Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, nevíte kde bych sehnal molitan sedla na pincka 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 20:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 na burze uplně běžně
Datum: 25. února 2013 20:00
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Sezen nekde molitan orezej prilep ho tam a potahni
Datum: 24. února 2013 16:09
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 po motoinzercich atd.. se dívej  nedela se myslim uz
Datum: 24. února 2013 10:43
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Nazdar, někde sem nedávno čet, že když se zvětší plocha přepouštěcích kanálů tak se zmenší tlak směsi a zmenší se únik čerstvý směsi do výfukovího kanálu a to vede ke zvýšení výkonu. Je to pravda nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel15161
 Ideální rozměry. Jestli tě nějak přefuky přitahují,tak si je porovnej,ať se otvíraj stejně a ať jsou cca stejný. Jeden někdy předbíhá.
Datum: 25. února 2013 14:34
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Tak dobře přesvědšili se mě, přefuky nechám tak jak sou. Výfukovej kanál man v plánu udělat 28.5 až 28.8 mm od hrany na šířku 24.5 mm. Sání 68.7 od hrany. Nechci delat nějakej točivej válec, abych ho moh rozjet na origo převodovce.
Datum: 25. února 2013 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel15161
 Hm...zvětší se plocha...to je fajn,ale ztratíš spodek..a v kombinaci s upravenym výfukovym kanálem stratíš ještě víc spodek... Nech origo přefuky a pak mužeš jít s vejfukem na 28,5 až 27,5 mm od HU a sání 69 až 70 od HU....snad víš o čem píšu.... Otázka k zamyšlení : Proč nejlíp jede dvoukanálovej válec s relativně malejma přefukama? Že by to bylo tim že směs uniká do výfuku ??  Nebude ono to ještě trochu jinak
Datum: 25. února 2013 9:02
Jméno: marquee
IP: uživatel15157
 hlavně ti ke snížení úniku čerstvé směsi nejvíc pomůže dobře udělaný výfuk. Tím nemyslím kanál ale celý výfuk
Datum: 24. února 2013 8:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jo a o tym úniku směsi moc nepřemýšlej!To je sice nejdúležitější, ale taky nejsložitější!Toš toto ešče!
Datum: 23. února 2013 22:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Tome!Esli Ti možu poradit, toš s přefukama nic neděkej!!!To možeš akorát pokazit!Sání,výfukovej kanál,výfuk a snižovat hlavu Ti musí úplně stačit na laborování!Toš tak!
Datum: 23. února 2013 22:01
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Chystám se upravit motor z Mustanga. To jak bude vypadat výfukoví a sací kanál mám rozhodnuto, ale jak potom upravim přefuky si nejsem moc jistej. Asi je upravím tak že je o 1mm propiluju k hraně vložky, ale nevím jestly by je mělo cenu zvětšovat na výšku nebo ne. Pořád mě vrtá v hlavě ten menší únik směsi do výfuku jestli je to pravda.
Datum: 23. února 2013 20:53
 a co to máš za motorku
Datum: 23. února 2013 19:51
 ale nebude to jednoducé kanáli sou různě zakřiveny aby se točila proudící směs ale aj zakulacení pistu topu pomůže
Datum: 23. února 2013 19:41
Jméno: Jarda
IP: uživatel11232
Posl.aktualizace: 23. února 2013 7:46
 Měl jsme je na mustangovi na seriové rozetě a vlezli tam krásně  Jinak mám doma tyto navíc nové zbytečně mi tam ležíja možem se nějak kdyžtak domluvit
Datum: 23. února 2013 7:46
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Ahoj nevíte někdo jak má spojené kliky? https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/225381_522930857729638_2147213044_n.jpg
Poprípadě jak takovou šílenost vyrobit?  mám doma prasklé kartery u nakopávačky tak bych se do toho klidně pustil
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 15:05
 Kľuku som spájal takýmto spôsobom, jednu kľuku upravíš z prímarnej strany a jednu od strany dynama, ale ak ti mám poradiť, nerob to  vyžaduje to lepšiu prevodovku a spojku, zapalovanie na 2 kladívka, a zváračku na hliník, radšej si daj upraviť tvoj jednovalec...zdarec 
http://imgupload.sk/viewer.php?file=s57xt30ey9aiwk9d83fr.jpg
http://imgupload.sk/viewer.php?file=z62iwfcrfofqqllxsi0u.jpg
http://imgupload.sk/viewer.php?file=83vkvcxxtx0k0uxegq5l.jpg
http://imgupload.sk/viewer.php?file=vuhejks8skv4gjzpcda5.jpg
Datum: 23. února 2013 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 jak píše standa u spojení 2 klik je dobrý požít pružnej prvek abys to nějak osově vyroval ..ja říkam prvek ale když založíž dotaz na jawamaniji tak ti i pošlou odkaz na firmu co ten díl vyrábí pamatuji se kdy se to řešilo tam..jen si nevzpomenu jak se to jmenovalo....
