Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi, potřebuju poradit, mam mustanga po renovaci a je tam i novej výbrus a když přidám plnej tak to chcípá ale na pul plynu to jede. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 23:07
 a jest ejsem zapoel ze kdyz jedu na pul plnu dam nohu na cepak a drzim ho tak to muzu vykotlit az do plnych otacek ale z karbetu kape benal ja
Datum: 22. října 2011 23:07
 zdravim chlapy, mam uplne stejnej problme taky po vybrusu ALE tak pred mesicem krasne táhl ale proste ze dne na den to bylo v haji koupil jsem ¨novy´ karbec a porad to stejne nevite ke muze byt chyba? pls piste na mail
Datum: 22. října 2011 22:57
 po výbrusu ho moc nevytáčej, ale může to bejt tim že se ti uchlastává.. zkus snžit hladinu v karbecu
Datum: 02. srpna 2010 23:34
 taky mam motor po GO vybrus všecko nemožeš to točit na plny kotel nebo ho zadřeš a bude to v pytlu pulka plynu a moc ho nehnat
Datum: 02. srpna 2010 21:22
 Zdravím, kde se dá sehnat jehla šoupátka k pařezovi ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:09
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cau........jak mam sundat nadrz? vysroubal jsem jediny sroubek ktery to drzel a ale stejne nejde sundat protoze tam drzi za kostru.......jak to tedy mam sundat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:54
 Dej tam co najdeś doma  ..matky, šitry v pohodé taky..a zalej to třeba naftou, takhle to dělám já a vše OK...pak to ješté pořádné proplachuju vodou, naleju benzín, kloktám, benzín vyleju, smontuju, naleju novej benzín a jedu
Datum: 02. srpna 2010 18:54
 pisky: souhlas. co technickej benál? ten je celkem pouzitelnej. a sutry bych tam ja osobne nedaval to spis matky a sroubky a kovovy kramy.
Datum: 02. srpna 2010 17:41
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 vodu do nádrže bych nikdy nenalel protože voda vypláchne starou rez a udělá další rez...
Datum: 02. srpna 2010 16:50
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jj  ja bych to taky rád udelal ale nemuzu protoze........mi ta nadrz nejde sundat.......vzdadu je volna ale s predni casti se neda ani hnout.....takze nevim co s tim....daval jsem tam 2 cisty kohoutky a po 3 minutach jizdy.....byli uplne ucpany....je tam hroznyho bordelu a me to nejde vycistit
Datum: 02. srpna 2010 16:33
 já sem do nádrže nasypal štěrk, šutry a nalél vodu.....prořádně protřepal a vylél...to sem asi 4x zopakoval...pak důkladně proplách proudem vody a nechal vyschnout...nádrž čistá.
Datum: 02. srpna 2010 16:29
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ok zkusim to ale myslim ze to nepujde  ..............a jeste se chci zeptat jak mam chemicky vycistit nadrz
Datum: 02. srpna 2010 16:23
 jestli myslíš u fichtla tak bouchni do zadní části nádrže, jakoby jí sraž k zemi, ona vyskočí
Datum: 02. srpna 2010 15:30
 Cus lidi chci se zeptat jezdi tady nekdo s tou replikou karburace na jawu pionyr od sesy tady z fichtlkramku ? jak jste s ni spokojeni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:15
 Sežeň si nákej na vrakáču za pár korun, já s tímhle karburatorem zkušenost nemám ale určitě lepší a levnější varianta je origo Jikov
Datum: 02. srpna 2010 18:15
 trysky jsem tam měl ty co tam patři
Datum: 02. srpna 2010 13:55
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To že ti to nejelo,mohla spusobovat velká tryska viz to uchlastavani na volnoběh.Gerol,jestli jsi šikovný,tak si kup 19ctku dellorto a máš klid.Sice si musíš udělat kolínko a sehnat pár trysek, ale myslím si že vysledek bude stát zato
Datum: 02. srpna 2010 11:38
 čau. konkrétně tu od sesy nemám ale mám tu stejnou akorád z jinačího obchodu. NEDOPORUČUJU! S takovým aušusem by tě vyhodili i na smetišti! Má to spotřebu co jsem poznal asi o litr větší a výkon o poznání horší. Dýmí to,je to líné,blbě se to točí a pořád to s ním jeví příznaky uchlastávání. Já blbec ho koupil a pořád proč mi to nejede,seštelovaný jak hodinky a pořád nic. Už jsem zoufalostí rozpůlil motor,přetesnil,vyměnil gufera a furt to šlo tak ztěžka do otáček a nedrželo to volnoběh. Pak mě kdosiporadil skusit jiný karbec což mě nenapadlo. Dal jsem tam originální jikov a světe div se ten fechtl od té doby jede jako střela.
