to OK
Datum: 03. října 2011 17:43
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no vidiš to nemá proud na dobu kdy sou rozpojeny kladivka
Datum: 03. října 2011 17:41
 máš pravdu... bez kondíku to nejede
Datum: 03. října 2011 17:24
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 ok no...  bych taky zkusil, jen bejt u pincka  pak dej vědět jo...
Datum: 03. října 2011 15:50
 dám si oběd a půjdu to zkusit...
Datum: 03. října 2011 15:40
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 ale dyt bez kondiku to nemuze jet...
Datum: 03. října 2011 15:36
 osobně jsem to nezkoušel jen mi to říkal kámoš, že to tak hlavně dělali u sporťáku (plochá dráha, cross apod)
Datum: 03. října 2011 15:35
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 bez kondíku? to nejede ne? dyt to je blbost? si myslim ze by to vubec nechytlo a kdyby jo tak by se museli spict kladivka ....
Datum: 03. října 2011 13:45
 ty nové právě že prý stojí za pendrek  jinak co jsem slyšel, tak nejlíp to jede bez kondíku, ale má to nějaké vedlejší vlivy... jinak já řešil to samé a byly to buď kladívka, nebo kondík (měnil jsem obojí naráz)...
Datum: 03. října 2011 13:43
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no dyt jo, přesně tak to mam, tak proc mi to kloudne nejede? myslis ze to je vazne tim kondikem? ten sem na jaře dával novej..... jak se vyzkouší kondik? jako jestli je ok
Datum: 03. října 2011 12:41
 do záběhu se dává třetí zářez od shora... a podívej se radši i na hladinu (měla by končit stejně jak plovak resp. jak ten vrchní plíšek na plováku)
Datum: 03. října 2011 12:29
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 proč na kroužky? ten motor má najeto cca 300km po GO motoru, takze mi pride zbytecny koukat na krožky, jinak svíčku mam brisk N15c a ještě že sem tam dal ráno novou sv´ˇcku, bylo to celkem ok a běhme dne se svíčka zničila (házela žlutou jiskru a nechytalo to) ale černá svíčka by mohla být i kvůli špatnému předstihu né? a jakou mam dát bohatost směsi když mám motor po výbrusu a najeto cca tech 300km ? diky za rady
Datum: 03. října 2011 10:33
 černá svíčka nasvědčuje bohaté směsi (nastavíš na jehle na šoupátku) a to cukání mi dělalo při špatném kondíku...
Datum: 03. října 2011 9:40
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12520
 4esta tk já myslím že by ses mněl podívat na kroužky a hlavně co máš za svíčku ?
Datum: 03. října 2011 9:39
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci kde je čislo motoru na babete ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 13:14
Jméno: dtwerztuzet niekde pri kontrol
IP: uživatel12394
 pod kontrolným sroubom oleja
Datum: 03. října 2011 13:14
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Zdravím. Zdá se mi to nebo každej tachometr na fichtlu je trochu optimistickej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:25
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 kus pravdy na tom je....čim víc se celej fichtl klepe,tim víc kecá tacho
Datum: 03. října 2011 18:25
 možná vibrace, nebo něco... fakt nevím... sám to nechápu a čuměl jsem jak puk na to...
Datum: 03. října 2011 15:39
 jak je možný aby záleželo na pístních kroužkách a na tacháču dyť to spolu nemá nic společnýho?
Datum: 03. října 2011 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 všechny tacháče a to bez vyjímky proměřujou ! Jen pro představu 90km/h na tacháči je cca 75km/h na radaru ......jsou přesné do oblasti 60-65km/h.....
Datum: 03. října 2011 14:26
 mě ukazuje podle stavu kroužků  se starýma kroužkama (jeden byl úplně KO, druhý se ještě dal), tak tacho se dal vytáhnout až na 25km/h výchylku, po výměně kroužků k mému údivu tacho ukazuje stejně jak radar
Datum: 03. října 2011 9:43
 moj ukazuje o 3-4 km/h viac ako namotnovany cyklo tachometer.
Datum: 03. října 2011 9:01
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 No ten muj ukazuje tak 5-10km/h víc. Nevím proč to tak je a stím tacho ze škodovky to zní ještě zajímavěji
Datum: 02. října 2011 21:37
 toto ma strasne zaujíma... viem ze fichtlarský tacho je teda "optimistickej" ale ked som namontoval tacho zo skodovky tak ten tacho ukazovalo presne tak ako z fichtla... tacho zo skodovky je stejný ako z 487 alebo z trindy, sú to zaujimavé veci
Datum: 02. října 2011 21:24
 Taky mi to tak přijde, muj byl optimistickej asi o 15km/h  jsem si myslel kdoví jak mi to nejede, pak jsem několikrát projel kolem radaru rychlostí 75 na tachometru, radar ukazoval asi 58-60 a měl pravdu  Ale to už je nějakej ten rok zpátky
Datum: 02. října 2011 21:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Posl.aktualizace: 04. října 2011 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel12526
 Hele jak říkam,pro mě to není akutní záležitost. Co bydlim na Kladně,tak najedu 50km za půl roku  A když chci něco ladit,mam tam Vape. Chci to rozchodit do budoucna. Ale ještě jednou se kouknu,jestli tam neni nějakej bordel ve "svorkovnici" .....to mi vůbec nenapadlo kontrolovat.....ale spíš mam tušení,že tam zase něco upadlo....až nebudu mít co dělat,tak to se Zděndou kuchnem a případně se ti ozvu....
Datum: 04. října 2011 11:36
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To Standa. No nevím, podle toho jak to popisuješ, tak bych to viděl na nějaké rušení po napájení a že si to CDI vyhodnotí jako impulz k výboji, když nemá. Kdyby jsi se ozval dřív, tak jsem se stavil v sobotu a kouknul na všechny Tvoje potíže bo jsem byl na burze ve Velké Dobré  . Dej větší kapacitu na vhlazení. ZTeď tam budeš mít 1000uF tak to nahraď 2200uF a koukni jestli to pomohlo. Osobně pro CDI kladívka používám jen z nouze, páč kladívka trpí jednou nectností, stejně jako všechny mechanické spínače. Tomu se říká zákmity. Jakýkoli mechanický spínač po sepnutí poskakuje vlivem pružiny kontaktu... to může CDI vyhodnotit jako povel k výboji. Pokud motor dosáhne kritických otáček, stihne se i nabít CDI a pak může pálit znovu klidně i po čtvrtotáčce. Tedy osobně jsem to nikdy neviděl, ale tohle riziko tu je. Proto je bezkontakt lepší bo negeneruje falešné sepnutí jako kladívko.
Datum: 04. října 2011 6:37
Jméno: martin
IP: uživatel11975
 chongu ses moc sikovnej,koukal jsem na tve stranky a mas tam pekne vychytavky. Nerozumim moc elektrice ale asi se ji zacnu trochu venovat  jde videt ze se tim bavis a rozumis tomu ...
Datum: 04. října 2011 0:13
 škoda že netušim o čem je řeč  ))
Datum: 03. října 2011 20:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Chong: Díky za rady, mám to na stroj pro závody, součástky zalít epoxidem samozřejmě plánuju a světla potřebovat nebudu, magnety v rotoru "unavené" nejsou, tak snad se to ukrmí. Další plán bude nahrazení kladívek Hall. čidlem a plošňák půjde do krabičky. Dneska jsem to byl projet, předstih ani nevím jaký, prostě jsem tam něco plácnul, trysku jsem tam šoupnul 68, šlo to krásně za plynem, do kopce 3-ka na 4000ot/min a motor si ty otáčky držel. Dal jsem 76 trysku pro srovnání, plnej a překvapilo mě, že žádný tarokování se nekonalo, že ta jiskra je tak silná, že i tuhle bohatou směs to zapálí, to člověku otevírá nové možnosti, schválně zkusím, jestli to dokáže jet i na ten sajrajt zvaný E85. Prostě mě to strašně mile překvapilo.
Datum: 03. října 2011 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 zprvu se mi stávalo,že když jsem motor vytočil a zmáčknul klakson (kterej netroubí,jen se přilepí,je na 12V~) tak motor normálně běžel a nekašlal.....jak jsem v otáčkách pustil tlačítko klaksonu,následovala rána z karburátoru že odletěl filtrbox metr od motorky.....
Datum: 03. října 2011 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 Chongu co se mohlo v CDI posrat,když mi to začlo střílet z karburátoru....vím že je to zápalkem...na Vape fichtl nekašle....nemuže to bejt třeba indučka? Tu totiž na Vape nemám....nijak mi to nepálí,takže sem to doted neřešil......by the way je to,jestli si pamatuješ,jedna z prvních vývojových verzí na 12V.....měl jsem to zapojené jen baterka 12V/3,4Ah bez dobíjení,místo kladívka Hall+clona....a hallem to taky neni,protože to dělá i na kladívko.....
