česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, potřebuju poradit, mam mustanga po renovaci a je tam i novej výbrus a když přidám plnej tak to chcípá ale na pul plynu to jede. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel12635    
a jest ejsem zapoel ze kdyz jedu na pul plnu dam nohu na cepak a drzim ho tak to muzu vykotlit az do plnych otacek ale z karbetu kape benal ja
 
 
Datum: 22. října 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: VojtA      E-mail:      IP: uživatel12635    
zdravim chlapy, mam uplne stejnej problme taky po vybrusu ALE tak pred mesicem krasne táhl ale proste ze dne na den to bylo v haji koupil jsem ¨novy´ karbec a porad to stejne nevite ke muze byt chyba? pls piste na mail
 
 
Datum: 22. října 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po výbrusu ho moc nevytáčej, ale může to bejt tim že se ti uchlastává.. zkus snžit hladinu v karbecu
 
 
Datum: 02. srpna 2010 23:34
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mam motor po GO vybrus všecko nemožeš to točit na plny kotel nebo ho zadřeš a bude to v pytlu pulka plynu a moc ho nehnat
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel8455    
Zdravím, kde se dá sehnat jehla šoupátka k pařezovi ? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel3522    
Cau........jak mam sundat nadrz? vysroubal jsem jediny sroubek ktery to drzel a ale stejne nejde sundat protoze tam drzi za kostru.......jak to tedy mam sundat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam co najdeś doma :-D..matky, šitry v pohodé taky..a zalej to třeba naftou, takhle to dělám já a vše OK...pak to ješté pořádné proplachuju vodou, naleju benzín, kloktám, benzín vyleju, smontuju, naleju novej benzín a jedu :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pisky: souhlas. co technickej benál? ten je celkem pouzitelnej. a sutry bych tam ja osobne nedaval to spis matky a sroubky a kovovy kramy.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
vodu do nádrže bych nikdy nenalel protože voda vypláchne starou rez a udělá další rez...
 
 
Datum: 02. srpna 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
jj :-) ja bych to taky rád udelal ale nemuzu protoze........mi ta nadrz nejde sundat.......vzdadu je volna ale s predni casti se neda ani hnout.....takze nevim co s tim....daval jsem tam 2 cisty kohoutky a po 3 minutach jizdy.....byli uplne ucpany....je tam hroznyho bordelu a me to nejde vycistit :-(
 
 
Datum: 02. srpna 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem do nádrže nasypal štěrk, šutry a nalél vodu.....prořádně protřepal a vylél...to sem asi 4x zopakoval...pak důkladně proplách proudem vody a nechal vyschnout...nádrž čistá.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ok zkusim to ale myslim ze to nepujde :-D..............a jeste se chci zeptat jak mam chemicky vycistit nadrz :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš u fichtla tak bouchni do zadní části nádrže, jakoby jí sraž k zemi, ona vyskočí
 
 
Datum: 02. srpna 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus lidi chci se zeptat jezdi tady nekdo s tou replikou karburace na jawu pionyr od sesy tady z fichtlkramku ? jak jste s ni spokojeni ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sežeň si nákej na vrakáču za pár korun, já s tímhle karburatorem zkušenost nemám ale určitě lepší a levnější varianta je origo Jikov
 
 
Datum: 02. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysky jsem tam měl ty co tam patři
 
 
Datum: 02. srpna 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
To že ti to nejelo,mohla spusobovat velká tryska viz to uchlastavani na volnoběh.Gerol,jestli jsi šikovný,tak si kup 19ctku dellorto a máš klid.Sice si musíš udělat kolínko a sehnat pár trysek, ale myslím si že vysledek bude stát zato ;-)
 
