Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau draci, šel sem teď do servisu protože studuju 2 ročník automechanika a to už je praxe v servisu ale jde o to, že v tom servisu mi řekl že mi nebude dávat žádné peníze že naopak on musí platit škole nějak 900 Měsíčně. Co je na tom pravdy? Díky moc moc mi pomůžete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 18:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 asi záleží na škole, já taky studoval automechanika a od druháku sme běžně dostávali prachy, nebylo to moc ale na dva večery v hospodě to stačilo
Datum: 02. září 2011 18:09
 to je normální kamaráde  .. ty ses tam přišel učit a né vydělávat
Datum: 02. září 2011 17:30
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Ja sem opravar zem. stroju a na praxy dostavame nejake penize . A to i kdyz sme i na zemedelskych druzstvach
Datum: 02. září 2011 13:34
 nojá jsem ve druháku opravář zeměděl stroju takže nevím ale kámoš když šel doprovozu on je auto klempíř tak přesto náke peníze dostával ale jestli oni musí platit škole to fakt nevím dyštak se zeptej ve škole ad máš jasno
Datum: 02. září 2011 12:33
Jméno: Joan
IP: uživatel11844
 Cuzz, potřeboval bych poradit. Mám Jawu 21 po renovaci. Jezdím na svíčku BRISK N17C na ní mi to jezdí krásně. Ale když jí chci vymenit za chladnější N15C nebo za jakoukoli jinou tak to špatně startuje, při jízdě to škitá a střídavě dá jiskru nedá jiskru. Nedá se na tom jezdit. Před renovací jsem na tom měl N14C a bez problémů. Ale ted to blbne. předem děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 23:22
Jméno: Joan
IP: uživatel11844
 Byla to uplně nová N15C a rozmezí elektrod jsem nastavoval podle té funkční N17C na 0,4 až 0,45. Je to velkej rozdíl to rozmezí elektrod?
Datum: 02. září 2011 23:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to špatnou svíčkou (špinavou, zaolejovanou, někde uvnitř zkratovanou), tepelná hodnota nemá na studený starty sebemenší vliv. Kup novou Brisku N15C, sklepni elektrody jak píše Johnny (protože normálně maj tuším 0,6) a musí jezdit, a jestli ne, tepelnou hodnotou svíčky to jistě nebude
Datum: 02. září 2011 16:27
 a je ta N15 C nová ? jsou zklepli elektrody na 0,45 nebo na 0,40?
Datum: 02. září 2011 14:01
Jméno: dominik
IP: uživatel12373
 čau draci,poradte mi co je lepší-jenom vybrousit válec a nebo si koupit tu celou sadu se vším???dík za odpověd (jawa 20)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2011 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 Bakoun: Všechny brusírny nejsou Josef Bašek víš  mám jednoho starého brusiče,ten to dělá přesně jak píše Horst.....
Datum: 05. září 2011 12:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Horst: ale prd. Dřív se brousilo a podle vůle se dával píst s A,B nebo C vůlí. Dneska se brousí podle pístu...
Datum: 03. září 2011 21:18
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 Výbrus se dělá podle válce a ne podle pístu.Po výbrusu válce k němu dávají-píst,kroužky,pístní čep a zajišťovací segerovky.Nové pouzdro si seženeš sám.....
Datum: 03. září 2011 13:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli slovem sada myslíš nechat si někde udělat výbrus a zárovneň tam koupit i píst a kroužky, pak doporučuju tu sadu, případně si můžeš zjistit za kolik by ta sada s výbrusem byla a porovnat to s cenou samotnýho výbrusu a koupenýho pístu.. pokud by byl výraznější rozdíl a rozhod by ses pro samotný výbrus, určitě jim ten svuj píst dej, nebo aspoň sděl přesný rozměry, aby správně trefili vůli...
Datum: 02. září 2011 16:31
 Výbrus válce tě udělají dle pístu, který jim dáš (z důvodu, aby byla zachována správná vůle mezi pístem a válcem), takže si změř průměr válce, kup větší píst + kroužky a
oni tě to dle toho pístu vybrousí. Na starý píst nemá cenu dělat nový výbrus.
Datum: 02. září 2011 9:38
 On pravdpepodobne má na misli tú polskú sadu...
Datum: 02. září 2011 8:22
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 02. září 2011 7:13
 Co je ta celá sada se všim?
Datum: 02. září 2011 6:44
Jméno: ccezete
IP: uživatel11232
 Zdar chlapi, jaký pístní kroužky (rozměry) potrebuji na svou 175/487, mám 0 výbrus, dík za radu ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 58,00
Datum: 01. září 2011 21:12
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Nazdar draci, poraďte mi někdo kolik se má dát a jakejch tesnění do kohoutku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 1:12
Jméno: Pivas
IP: uživatel11670
 Jestli myslíš přímo do kohoutku jako pod páčku tak jedno tohle :
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vnitrni_tesneni_kohoutku2222.html
Datum: 02. září 2011 1:12
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,chtěl bych se Vás zeptat, kde přesně má být ten velký klakson na jawě 550?Zkoušel jsem ho dát pod nádrž a tam ho vůbec nejde nikde dát.Nemáte náhodou nějaké foto kde má pod těmi prsíčky přesně být??Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 8:05
 Nemá být náhodou pod parabolou ???
Datum: 03. září 2011 8:05
Jméno: qwertzu
IP: uživatel12245
 Nazdar draci, dneska se mi stala taková příhoda. A před chvílí sem zjistil jednu zásadní věc. Když sem si fichtla poprvé dovezl domů (moje první moto) táta mi říkal jak mám vyměnit převodový olej (vytekl nám totiž při převozu) , že mám vyšroubovat ten velký šroubek na karteru a ten malí pod ním a že mám lít dokut tou malou dírkou nezačne vytíkat . Ale jaksi mi zapomněl říct že se ten olej musí jednou za čas úplně vypustit tím šroubem ze spodu karteru a tak sem olej jen vesele dolíval  a dneska sem byl jezdit a řazení šlo nehorázně ztuha a když sem řadil tak to hlasitě cvakalo a říkal jsem si že oleje je tam přeci dost. Tak jsem to dotlačil domů a prohlížel jsem to , našel jsem ten šroubek na to vypouštění a našel si na internetu k čemu slouží. Tak jsem olej vypustil , BYLO ho tam víc jak půl litru. A dolil jsem nový podle návodu a řazení jde už krásně zlehka. A potřeboval bych vědět jestli sem tímto mohl motor (převodovku) nebo cokoliv jiného poškodit. děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 16:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jinak, jak už sem tu několikrát psal, převodovce je úplně jedno co je v ní za olej, hlavně že je to mastný a je toho dost, horší je to se spojkou, která je náchylnější a při špatnym oleji může klouzat, nebo se naopak lepit a špatně vystavovat...
Datum: 02. září 2011 16:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejspíš byla jen zalepená spojka, převodovce mohlo ublížit jen řazení přes zuby, když stále zabírala, ale dokud nezačnou vyskakovat kvalty, můžeš jezdit bez obav...
Datum: 02. září 2011 14:18
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 už si viděl nekoho kdo by zničil převodovku olejem??  OMG
Datum: 02. září 2011 8:50
 Pokud jde převodovka tak je to O.K.
Datum: 02. září 2011 8:31
Jméno: qwertzu
IP: uživatel12245
 Zítra to ještě projedu a snad to bude ok.
Datum: 01. září 2011 20:46
 pokud všechno de jak má tak myslím že jeto ok
Datum: 01. září 2011 20:45
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 čau mám problém: Neustále mi kape (a to celkem dost) olej a to s tama, kde je výstupní hřídel pro sekundární převod už nevím co s tím (Jawa 350-634) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 16:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi holt budeš muset sundat pravej dekl a podívat se, odkud vlastně teče, jestli od vypínání spojky nebo pod sekundárním kolečkem, případně od prasklého karteru u pouzdra předlohové hřídele (taky už sem se s tím setkal), tohle ti nikdo od počítače neřekne...
Datum: 02. září 2011 16:37
 máš dobrý těsnění vypínací tyčky pro spojku ? A co gufero na výstupní hřídeli ? Nemá potrhanej břit ? Jsou dobrý dosedací plochy ?
Datum: 01. září 2011 20:34
Jméno: Seva
IP: uživatel9313
 Ahoj, když dám nový tachometr se stavem 0km, nebo když si ho vynuluju, abych věděl kolik jsem najel, nemůžou mi za to dát pokutu? Na STK si přece zapisujou stav tachometru. Tuhle jsem o tom něco slyšel v televizi, že je to podvod nebo co. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 20:11
 Já tam byl s najetými 3km s čezetou, ale napsali jsme 5600km jako bylo na tom starým rozbitým.
Datum: 01. září 2011 20:11
 hele nefungoval mě tacháč na fichtlu na stk ani fungovat nemusí já jsem h ozprail tak trovhu kylásky načitá ale ručička lítá jak blbá a mám najeto podle tacha 300km technik se trocha divil že jne tak málo ve skutečnosti to určo tech 15000 mít bude ale zapsal to tam a v poho
Datum: 01. září 2011 20:09
Jméno: Honza
IP: uživatel12372
 Čau, ne, jako podvod se to bere jen, když se prodává vozidlo v bazaru a má falešně napsaný počet ujetých km. Stav tachometru je jen pro tvou informaci a nikoho to nezajímá.. Já byl s fichtlem na technický s 10 najetými km.
Datum: 01. září 2011 19:42
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Hoj zdravím všechny draky mam malej dotaz nevite kolik ma jawa 250/559 proměr difuroru na karburátoru , popřípadě napište i jiný typ jawy 250 diky moc \r\nSotor
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:39
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Máte pravdu, diky moc
Datum: 01. září 2011 19:39
 sesa-moto.cz Nebuď línej a hledej.
Datum: 01. září 2011 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel12370
 pánové kde vzít nové brzdové čelisti na jawa čz 125 351???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 20:12
 Asi stovka za kus.
Datum: 01. září 2011 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel12370
 nenapadá tě kde a na kolik to vyjde jsem z prahy
Datum: 01. září 2011 17:34
Jméno: Sotor
IP: uživatel12371
 Hoj nové nevim ale nech je OBLOŽIT
Datum: 01. září 2011 17:29
Jméno: Ševa
IP: uživatel9313
 Hoj, jak je to s tím když se kupují papíry, jak moc velkej je to průšvih když to praskne? Kdybych měl doma připravenýho Pařeza 555 bez jakýhkoli čísel (šikovně vyvařit a přebrousit na motoru) tak by to asi bylo bez problému ne? Jak často jsou k prodeji Techničáky co jdou přepsat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 20:15
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Papíry si moc často nevidí a když jo sou dost drahý
Datum: 01. září 2011 20:15
Jméno: Honza
IP: uživatel12372
 Čau, číslo motoru je nezajímá, to se dneska už vede jako výměnný díl, můžeš si tam dát motor jaký chceš.. Jen bys měl to číslo nahlásit na úřadě, aby si ho přepsali..
Datum: 01. září 2011 19:39
 ked to kupujes i s originalným štítkom tak ziadne ryziko, a číslo motora uz nekontrolujú, ja mám na 21 papiere z jawy 05/1964 brat taky na 21 z 05/1963 a plánujeme mustanga tiez s papiermi 05/1963, ani ked sme ich prepísali nerekli na to nic, videl som uz inak aj 550 s papiermi 05ky a pohoda, netreba sa od toho bát a keby nieco tak si to kupil tak ako to je
Datum: 01. září 2011 19:05
Jméno: kolega
IP: uživatel10879
 Zdravím, kde se dá udělat GO motoru S11 v Uherském Hradišti a okolí. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:06
Jméno: kolega
IP: uživatel12131
 jo, kluci teoreticky by to šlo, ale nemám žádné stahováky apd. nerad bych to s..... takže jste mě nepotěšili
Datum: 01. září 2011 19:06
Datum: 01. září 2011 17:26
 doma
Datum: 01. září 2011 17:18
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 zdravim vás draci,prosim vas nevite jestli by pasoval motor z mz 250 na kostru jawa 90 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 23:13
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 jestli by to tam proste pasoval nejakym uchycenim
Datum: 01. září 2011 23:13
 Urcite to bez úprav pasovat nebude! treba upravit rám pak mozná jo.... nevím čo si chcel slišeť
Datum: 01. září 2011 20:47
Jméno: franta
IP: uživatel12368
 zdarec kanci, měnil sem u pionýra lamely, dal dvoje podložky pod segrovky, nové tyčky a kuličku , nastavím to aby to šlo na startpáku, a přesto spojka špatně drží, už mě napadá, vytahané lanko, nebo by mohl býti zádrhel ještě jinde? prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel12372
 Nazdar, jestli to máš čerstvě, nechej to tak 48 hodin pracovat- lamely jsou nové, musí se nasáknout olejem. Když to bude dělat i potom, roztlač ho a po několika projetích by se měla lamela vybrousit do ideálního tvaru-zaběhat. Potom už by to dělat nemělo. Při vytahaném lanku by spojka nevystavovala.. Nastav si jí až po pár kilometrech tak, že když se chcíplím motorem zařadíš rychlost, mělo by jít s motorkou hýbat, když zmáčkneš páčku spojky asi na 1/3
Datum: 01. září 2011 19:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel12180
 Zdar draci... nevíte jaký potřebuju nýty na rozetu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 18:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel12180
 nn... to sem nebyl já.... a dík
Datum: 01. září 2011 18:15
 nedávno ses tu ptal... ocelové..... a průměr si změř podle dír v rozetě
Datum: 01. září 2011 14:22
 Čau draci, za jakou maximální cenu byste koupily Simsona S51 enduro? Před pár lety byl motor na GO a komplet moto bylo na lakování... Teď na něm byla dělaná technická.. A chce za něj 10 000,- což se mi zdá docela dost, protože byl ježděnej i na poli a tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 21:40
 Takdnes sem se na simálu projel a docela pohoda...Akorát tam prej baterka vydrží prej tak den dva pak se vybije.  Prej je tam původní baterka.. Ale nevim jestli to třeba jen nedobijí. A v zádu sou tlumiče z babetty, protože jeden půlvodní se prej zasek, ale dostanu je k tomu..
Datum: 03. září 2011 21:40
 jj elektrika je tam nahovno npokd se začne srát tak cely vytrhat a pozapojovat to jednoduše s fabryky je to zbytečně složity
Datum: 01. září 2011 20:11
 Dnes bych měl mít fotky, tak uvidím.. A prodává mi to kámoš ze školy..Před pár lety sem od něj kupoval fichtla a byl v perfektnim stavu, až na pár věci...Křivě svařenej rám, nefunkční tacháč a pár drobností, jinak chytal na drc. A navíc tenhle simál je jeho táty, a ten se v tom celkem vyzná, takže by měl bejt v pohodě.
Datum: 01. září 2011 14:58
 A pozor bych si dal na dobíjení a celkově elektriy, moc simáů trpí nedobíjením nebo má něco s elektrikou.. pak zkontrolovat světla, blinkry, klakson, kola aby se volně točily a aby motor jel.. zeptat se chlapa na servisování a opravy..
Datum: 01. září 2011 14:18
 Pokud je to dobrý stav (neodřený, ntakžerozdupanej, a tak) tak dobrá cena.. Plánuju koupi Simsona s51 electronic do školy a chci se vlízt do 7000 max... jsem bohužel student bez občanky takže koupím něco v normál stavu, doopravuju, všechno vyleštím a zprovozním a až bude řidičák (+/- 2 roky) tak vyrazím do ulic  kupuju to brzo páč mi moje původní moto začíná být malé a slabé.. a taky abych se naučil ho pořádně ovládat..
Datum: 01. září 2011 14:15
 JJ, fakt díky moc.  A kdyby ještě někdo měla nějaký rady na co vše si mám dát pozor, tak napište.
Datum: 01. září 2011 14:03
 jj řikám zkontroluj štít toho bubnu brzd atd kámoš jel ze simálem a skočil jeden skokánek a postrallo se mu to tam tak to vše zkontroluj atd ale pokud byl ježděnej silnice a polní cesta tak bych neměl obavi ho vzít samozřejmě jestli chitá na šlápnutí atd protože slabina tohohle stroje je karbec trysky jsou schovany až vvněm a ne jak u fichtla že je v poho vyšroubuješ
Datum: 01. září 2011 13:41
 1 kč
Datum: 01. září 2011 13:36
 Já sem původně chtěl nějakou 125 jelikož mám papíry A1, ale než bych sehnal prachy na nějakou 125, tak už mi bude 18 a to budu mít auto. Tak na ten rok ježdění bych si vzal simsona. Budu to mít stejně jen na takový popojíždění k tátovi, občas do školy (15km). Takže bych řek že simson je docela dobrá volba. O víkendu se na něj pojedu kouknout, tak uvidím jak to s ním vypadá. A jinak díky moc.
Datum: 01. září 2011 13:09
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 10000 je dobra cena pokud je v dobrem stavu a je tam aj technicka čerstvě,taky sem kupoval simsona za 10000 ale lidi mi za něho chtěli dat 16000 je ve špičkovem stavu...
Datum: 01. září 2011 12:54
 zkontroluj rám štít bubnu brzdy atd
Datum: 01. září 2011 12:24
 no hele simsony stojej od 9000 na horu klidně i 15000 ale ty jsou supr stav ale je to jen 50tka takže já bych volil nákou starčí čz nebo tak něco objem nenahradíš ale pokud chceš toho simsona anení nijak zničen těma jízdama po poly tak bych ho vzal
Datum: 01. září 2011 12:23
 Ještě sem zapoměl že má najeto něco málo ke 20 000Km.
Datum: 01. září 2011 12:08
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 čau stal se mi jeden problém,u 350/634 mám dvouklíč ale když jsem skládal přední vidlice tak jsem je dal obráceně a místo vlevo mám ten brzdovej štít vpravo..no a ted mám problém že to nechce moc brzdit,myslíte že to může být tím?Obložení je OK
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 8:28
Jméno: péro
IP: uživatel12281
 tak jsem to už prohodil a je to o 100% lepší
Datum: 02. září 2011 8:28
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Je to docela pravděpodobné. Dvouklíč udělali proto, aby obě pakny tlačily na buben náběžnými hranami. Tím žes to otočil, chovají se čelisti jako úběžné a brzdí s menší účinností. Vlastně hůř než jednoklíč, který má jednu čelist náběžnou a jednu úběžnou.
Datum: 01. září 2011 21:46
 čus chlapi myslite ze by slo dotohodle karbecu tak ma tu vlozku navrtat originalni diry pro koleno na fichtla originalni ? a jestli myslite ze by to vsechno sedelo prumerove a potom po sesroubovani jezdilo ??? diky moc za radu zatim zdur.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 6:33
Datum: 01. září 2011 6:33
Jméno: Michal
IP: uživatel11273
 Zdravím kluci, jaký GUFERA jsou do motoru JAWY 50/555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 22:17
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-tesnici-krouzek-gufero-okrouzek.html
Datum: 31. srpna 2011 22:17
|



|