Datum: 23. února 2013 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Znam blízce blázna co jeden takovej motor dělal. Měli tam snad hardy spojku mezi klikama.....
Datum: 23. února 2013 9:52
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Tohle je jen jedna fotka co jsem našel ale při zadání do google např: fichtl 100ccm nebo fichtl dvouvalec to najde par fotek a članků
Datum: 22. února 2013 23:29
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Zdravím bylo by možné sehnat více fotek toho motoru ? Děkuji
Datum: 22. února 2013 19:43
 Klika je zleva doprava zložena z těchto částí: Čep primárního kolečka-levý setrvačník-hlavní čep-pravý setrvačník-čep magneta. Je potřeba vyrobit spojovací článek dvou klik, jako to má jawa 350, čili čep, který bude spojovat pravý setrvačník a další levý setrvačník. Nebylo by špatné, kdyby na spomínaném článku bylo i ložisko 6303 C3 a z duralu udelane mezikruží. To slouží jednak jako uložení středového ložiska a jednak na oddelení klikovych skřiň.
Datum: 22. února 2013 12:04
Jméno: Michal
IP: uživatel15108
 Zdar, používáte někdo na lehce upraveným dvoukanálu hlavu z babety ??? Jak se to s tím chová, je tam nějaký podstatný rozdíl, spalovák ???
Mám takovýho přespolního mustanga a dělám motor, bude mít vrtání 40,75 Výf. od Hu mám 28,2.. hlava je prý dělaná na vrt. 41 mm, tak bych nemusel upravovat origo a navařovat/šroubovat žebra ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 22:04
Jméno: Michal
IP: uživatel11232
 Takže jak teda ??
Datum: 21. února 2013 22:04
Jméno: Nic
IP: uživatel9389
 hlava z babetty 210 je na vrtání 40mm, objem je stejný jako u pionýra
Datum: 20. února 2013 20:13
 origo hlava z babety ma velký spalovák.. tedy malá komprese.. čili na nic.. musel bys ji snížit.
Datum: 20. února 2013 20:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
http://www.offroad-lm.szm.com/ostatne/zelezo/P1010017.jpg
ja si myslím že akýkoľvek tuning na 356 to jesť na jawe 175 je mimo hru ten motor je 2T stabilák s prevodovkou s ktorého sa dá vytĺcť max 70km/hodinu a je škoda pizdiť takú peknú mašinku na tunnigy a kadejaké crosky lebo posledný časť dosť registrujme príspevkov okolo toho
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 18:53
 Jenom tak pro úplnost, v tomhle případě motorky nelze dělit na Jawa a ČZ...356 je taky číza, fabriku Jawa to v životě nevidělo, dělalo se to ve Strakonicích...
Datum: 21. února 2013 18:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dacan: súhlasím ale tam bola čezeta motor rovnaký ale valce niesu rovnaké a čo som sa rozprával s jedným veteranistom tak on mál 175/356 a aj 175/450 a sám mi povedal že je to citelný rozdiel že jawa nieje tak točivejšia a svižnejšia ako čazeta a sám to odvodnil že motory sú síce veľmi podobné ale rozdiel valcou robí svoje asi tu bude kanálamy takže nieje 175 ako 175
Datum: 21. února 2013 17:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14657
 ikdyž nejsem zastánce tuningu tak to moto na fotografiji se mi líbí spíš bych to viděl jak dobovou stavbu co respektuje rysy te doby kapkovitý vzhled a snahu mít to aspon červene a ne kanarkovite sám si asi nějaký zdařilí home cross pořídím ale zdařilí nikoliv zběsilí moc se mi líbí tato petrovka puvodně trial ale bezpochyb kvalitně udělaná http://motorky.bazos.cz/inzerat/21584049/Trialovy-motocykl.php
Datum: 20. února 2013 23:48
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 já radši originál,výkon řeším změnou motorky nebo max dám jinej karbec
Datum: 20. února 2013 21:49
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 dle mě když tu motorku dostane do ruk nějaký zkušený pán, který ví co dělat tak nevidím důvod proč by to nešlo upravit... vem si třeba 175/957 na šestidenní to sice byla čezeta ale myslím, že v těch motorech není až zas tak zásadní rozdíl....ne že bych nebyl zastánce originálního stavu...ale na druhou stranu se rád na své motorce nějako podepíšu něčím čím se odliším...