 
Datum: 02. srpna 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau. konkrétně tu od sesy nemám ale mám tu stejnou akorád z jinačího obchodu. NEDOPORUČUJU! S takovým aušusem by tě vyhodili i na smetišti! Má to spotřebu co jsem poznal asi o litr větší a výkon o poznání horší. Dýmí to,je to líné,blbě se to točí a pořád to s ním jeví příznaky uchlastávání. Já blbec ho koupil a pořád proč mi to nejede,seštelovaný jak hodinky a pořád nic. Už jsem zoufalostí rozpůlil motor,přetesnil,vyměnil gufera a furt to šlo tak ztěžka do otáček a nedrželo to volnoběh. Pak mě kdosiporadil skusit jiný karbec což mě nenapadlo. Dal jsem tam originální jikov a světe div se ten fechtl od té doby jede jako střela.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
mozu ethanol nalit do babety odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co od toho očekáváš? Lepší cenu? Větší výkon? Menší spotřebu? Kromě toho, že je levnější, nebude asi to pravý do babetty, lej tam speciál nebo natural a máš klid.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřijde ti benzín jako dobré palivo?
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: georges11      IP: uživatel10092    
Čau fichtlaři, mam problem se svim pinckem. Když se slušně zahřeje tek se strašně přechlastává. Nedrží volnoběh(musim furt přidavat plyn),špatně se rozjíždí(přidam plyn a poustim spojku) tak zakucká a zgebne,stoupá bílej kouř přímo z motoru,jo a když je horkej tak blbě startuje(musim vypnout benzin a startovat,startovat...nebo roztlačet.Všem moc diky za odpovědi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Když se zahreje a nedrži vonoběh mužře zpusobovat bohata směs.Dej jehlu na druhý zářez od vrchu.To že nemá sílu může způsobovat Ucpaný výfuk.Když stoupá bíly kouř z motoru,muže dělat netěsníci hlava.Vse co sem napsal zkontroluj.Nebylo by na škodu vymyt karburátor a přetěsnit ho a znova nastavit zapalování.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
mrknina svicku jakou ma barvu pak napis, Skontroluj karbec jestli tesni k valci. Mozna je nekde naka netesnost podivej se jestli to nekde nefouka
 
 
Datum: 01. srpna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jaky mate skusenosti vzal jsem do kanystru 40L kdyz L stojí 25 Kč http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1) oktanový číslo 85 to fakt nemá, to tady stando zase nešiř nesmysly. OČ je skutečně vyšší než u benzínů (čistý etanol má OČ 113). 2) bude to tahat vodu ze vzduchu, to je fakt, takže skladovat jen v dobře těsnícím kanystru a z nádrže vyjezdit co nejdřív 3) bez přenastavení pojede to stejně nebo spíš hůř, ale s patřičně upraveným motorem to má potenciál a mohlo by to jezdit i líp než na benzín 4) spotřeba bude určitě větší a možná budeš mít problém to smísit s olejem..... je třeba zkusit, jestli se olej nevysráží na dně.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
175 sezere vsechno, no doufam ze jsem neudelal chybu, vyzkousim ho asi za 2 tejdny tak napisu
 
 
Datum: 02. srpna 2010 7:26
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
farmez: ty sis koupil 40L ?? :-D :-D tvl úplně na ho*no...... !
 
 
Datum: 02. srpna 2010 6:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele když to obsahuje líh , tak to váže vodu jak už se zmínil standa...tak to ještě nařed vodou a pojede to ještě víc!!!! určo to bude super palivo za 25kč
 