Datum: 03. října 2011 19:11
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 To Johny15. Se světlem a klaksonem to jde, ale nesmíš to mít zapnutý při startu. Jakmile to naskočí, tak světla už lze zapnout. Pochopitelně je nutné mít stabilizátor (aby neshořela elektronika při vytočeným motoru a zhasnutým světlu) úprava zadního světla na LED a náhrada klaksonu za stejnosměrnej, popř. vyrobit oscilátor (např. s NE555 a tranzistorem) jako budič původního klaksonu, ale popravdě lepší je koupit za pár korun klakson stejnosměrnej, přecijenom je líp slyšet
Datum: 03. října 2011 18:42
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No abych doplnil... není od věci zalejt hmotné součástky epoxydem kvůlivá vibracím... a taky info, že osobně považuji za nejzdařilejší typ zapalka verze 3.0. Dneska nevyrábím obvykle jiná. Tam se ale musí použít UC2845 (www.temic.cz) také kvůli teplotě pod bodem mrazu. Taky doporučuju použít pojistku 2A na přívodní kabel.. sysch je sychr jak říkáme my češi
Datum: 03. října 2011 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 to sem zase něco plácnul......to víš že to jde se světlama a klaksonem....bavili jsme se o případu,kdy se to používá bez baterky......origo zapojení je s baterkou(což se dočteš v odkazu) a s baterkou vše maká paráda...dá se tam dokonce dát halogenka 12V/35W za použití zadního světla z LED diod....jen ten klakson je problematickej....protože origo bzučák je na střídavý napětí....tudíž na stejnosměrný "nebzučí"
Datum: 03. října 2011 17:46
 kurna tak to je dobry aji bych o tom uvažoval ale zas když mám origo ted dobře seřízeny a škoda že to nejde ze světlama a klaksonem
Datum: 03. října 2011 17:32
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 neudělal by mi ho nekdo? zaplatim, sem z Prahy
Datum: 03. října 2011 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 Ano,mužu jen souhlasit,je to pecka....jak píše Chong o chodu bez baterky.....mohu potvrdit.....chodí to normálně bez baterky,ale nesmí se rozsvítit světla a nebo zmáčknout klakson......jinak předem radím....ten velkej kndenzátor přitahni dvěma stahovacíma páskama....měl jsem CDI v masce u j21 a furt mi upadával....
Datum: 03. října 2011 14:31
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ahoj Bakoune, gratuluji. Vždycky mě potěší když někdo dá dohromady moje zapalování bez mé pomoci.. pro mě je to důkaz že jsou ty konstrukce reprodukovatelné  . Ale ke konstrukci dvě poznámky... Musím si nad stránky sednout a doplnit nějaké novinky a úpravy pro zlepšení životnosti. Takže první věc... pokud nehodláš jezdit za mrazu, tak OK, ale pokud bys rád jezdil i o teplotách nižších než 0°C tak musíš vyměnit SG3525 za SG2525. Jsou stejné, jen ten SG2525 umí pracovat i v mrazu.. jsou holt věci, na které jsem zapoměl při vývoji.. ale život naučí  . Druhá věc je dimenzace tyristoru. máme zapalko co naběhalo okolo 6tisíc km a nakonec umřelo.. závěr je jednoznačný, pro dostatečnou životnost je potřeba předimenzovat spínací tyristor aby měl superpředimenzaci. Takže buď použij nějaký tyristor na větší sínaný proud, nebo použij jako já IGBT tranzistor. Používám IRG4BC30K (www.gme.cz). Zapájí se do stejného místra jako tyristor, pouze se otočí o 180° kolem osy (záda bude mít opačně). Tím uděláš životnosti zadost  . Bezbateriový provoz je potíž... chce to sloučit energii všech pólů a startovat bez světel. Tohle funguje, jakmile se vyhoupnou otáčky na volnoběh, tak lze zapnout i světla. Jinak pro start budeš potřebovat akumulátor. Jde o to, že startpákový otáčky jsou tak nízké, že neutáhnou se zapalkem i světla... Jinak moje osobní CDI (mám taky verzi 1.1 jako ty, ale laděnou na 160V) má najeto 3000km a zatím jsem vždycky dojel bez jediné závady na CDI. Pouze jednou jsem měl defekt stínítka hall snímače, takže se musel nechat vyrobit ze silnější oceli, odolné vibracím.
Datum: 03. října 2011 8:24
 Krásná práce. Teď se stydím za svojí jiskru o kterým sem si myslel že je pěkná.
Datum: 02. října 2011 21:21
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 čau potreboval bych helpnout. mám jawu pio 555 po GO motoru. dnes jsem dodelal elektriku a nastartoval. a pionyr nejde do otacek. nevite cim by to mohlo být? dáky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 18:06
 jen říkám to, co jsem si zažil já s pionýrem alá nešel do toček a problém byl v kondíku...