Datum: 20. února 2013 21:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 inak ja sa nehádam ak ti ide viac ako 70 ale pokiaľ je v neprerábanom stave moja úcta, ja som len týmto príspevkom chcel podotknúť že robiť z nej paskvile je trochu na škodu
Datum: 20. února 2013 21:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a jaké maš sekundarné koliesko ? merané podľa origo tachača ?
Datum: 20. února 2013 21:19
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Kámo musím, tě bohužel opravit moje 175/356 jede v klidu 90Km/h..takže 70 km/h možná vytáhne tak nějaká přidřená,.. maximálku jsem z toho vyfoukl 99,8 km/h z kopce
Datum: 20. února 2013 19:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 21. února 2013 17:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pěkně dementní reklama!
Datum: 21. února 2013 17:54
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 Zdarec draci,potřeboval bych poradit jak nasadit pružinu stojanku u S22 nebo fotečka by taky nebyla špatná.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2013 22:23
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 To by bylo super dík
Datum: 22. února 2013 22:23
 když si na to spomenu do neděle jí tam máš
Datum: 22. února 2013 18:00
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 pratonda27@seznam.cz díky
Datum: 21. února 2013 21:28
 tak dej mejl já ti to vyfotim a pošlu
Datum: 21. února 2013 20:15
Jméno: roman
IP: uživatel15142
 No jak je to nandaný dík
Datum: 21. února 2013 17:52
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jak je to nandany lebo když e to tam dává?
Datum: 20. února 2013 22:39
Jméno: Roman
IP: uživatel15142
 Tak dirku jsem v rámu našel byla nějaká zarostlá,ale při zkoušce nandání mě ta pružina tlačí stojan dopředu misto dozadu a nezdá se mě že bych jí musel celou jednu otáčku přetočit asi je něco napikaču.Neudělal by jsi mě chlape fotku bylo by to nejlepší.Díky
Datum: 20. února 2013 20:28
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 je to hrozná pakárna já to dělal dva dny teda jen tehdy když mě přešel vstek  takovou tu kratčí tyčku nebo jak to nazvat dáš do tej dírky v rámu a tu dlouhou zachytíš za stojánek pak tam hned nejde dát ten čep tak sem tam dal šroubovák a kousek ho vytáhneš tak aby si čep dal do díry v rámu a i v stojánku pak posuneš dál vyndáš šroubovák a musíš si něším pmoc u mě to byl pilník (jediná věc po ruce) a tlačil na tu pružinu aby se dostala co nejvíce do středu tej díry a pak gumovou paličkou proklep skrz a pak už klasicky podložku a závlačku  snad pomůže
Datum: 20. února 2013 19:08
 Cau motorkari, nematenekdo prosim zkusenosti nekdo nebo i neodzkousene navrhy na zlepseni vykonu u jawa 175/356?? diky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2013 9:58
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Libčo zdar chlape,proč ses nepřihlásil normálně? Proč anonymuješ? Čízu neupravuj,je jí škoda
Datum: 21. února 2013 9:58
 Zvyšování výkonu u dvouvýfukové čizy je podle mě blbost, ten traktorovej motor bys jen těžko přemlouval k nějakýmu výkonu...nech si to jako veterána a pokud toužíš po výkonu, tak si kup silnější stroj...
Datum: 20. února 2013 17:11
Datum: 20. února 2013 16:41
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Jentak pro zajímavost...nezkoušel jste někdo narvat do fichtla výkonější motor z něčeho jinýho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 22:54
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 jeden cas jsem tam daval reaktory z ruskejch ponorek !!! ale ty kurvy bolsevicky mi to zatrhly ... prej ztrapnuju CYčka....................