 
Datum: 01. srpna 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Co takhle methylalkohol neboli methanol ? četl sem že to davaji do závodních aut.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Co takhle methylalkohol neboli methanol ? četl sem že to davaji do závodních aut.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10093    
Me se ten clanek zda jako kravina,,,,,co sem slysel ja,tak je to natural 95 naredenej lihem a ve vysledku to ma oktanovy cislo 85....tzn.sracka do skodovek a do fichtlů ktera je navic redena lihem,kterej na sebe extra vaze vodu....takze to bude pro rychly pouzití.....
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar      IP: uživatel9832    
AHoj draci mam 05 fichtla ale zda se mi ze extremne zere opravdu dam tam 2 litry a za 10 kilasku ho nemam...(plus minus)..Prave se chystam na serizovani predstihu myslite ze tomu nejak pomuzu ???Dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jako jede v pohodě ten fichtl nebo se dusí a nejde do otáček?
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Nechodí ti v noci soused na benzín? :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si myslim že ti to někde teče...taková spotřeba je nemožná :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chceš říct že ti žere 20l...slovy: DVACET LITRŮ NA 100 KILOMETRŮ??? blbost jak chceš... nejezdíš nehodou pořád 1 plný? :-D....
 
 
Datum: 01. srpna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar      IP: uživatel9832    
Ale kdyz necham fichtla stat tak tam nic netece :-DAle diky podivam se xD
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to brutus teče..velká hladina v plovákovce..z kohoutu, nwm kde :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci...muze ucpany kohoutek zpusobovat spatne startování? chyta to az tak na 6. nakopnuti....drive to chytalo uz na 1........ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 1:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promin,ale pokud si radsi koupil novej kohoutek,ses pro me pohodlnej lenoch,kterymu vadi udelat jednu praci vickrat a poradne :-) vis kolikrat ja sem se nastavoval predstihu,cistil kohoutku,hadicky....?kdybych to mel resit jako ty,uz mam slozenyho pincka z novejch dilu.pokud nevycistis nadrz poradne,stejne se ti to ucpe.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 1:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nj tak to se nediv....jinak každej kohoutek musí jít nějakým způsobem vyčistit, pokud nejde, nejspíš si ho zevnitř zalil betonem
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Tu uz jsem taky cistil sice ne tak účině ale čistil.....+ to sítko co mam na kohoutku ted je děrave a je v nem asi 2 cm velka díra........
 
 
Datum: 01. srpna 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě se ti dřiv nebo později zase ucpe....musíš mí hodně zaneśenou nádrž bordelem, nebo korozí.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ne sitko je OK....svíčka je už rezata :-D je to jeste original z pařízka :-) ale jiskru dava velkou a pravidelnou.......plovákovka je přesně nastavená a při jízdě mi fichtl strasne cuka.....a nejde do otacek.....a po 20 metrech mi to chcipne............proste tam nedotejka benzin protoze predstih a odthr je skvele sestelovanej.......proste se to neda vycistit dnes jsem to zkousel znova......uz me nebavi sundavat plechy vypoustet benzin atp....... obednal jsem novej kohoutek a je to
 
 
Datum: 01. srpna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš třeba nějak moc zanesené to sítko??
 
 
Datum: 01. srpna 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to neznamená že to má vliv že ti to chytá na po 6. Mě pincek chytal taky i po dvou měsicích na podruhé teď i když je každý den jetej chytá na 3. našlápnutí. Ale taky se koukni v jakém stavu je svíčka, zkontroluj hladinu apod. Kdyby ti tam dotýkalo málo benzinu tak ti to při jízdě bude škubat.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a měl jsi ho rozebranej ? Kohoutek nevyčistíš že ho nasazený z jedné strany proštaráš. Musíš udělat pořádně¨. Pokud je čistý tak se koukni v jakém stavu je těsnění popř. za 10kč kup nové.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: vlk01      IP: uživatel3522    
Mě ten kohoutek vyčistit nejde :-( zkousel jsem to uz 3x.....profoukal jsem ho kompresorem vyskrabal dratkem, proplachnul a porad je to ucpany.......z hadicky to jen tak "čůrá" a nestíhá dotýkat benzín.......a rezerva je ucpaná úplně z tý nvykápne ani kapička :-(..........takze si budu muset koupit novej
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může no :-)...vyčisti ho, a pak se podívej na nastavení plovákové hladiny.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdarec, jak se šteluje karbec na mustangu? Odstraním vůli v lanku, nastavím volnoběh a jehlu si dám na který zářez chci? A ten mosazny šroubek nalevo a napravo od šroubku kerym se ladi volnobeh mam dotahnout? Někde sem slyšel že se ta levá tryska má povolit o půl otáčky z5...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: majlo      IP: uživatel10136    
zdar hele ja mam trisky dotahli na fect mnel sem jednu povoleneu a straitil sem ji pač se ty motory celi klepou:-D a musel sem tam dat novou a s jehlou ti neporadim pac tu mam hesky zvohejbanou :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Může to být netěsnící hlava?
 