Datum: 02. srpna 2010 10:32
Jméno: jura
IP: uživatel1026
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:00
 Co od toho očekáváš? Lepší cenu? Větší výkon? Menší spotřebu? Kromě toho, že je levnější, nebude asi to pravý do babetty, lej tam speciál nebo natural a máš klid.
Datum: 01. srpna 2010 22:00
 Nepřijde ti benzín jako dobré palivo?
Datum: 01. srpna 2010 21:42
Jméno: georges11
IP: uživatel10092
 Čau fichtlaři, mam problem se svim pinckem. Když se slušně zahřeje tek se strašně přechlastává. Nedrží volnoběh(musim furt přidavat plyn),špatně se rozjíždí(přidam plyn a poustim spojku) tak zakucká a zgebne,stoupá bílej kouř přímo z motoru,jo a když je horkej tak blbě startuje(musim vypnout benzin a startovat,startovat...nebo roztlačet.Všem moc diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:35
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Když se zahreje a nedrži vonoběh mužře zpusobovat bohata směs.Dej jehlu na druhý zářez od vrchu.To že nemá sílu může způsobovat Ucpaný výfuk.Když stoupá bíly kouř z motoru,muže dělat netěsníci hlava.Vse co sem napsal zkontroluj.Nebylo by na škodu vymyt karburátor a přetěsnit ho a znova nastavit zapalování.
Datum: 01. srpna 2010 22:35
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 mrknina svicku jakou ma barvu pak napis, Skontroluj karbec jestli tesni k valci. Mozna je nekde naka netesnost podivej se jestli to nekde nefouka
Datum: 01. srpna 2010 20:33
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 14:19
 1) oktanový číslo 85 to fakt nemá, to tady stando zase nešiř nesmysly. OČ je skutečně vyšší než u benzínů (čistý etanol má OČ 113).
2) bude to tahat vodu ze vzduchu, to je fakt, takže skladovat jen v dobře těsnícím kanystru a z nádrže vyjezdit co nejdřív
3) bez přenastavení pojede to stejně nebo spíš hůř, ale s patřičně upraveným motorem to má potenciál a mohlo by to jezdit i líp než na benzín
4) spotřeba bude určitě větší a možná budeš mít problém to smísit s olejem..... je třeba zkusit, jestli se olej nevysráží na dně.
Datum: 02. srpna 2010 14:19
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 175 sezere vsechno, no doufam ze jsem neudelal chybu, vyzkousim ho asi za 2 tejdny tak napisu
Datum: 02. srpna 2010 7:26
 farmez: ty sis koupil 40L ??  tvl úplně na ho*no...... !
Datum: 02. srpna 2010 6:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když to obsahuje líh , tak to váže vodu jak už se zmínil standa...tak to ještě nařed vodou a pojede to ještě víc!!!! určo to bude super palivo za 25kč
Datum: 01. srpna 2010 23:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Co takhle methylalkohol neboli methanol ? četl sem že to davaji do závodních aut.
Datum: 01. srpna 2010 22:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Co takhle methylalkohol neboli methanol ? četl sem že to davaji do závodních aut.
Datum: 01. srpna 2010 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel10093
 Me se ten clanek zda jako kravina,,,,,co sem slysel ja,tak je to natural 95 naredenej lihem a ve vysledku to ma oktanovy cislo 85....tzn.sracka do skodovek a do fichtlů ktera je navic redena lihem,kterej na sebe extra vaze vodu....takze to bude pro rychly pouzití.....
Datum: 01. srpna 2010 21:38
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 AHoj draci mam 05 fichtla ale zda se mi ze extremne zere opravdu dam tam 2 litry a za 10 kilasku ho nemam...(plus minus)..Prave se chystam na serizovani predstihu myslite ze tomu nejak pomuzu ???Dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:23
 a jako jede v pohodě ten fichtl nebo se dusí a nejde do otáček?
Datum: 01. srpna 2010 22:23
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Nechodí ti v noci soused na benzín?
Datum: 01. srpna 2010 22:13
 Taky si myslim že ti to někde teče...taková spotřeba je nemožná
Datum: 01. srpna 2010 19:18
 chceš říct že ti žere 20l...slovy: DVACET LITRŮ NA 100 KILOMETRŮ??? blbost jak chceš... nejezdíš nehodou pořád 1 plný?  ....
Datum: 01. srpna 2010 19:14
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 Ale kdyz necham fichtla stat tak tam nic netece  Ale diky podivam se xD
Datum: 01. srpna 2010 18:56
 Někde ti to brutus teče..velká hladina v plovákovce..z kohoutu, nwm kde
Datum: 01. srpna 2010 18:53
 Cau draci...muze ucpany kohoutek zpusobovat spatne startování? chyta to az tak na 6. nakopnuti....drive to chytalo uz na 1........
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 1:06
 promin,ale pokud si radsi koupil novej kohoutek,ses pro me pohodlnej lenoch,kterymu vadi udelat jednu praci vickrat a poradne  vis kolikrat ja sem se nastavoval predstihu,cistil kohoutku,hadicky....?kdybych to mel resit jako ty,uz mam slozenyho pincka z novejch dilu.pokud nevycistis nadrz poradne,stejne se ti to ucpe.
Datum: 02. srpna 2010 1:06
 Nj tak to se nediv....jinak každej kohoutek musí jít nějakým způsobem vyčistit, pokud nejde, nejspíš si ho zevnitř zalil betonem
Datum: 01. srpna 2010 21:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Tu uz jsem taky cistil sice ne tak účině ale čistil.....+ to sítko co mam na kohoutku ted je děrave a je v nem asi 2 cm velka díra........
Datum: 01. srpna 2010 21:11
 Podle mě se ti dřiv nebo později zase ucpe....musíš mí hodně zaneśenou nádrž bordelem, nebo korozí.
Datum: 01. srpna 2010 20:49
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ne sitko je OK....svíčka je už rezata  je to jeste original z pařízka  ale jiskru dava velkou a pravidelnou.......plovákovka je přesně nastavená a při jízdě mi fichtl strasne cuka.....a nejde do otacek.....a po 20 metrech mi to chcipne............proste tam nedotejka benzin protoze predstih a odthr je skvele sestelovanej.......proste se to neda vycistit dnes jsem to zkousel znova......uz me nebavi sundavat plechy vypoustet benzin atp....... obednal jsem novej kohoutek a je to
Datum: 01. srpna 2010 20:28
 a nemáš třeba nějak moc zanesené to sítko??
Datum: 01. srpna 2010 20:06
 ale to neznamená že to má vliv že ti to chytá na po 6. Mě pincek chytal taky i po dvou měsicích na podruhé teď i když je každý den jetej chytá na 3. našlápnutí. Ale taky se koukni v jakém stavu je svíčka, zkontroluj hladinu apod. Kdyby ti tam dotýkalo málo benzinu tak ti to při jízdě bude škubat.
Datum: 01. srpna 2010 18:20
 a měl jsi ho rozebranej ? Kohoutek nevyčistíš že ho nasazený z jedné strany proštaráš. Musíš udělat pořádně¨. Pokud je čistý tak se koukni v jakém stavu je těsnění popř. za 10kč kup nové.
Datum: 01. srpna 2010 18:13
Jméno: vlk01
IP: uživatel3522
 Mě ten kohoutek vyčistit nejde  zkousel jsem to uz 3x.....profoukal jsem ho kompresorem vyskrabal dratkem, proplachnul a porad je to ucpany.......z hadicky to jen tak "čůrá" a nestíhá dotýkat benzín.......a rezerva je ucpaná úplně z tý nvykápne ani kapička  ..........takze si budu muset koupit novej
Datum: 01. srpna 2010 17:47
 Může no  ...vyčisti ho, a pak se podívej na nastavení plovákové hladiny.