Datum: 19. února 2013 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel15141
 Když sem na fichtlu asi v 85-90 v lehkym houpáku předjížděl feldu tak chlap nevěděl co se děje až z toho zastavil.... Tenhle pocit je nezapomenutelnej a chápu o co ti jde
Datum: 19. února 2013 22:04
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Martin: Já fichtla občas možná nešetřim, ale mám jednoho 6 let, za tu dobu několikrát rozebranej a znova složenej, origo dílama na který se nedělaj pěkný repliky se snažim šetřit, i když by se mi vyplatilo časově a finančně koupit díl použitej a zachovalej, radši se snažím dát do kupy starej pokud to jde..třeba revma plechy, mám na chalupě jedny pěkný, ale stejně tam mám ty co už sem několikrát rovnal, jelikož by mi bylo líto je někde zmuchlat až se zas budu někde válet.. to jen tak na okraj.. Motor co mám je bez úprav, hraju si defakto jen se zapalováním, karburátorem, vejfukem a občas řeším sání, i tak jede na fichtla dobře, po rovince +- 70 podle nálady a větru je OK, mohl bych snížit hlavu, nechat si upravit válec., atd, ale potřebuju aby to vydrželo víc jak 1000 km  Je jasný, že policajtům bych jinej motor neobhájil, kdežto trochu upravenej seriovej motor už nikdo neřeší..Líbilo by se mi poskládat nějákou nenápadnou střelu a občas jet provokativní rychlostí na fichtlovi, i když vím že se k tomu v dohledný době nedostanu, jednak neni čas, druhak neni tolik zkušeností..Někde sem na inzerci viděl fichtla s motorem tuším 250 z nějáký Jawy, ale bylo to pro to moc obrovský, chce to něco menšího.. Je mi jasný že ten fichtl je na nějákou rychlost stavěnej a neni dobrý to přehánět, kámoš co dal do Škodovky motor 1.8 a zbytek nechal origo by mohl vyprávět jak je to blbej nápad..Já už si nabil hubu jednou když sem předjížděl Octávu a zrovna na poslední chvíli začla odbočovat v levo, i svíčka byla zlomená jak se o ni opřelo kolo, nestojím o to zas..Pokusím se ještě něco vygooglit jak by to vypadalo a co to obnáší, stejně si o tom něco rád přečtu, i když ani nevím jestli bych se do toho někdy pustil, díky za reakce
Datum: 19. února 2013 21:50
 do fichtla ? tak to jsem vyděl že tam někdo napasoval motor z pitbiku 70 ccm a mělo to i technickou.. nejspíš to předělal až po technické.Bylo to na Motoinzerci
Datum: 19. února 2013 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel15140
 Když převaříš rám,tak tam jde nacpat v podstatě cokoliv...teda co rám unese...proslavená je z netu 477 v rámu j21...pokud nechceš moc předělávat rám a další tak jedině nějakej ležatej motor se sekundárnim kolečkem na pravý straně...zde je známej z netu pitbike v rámu fichtla... Jen ty brzdy...a podvozek...ono normálně udržet holou seriovku v jedný stopě v zatáčce je nadlidskej výkon...o brzdách a přední vidlici je marný mluvit...
Datum: 19. února 2013 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 pepa: tak takovej stroj potom taky nnei určenej na každodenní použití, ale je to podle mě spíš taková raritka... na normální ježdění bude lepší každá normální motorka srovnatelnýho továrního výkonu, to je jasný...
Datum: 19. února 2013 16:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 nedávno sem sedlal naladěneho mustanga který měl vodou chlazený válec a objem cca 80ccm karbujŕace z velke jawyy cele to bylo navařene na puvodní kartery a převodovku výkon stroje byl že cestovka byla tachometrový doraz a na 2 stupen se zvedalo přední kolo pouze přidáním plynu ...
a popravdě je to hrozný protože to nebrzdilo brzdy v takovem zatížení šíleně vadly při takovích silach daleko víc properovallo tlumení a ja pořát rval výfukem o cosi stroj nešlo bezpečně naklopit do zatačky a projet jí ..ykdyž majitelova slova o maximalní rychlosti 100km v hodině byla pusobivá zlatá jawa 250 za vše hovoří že syn majitele zpusobyl nehodu při niš otisknu přední teleskopy každy z jedne strany do nadrže ...prostě jet kilo na fichtlu nejni dobrý napad....a at použiješ jakejkoliv motor či upravu stavajícího vznikne opravdu pekelnej stroj boužel tě jízda na něm po par kilometrech tak odradí že bys to raděj hodil do křoví....kor dnes když jde 125 řídit od 16 a čz 476 se prodává jak fík s papírama
Datum: 19. února 2013 13:38
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Zetor 7211. Nechte fichtle být takové jaké jsou,a nekurviteje.
Datum: 19. února 2013 8:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nevyslej ptakoviny
Datum: 19. února 2013 6:01
 čau, neví někdo kde bych sehnal vložku válce na jawu 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 21:52
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau pokud máš zájem o válec na pio 21 leží mi doma jeden ladem nevyužit nemá polámané žebra a vložka je ok  nechám ho za 300kč + poštovné pokud chceš ozvi se na mail filipcod@seznam.cz
Datum: 14. února 2013 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel15121
 Jaro je daleko a do jara nějaká burza bude....doporučuju koupit válec na burze...dá se sehnat i za 250...a nebo inzerce tady či motoinzerce,bazoš atd...
Datum: 14. února 2013 20:19
Jméno: Michal
IP: uživatel15117
 No to je právě ono, chci to upravit. Mám tu 2 a mají uražený ty packy dole, tak jsem chtěl dát novou vložku a našel jsem jen odlitky za cca 250, tak že se to vůbec nevyplatí.
Datum: 14. února 2013 19:53
 není jednodušší sehnat celej válec? teda pokud to nehodláš upravovat..
Datum: 14. února 2013 19:39
 Z nějakýho jinýho válce... ?
Datum: 14. února 2013 18:29
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 14. února 2013 10:33
 Ahoj,nebudem to řešit tady,ozvi se mi na mail. Koně neslibuju nikomu.
Datum: 14. února 2013 10:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na seriovou převodovku a Dellorto 21???? Ach jo. Zkus zapřemýšlet. Takhle velký karburátor využiješ jen ve vysokých otáčkách. Když uděláš válec aby ti v těhlech otáčkách jel, tak ti nepojede v těch nízkých a využitelný rozsah otáček ti značně sníží, tak že to prostě seriová převodovka rozumně nepobere.
Datum: 14. února 2013 8:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel15108
 Zdar, pořeboval bych vědět jestli je možné nějak rozumně prodloužit přední vidle na mustangu bez ztráty funkčnosti nebo spíš pevnosti, stačilo by i 5 čísel, protože budu o 3 cm zvedat zadek lepšími tlumiči,, nechci použít jiné vidle ....
Díky předem za nápady draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 16:09
Jméno: Martin
IP: uživatel15126
 jaké budeš dávat zadní tlumiče? napiš na email Maties77@seznam.cz rndíky
Datum: 19. února 2013 16:09
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar dole uřízni držák a pak pokud máš tlumiče navíc tak uřízni spodek z jiných tlumičů o tolik věčí co to chceš zvednout nebo pokud nemáš tlumičě tak mezi ten uřízlej držák a zbytek tlumiču vlož trubku a svař
Datum: 16. února 2013 21:31
Jméno: Jawa
IP: uživatel4946
 no mě to drží mám to tam už asi dva roky a je to o dost viši
Datum: 12. února 2013 22:06
Jméno: Jarda
IP: uživatel14525
 nebude se to ale takhle jak popisuješ moc viklat ? já si myslím že to už pak nebude dostatečně pevné ...
Datum: 12. února 2013 20:13
Jméno: jawa
IP: uživatel4946
 sežen jednu pružinu do předních tlumiču přeřízni jí uprostřed a budeš mít dvě potom každou pulku dej do jednoho tlumiče budeš mít dohromady v jednom tlumiči 1apul pružiny lehký mám to tam taky a bude to pružit ještě líp
Datum: 12. února 2013 19:19
Jméno: fero123
IP: uživatel13106
 Zdar draci pasoval by výfuk ze Simsona na pincka a jestli by to neubralo výkon.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 18:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
Datum: 12. února 2013 18:53
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Toť otázka....když ho naroubuješ na origo délku kolena,tak bude čouhat půl metru za kolem......když ho narveš až pod motor/válec tak nebude čouhat za kolem,ale jak to pojede??? Kratší koleno by mělo být lepší pro otáčky,ale co spodek? Jak se tyto věci projeví na seriovce?? Zkus to..a uvidíš... Jezděj fichtly s výfukem ze Simsona...a asi dobrý...výfuk by výkon ubrat neměl,je to nna cca podobný motor....
Datum: 12. února 2013 12:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 všechno jde když se chce ale jen nvm jak s tím výkonem pruěr kolena je obdobný simson má navíc u kolena objímku kterou natemuješ vstup výfuku .. druhá velká objímka je na tlumiči a dáse take posouvat .. takže to tam asi nějak nacpeš otázka proč to chceš???
