Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal Valenta
IP: uživatel5546
 Zdravim , sory neni to dotaz na fichtla ale nevim kde se mám zepatat nikde ted nikdo neni  ale potreboval bych vedet mám Hondu XR 125 L a dneska se mi stala neprijemná vec jedu po polni ceste vytočim se jedu zpátky dolu a asi pri trojce cca30km/h se mi zamklo řizeni na pravou stranu (kličkem se zamyká na levou ) ale ne uplne řek bych se spiš rovno tak jsem to položil  a dojedu dom a zkoušim to jestli se to samo nezamyká zapnu motork vypnu a už nenastartuju jen otočim klič a když zmáčku starter tak zhasne jen potkávaci svetlo ale starter vubec nic  prosim o rady díky moc \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 13:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Michal Valenta - tak to je dobrý, jo ještě ta TM ma vzadu kotoučkovku, a da se to vic přetočit, ale to neni pro 4t nic dobrého a taky stojí nová 35tis
Datum: 02. října 2010 13:51
Jméno: Michal Valenta
IP: uživatel5546
 paja: díky za radu ,záhda vyčešena : pričina zaseknuti řidítek byl - ZNAK dondy na tom zliči zapadl pod spinačku a sekl se tam u toho zámu o ten vodíci mesíček -asi teda ale o necu určite všiml sem si až dnesk ráno na tom znaku ...byl takový zedčený zmáčklý , a to že to nestartovalo to vubec nevim  ráno taky nestartoval zkontroloval jsem dráty do spínačky a najednou chytnu po starteru a motor naskočil .
dacin: ty vole kolik ti je? 12? jaká blbost? to nebya vubec moje chyba ,ořná jo mel sem ten znak z tama sundat to jo ,ale jako šunka to nebude když nová stojí 80 000 , je to parádni čtyřtak ve 125 obemu  menší spotrebu nenajdeš ani u krovináku jaká je tady
jo a tu TM sem taky videl je to fakt stejný akorát to nemá nápisy honda má to nakopávačku a menší odlišnosti ale má i min kW
Datum: 02. října 2010 13:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dacin- jako šunku bych spíše nazval motorku TM která je přesná kopie této Hondy ale za poloviční peníze,
ahoj, mám taky tuto HONDU, položil jsem to už mockrát...(jednou jsem na louce cca v 50km/h potkal 2metry hlubokou odvodnovací strouhu...  ) a ještě mi to nic podobného neudělalo, jinak ty normálně zapneš klíček, rozsvítí se světlo a kontrolka neutrálu(ten "chcípák" u plynu máš zaplý)- jako vzdicky a když zmáčkneš na starter tak jen pohasne světlo? zkoušel si to když si držel spojku? jinak jestli je vše ok, tak to ti moc neporadim to bude zrada jinde, jen snad bys mohl zkusit ještě jedno-(sice by se to asi moc dělat nemělo ale parkrat se nic nestane) normalně zapně kliček, pust benzín, dej třeba sitič, dej tam tak 2 rychlost a zkus to z nějakého kopečka normálně roztlačit(jen u toho trochu pomaleji pouštěj spojku) a uvidiš jestli to jede, když jo tak se ti zúží roshal možností kde muže být problém....
Datum: 02. října 2010 11:03
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 za blbost se platí kamaráde kdybys sis nekupoval takovou šunku tak by sis ušetřil nervy
Datum: 02. října 2010 9:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau mam dotaz... moje jawa/cz 250 prodelala mnou upravu zapalovani... dobry... problem je v tom ze nehazi jiskru ale rekl bych sipse BLESKY!! svicku dam 2cm od zebrovani valce a jiskra vede od svicky az k valci a ,,blesk'' ma prumer cca 2-3 mm... jde mi o to jestly se nekdo setkal stim ze mel propalenej pist ale ne vlivem smesy ale jiskry ? je to vubec mozne?! Priznam ze po zkousce upraveneho zapalovani jsem dostal strach prave o pist... kdys jsem se ptal mechaniku a zaroven zarytych veteranystu popr zavodniku tak o propaleni pistu vlivem spatny smesy vedely ale o te jiskre nikdo nic...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 22:51
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 No Dave's nedělej kůžičky.. nechcem po tobě schéma, ale jen o jaký typ zapalka jde.. nepředpokládám že jsi vymyslel nějaký nový typ zapalka na patentování
Datum: 03. října 2010 22:51
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
Datum: 02. října 2010 20:08
Jméno: joumen
IP: uživatel10218
 No me by se hodil i navod na ten tvuj "prototyp" podle ostatnich navodu kterejch je po netu tisice by se dalo snad neco spolehlivyho seskladat ale jak ces  kazdopadne az ti to poslape hod nam to sem
Datum: 02. října 2010 15:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čim lepší jiskra tim líp, je blbost aby jiskra propalovala píst  to samé mýty o propalování pístu svíčkou s vysunutým jiskřištěm, jestli někdy někomu ten píst propálila, jezdil na chudou směs a píst se propálil v důsledku detonací, Y svíčka tomu jen lehce pomohla.. Já osobně na ní normálně nejezdim, ale používám jí pokud mam problémy se směsí, přece jen když je jiskřiště víc v prostředku spalováku, tak je větší šance že špatně nastavenou směs zapálí...
Datum: 02. října 2010 13:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Joumen: casem treba jo ale jeste neni uplne vychytane (chci ziskat delsi zkusenosti minimalne 5000km) nevim jak se bude dlouhodobe chovat a jestly se
nevyskitne nejakej problem atd. rozumej: nechci poustet do sveta vec, ktera jeste neni uplne odladena a vyzkousena (z duvodu treba toho propaleni pistu).
Takze diky za pochopeni. Ma jeste nekdo nejakej nazor k tematu?
Datum: 02. října 2010 12:51
Jméno: Joumen
IP: uživatel10218
 Muzu te poprosit o navod/schema jak si zapalovani upravil? Klasickej tyristor?
Datum: 02. října 2010 10:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 L. to je ten problem... jawka dava lepsi jiskru nez auto...
Datum: 02. října 2010 9:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přečti si něco o zapalování třeba na progres-racing.cz/články
Datum: 01. října 2010 22:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jiskra ti píst nepropálí na to nemá potřebnou energii. Jinak u moderních aut je jiskra ještě daleko silnější. Jakou tam máš úpravu?
Datum: 01. října 2010 22:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jde mi o silu jiskry... JE JEDNO JESTLY JE TAM C NEBO Y ... i C dava na 2 cm od kostry slehu az ke kostre o prumeru 2-3 mm... kdo to videl tak kroutil hlavou jak se mi to podarilo a tet kdys to mam udelany a zapojeny tak se ptam jestly to muze mit taky dusledek na propaleni...
Datum: 01. října 2010 22:00
 Y značí vysunutý jiskřiště,jezdím na ně rozdíl jsem nepocítil...
Datum: 01. října 2010 21:39
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 A neznačí nahodu teplotu svíčky číslo ? 14,15,17 ???
Datum: 01. října 2010 21:29
 Zpsilon u svicez znaci ze jsou "teply" to nevim jestlin bych cpal do fichtla. Za studena to mozna ani nenakopnes. Mel jsem takovy svicky tenkrat v Jawe kdyz jsem ji koupil a byl to horor nez se motor ohral tak masina ne a ne jet hadalo se mi to vynechavalo. Ale pak uz byl klid ale musel jsem ujet nevim snad 2-3 km. Koupil jsem pak N14C abylo po problemu. Ale pokad ti ze svicky litaj takovy blesky tak si myslimze bude nekde nejspis chyba. Je fakt ze s timhle jsem se teda nikdy nesetkal
Datum: 01. října 2010 21:16
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 je to nikdy nekončící debata  nekdo rika ze jistej typ svicek propaluje pisty napr ( N15YC) ten ypsilon (Y) znamena predsunute jiskristě tojest... ze je svicka bliz pistu... ale me osobne se to nikdy nestalo.... tyhle svicky jsem mel na CZ 250 na fikach... a nikdy nic
Datum: 01. října 2010 20:48
 zdar draci mam dotaz. nejde mi nastartovat fichtl kladivka mam serizeny svička haže jiskru sice velkou ale newim proc to nejde nastartovat!! poradte dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 20:00
 mzes mit sřízený kladívka to je hzký ale tak nemáš seštelovaný předstih, a háže ti ve špatnou dobu, nebo neháže uvnitř válce nebo tam jde málo benzínu nebo šptnej odtrh na svíčce to může být věcí , musel bys upřesnit jak vypadá svíčka jetli je mokrá atd jestli předstih máš seřízen podle příručky a tak dále...
Datum: 29. září 2010 20:00
 čus už si nevím rady  už aspoň týden spravujeme kámošovýho mustanga.. vyměnili jsme a seřídili snad vše : kladívko nový, aspoň 20x zkoušen jinačí odtrh, předstih, měněná cívka, měněná svíčka, čistěný trysky na karbecu,... svíčka jisku háže, pěknou, pravidelnou, modrou.. a fechtl ani šťuk  dříve jsme spolu futr jezdili, pak to přestalo jet a od tý doby ani šťuk-- prosím poraďte.. vše co se týká motoru je ok..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 18:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 chong: jo jasně chápu..
Datum: 30. září 2010 18:58
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Kekzi jen se nerozčiluj ohledně svého motoru... od jistého věku věřím jen tomu co vidím a ne to co kdo napíše. Kolikrát se bavím nad informací jiných kteří hrdě hlásají GO svého motoru. Kdybych měl např. věřit informacím že někdo nazve GO motoru výměně kroužků asi bych byl hodně naivní. Jen si kolikrát u takové informace nejsem jistej zda to píše blbec, nebo hajzlík  . Ale jak to čtu, nepíšu o Tobě, jen o své zkušenosti a důvěře k podávaným info
Datum: 30. září 2010 18:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele moto vůbec vylítanej není, pokud si dobře četl, psal sem že je motor ok, což znamená že má aji kompresi jinak bych to nepsal  ale díky za radu zkusím ten karbec..
Datum: 29. září 2010 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 karburátor je poměrně složité zařízení sestávajícícse z několika samostatných celků.. můžeš mít v pořádku tu část co dodává směs ve středních otáčkách, ale třeba tu co dodává směs v nízkých. Pak budeš mít např. tak chudou směs při našlapování že nechytne.. přesto se ti na svíčce v uzavřeném prostoru motoru bude shromažďovat benzín na svíčce. Uvědom si že poměr vzduchu a aerosolu paliva musí být v dosti úzkém rozmezí. Jak se vychýlí poměr o nějaké to procento stranou už ani směs nezažehneš. Nelamentuj tady nad svým počínáním, ale co třeba zkusit propláchnout kanály karburace karburátorovou polívkou, nebo zkusit jinou svíčku  . Ani jsi se tu nezmínil jestli máš vůbec kompresi na tom motoru.. třeba ladíte tak vylítanej motor, že už je za hranicí kdy by se dal nastartovat...
Datum: 29. září 2010 11:58
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hm díky.. on tam má taky filtr.. hele zkoušeli jsme předstih a odtrh asi fakt už 20x, i podle funkčního mustanga,, jinak kdyby byl ucpanej karbec tak by se to takhle za čas neuchcávalo..
Datum: 29. září 2010 7:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Když nejde nějakej mustang nastartova, občas používám "ruční sytič" tím že stisknu v ruce hadici přivídějící vzduch od filtru do karburace, nebo tu hadici sundam a přicpu vstup karbece palcem a nechám jen malou skulinku. Zkus i tohle. Každopádně platí že pokud to pálí jiskru, teče benzín a je předstih OK, tak pokud není motor úplně vylágrovanej, tak musí naskočit. Jen jestli se ti samým čištěním neuvolnili úsady a dodatečně ti neucpaly kanálky v karburaci. Že jsou čisté trysky ještě neznamená že nemůžeš mít ucpané kanálky co k tryskám vedou  . Osobně mám vždy a bez vyjímky mezi nádrží a karburací papírovej filtr...
Datum: 29. září 2010 6:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jesi tam jde benzín a jiskru to dá, tak to ještě neznamená že je jiskra správná. vidim to na předstih. nebo se ti to ulejvá až moc.
Datum: 28. září 2010 15:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 kámoš prejvyměnil kladívko od tý doby ani ťuk.. benzín tam ale teče, svíčka je mokrá, kolikrát teče benákl výfukem ven.. pod svíčku sem franky benál nestříkal, protože je i tak hoodně mokrá.. a benzín chčije laufem..už fakt nevím.. všechno čistý, karbecem to po přeplavení teče ven...
Datum: 28. září 2010 9:32
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No zkus to cepákem "přechcat" až z karbecu poteče benzín a pokud nepoteče, je to jasny, bud ucpanej kohout nebo palivovej filtr, poud potece tak pokracuj dal a zkus fika parkrat prokopnout a pak kousek tlacit a vyndej svicku jestli je mokra pokud nebude tak musi byt chyba nekde v karbecu
Datum: 27. září 2010 20:55
Jméno: jwák
IP: uživatel10429
 jestli hází jilnou modrou jiskru tak tam nejspíš neteče benzín měl jsem to sami na mi 21 a tak sem vyčistil cely palyvovy potruby od nadrze az po karbec a vse musi bejt provedeny duklaně hlavně ne vodou.
Datum: 27. září 2010 20:45
 co jste s tím delali než to přestalo jet?
Datum: 27. září 2010 20:43
Jméno: d
IP: uživatel10446
 zdar mam simsona s51 enduro a dře mi magneto o neco asi o zapalko nebo o civky, a nasazeny tam je dobre nevite co s tim? prej tam muze bejt strzenej nakej klinek..je to mozne ? a kde se nachazi ten klinek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 11:33
Jméno: Mirass
IP: uživatel8276
 Zdar, klínek (resp. pero - takový jakoby půlměsíček) najdeš po stažení rotoru zapalování stahovákem na klikovém hřídeli, pero má svojí drážku v klikové hřídeli a zapadá do drážky v rotoru - tím zamezuje jeho pootočení. Střižený klínek se nejčasteji projeví tak že motor nejde nastartovat - rozhodí se předstih - stačí dát nový klínek, pořádně dotáhnout a můžeš zase drandit
Jinak rotor může o stator zachytávat taky špatným usazením statoru - to vyladíš tak že si opatrně povolíš šroubky co drží stator, podíváš se kde to dře a stator třeba pomocí šroubováku opatrně poodstrčíš od rotoru (!! pozor aby nedošlo k pootočení statoru - rozhodíš předstih!! ) Držim palce, ať jezdí co nejdřiv Mirass
Datum: 27. září 2010 11:33
Jméno: prouzicz
IP: uživatel9548
 Zdravím všechny fichtlaře, mám dotaz ohledně elektro instalace na jawa 20 mám ji po rekonstrukci elektriku mi dělal elektrikář z povolání házelo to nádhernou jiskru druhý den to vyndám z garáže a nic ani záblesk. poraďte mi prosím čím by to mohlo být.
Děkuji za odpovědi
Fichtlům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 12:42
 bud ti to někde kostří nebo vypadnul nějaký drátek nebo se podívej jestli na kladívkách nemáš bílý ,,škvarek. Zkus ty kladívka projet jemnouným šmirglem.
Datum: 27. září 2010 12:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 skříplej drát, blbej kontakt
Datum: 26. září 2010 22:17
 Čus, vím že to sem nepatří ale potřebuju poradit s měřením na multimetru... Mám tenhle http://shop.rabtron.co.za/catalog/images/DT830B.jpg Když měřím na 1,5v baterce tak mi to změří jen na DVC 20, ale normálně v zásuvce mi to změří jen na ACV. Stačilo kdybyste mi někdo napsal co znamenají ty skratky  DVC, ACV, DCA... Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 16:17
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ajo, to by dávalo smysl
Datum: 27. září 2010 16:17
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Na baterce máš stejnosměrné a v zásuvce zase střídavé napětí.
Datum: 26. září 2010 22:11
 ACV=měří střídavé napětí, DCV=měří stejnosměrné napětí, DCA měří velikost proudu...
Datum: 26. září 2010 22:03
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi mám otázku jak poznám jestli je motorka ukostřená na + neo - prej by to mělo být napsaný někde na štítku nebo je to podle nějakého roku popřípadě co se stane když dám jako kostru + a on se bude mít kostřit - nebo naopak
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 14:56
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 moc děkuju byl sem se na to dívat a je to tak ještě jednou dík
Datum: 27. září 2010 14:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 U tohoto motoru je dynamo 45W a ukostřen je plus pol.
Datum: 26. září 2010 23:14
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 máme 250 kývačku rok 1957
Datum: 26. září 2010 22:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaké moto se konkrétně jedná? U starších Jaw a ČZ bývá obyčejně štítek na statoru dynama jaký pol je ukostřen. Pokud tam je mechanické krabicové relé, tak když spleteš polaritu, tak ho neodpálíš, akorát nebude dynamo fungovat a budeš ho muset správně přepolovat.
Datum: 26. září 2010 22:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud to otočíš a jel by ses s tim projet, odpálíš regulátor.. nevim jak se to dá zjistit, ale dá se to snadno změnit - přepólovat. Stačí když připojíš baterku tak, jak bys chtěl aby byla (standartně minus na kostře), z dynama vyndáš jeden uhlík a pak na regulátoru přimáčkneš kotvu na kontakt na několik vteřin. Dynamo se přepóluje a můžeš jezdit - za předpokladu že je na tuhle polaritu naladěno relé
Datum: 26. září 2010 19:55
 čau draci,mám problém u čz 175/477 jako tradičně... začal jsem dělat elektriku,skoro celou jsem jí projel podle plánku (jen základ,aby jela) a prostě mi to pořád nechce házet jiskru  a nerozsvítí se mi kontrolka dobíjení :-/ ale kontrolku jsem zkoušel píchnout přímo na baterku a taky nesvítila a když jsem na to dal 12V z auta tak to svítilo.... jinak potom jsem dal prst do fajfky a skoušel rukou nakopávat,jenže je to nějaký divný,pecku jsem dostal jenom přitom,jak jsem zvedl nakopávačku od první polohy a dával jí do zadu,bez toho abych mohnul z motorem,a potom to bylo tak z 10 nákopu jedna rána,už si nevím rady,přemýšlím o kompletním překopáním elektriky,ale přijde mi to zbytečné přece to musí jít zpravit ne? díky všem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:39
Jméno: schema
IP: uživatel10218
 podle kteryho schema si to zapojoval?
Datum: 26. září 2010 16:39
 napajeni primarniho obvodu zjistis tak, ze vezmes zatovku a jeden jeji vyvod spojis s kostrou a duhej s koncem kladivka. pokud tohle bude v poradku tak kontrola sekundarniho vinuti je nasledujici: schema je tu: http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00562.jpg a musis tam namerit 20mA. pokud nemas zarovku 15W muzes pouzit 25W
Datum: 26. září 2010 15:47
 jo ta baterka mě nenapadla... kladívko i se spodním kontaktem je úplně nový. Jen nevím jak se měří cívka?? dík
Datum: 26. září 2010 15:18
 spatna baterka, indukcka, koukni na kladivko, kondenzator, nebo ti nekde kostri kabel.
Datum: 26. září 2010 15:01
Jméno: ronie
IP: uživatel10439
 Čau borci. už jsem to sem jednou psal, ale žádné odpovědi sem se nedočkal. K dotazu: Potřeboval bych, kdyby náhodou někdo měl výkres nebo některé jiné podklady na ten mezikus zapalování, co se dává na 250ky a 175ky aby zde pasovalo zapalování z pionýra.Předem děkuji za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 15:07
Datum: 26. září 2010 15:07
 http://zjawycross.sweb.cz/tech.htm alespon na ty strance si to najdi. Najit to na netu byla otazka 10s. prosim nekoho kdo ma tyhle stranky na starosti aby ten odkaz hodil fo FAQ, protoze se na tohle furt nekdo pta.
Datum: 26. září 2010 15:06
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec neda se nejak odrušit faja ja ju nemam dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 18:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz kolečko, případně se dá sehnat i odrušená svíčka
Datum: 25. září 2010 18:18
 kup odrušenou fajfku a je to
Datum: 25. září 2010 15:59
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Zdarce obcas me vynecha mustang a spatne startuje uz sem menil inducku svicku mohlo by na to mit vliv zapalovani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:44
 podivej se esi na nich nemaš škvarek...... nebo jestli je spravně nastavenej předstih.....
Datum: 11. října 2010 15:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sklepnul si kontakty na svíčce z původních 0,7 na 0,5mm? Pokud jo, tak by to mohla dělat i prošvihlá indukčka, případně špatnej kontakt nebo zkrat někde na cestě mezi zápalkem a indukčkou..
Datum: 25. září 2010 17:58
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html zdarec hoši, chcu si udělat baterku na fíka podle toho druhýho plánku, ale nejsem si jistej jestli miliampery ze zapalovani staci na to aby to tu baterku dobilo a pak naopak aby ze zapalovani to tu baterku neprebilo? jestli s tim mate nekdo zkusenosti budu vdecnej za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 13:43
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 ok, díkec ja mam 30W zapalko a zarovku zadni mam 5W a predni 25W takze tam dam dopredu 15W aby to dobijelo, jestli sem tomu zpravne rozumel a pak ty regulatory to uz neni problem
Datum: 25. září 2010 13:43
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Jen bych upřesnil hh... stabilizací napětí z alternátoru či dynama na pevné napětí lze nabíjet a vyhnout se riziku přebití. Tomuto typu nabíjení se říká charakteristika U. Musí se ale dodržet max. možné napětí, které se obvykle nastavuje na podplynovací napětí akumulátoru. Což je u olověného 6V akumulátoru 7,2V. A ne víc! Kouknul jsem na schéma a tedy nevím co je to za přední žárovku 5/15W to je blbost protože v patici Ba20d se dělá pouze 15W/15W, ale budiž. Každopádně pevné spotřebiče berou 20W (tj. 15W předek, 5W zadek - ostatní se zanedbávají protože nepracují pořád), tedy 10W na dobíjení je dostačující. k tomuto zapojení však buseš muset právěže doplnit nějakou stabilizaci napětí aby nedošlo k přebití. A to v zapojení není.
Datum: 25. září 2010 12:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Pokud jde na baterku proud v určitém rozmezí (konkrétně 6,5 - 8V), tak si vezme jen tolik kolik potřebuje, přebijení nehrozí
Datum: 25. září 2010 9:33
 potřeboval bych poradit chci si udělát podsvícení motoru na fichtla mám 5 diod z bilakčky s kola nevíte jak to zapojít mám to na pravém krytu a mám tam místo krytu spojky plast a jestli tak nějaký vypínač už ážně nevím jak to zapojit a kam díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 10:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 blbost, pryč s tim
Datum: 26. září 2010 10:51
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec mám jawu 21 a nastavil jsem odtrh 0,5 a když jawu 21 nastartuju tak nedrží volnoběh a na svičce mám 0,7 myslite če to bude tou svičkou svičku mám brisk n15c mam to taky kdyžtat tu sivičku sklepnout na 0,5 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 14:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 michal: ano, předstih ovlivňuje volnoběh, nicméně pokud ho má ve správném rozmezí 1,6-1,9mm, tak na volnoběh musí běžet (v případě 1,9mm trochu těžkopádněji, ale musí), jinak je to chyba karburátoru
Datum: 25. září 2010 14:13
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Svicka by mela byt 0,6 a ten volnobeh musis sestelovat karburatorem procistit trysky a mezi tryskama je sroub,kterym stelujes volnobeh kdyz utahujes pridavas a kdyz povolujes ubiras volnobeh
Datum: 25. září 2010 11:30
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 dyž dam odtrh co je na siviče tak drži volnoděh§
Datum: 25. září 2010 11:30
 odtrh by měl být 0,4, svičku sklepni, a předstih volnoběh ovlivnuje !
Datum: 25. září 2010 0:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak zaprvý určitě tu svíčku sklepni na 0,5, abys měl slinější jiskru, a zadruhý volnoběh neni otázkou zapalování, nýbrž karburátoru, takže hledej vinu tam (neseřízený volnoběh, vysoká hladina v plovákovce, ucpaná volnoběžná tryska atd.)
Datum: 24. září 2010 22:02
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cs, kamos mi dal do fichtla zapalko 20 W a rotor zase z jinyho zapalka.....ja mam pionyra na 30 W tak jsem vymenil civky z meho stareho zapalka na to 20 W zapalko......a ptam se jestli to bude hazet dobrou jiskru a budou pritom svitit svetla............nevite jestli existuje neco jako 20 W rotor nebo zalezi jenom na tech civkach? jinak kde by se dal sehnat novej kvalitni 30 W rotor??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz kony, stator a rotor se mění vždy jen jako komplet
Datum: 24. září 2010 19:08
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Rotory jsou právě jiné, na 20W zápalko je rotor s označením 05 a na 30W zápalko je rotor s označením 20
Datum: 24. září 2010 18:21
 caw sa mi zdá že rotory sú na 20W aj 30W rovnaké záleží len na cievkach
Datum: 24. září 2010 17:06
Jméno: jawa 20
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nezáte nějaký stránky na zapojení elektriky na jawa 20 i s fotkami a komentářem nebo tak něco prostě aby to podle toho šlo tmu kdo to nikdy nědělal díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:02
 Ked nadtim trochu lepse porozmýšlaš tak to zapojíš aj zhlavy
Datum: 24. září 2010 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mg vždyť je to pár drátků a schéma seženeš na každym rohu, stačí napsat do googlu... stránka co hledáš je http://www.sesa-moto.cz
Datum: 23. září 2010 21:46
Jméno: kujón
IP: uživatel10423
 zdravím vás, motorkáři,
mám dotaz, chtel bych vědět jak mám zapojit chcípání motoru, mám přerušit kabel od zapalování, či postačí zkratovat na kostru, ptám se proto, že mě napadlo to hodit na přepínač světel, které stejně nemám, a u neho je reálné jen zkratování, díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fungujou oba způsoby co popisuješ.. přepínač světel sem zapojil stejně, nejdřív na přepínač (ten prostřední z modrých drátků ukostříš, druhej připojíš na cívku na kontak, kam jde drát od kladívka), pak na tlačítko klaksonu a přepínačem světel zapínám jednoduchý světlo (tlačítko klaksonu přímo připojuje na kostru, o to je to jednodušší)
Datum: 23. září 2010 21:51
 Já mám chcípák udělaný skratováním. Stačí to uzemnit a už to nejde
Datum: 23. září 2010 20:13
Jméno: Krta
IP: uživatel10414
 Dobrý den,mam problém nejde mi jiskra na svíčku,ale napětí do vypínače mi jde i na indukční civku indukční cívka je ok tak netušim v čem může být problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 19:09
 Problem muze byt v idukcnim kabelu ke svicce koukni jestli neni sluslej poznas to podle toho ze bude mit nekde opalenou barvu. Dale nemusi byt pruchozi tak potom kabel z kazdy strany skrat a znova nasad. Taky to muzou bejt blbe slozeny kladivka. Protoze kdyz jsou permanentne ve skratu nehodej ti do fajfky jiskru. Jak to slozit jsem tu nekomu psal vcera. Tak pohledej.
Datum: 22. září 2010 19:09
Jméno: Domestos
IP: uživatel9354
 Dobrý den, mám problém se zadním světlem, nevím jak ho mám zapojit. Mám spojené dvě cívky drátkem a od nich jde zelený drát. Jinak vše funguje. Můžu to světlo připojit také tam? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 21:55
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Tak mě to nešlo, asi byla špatná cívka a to zapalování je 20W tak jsem jen přehodil světelnou cívku z jednoho motoru do druhého a kábl od zadního světla připojil zvlášť na tu menší cívku a svítí dobře, už tam byl předřazen odpor. Díky
Datum: 24. září 2010 21:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 22. září 2010 15:20
|



|