Datum: 01. srpna 2010 17:42
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdarec, jak se šteluje karbec na mustangu? Odstraním vůli v lanku, nastavím volnoběh a jehlu si dám na který zářez chci?
A ten mosazny šroubek nalevo a napravo od šroubku kerym se ladi volnobeh mam dotahnout? Někde sem slyšel že se ta levá tryska má povolit o půl otáčky z5...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:44
Jméno: majlo
IP: uživatel10136
 zdar hele ja mam trisky dotahli na fect mnel sem jednu povoleneu a straitil sem ji pač se ty motory celi klepou  a musel sem tam dat novou a s jehlou ti neporadim pac tu mam hesky zvohejbanou
Datum: 07. srpna 2010 19:44
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Může to být netěsnící hlava?
Datum: 31. července 2010 22:34
 sry blbě sem to napsal předstih máš moc malej ne velkej  nebo je špatný palivo...
Datum: 31. července 2010 20:48
 jj moc velkej předstih a (nebo) přiucpanej vejfuk  + k tej vůli na plynu, jestli to dělá nebo nedělá neplechu záleží pouze na tom kudyma máš vedený plynový lanko  a ne na náladě konkrétního pionýra
Datum: 31. července 2010 20:46
 Předstih..ted nevím jestli malý nebo velký
Datum: 31. července 2010 18:38
 výfuk plný bordelu něbo předstih...
Datum: 31. července 2010 18:38
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A nevíte někdo čím to je že to střílí do karbeca? Může to být netěsnící hlava?
Datum: 31. července 2010 18:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 pokud to nedělá žádnou paseku, tak to tak nech..., já mám právě zkušenosti, že když je lanko bez vůle, tak to dělá neplechu, ale každej pionýr je prostě jinej
Datum: 31. července 2010 18:21
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Kony: Ani ne, mám to zcela bez vůle a hned když otáčím rukojetí se zdvihá šoupátko!
I když s tím házím v levo, v pravo tak se to bez otočení plynové rukojeti ani nehne!!!
Datum: 31. července 2010 15:19
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Fana: plynové lanko většinou bývá dost dlouhé, ale když odstraníš vůli, tak se ti při zatáčení řidítek bude podzvedávat šoupě v karbecu a bude se ti přidávat a obírat plyn
Datum: 31. července 2010 15:00
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já vím, ale snad to nevadí...
Datum: 31. července 2010 14:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já odstranit vůli můžu, protože nemám krátký bowden jako někdo...aby mě to přidávalo
Datum: 31. července 2010 14:55
 kony: víceméně opekuješ to co jsem napsal já
Datum: 31. července 2010 14:40
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Všechno co jsi napsal tak je špatně. Na lanku musí být vůle, jinak se ti při zatáčení řidítek bude ubýrat a přidávat plyn, jehlu dej na druhý zářez z vrchu a ty mosazný šroubky jsou trysky a ty musí být utáhlé, tím prostředním šroubkem (s tou pružinkou, co je mezi tryskama) se šteluje volnoběh a jen podotknu, že se volnoběh šteluje, až je motor zahřátý
Datum: 31. července 2010 14:29
 jednu na druhý zářez odvrchu..... to s tím povolení trisky si slyšel dobře, jenže to neplatí u karbecu z pionýra!!!.. u pionýra všechny mosazné trysky pořádně dotáhni. tím šroubkem mezi triskama (ten s pružinkou) se seřizuje volnoběh.
Datum: 31. července 2010 13:28
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Nazdar draci... Já vím, že je to banalita, ale jsem v tomto směru začátečník a tak se chci raději zeptat... Chci vyvařit karbec z 21 v octu... To má být čistý ocet nebo nějak ředěný s vodou, příp. v jakém poměru? Vím jenom, že to nesmí vařit víc jak 12 min. jinak že to začne oxidovat... Jinak to tam můžu dát celé nebo vyšroubovat ven plovák? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 11:57
 Vaří se to v poměru 1:1,ale trochu víc vody raději  ..plovák vyndej, a trysky myslím taky
Datum: 31. července 2010 11:57
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Já bych plovák radši vyndal. A přilej do toho octy taky trochu vody. To nějak od oka trefíš.
Datum: 31. července 2010 11:55
 Cau draci...jak mám co nejefektivneji vycistit kohout od fichtla?(nemam kompresor tak ten se muze vyloucit) delal jsem to uz 3x a porad to neni ono (na NORMAL tece benzin jen tak tak a na rezervu netece vubec) a nový se mi kupovat nechce.......a jeste se chci zeptat jak mam co nejlepe vycistit nádrž......minulý majitel ji k motorce přivařil a ja ji ted nemuzu sundat...jak ji mam vycistit? ale nemam zadny chemicky přípravky tak to musí jít nějak jinak....díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 13:10
 Hele, nevím jestli sis toho všiml, já jsem na to přišel až po roce, ten kohout je rozebírací víc jak vypadá. Normálně se sundá z nádrže, pak se povolí ta matička, co je za pouštěcí páčkou a vyndá gumička. Pak chytni ten kohout do svěráku za nápis jikov a otoč(doleva) s tou matkou, kterou byl přitaženej k nádrži. špínu doporučuji vyndavat tenkým šroubovákem, nebo si sežěň fakt malý vrut a utahuj do té díry, kudy teče rezerva, ta špína vyleze po tom závitu ven. Pak dorýpat šroubovákem a špejlí, nezlomit.
Datum: 31. července 2010 13:10
 ne to radsi ne  pak bych to asi nevratil zpátky
Datum: 31. července 2010 12:23
  A nebo ten svár nějak zlikvidovat
Datum: 31. července 2010 11:43
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 asi budu muset hrkat celou motorkou
Datum: 31. července 2010 11:38
 Na ten kohoutek si vem kus drátku, všechny díry důkladně proštourej, vždycky do toho foukej pusou, jak poznáš že to dostatečně fouká tak to smontuj dohromady..a nezapomen dát sítko na kohoutek....nádrž vyćistíš tak že si do ní nasypeš matky,šroubky vše co najdeš, naleješ si tam málo benzínu a budeš hodně dlouho hrkat...pak to vypláchuj vodou a nech vyschnout...ale nevím jak to uďěláš když máš nádrž přivařenou
Datum: 31. července 2010 11:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar, co je to taková ta špičatá milimetrová dírka směrem dolů v karbecu těsně před kolínkem k válci?
Mě stama furt ukapává benzín...má to tam být nebo to zacpat...? Řeč je o mustangu...!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:48
Jméno: majlo
IP: uživatel10136
 taky mistoho kape benzin asi tonestiha spalovat nebo neviwim jen mne stv ze mi to kape na horkej motor
Datum: 07. srpna 2010 19:48
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 NE, nejde to nakopnout a vyprskává to z karbecu benál...!
Datum: 31. července 2010 22:59
Jméno: FIchtlar05
IP: uživatel9832
 pri otackach ti to strila nebo jen tak na volnobeh ??jinak predstih(muj pripad) xD
Datum: 31. července 2010 22:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Kompresor a vyvařil v octu...
Datum: 31. července 2010 9:45
 čim si ten karb čistil?
Datum: 30. července 2010 22:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A čím to je že mi to střílí do karbecu...? Prostě to jakokdyby pšikne do filtru...
Nedělalo to, ale vyčistil jsem karbec a je to tu!
Datum: 30. července 2010 22:00
 Odkapava tam přebytečný benzín....ani nezkousej to zacpat
Datum: 30. července 2010 21:58
 Třeba vás něco napadne. Blbě mi startuje motorka. Prostě když je studená, pustím benzín, přeplavím, dlouho na tom cvičím(třeba 15krát), pak zapnu zapalování a nic se neděje. Pak chvilku cvičím se zaplým zapalováním, pak bez, pak zase se zapalování, pak to jednou konešně jakoby chytne a pak asi po pátém prošlápnutí to chytne a odjedu. Trysky čistý, svíčka perfektní barva, ale neumím ji popsat, můžu vyfotit. Je to 175, karbec z prasete. A k tomu mě na tom s°°°, že si při tom vždycky ukopu páku z tisícihranu a musím ji opět přitahovat. Moje představa je jako u mé 250, po roce stání v koutě jsem ji vytáhl, napojil baterku, třikrát prošlápl a pak už na první jela.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:49
 Teplé ihned, lehce schladlé na třetí. Blbě to startuje úplně studený i třeba když jedu dopoledne, tak mi to nedjde odpoledne. Předstih 4mm. Tak proto říkám, jestli to někdo ví, ale mám takovou vyrachtanou šupleru kde je umění poznat milimetry, natož desetiny, že. Já to spletl, já myslel desetinu, ne jeden mm v tom dotazu.
Datum: 30. července 2010 22:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 30. července 2010 21:34
 A ještě jsem zapomněl a jeden dotaz, pokud to někdo máte změřený, já na to nemám protředky a chuť sundavat hlavu. Když povolím stator na fíkovi, tak kolik s ním musím(po obvodu vnější kružnice statoru) otočit, abych posunul předstih o 1mm?
Datum: 30. července 2010 21:24
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Zdar draci určitě se to tu někdy propíralo ,pokoušel jsem to dohledat ale nic.Můj dotaz-narazil jsem u příspěvku uživatele Gogana kde píše že vyvařil karbec v octu -k čemu to je dobrý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 14:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Vyvařením se dostanou ven usazeniny a bordel a pak lip chytá i jede
Datum: 31. července 2010 14:16
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Zdar draci určitě se to tu někdy propíralo ,pokoušel jsem to dohledat ale nic.Můj dotaz-narazil jsem u příspěvku uživatele Gogana kde píše že vyvařil karbec v octu -k čemu to je dobrý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 19:06
 Aby si ho vyčistil od nečistot
Datum: 30. července 2010 19:06
 Poraďte prosím, jak zajet mustanga. Víc oleje(1:20 to jistí), netočit, jezdit za provozní teploty. Nicméně mám problém s nastavením karbu. Svíčka je způlky černá, z půlky světle oranžová. Jenže teď mám trysku 65, jehlu na prvním zářezu a hladinu dle návodu. Pro záběh se má dát na třetí zářez jehla a tryska má být 72. Co vy na to, já to měl už na druhým zářezu svinky bohatý, natož na třetím a ještě s tak velkou tryskou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jinak k te tve pasazi ,,SVINSKY BOHATY'' to tak bejva kdys mazes 1:20 a motor setris (jezdis na zvysenej volnobeh)!!! karbon se usazuje jak mrcha 
pac ten olej se vsechen nespali... kdyz bys jezdit furt plnej byl bys na tom lepe
Datum: 30. července 2010 21:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kdys mas 2barevnou svicku tak to znamena to ze. si to nekde saje vzduch a smes to rozhodi... kdekoli... at uz nezabrousenou hlavou nebo spatnou tesnosti krouzku na svicce nenamazanim britu gufera pri kompletaci motoru ktere se moztazi poskodilo, spatne tesneni u kolinka karburatoru, netesnost klikove skrine (ale to spise ne(
nebo spatnym dosednutim valce na blok motoru... snad jsem nic nezapomel kazdpoadne toho je jak vidis ... co se tyce zabehu nejezdit na plnej mazat tech 1:25 pouzivat lepsi mineral hodne stridat otacky, motor nechavat pred jizdou prohrat, po 10 km nechat vystydnout(v tomto pocasi co panuje venku) a zase pak vyjet nastaveni podle prirucky : snad je to jen jehla na 3zarez z vrchu...
Datum: 30. července 2010 20:59
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus hoši chtel bych poradit jak mam seřidit karburator ba babete 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:02
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 zdarec draci chtel bych se zeptat jak mam seřidit karburator u babety 207 prosíííím poradte už sem zoufalí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:56
Jméno: ju1rik
IP: uživatel1026
 zdarec draci potřeboval bych prosim poradit jak mam na babete 207 seštelovat karburator
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:22
|



|