 
Datum: 31. července 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry blbě sem to napsal předstih máš moc malej ne velkej :-) nebo je špatný palivo...
 
 
Datum: 31. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj moc velkej předstih a (nebo) přiucpanej vejfuk :-) + k tej vůli na plynu, jestli to dělá nebo nedělá neplechu záleží pouze na tom kudyma máš vedený plynový lanko :-) a ne na náladě konkrétního pionýra :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih..ted nevím jestli malý nebo velký
 
 
Datum: 31. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk plný bordelu něbo předstih...
 
 
Datum: 31. července 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A nevíte někdo čím to je že to střílí do karbeca? Může to být netěsnící hlava?
 
 
Datum: 31. července 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
pokud to nedělá žádnou paseku, tak to tak nech..., já mám právě zkušenosti, že když je lanko bez vůle, tak to dělá neplechu, ale každej pionýr je prostě jinej ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Kony: Ani ne, mám to zcela bez vůle a hned když otáčím rukojetí se zdvihá šoupátko! I když s tím házím v levo, v pravo tak se to bez otočení plynové rukojeti ani nehne!!!
 
 
Datum: 31. července 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Fana: plynové lanko většinou bývá dost dlouhé, ale když odstraníš vůli, tak se ti při zatáčení řidítek bude podzvedávat šoupě v karbecu a bude se ti přidávat a obírat plyn
 
 
Datum: 31. července 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
já vím, ale snad to nevadí... ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Já odstranit vůli můžu, protože nemám krátký bowden jako někdo...aby mě to přidávalo :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kony: víceméně opekuješ to co jsem napsal já :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Všechno co jsi napsal tak je špatně. Na lanku musí být vůle, jinak se ti při zatáčení řidítek bude ubýrat a přidávat plyn, jehlu dej na druhý zářez z vrchu a ty mosazný šroubky jsou trysky a ty musí být utáhlé, tím prostředním šroubkem (s tou pružinkou, co je mezi tryskama) se šteluje volnoběh a jen podotknu, že se volnoběh šteluje, až je motor zahřátý ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednu na druhý zářez odvrchu..... to s tím povolení trisky si slyšel dobře, jenže to neplatí u karbecu z pionýra!!!.. u pionýra všechny mosazné trysky pořádně dotáhni. tím šroubkem mezi triskama (ten s pružinkou) se seřizuje volnoběh.
 
 
Datum: 31. července 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Nazdar draci... Já vím, že je to banalita, ale jsem v tomto směru začátečník a tak se chci raději zeptat... Chci vyvařit karbec z 21 v octu... To má být čistý ocet nebo nějak ředěný s vodou, příp. v jakém poměru? Vím jenom, že to nesmí vařit víc jak 12 min. jinak že to začne oxidovat... Jinak to tam můžu dát celé nebo vyšroubovat ven plovák? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vaří se to v poměru 1:1,ale trochu víc vody raději :-)..plovák vyndej, a trysky myslím taky
 
 
Datum: 31. července 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Já bych plovák radši vyndal. A přilej do toho octy taky trochu vody. To nějak od oka trefíš.
 
 
Datum: 31. července 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci...jak mám co nejefektivneji vycistit kohout od fichtla?(nemam kompresor tak ten se muze vyloucit) delal jsem to uz 3x a porad to neni ono (na NORMAL tece benzin jen tak tak a na rezervu netece vubec) a nový se mi kupovat nechce.......a jeste se chci zeptat jak mam co nejlepe vycistit nádrž......minulý majitel ji k motorce přivařil a ja ji ted nemuzu sundat...jak ji mam vycistit? ale nemam zadny chemicky přípravky tak to musí jít nějak jinak....díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, nevím jestli sis toho všiml, já jsem na to přišel až po roce, ten kohout je rozebírací víc jak vypadá. Normálně se sundá z nádrže, pak se povolí ta matička, co je za pouštěcí páčkou a vyndá gumička. Pak chytni ten kohout do svěráku za nápis jikov a otoč(doleva) s tou matkou, kterou byl přitaženej k nádrži. špínu doporučuji vyndavat tenkým šroubovákem, nebo si sežěň fakt malý vrut a utahuj do té díry, kudy teče rezerva, ta špína vyleze po tom závitu ven. Pak dorýpat šroubovákem a špejlí, nezlomit.
 
 
Datum: 31. července 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to radsi ne :-D pak bych to asi nevratil zpátky ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D A nebo ten svár nějak zlikvidovat
 
 
Datum: 31. července 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
asi budu muset hrkat celou motorkou :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ten kohoutek si vem kus drátku, všechny díry důkladně proštourej, vždycky do toho foukej pusou, jak poznáš že to dostatečně fouká tak to smontuj dohromady..a nezapomen dát sítko na kohoutek....nádrž vyćistíš tak že si do ní nasypeš matky,šroubky vše co najdeš, naleješ si tam málo benzínu a budeš hodně dlouho hrkat...pak to vypláchuj vodou a nech vyschnout...ale nevím jak to uďěláš když máš nádrž přivařenou :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar, co je to taková ta špičatá milimetrová dírka směrem dolů v karbecu těsně před kolínkem k válci? Mě stama furt ukapává benzín...má to tam být nebo to zacpat...? Řeč je o mustangu...! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: majlo      IP: uživatel10136    
taky mistoho kape benzin asi tonestiha spalovat nebo neviwim jen mne stv ze mi to kape na horkej motor :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
NE, nejde to nakopnout a vyprskává to z karbecu benál...!
 
 
Datum: 31. července 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar05      IP: uživatel9832    
pri otackach ti to strila nebo jen tak na volnobeh ??jinak predstih(muj pripad) xD
 
 
Datum: 31. července 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Kompresor a vyvařil v octu...
 
 
Datum: 31. července 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čim si ten karb čistil?
 
 
Datum: 30. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A čím to je že mi to střílí do karbecu...? Prostě to jakokdyby pšikne do filtru... Nedělalo to, ale vyčistil jsem karbec a je to tu!
 
 
Datum: 30. července 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odkapava tam přebytečný benzín....ani nezkousej to zacpat
 
 
Datum: 30. července 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba vás něco napadne. Blbě mi startuje motorka. Prostě když je studená, pustím benzín, přeplavím, dlouho na tom cvičím(třeba 15krát), pak zapnu zapalování a nic se neděje. Pak chvilku cvičím se zaplým zapalováním, pak bez, pak zase se zapalování, pak to jednou konešně jakoby chytne a pak asi po pátém prošlápnutí to chytne a odjedu. Trysky čistý, svíčka perfektní barva, ale neumím ji popsat, můžu vyfotit. Je to 175, karbec z prasete. A k tomu mě na tom s°°°, že si při tom vždycky ukopu páku z tisícihranu a musím ji opět přitahovat. Moje představa je jako u mé 250, po roce stání v koutě jsem ji vytáhl, napojil baterku, třikrát prošlápl a pak už na první jela. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teplé ihned, lehce schladlé na třetí. Blbě to startuje úplně studený i třeba když jedu dopoledne, tak mi to nedjde odpoledne. Předstih 4mm. Tak proto říkám, jestli to někdo ví, ale mám takovou vyrachtanou šupleru kde je umění poznat milimetry, natož desetiny, že. Já to spletl, já myslel desetinu, ne jeden mm v tom dotazu.
 