Datum: 03. října 2011 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 co máte dneska všichni s tim kondenzátorem ???  vyčisti si karbec...pokud ani to nepomuže,tak to možná fouká prdlym guferem a nebo někde jinde......máš dobře naraženej karbec na kolenu??
Datum: 03. října 2011 17:49
 zkus vyčistit karbec a vyměnit kondík
Datum: 03. října 2011 9:44
Posl.aktualizace: 02. října 2011 21:10
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Já tam teda žádný mapy nevidim a taky jsem nikdy neviděl aby něco rezlo pod lakem. Jestli na pionýru nemáš novej lak tak bych to nechal bejt.
Datum: 02. října 2011 21:14
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 zaleži jestli maš dělany lak i na zbytku motorky jestli jo tak bych to delal a jestli ne tak na to kašli neco malo tam de vidět ale zas tak hrozny to neni. na vystavy přece stim chodit nebudeš
Datum: 02. října 2011 21:10
 ono to na fotce vidět nejde
Datum: 02. října 2011 20:19
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 mám dotaz,k jawě 21,normálně nastartuju a přidám plyn,tak mi to asi 15 sekund hučí a potom to chcípne,v hadičče od benzínu mám pořád vzduchovou bublinu,myslíte si že to může být tím že do válce dochází málo paliva?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:55
Jméno: filip
IP: uživatel12525
 a nebo je to tim že to mas studeny a pak se ti to ohřeje a chcipne to mi taky dela když to nastartuju poprví ječí to a až se to ohřeje tak to nedrží moc volnoběh
Datum: 03. října 2011 20:55
 a co jehla já sem měl hladinu seřízenou musí lícovat s plovákem když ho ponoříš no a dělala mi to jehla dal jsem ji z 2 na 1 zářez od zhora a pohoda
Datum: 03. října 2011 17:35
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 mě to dělalo když jsem měl starej benzín dal jsem nový a hned to jelo
Datum: 03. října 2011 16:43
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 ok,skusím to ale,měl sem taky problémy s těsněním na ventilu,hodně krát se mi otočilo.
Datum: 02. října 2011 20:10
Jméno: dan
IP: uživatel9676
 Zdar muj bratr mel taky takovy problem a myslel si ze je to tim ze je tam bublina, ale neni máš to přechlastane a nebo ucpane vicisti karbec a přihni plíšek v karbecu na víčku plovakove komory melo by to jet
Datum: 02. října 2011 20:07
 čus draci budou mít fízli kecy když budu jezdit na pinckovi bez vložky výfuku? Můžou mě třeba dat pokutu nebo tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 22:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky jen sem se ptal jak na to můžou reagovat
Datum: 02. října 2011 22:03
 Tak to pak jo  Jinak vykuchanej vejfuk se policajtum a sousedum určitě líbit nebude...
Datum: 02. října 2011 20:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky.. kolečko: není to otázka na tuning, ptám se jen tak abych věděl víc.. jinak mám odzkoušené že čistý výfuk zatěsněný s vložkou a koncovkou jede s tím motorka 10x lépe než s kuchlým výfukem.. i když bez laufu sem pincka vytočil do neskutečných otáček.. ale krouťák šel do pryč..
Datum: 02. října 2011 18:01
 Kolik tenhle tuning přidá koní?
Datum: 02. října 2011 17:34
 vzhledem k tomu, že je to homologované s tlumičem, bude to řvát jak ... a lidi si na tebe budou stěžovat jak na mě, tak jo je to možné... takže pokud ho nemáš a nemáš ho ani od koho koupit, tak tam narvi drátěnky a máš pokoj...
Datum: 02. října 2011 17:29
Jméno: Jan Trubač
IP: uživatel10951
 Tak si tam vyvrtej díry...
Datum: 02. října 2011 16:52
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
 Zdar draci, když se s kámošema jedem projet na fichtlech a dáme sem tam ňákou tu přestávku, tak sem jen tak ze srandy sáhnul na hlavu u motorek, oni je měly normálně horký ale já ji měl strašňe rozpálenou, nevíte proč? Používám svíčku PAL SUPER N 7 Y... vyměnil sem jí za Brisk 15 ale pořád to samí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 11:11
Jméno: bohouš
IP: uživatel1035
 ale jestli je to tim že mam v hlave moc karbonu, tak by mi ji to mohlo i zničit :/
Datum: 03. října 2011 11:11
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Nevím co si předavuješ pod pojmem horky a rozpálený ale pokavaď po dlouhé jízdě sáhneš na hlavu tak tě asi logicky musí pálit... A proč si kvuli tomu měnil svíčku jede ti to ? Jede né ?  Většina je ráda že jim ten pionýr jede a ty řešíš to že máš horkou hlavu
Datum: 02. října 2011 21:01
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
 Každému to jede přibližně stejně... ale taky dík
Datum: 02. října 2011 18:35
 vyběhané válce poznáš hlavně v tahu jak to jede.... pokud musí podřazovat dřív jak ty a mají stejně doladěné zápalko jak ty, tak je to jasné
Datum: 02. října 2011 18:22
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
 Ale nejvíc sazím na ten karbon, nebo moc silný předstich... díky za rady hoši
Datum: 02. října 2011 17:49
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
 A jestli maj vypehaný válce tak to fakt nevim
Datum: 02. října 2011 17:44
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
 Na hlavu sem se nedíval, jehlu mam na druhým zářezu, hladinu mam nastavenou přesne na tom plíšku na plovaku,filtr atd všechno OK, barva svíčky :jestli myslíš barvu elktrody tak taková hnedobéžová.
Datum: 02. října 2011 17:42
 a co karbon sundej hlavu a uvidíš pokud tam bude hodně karbonu tak se ti to přehřívá
Datum: 02. října 2011 17:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jehla na druhym zářezu zhora? hladina nastavená? filtr sání klasika? barva svíčky?
Datum: 02. října 2011 15:13
 nemají jen vůdči tobě vyběhané válce??
Datum: 02. října 2011 15:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Ahoj, bude mít píst s jedním kroužkem potřebnou kompresi? (do upraveného válce po výbrusu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 16:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 jj právě proto se ptám.
Datum: 02. října 2011 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel12517
 Mluv konkrétněji....samozřejmně že to bude mít kompresi....nezapomínej taky na úpravu hlavy  četl jsem že máš upravenej 2 kanál z 05....
Datum: 02. října 2011 16:12
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 zdravim mam problem na čz 125 motorka mi chvilu dobiji hned po startu ale jak se zahřeje tak mi vubec nedobiji a ja jedu zapnu větla a chipa mi to na parkovačkach to jedšte jakštakš jede ale na dalkovynch vubec
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 20:45
Jméno: carlosbomber
IP: uživatel9266
 baterka je nova a rele to je docela drahea nechce se mi kupovat nove doufam že to je v pohodě
Datum: 02. října 2011 20:45
Jméno: tomáš
IP: uživatel5583
 a jak máš starou baterku nebo skus jiný relátko
Datum: 02. října 2011 19:40
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 zdar draci chci se zeptat jeslti nevite jak mam povolit šrouby co drží ty půlky motoru nejdou vubec povolit je to tam zatvrdly 20let tak sem tam stříknul wd 40 a pujdu to zkusit a jeste jestli musim vyndat vsechny prevodovy kolecka a hridelky kdyz budu chtit vymenit segment a jak dlouho se ma zajizdet dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2011 13:40
Jméno: acer
IP: uživatel10894
 jo díky za rady odpoledne na to vlítnu a nemyslel jsem zajíždět segment ale valec po vybrusu
Datum: 02. října 2011 13:40
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 zaber....a co chceš na tom segmentu zajíždět??
Datum: 02. října 2011 12:30
 ještě se nestalo že by s úderovým šrubovákem nějaký šroub nepovolil.
Datum: 02. října 2011 11:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na tý převodovce vůbec nic neni a šrouby když nepujdou, tak je zkus přez šroubovák poklepat, když ani to nepomůže, tak je nahřej
Datum: 02. října 2011 11:07
 převodovku bys rozdělávat nemusel vůbec, ale otázka je jestli se ti nevysype 
co chceš na segmentu zajíždět?
Datum: 02. října 2011 10:56
Posl.aktualizace: 04. října 2011 19:30
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 mam dam tam starou civku a jde to
Datum: 04. října 2011 19:30
 a máš to dobře zapojené? si si jist že neni vadná třeba indučka?
Datum: 04. října 2011 17:20
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ja sem si koupil tuhle civku nefunguje mi nehazi mi to jiskru
Datum: 02. října 2011 21:31
 ted me to po rad dned probliklo,,tak jsem to opravil
Datum: 02. října 2011 19:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no ved preto  ale tam je to tak čudne napísane
Datum: 02. října 2011 13:41
 je to cívka pro zapalování s výkonem 30W ... tahle jedna má 15W
Datum: 02. října 2011 11:43
|



|