Datum: 12. února 2013 10:50
Jméno: jawa 21
IP: uživatel14190
 Ahoj DRACI.
Koupím zadní nosič zavazadel na jawu typ 05, 20, 21 bez navrtání dalších děr do plechů. Byl v nabídce zboží tady na Fichtl krámku, ale bohužel už není. Díky, zdarec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 19:24
 jeden tady mám pro sebe ale mohl bych ti udělat kopii ozvi se mi mailem
Datum: 12. února 2013 19:24
 uz se doprodal a dalsi vyroba je drazsi,tak uz se doporda i ten na mustanga a tim nosice konci,,sesa
Datum: 12. února 2013 6:31
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
 Prosím vás,ví někdo co všechno příjde na mustanga-přední vidlice-držáky světla.Právě jsem sehnal vidlici(rozebranou)na které bývají ty držáky nasunuté a jde mi o to jak to tam drží a co tam přijde,ať vím jestli to mám vše potřebné ke smontování nebo mi něco chybí,jelikož na mé staré vidlici už byly navařené,tak stím nemám zkušenost a goooooglil jsem a nikde nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 13:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 myslím, že to je jen nasunuté a pak spolu s reflektorem to drží pohromadě, a to je vše.
Datum: 14. února 2013 13:02
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čau draci dá se získat větší jiskra na svíčce jen když zaměním indučku za takovou co má na primáru více závitů. Např. z trabantu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 19:18
Jméno: vinco
IP: uživatel14075
 Nie. Naopak potrebuješ indukčku s menším počtom závitov na primáre.
Datum: 24. února 2013 19:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj 1254!Hlavně dej bacha abys tu cívku nezapojil opačně protože to by měla nekolikanásobně víc závitú a potom by to dělalo lišu, že by to zapálilo aj stoh slámy z velkej dálky!A to by zemědělci letos určitě neměli radost gdyž bylo slámy tak málo!!!A cívka z Trabanta má o kolik víc závitú na primáru?No ešče by mě aj zajímalo gde na takový kraviny chodíte?Dyť si najdi neco o indučce a přečti si to!
Datum: 11. února 2013 18:57
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Ja bych rekl ze ano sam ji ve fiku mam
Datum: 10. února 2013 21:31
 Ahoj draci, nevíte kod modre a bíle barvy na fichtla rok 76, četl sem že už tam neni ta slonova kost ale nejaka šedá, a barva nadrže a cela kostra je v barvě plechů, je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 20:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdar, já modrá barva je na nádrži a celé kostře a tlumiče jsou jenom z poloviny modrý spodní uchycení je bílý já jsem to stříkal RAL 5012 a mám to ze 77 a bílou jsem míchal ze šedou.. takže odstín newm :/
Datum: 14. února 2013 20:27
 Zdarec chlapy potřeboval bych nějaky vykres na rezonanční výfuk mém silniční upravu valce od stejskyho ale nedokážu si spočítat vyfuk otáčky kolem 8500 , objem klasika . Ps. sry za diakritiku píšu na mobilu . Díky za vše s pozdravem Kejm
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2013 10:45
 Ozvi se mi na mail,něco bych natipoval....jen tak z dobré vůle
Datum: 11. února 2013 10:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 No tak za 1000 je to dobrá cena teď jde jen o tojestli je to fakt od stejskyho a nebo to udělal sám a říká že je to od stesjkyho
Datum: 11. února 2013 9:26
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Valec neni primo od stejskyho koupil jsem ho od jednoho capka nebyl jeste pouzitej za 1000 neber to ...
Datum: 10. února 2013 20:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdarec a stejsky zi k tomu nedal výkres výfuku?
Datum: 10. února 2013 14:27
 to by mě nepřekvapilo
Datum: 10. února 2013 12:37
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 10. února 2013 12:11
 Co třeba napsat stejskymu?
Datum: 10. února 2013 10:46
 Zdarec,vysvětlíte mi prosím,jaký je rozdíl mezi větším a menším časováním daného kanálu?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 18:51
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Dobrá díky.
Datum: 10. února 2013 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel15102
 Vyšší časování =vyšší otáčky a výkon vejš...výkon udává časování,plocha a odladění....ale musí se znát nějakej poměr všeho ke všemu..... Nemužeš udělat sání 160°,vejfuk 180° a přefuky nechat 108°....a jen dva... Povídání na dlouho...je toho dost....čti...
Datum: 09. února 2013 23:24
|



|