 
Datum: 30. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja bych si prvne seridil elektriku.... kdys je to teple startuje to dobre? nebo kdys uz to jednou bezetlo a ty k tomu prijdes treba po 5-6 hodinach startuje dobre? jinac promin ale tvuj 2 dotaz me fakt dostal:-D:-D:-D neni nic horsiho nez si vzit 1svicak a 2 sroubovaky a nebo 1sroubovak(na dekl zapalka) racnu s 10vorechem a palici sundat... kdyby to byl vodnik a nebo 4t nereknu ani pul slova ale toto je vylozene lenost jak prase:-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. července 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě jsem zapomněl a jeden dotaz, pokud to někdo máte změřený, já na to nemám protředky a chuť sundavat hlavu. Když povolím stator na fíkovi, tak kolik s ním musím(po obvodu vnější kružnice statoru) otočit, abych posunul předstih o 1mm?
 
 
Datum: 30. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Zdar draci určitě se to tu někdy propíralo ,pokoušel jsem to dohledat ale nic.Můj dotaz-narazil jsem u příspěvku uživatele Gogana kde píše že vyvařil karbec v octu -k čemu to je dobrý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Vyvařením se dostanou ven usazeniny a bordel a pak lip chytá i jede :-)
 
 
Datum: 31. července 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Zdar draci určitě se to tu někdy propíralo ,pokoušel jsem to dohledat ale nic.Můj dotaz-narazil jsem u příspěvku uživatele Gogana kde píše že vyvařil karbec v octu -k čemu to je dobrý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby si ho vyčistil od nečistot
 
 
Datum: 30. července 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďte prosím, jak zajet mustanga. Víc oleje(1:20 to jistí), netočit, jezdit za provozní teploty. Nicméně mám problém s nastavením karbu. Svíčka je způlky černá, z půlky světle oranžová. Jenže teď mám trysku 65, jehlu na prvním zářezu a hladinu dle návodu. Pro záběh se má dát na třetí zářez jehla a tryska má být 72. Co vy na to, já to měl už na druhým zářezu svinky bohatý, natož na třetím a ještě s tak velkou tryskou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jinak k te tve pasazi ,,SVINSKY BOHATY'' to tak bejva kdys mazes 1:20 a motor setris (jezdis na zvysenej volnobeh)!!! karbon se usazuje jak mrcha:-D pac ten olej se vsechen nespali... kdyz bys jezdit furt plnej byl bys na tom lepe:-)
 
 
Datum: 30. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
kdys mas 2barevnou svicku tak to znamena to ze. si to nekde saje vzduch a smes to rozhodi... kdekoli... at uz nezabrousenou hlavou nebo spatnou tesnosti krouzku na svicce nenamazanim britu gufera pri kompletaci motoru ktere se moztazi poskodilo, spatne tesneni u kolinka karburatoru, netesnost klikove skrine (ale to spise ne( nebo spatnym dosednutim valce na blok motoru... snad jsem nic nezapomel kazdpoadne toho je jak vidis ... co se tyce zabehu nejezdit na plnej mazat tech 1:25 pouzivat lepsi mineral hodne stridat otacky, motor nechavat pred jizdou prohrat, po 10 km nechat vystydnout(v tomto pocasi co panuje venku) a zase pak vyjet nastaveni podle prirucky : snad je to jen jehla na 3zarez z vrchu...
 
 
Datum: 30. července 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čus hoši chtel bych poradit jak mam seřidit karburator ba babete 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
zdarec draci chtel bych se zeptat jak mam seřidit karburator u babety 207 prosíííím poradte už sem zoufalí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: ju1rik      IP: uživatel1026    
zdarec draci potřeboval bych prosim poradit jak mam na babete 207 seštelovat karburator odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:22
 
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.06.2025 21:33:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu