česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  716  717  718  719  720  721  722  723  724  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas o jeden krizek u silnice navic,, proc jsou ty lidi tak blby a verej radsi kecum u piva ze zrovna jeho kamoz to poldum naptrel a v pohode ujel a nebo videji radu kaskaderu,zavodu a myslisi ze oni v pohode na silne masine v poho levackou ujedou http://www.novinky.cz/krimi/242938-motorkar-ujizdel-policistum-a-zahynul-pod-kamionem.html?ref=boxD je jednou na cem sedite,, jesli pul litr nebo littr,,, vzdy se muze pri ujizdeni postavit prekazka a vy budete mit 5 vteriny ji projet,,, 1__2__3__4__5 bohuzel moc velke rychlost na siferniku,, takze K.O. doufam ze aspon fichtlari az presednou na poradne zradlo,, ze nebudou nikdy tak blby ujizdet lidem ktery to maji za svou praci dohonit a spacifikovat,, nezapomente ze to neni uz jak za totace, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel9144    
zdar draci chtel bych si dat na mustafa tohle tyrystorove zapalovani, ale zarazi me tam jak to ma pak zapojeny ny ty motorce, protoze on tam ma 1 civku na bzucak a druhou na svetla, ale ja je mam na mustangu propojeny tak jak to mam zapojit. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html :-D zapomej jsem na odkaz sry
 
 
Datum: 27. srpna 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: jawa pionyr      IP: uživatel12302    
zdravim, mám takový promblém u pionýra. Když si podřazuju tak převodovka vydává divný zkuky jako kdybych ani nemačkal spojku... Jinak když jedu dávám tam 1,2,3 tak je to v pohodě :-) Ale když si si podřazuju tak to asi dře o sebe nevim :-( děkuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
jinak upozornuju že mam novou spojku FERODO koš pruzinky a zajistovaci podlozky a sestelovanou spojku O.K už sem mel hodne pionyru takze tomu rozumim a kdyz sem byl v Jaa se podivat na naky NAHRADNÍ DÍLY tak sem jim to ukazoval a oni rikaly ze to je v pohode ze prevodovka je ale O.K. i spojka ze ten plyn se trosku musi pridat. pri podrazovani.
 
 
Datum: 28. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
Tak vždycky když potřazujes tak dej spojku na plno a přidej plyn ja si taky vždycky přidam plyn a jdou podřazovat lehoučce rychlosti jinak to jde jakoby přez zuby ale když davam např 1-2-3 tak to jde v pohodě krásně a když se podřazuje 3-2 tak si přidam plyn trošku to vytočim a podřadim a potom při 2-1 to taky trošku si přidám plyn.
 
 
Datum: 28. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasika... Dělali a dělají mi to všichni fechtlové. Dělá mi to Jawa 353,Dělá mi to jawa 638.. Je potřeba si vit do krve ten meziplyn a bude to vpohodě. Já jinaknež s meziplynem nepodřazuju,pokud se nejedná o nějakou moderní yamahu nebo něco podobného
 
 
Datum: 27. srpna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1969      IP: uživatel5620    
Ja tam při GO tu distanční podložku dal,převodovka je v 100% stavu ale vždy při podřazování na 2 to de přes zuby a co jsem začal dávat meziplyn tak jakštakš pohoda no.Meziplyn to jistí!
 
 
Datum: 27. srpna 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím, že když toto není 100 pro spojkou tak je vůle v převodovce, kámoš měl motor po GO ale zapoměl dát do hřídele v převodovce tenkou podložku a dělá mu to tohle...
 
 
Datum: 27. srpna 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
keď podrazujes ide ti to pres zuby?, to je tým že nespomalíš dostatočne. s medziplynom to nebude isť pres zuby
 
 
Datum: 27. srpna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus postelovat spojku,je mozny ze pri podrazovani dostatecne nevystavi,a neschroupne to ty otacky :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Nevite prosimsav jestli tady u sesy jak je ten plovák na babettu 210 tak jestli je to ten menši ja sem koupil za 80kč plovák na babetu a je moc velkej takže když to nasadim tak nejde benzin :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
original babeta ma dvojjity plovák z mosazi
 
 
Datum: 29. srpna 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdracom.chci se zeptat.dal jsem hlavu ze 175/477 na 175/456,v cem to bude lepsi?ta ze 477 ma mensi spalovak takze je to jako bych snizil origo..bude to hodne znat?\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se,dal jsem ji na 175/450,prepsal jsem se :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: řidič      E-mail:      IP: uživatel11065    
Dobrej draci...už pár měsíců marně sháním doklady na Manet Tatran 125...neválejí se Vám třeba někomu doma?...koupil jsem Maneta a dal jsem si ho do kupy a plánuji na něj jezdit do školy a tak bych ty doklady docela potřeboval...to víte....škola se blíží :-(..bohužel. Všem děkuji za pomoc E-mail: spravnej-ridic@email.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 21 :)      IP: uživatel11989    
Čau draci, mám problem s 21 tenhle problém jsem ještě neměl. jedu 1 krásně vytočím 2ku také ale při vytočení 3tího stupně mi motor jak kdyby začne vynechávat jak kdybych neměl benzín díval sem se na trysky svíčku má krásnou cihlovou barvu.. motor je po záběhu v záběhu sem takový problém neměl.. dekuji všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 21 :)      IP: uživatel11989    
Ne kohoutem to určitě není skusil sem to bez něho s jinou nadrzi na hadicku bez kohoutu asi skusim udělat tu hladinu :-) a jehlu prosim vas po zabehu mam mit na jakem zářezu mam to na 2 od vrchu jinak mažu castrol 2t garden za 180 kč diky
 
 
Datum: 28. srpna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: Drakonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Ahoj,podle mně je to tím že máš chudou nebo bohatou směs,záleží na tom jakej leješ benzín a jaký olelj.Mně se to stalo kvůli tomuhle taky dal sem benzín Natural 95 a olej Castrol 2T v poměru 1:50 a mete mi to jak drak
 
 
Datum: 27. srpna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nedoteka ti palivo!Ted sem mel na dilně focha kteryho když jsem rozjel na vic jak 68km/h(dle tacho takže +-) tak začal vynechávat a když jsem zpomalil tak se zas chytl,podivej se na ventil u karbce jestli neni přicpanej a nebo zkontroluj hladinu aby to stihalo dotekat!
 
 
Datum: 27. srpna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: jawa 21 :)      IP: uživatel11989    
nene.. neškube převodovka ale jak kdybych prostě neměl benzín..
 
 
Datum: 27. srpna 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
spis jestli ti to škube tak mas uz ohlodany koliky nebo šišaty diry na 3 stupni
 
 
Datum: 27. srpna 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no něco podobnýho se mi stalo taky. skus sundat hlavu a podiv se do válce jestli není předřenej. mě se to stalo tak že ten co tam gával ty géčka aby držel pístní čep, tak je tam bud nedal nebo je dal špatně a ony veletěly a čep si pěkně škrtal po válci, až to přidřel. motor mi sice jel ale byla tam asi tak malá kompres že to jelo sotva na jedničku
 
 
Datum: 27. srpna 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci...co je pravdy na tom že když mam na moto cestovni pneu a vymenim to za enduro nebo kros tak že ta motorka pojede pomaleji? nejak se mi to nezna už parkrat jsem se kvuli toho hadal .) tka jak to je diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus si to představit jako s kolem, když jedeš na kole co má silniční pláště, tak se ti jede zlehka a rychle, ale když by jsi tam dal plášť z horáka, tak by se ti hned šlapalo těžko. prostě drapák má větší odpor než silniční plášť.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
draci ,co je lepší píst 40" třikroižkáč a nebo 40" jednokroužkáč... na pekáče tzv fechtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn
 
 
Datum: 28. srpna 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vítejte....
 
 
Datum: 28. srpna 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výtejte na Titanicpokecu :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2011 7:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
titanic měl parní motor.průměr hlavního pístů byl cca od 1300mm do 2000mm
 
 
Datum: 27. srpna 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
čau hod tam jednokroužkovej má z nich nejmení tření takže ti to pude víc do otáček jestli ho trochu tuníš a jestli ne tak tam ho 2 nebo 3 jako mám já a sem spokojenej :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic: dej tam dvoukroužkovej, to je taková zlatá střední cesta a co se týká těch pístů na Titaniku, tak tam byl opravdu průměr jednoho pístu několik metrů, protože strojovna (motor) měl na výšku cca 15-20 metrů (někde jsem asi před rokem viděl dobový fotky)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa05: tatinak měl písty o průměru pár metrů :-) ... jen ložiska na ojnicích mají na velkých lodích řady jako titanic průměry kolem 5ti mětrů :-) čili písty budou mnohem větší....
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11925    
říkam prumer pístu 40 bude lepši tam dát píst s jednokroužken nebo dat tam píst s třikoružkem!!!
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč ne rovnou 40 kroiškáč ?
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
40" je 40 palců šmudlo a takovej píst neměl ani Titanik. Je to něco kolem 1m. A to je na píst docela solidní kýbl. Takže bude lepší asi tak 20 kroužkáč....
 
 
Datum: 26. srpna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já valím, jedině bez kroužku
 
 
Datum: 26. srpna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mips      IP: uživatel10882    
čtvorkrouškáč je nejlepčý..
 
 
Datum: 26. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduŕ, jak se měněj ve vydlicich ty pouzdra? v každej sou myslim 3, nikdy sem to nedělal. tak nevim. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kážde vydlici jsou myslým 2 a 2 víc tady http://www.motozelvy.ic.cz/ a dej technika 50 ccm a Vyvložkování předních tlumičů na Jawa 50 :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
Čus draci mám malý problém včera sem jel normalne mustang jel Ok zastavím asi 10 min sem byl pryč .. a přijdu chci nastartovat nejde divnéé skusím roztlačit a chytlo to ale škitalo to znáte to jede nejede jakokdyby byla zašvihaná tryska nebo nešel tam benzín dotáhnu ho dom a na druhý den vyčistím trysky a do karbecu benzín de všechna jak má a vubec nechytl! ani na roztlačení ani si neškitl skoušel sem měnit svíčky a nic nevím čím to je do karb benzín de fakjt netušim :-( poradte dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady máš návod,Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky. :-D :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
To se dělá jak? :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus seštelovat předstih a odtrh a uvidíš no
 
 
Datum: 27. srpna 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
trysky jak sem psal výše jsou vyčištěné a benzín je nový
 
 
Datum: 26. srpna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysky jsou čisty ? co benál jak je starej nedostala se tam nák třeba voda ?
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
Karbec je krásně čistej přej teče benzín upe v poho vzducháč je novej
 
 
Datum: 26. srpna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nádrž není rezavá ?nemáš zašpiněnej karbec ? třeba v plovákovce atd ? a co vzduch filtr ? čistej ?
 
 
Datum: 26. srpna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
Svičku mám novou 15 skoušel sem 14 i 17 nic a nic jiným to jde mě ne takže další nápady?
 
 
Datum: 26. srpna 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Venku 30°C, léto jak má bejt... tak Zkus BRISK NR14 nebo 15 C
 
 
Datum: 26. srpna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mára      E-mail:      IP: uživatel1008    
zkus BRISK N17C
 
 
Datum: 26. srpna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      IP: uživatel10415    
cus draci hele nasel jsem valec doma, a chtel bych vedet kolik km. nanej najezdim ponevdz kdyz prejedu prstem pres vlozku tak ma malinkaty schudek, jedna se o 40 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Najezdíš kýbl km, ale o kvalitě jízdy nemluvím... udělej výbrus
 
 
Datum: 26. srpna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar nevím jestli se ze mě ten fichtl dělá prdel nebo co.. jel sem v pohodě zničeho nic to vynechávalo a chcíplo ve faji to kope ale svíčka jiskru nehází ale funkční je , je to vůbec možné ? Že by něco odcházelo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimtě pokud to zapalování pořádně seřídíš utáhneš nastavíš jak má bejt dáš nový kabely k indukčce a pořadně je uděláš tak to pojede furt ja se pod víko nemusel podívat jak je rok dlouhý jen když se zníčily kladívko ale to bylo 1x :-) a jinač to vyřeší ještě zapalování z jawa 555 nebo VAPE zapalování ja sem byl ze všema 3 zapalovánimy spokojený jak z 21 tak z 555 tak z VAPE samodrejme VAPE je nejlepsi (bezkontakt)
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: simababitz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, chtěl bych se optat jestli je u panelky nějaký rozdíl v nádržích pro 350 a 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou stejný :-) pouze malý kejvačky (125 a 175) maíjí oproti 250 a 350 jiný nádrže - držáky
 
 
Datum: 30. srpna 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou stejný :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12180    
Zdar draci.. mám problém. Potřebuju sundat zadní plech ale nejdou mě povolit šrouby u sedla. Nejhorší je, že už to někdo zkoušel a ty šrouby sou totálně sjetý. Kdyby jste věděli nějakej způsob jak je povolit, budu rád. Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
navař na to matku M12 vem devatenáctku klič a povoliš to jak nic...
 
 
Datum: 26. srpna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: vejtek      IP: uživatel4303    
hele tak si vem plátek od pilky na železo a udělej si tam drážku a pak to povol šroubovákem :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
Čau draci mam dotaz na jedno věc ohledne spojky ... čim to muže byt že kdyz vysteluju spojku aby zabirala tak to nejde nakopnout nakopavačkou de to zlechka a lamely jsem menil.... ????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
To je většinou sraní se spojkou dej tam pořádně tlustý podložky do spojky třeba 2-3mm tlustý a bude pokoj,tohle mě trápilo u 175 čž tak sem se nasral a dal sem tam 1,6mm do zadu do žlábku a do předu sem narval 3mm tlusotý podložky :-D:-D a jak chodila
 
 
Datum: 06. září 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Popíš postup ako si to šteloval, lebo ked si menil lamely tak to vypadá na zle štelovanú spojku, alebo ti ťažko ide lanko
 
 
Datum: 26. srpna 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
dobrý den,chtěl bych se zeptat jak nejlépe nasadit segrovky na spojce u pionýra ,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11886    
já to nasazuju tak, že do tenkých kombinaček dám podložku, přitlačím tu pružinu, a nasadím segrovku, nekdy mě to vybrnkne, su grmél, ale dá se to
 
 
Datum: 25. srpna 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zdarec chlapi, budu přecházet z fochtla na ČZ 477 a chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti k této mašině. Mylsím že to bude hodně velký skok o proti fichtlu ale chtěl bych vědět jak je to se spolehlivostí, poruchovostí...Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
a nevíte jestli se to dá rozjet i bez baterie? nebo jenom vyzkoušet funkčnost než baterku seženu...Jinak je to 477.01 :-) ale je to myslím stejé ne? kromě posilube či jak :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: Sedlecs      IP: uživatel10425    
Jo to já taky přešel z fichtla na ČZ 477.01 :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
je to dobrá motorka ale nekdi dosti poruchová. nejvýšší richlost ve dvou 115 sám 120. spotřeba enormní pokud nejedeš 60 tak te to sežere kdýz jedu podálnici tak plná mi vijde na 220-250km
 
 
Datum: 27. srpna 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno: vojtěch      IP: uživatel11734    
tudle motorku má tak rok a půl a plná spokojenost bezporchová motorka max.rychlost ve dvou cca 100+- můžu jenom doporučit
 
 
Datum: 25. srpna 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
cau kluci chtěl bych se zeptat kolik asi stojí výbrus na pionýru ??a pravě jestli to ma smysl dělat?? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12337    
Pozor! To že pionýr po půl hodce začne vadnout nemusí vubec bejt vinou ojetýho válce!!! Rozepíšu ti tu elaborát na 2 stránky A4 proč se co děje,když budeš chtít......a nebo radši ne....jednoduše.....dělá to pár věcí: ....svíčka(N15 je celoročně dobrá,pro tyhle vedra je ideální n14) ....tryska musí být neprorvaná HT68(časté)!...volnoběžná VT38...špatně průchozí-zanesenej-starej vzduchovej filtr(časté)....špatný přísun vzduchu do airboxu(časté).....bere to teplej vzduch od motoru do sání(časté)......na válci a hlavě je hodně napečenýho bordelu(časté)......výfuk může být přicpaný(časté).......špatná ložiska v motoru(tohle například dělá,když se daj ložiska s vůli "A" místo "C3" a nebo když se daj na hlavní hřídel převodovky ložiska bez zmiňované vůle C3)....dále to může dělat špatný olej v motoru a přidírající se primár......další možností je špatné ložiska v zadní rozetě......špatný/suchý/vytahaný řetez.....další častá věc-!KARBON!-hodně karbonu ve válci,na pístu,v hlavě,ve výfukovém kanálu a kolenu,či karbonem podpečené netěsnící kroužky....špatně točící se kola-vydřená ložiska.....přibržduje zadní brzda......A když půjdem do podrobností tak toho může být daleko víc......prostě pokud vyloučíš všechny výše zmíněné možnosti + válec nemá kompresi ani s novým pístem a kroužkama a zvoní to jak vzteklý+má to ve válci schod jako kráva+občas je to někde vydřený(rejhy) tak potom udělej výbrus.....a kup pořádnej píst a kroužky(třeba u SESY) a ne žádný čínský/indický pístní sady za 99,- Zdar tvý práci Standa
 
 
Datum: 26. srpna 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Jo jasny ja chci snim jezdit na praxi ale je to trochu daleko a mam aji vcelku kopce a když na to pionyru jedu tak po pul hodině až nema takovej vykon jako hned když to nastaruju a jedu a ma to problem vyjet kopec i na 1, ale jinak jede suprově...
 
 
Datum: 26. srpna 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
No pionýr pojede suprově, ale až po zajetí! Nemyslete si, že dotahnete matky na šteftech a hurá plnej...! Dávat to na výbrus je pro ty co jezdí po silnicích a v klidu, ne pro magory co to holuji...
 
 
Datum: 26. srpna 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel590    
David45623- to u vas sou drazi asi vybrus 700km tu 350kč + pist ktery stoji 100kč a pisni kroužek jeden 25kč :-) takže ja bych si nechal radši ten vybrus a svuj valec ne ty repliky valcu stoji za prd
 
 
Datum: 26. srpna 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
jo jo tak diky moc doufam že když udělam ten vybrus tak mi ten pionyr nebude ztracet silu po pul hodině ježdění..
 
 
Datum: 25. srpna 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12335    
výbrus stojí 400Kč a to i s pístem a kroužkama
 
 
Datum: 25. srpna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no výbrus stojí tak 500-700 kč + 200 stojí novej píst + krožek tak po 50 kč, takže když si koupíš novej válec aji s pístem a se všim ostatnim tak tě to vyjde možná i líp.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
koukni na kroužky ,kdyžtak je vimněn
 
 
Datum: 25. srpna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
protože pionyr jede suprově ale jak jezdim tak pul hodky jako že ale jezdim bez nějakych zastavek, tak to nema už takovou silu a nevim jestli to bude svičkou mam tam N15C
 
 
Datum: 25. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Čau, Promiňte za blbý komentář ale nějak mi to vypadlo z hlavy. Nové svíčky by se prý měli trošíčku sklepnout. Ale já už právě nevím jaká má být mezera. Ptám se teda na tu mezeru. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Jaký odtrh, tak to je taky na svíčce.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Díky moc.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ta mezera má být 0,4mm.
 
 
Datum: 25. srpna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jak kterej stroj :-) ale mě mustang jezdí nejlíp na 0,2mm-03mm sice se mi to zdá jako dost málo ale starty sou bez problemový na starou origo palku :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2011 22:03
 
<  716  717  718  719  720  721  722  723  724  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 17:10:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu