|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukys
IP: uživatel8387
 Čaoute chlapi.Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s tím polským válcem (8. výbrus) a celou tou sadou na fichtla.Dal jsem si to na mustafa,je to o něco málo lepší,ale stejně mě drtí na normálních fichtlech,jede to tak 54 a ma to šileny zvuk,to tak piští a dře o sebe.Jestli to někdo máte tak pls napište,nebo svůj názor,ať vím,kde mám hledat chybu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 10:47
Jméno: Lukys
IP: uživatel4326
 A jak si upravil tu hlavu,ať to nenaráží ?
Datum: 04. ledna 2010 10:47
Jméno: Lukys
IP: uživatel4326
 Nevíte jsetli to narážení pístu je kvůli pístu nebo válci? Že bych koupil 2 kroužkáč
Datum: 04. ledna 2010 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 jo zajizdel jsem to pres 1000km nez to zacalo jet jak to jelo.........
Datum: 03. ledna 2010 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 jezdil sem na tom pres rok.....normalka 3 kruhy......jelo to parádně.....narazel mi pist do hlavy,musela se trosku upravit......trosku se tam museli porovnat kanaly ale s mejma 90kg to jelo na radaru 78.....co chcete vic? kdyz sem tam napasoval snizenou hlavu,lehci kliku a 14z sekundar tak to jelo 85.....coz je parada....a dokonce s tak tezkym prevodem sel motor furt výborne!!
Datum: 03. ledna 2010 22:47
 měl jsem ho 9 měsíců a najel jsem na něm něco přes 400km (80% v terénu) s vějířovou hlavou a pár dalších úprav, tak jel slušně, ale asi tak před 2 měsíci jsem ho přidřel
,jinak jsem jezdil s dvoukroužkovým pístem, pač s dodávaným tříkroužkem se motor strašně klepal a navíc se ty kroužky zasekávaly a do hlavy nenarážel
Datum: 03. ledna 2010 17:35
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam ten 8 výbrus ale jede to huř než sem tam měl ten stary
Datum: 03. ledna 2010 17:22
Jméno: Lukys
IP: uživatel8387
 Dik za radu...To tak potřebuju vědět...
Datum: 03. ledna 2010 17:19
Jméno: TomeK X2
IP: uživatel14
 no jestli cches trhat asfalt a vozit za sebou 4 fechtly na lane kup si cz 380  ma vykonu ze se krouti spice ve vypletu
Datum: 03. ledna 2010 17:17
Jméno: Lukys
IP: uživatel8387
 Už to bude rok,co to mám,takže s tím problém nebude.A ještě jednu věc jsem zapoměl.KDyž jsem to namontoval tak pist naražel do hlavy,tak jsem musel dat pod valec par těsněni aby to vubec jelo...
Datum: 03. ledna 2010 17:15
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 zbytečne vyhozeny penize hoď to na polskej vagon aď si to odvezou zpatky
Datum: 03. ledna 2010 17:08
 Třeba se musí vyměnit i sekundáro...A jinak je trochu hloupé si myslet, že hned po namontování budeš trhat asfalt. To se musí zajet.
Datum: 03. ledna 2010 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Při kolikátém výbrusu se musí stáčet hlava? a udělali by mě to ve stejné firmě, kde by mě dělali výbrus? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 chce si to zmerit hlavu......klasicky hlavy sou do vrtani 39mm....proste 9 z 10 hlav maj vnitrni prumer 39mm,ale uz jsem narazil na hlavy co maj jen 38mm prumer.......naopak existujou hlavy s prumerem 40mm.....takze napred merit a potom resit......
Datum: 03. ledna 2010 22:53
 No já bych to podložku (těsnění)dával asi o 4. výbrusu a komprese zůstane asi skoro stejná kvůly jinýmu obsahu válce po vybroušení
Datum: 03. ledna 2010 17:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A o kolik se sníží komprese?
Datum: 03. ledna 2010 17:06
 po kolikatym vybrusu nevim, ale staci, kdyz pod tu hlavu das to hlinikovy (nebo z ceho to je) tesneni, hlavu ti to oddali a bude to v pohode
Datum: 03. ledna 2010 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale to není snížení hlavy ale stočení. Ono já právě nevím od kolikátého výbrusu. Jinak píst naráží do hlavy. Nemyslím tím snížení
Datum: 03. ledna 2010 16:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Hlava se snizuje za ucelem zvyseni komprese ale vybrusem se taky okamzite zvysi takze nevidim zadnou souvislost...
Datum: 03. ledna 2010 16:42
 Zdravim. Hezký novinky SESO. Mel bych dotaz na ty nový "lehčí" písty a ocelový "L" krouzky ......nejak jsem se z popisů nedozvedel jestli jako ty krouzky pasují do tech pístů nebo do kterejch pístů?...co znamená "lehčí píst" .....ty pisty by mi zajimaly,ale zase jestli jsou nejak extra lehký,tak by mi to zase mohlo rozházet vyvážení kliky pro obycejnej jednokrouzkovej píst a jedinej bonus z toho pístu by pro me byli dalsi zbytecny vibrace......prosim jen o info....co sem mel jednokrouzkovej pist od stejskyho,ten sem rozmlátil pri prvnim startu,tak hledam dobre dostupnej ekvivalent.......a nepremejslis do budoucna o normalnich jednokrouzkovejch pístech se spodnim zámkem jako je origozámek + k tomu litinovej krouzek 1.5mm se spodnim zamkem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel6888
Datum: 03. ledna 2010 23:00
 draku jak to ze jsi stejskuv rozmlatil,,?jinak to jde na oba dva pisti ,, klasikej zamek ne,,, to nikdo po me nechce,,ja strasne o malo lechci diky tomu ze nema stenu plnou u pistniho cepu
Datum: 03. ledna 2010 19:33
 zdar, seso prosimte mohl bys splasit pistni krouzek 38x 1.5 s normalnim zamkem... ? potreboval bych na dandynu , a az budou novinky budu asi objednavat , tak bych to vzal s tim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 Nevím zda je mozne sehnat tyto krouzky i v základním vrtání 38mm,ale urcite je má pan Bašek ,brusírna válců Třebechovice ......nebo tak nejak....Stejsky od nej má písty a litinové krouzky 1.5mm k upraveným válcům.....
Datum: 03. ledna 2010 15:01
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 zdar chtel bych se zeptat ktere kanalky mam slícovat na tom novém válci a jak to poznam ze to je pak uz dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 17:12
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 a to jako ma byt zarovno s tou hlinikovou casti??
Datum: 04. ledna 2010 17:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Slicuj vsechny a to druhy je jasny....dokad nebudou slicovany
Datum: 03. ledna 2010 14:05
 ZDAR! DRACI -poradte kde zohnat nove nepouzite kartre (bloky) na pionýra (JAWA 20) nebo neslyšely ste neco o tom ze se da zehnat kompletny cely novy motor??? DAKUJEM za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 13:32
 cau! keby si mal záujem vim zohnat uplne novy nepouzity motor.. za 5000kc
Datum: 03. ledna 2010 13:32
 no nevím jak ty kartery,ale skoro celej motor seženeš tu u sesy,ale nemá tu ty kartery....
Datum: 03. ledna 2010 12:48
 Čau draci kdo z vás bydlí v chrudimy a má červenýho pařeza po renovaci upravenýho:?Zajímalo by mě kolik mu te smaží po rovině.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 12:48
Jméno: Standa
IP: uživatel6888
 má profil na motorkářích......pise tam ze mu to mastí 110......
Datum: 03. ledna 2010 12:48
Jméno: ondra.
IP: uživatel5759
 Ahoj seso myslíš si žeby šla udelat replika nosiče na stadiona od SVD . Předem ti děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 23:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 A ja na tu firmu naký kontakt nebo e-mail aby se s nimy kdyžtak dohodnul .
Datum: 03. ledna 2010 23:42
 draku tak to opravdu nevim
Datum: 02. ledna 2010 23:42
Jméno: ondra
IP: uživatel5759
 NA stadiona S11
Datum: 02. ledna 2010 23:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, kamoš si dal na origo fichtla sníženou hlavu s kompresí 12:1, motor tahne dost dobře jen po zhruba 5 min ježdění (po polích loukách) motor zvadne, myslíte že se přehřívá? (venku kolem 0, a když se přeloží ruka k hlavě tak zas tolik horká není) svíčku má brisk n15c, zajetý výbrus a kliku má po repasy, nevíte čím by se to vadnutí odstranit, (motor byl po go-ložiśka,klika,výbrus, pak se zajel a jel slušně, pak se vyndal a vyndalo se z něj zapalko,a stál cca měsíc, ted se na něj dala ta snížená hlava a zapalko, a jak jsem řikal, jede dobře ale po chvíly zvadne)dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 22:07
 každý pincek jede líp na jiný předstih,to musíš vyzkušat
Datum: 02. ledna 2010 22:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 1.7 mam odzkouseny
Datum: 02. ledna 2010 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prectich dej max. 1,5 mm
Datum: 02. ledna 2010 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 14. je na zimu ta zvadne hodne rychle skus spis 17 studeny ti to zase nechyti takze si tam radeji nech tu 15 taky sbi jezdim porad a v zime mi motor zvadne jen trosku a to po dlouhy jizde po silnici do kopcu. Myslim si ze mas velkej prectich a tak to zvadne kdyz se to zahreje
Datum: 02. ledna 2010 19:36
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 samozrejme ze se zam vytvari daleko vetsi tlak a tim i vetsi teplota ale na druhou stranu komu fichtl nevadne skus studenejsi svicku brisk n14c , moje zkusenost je ze to stejne i s ni zvadne ale neni to tolik poznat
Datum: 02. ledna 2010 19:31
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 to by mohlo být zapalkem
Datum: 02. ledna 2010 18:55
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čau můžete mi poslat fotku plovákové komory potřebuju tisk.díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 18:29
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 děkuji
Datum: 02. ledna 2010 18:29
Datum: 02. ledna 2010 18:20
Jméno: Začátečník
IP: uživatel5173
 Ahoj draci. Mám doma 3 motory z pionýrů a všehny maj vždy nějakej defekt na pístu. jinak jsou ty motory v super stavu, kliky bez vůle a řazení taky dobrý. Můj problém je v tom, že se nebyznám v tom značení pístů Potřebuju sehnat písty A, B, 1B. Poraďte mi co je to za rozměry abych mohl přépadně ty samý písty dokoupit. Nebo musím jít kupovat podle válce? A kroužky mi daj k pístu správný nebo musím mít změřenej ten válec? Děkuju..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2018 1:05
 No,mě zmátlo i to,že krom značení písmem,je číslice před písmem i za písmem.Například 4A,a již zmíněné B1.
Datum: 23. března 2018 1:05
 A,B je original A- je menší a B- je větší o nejakou tu desetinu a B1 je ze je tam první vybrus
Datum: 02. ledna 2010 16:43
Jméno: Začátečník
IP: uživatel5173
 Díky moc..
Datum: 02. ledna 2010 16:34
 Pochopil jsi to správně.
Datum: 02. ledna 2010 16:26
Jméno: Začátečník
IP: uživatel5173
 Takže to A a B jsou originály a to 1B je už píst na první výbrus? takže když jim to takhle řeknu v mototechně, že chci tyhle písty a odpovídající kroužky, tak mi budou rozumět i bez válce, jo? Se bojím abych nekoupil něco blbýho..
Datum: 02. ledna 2010 15:56
 Písmeno znamená toleranční třídu. Dnes se dělá jen jedna toleranční třída pístů, tak se tím nemusíš zabívat. Číslo znamená, kolikátý to je výbrus. Pokud číslo není, je to nultý výbrus. Pionýr má originální vrtání 38 mm. Každý výbrus přidá 0,25 mm.
Datum: 02. ledna 2010 15:50
 zdar..najde sa tu neaky clovek zo slovenska co ma sustruh?? ci doma alebo v skole..a vie s nim narabat?? potreboval by som nieco vysustruzit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 11:22
Jméno: matoosh
IP: uživatel8381
 podkova do klukovky..
Datum: 03. ledna 2010 11:22
 Copa by to bylo?
Datum: 02. ledna 2010 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši prosím potřebuju poradit z jaké motorky je tento motor?Potřebuju přesný název a nejlépe rok výroby..prostě vše co o tom víte.Děkuji za odpověd.http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/366007-jawa-175.html Omlouvám se za stránku s inzercí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 0:53
 my tu budem ještě dýl
Datum: 02. ledna 2010 0:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 díky moc a koukám že nejsem jedinej kdo straší o půl 1 ráno  samozřejmě nic proti vám
Datum: 02. ledna 2010 0:36
 jawa 175 villiers rok 1932-1939. výkon 3,6 KW, komprese 5,7:1 ... max rychlost 75 km/h... spotřeba 3,5 l/100km
Datum: 02. ledna 2010 0:34
 vypada to na jawu 175 villiers.rok co tam pise zhruba odpovida...,jawy 175 villiers se vyrabelo asi 17 verzi,jak se v prubehu let upravovalo a inovovalo...,takze urcit presnej typ je v tomhle pripade tezke...
Datum: 02. ledna 2010 0:26
 Zdarec našel by se tu nekdo ze Slovenska, kdo by mi sehnal podkovu medzi setrvačníky klikovky? Byl bych mu moc vdečnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 14:55
Jméno: peterson
IP: uživatel8331
 zdravim aj ja by som chcel podkovu kolko by to asi stalo...a som zo slovenska
Datum: 02. ledna 2010 14:55
 ja som zo SENCA...preco? aky napad si dostal?..a ty si odkial?
Datum: 02. ledna 2010 13:19
 ja som zo SENCA...preco? aky napad si dostal?..a ty si odkial?
Datum: 02. ledna 2010 13:18
 TO matoosh, počuj odkial si? dostal som nápad
Datum: 02. ledna 2010 1:14
 koupit materiál a nechat vystružit
Datum: 02. ledna 2010 1:02
 Bolo by fajn, keby sme našli niekoho kto by vyrobil zopár kúskov a predával ich.
Datum: 01. ledna 2010 23:48
Jméno: matoosh
IP: uživatel8372
 aj ja by som jednu chcel..
Datum: 01. ledna 2010 23:44
 čauky draci mám jawa dandy 50 ale je to něják převrtaný asi si myslím na 70tku a je v čoudu pís+kroužek newíte náhodou kde bych sehnal nějakej new? ale aby měl aspoň 2kroužky díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 20:55
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 cus hosi je rozdil vykonu mezi motorem čz 175 /477 A čz 175/487 ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 22:47
 petre,477 je 175 a 488 je 125,to zaprve...jinak pokud by si chtel srovnavat 477 a 487 (obe 175),tak obe maji stejny karburator 2926 SBD,pripadne karburator 2836 ktery je schodny s 2926 ale lisi se hodnotou otryskovani.vykon techto motoru je naprosto shodny!dalsi rozdil mezi motory 477 a 487 je ten,ze 487 ma jednicku dolu,477 nahoru.dalsi rozdil je v utesneni klikove hridele-477 ma loziska mazane prevodakem a 487 klasicky smesi,dalsi rozdil je v klikove hrideli kde 487 ma jiny pocet vyvazovacich otvoru nez 477,477 mela standartne zarez na cerpadlo a 487 ne.takhle bych mohl pokracovat jeste pomerne dlouho,bylo by to ale lehce vycerpavajici,nicmene fakt zustava ze tyto motory maji naprosto shodne jizdni vlastnosti,stejny karburator...
Datum: 01. ledna 2010 22:47
Jméno: petr
IP: uživatel8368
 je to uplně stejné 477 ma olejmaster 488 ma lepší karburator dava větší víkon je novějsí a nema olejmaster.mezy motorkama je rozdíj v zhledu .
Datum: 01. ledna 2010 20:12
 neni,pokud najdes rozdil v vykonu v technickych datech,jedna se pouze o jiny zpusob mereni...,tyhle motory se lisi v nekterych detailech,ale jinak sou prakticky stejne.
Datum: 01. ledna 2010 17:27
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar mam dotaz jakej filtr je lepsi na motor z 21 ten papirovej original nebo ten z parizka?dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 21:23
 ma to akorat vyhodu ze nemusis kupovat novy filtry, muzes to vyprat a znova maznout olejem a ze to ma trosku pofiderni sytic....tyto vyhody papirak predci svym filtrovanim, navic filtr kupujes az gdyz je spatnej a to je po x tisic km (zalezi gde jezdis) a ten sytic taky neni zadna velka vyhoda (na prvni pokus pri bohate smesi na jehle a nacupovanym karbecu, cili skoro to same jak BooCheer)...pri chudsi smesi (optimalni a vyvazene pro teply motor) akorat pricpes trubku, nacupujes, proslapnes, nakopnes, zahrejes, a jedes...papir je proste lepsi, proc myslis ze se prezbrojovalo ze sitka na papir? (nejen chrchl ale podiv se na vetsi sestricky od Jawy...)
Datum: 01. ledna 2010 21:23
 Nevim ale na 21čce si myslím že je sytič na nic... Muj fichtl v -15°C chytne na třetí šlápnutí a přitom stačí jenom nacupovat a motor zahřát
Datum: 01. ledna 2010 15:27
 ale z 550/555 ma sytic
Datum: 01. ledna 2010 14:04
 Papírový je určitě lepší-lépe filtruje.
Datum: 01. ledna 2010 12:04
Jméno: jan
IP: uživatel7152
 zdarec hosi, potreboval bych poradit kam se se leje voda na chlazeni valce, mam pionyra jawa 50 23 mustang diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 13:32
 jak na novy rok tak po cely rok...to se teda mame na kramku v roce 2010 na co tesit
Datum: 01. ledna 2010 13:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale karelhhh má pravdu!!!! ve šlehačce je jako stlačovací plyn N2O takže když dáš k sání šlehačku a začneš pouštět ten plyn, ne šlehačku tak by ti to mělo jet lépe. Jednou jsem to zkusil zapalovačem.... z 2 cm plamene cca 5-6 cm velkej plamen.
Datum: 01. ledna 2010 12:02
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8162
 ČAU NAPADLO MNĚ CO TOHO FICHTLA NAČIPOVAT ŠLEHAČKOU.
Datum: 01. ledna 2010 2:49
 no je celej takovej dovnej....
Datum: 01. ledna 2010 0:03
 kurin>>>zasa rikás blbosti
Datum: 01. ledna 2010 0:02
 no a není?
Datum: 31. prosince 2009 23:54
 ne jenom ze si napsal ze je vzduchem chlazeny
Datum: 31. prosince 2009 23:53
 jo dám ti za pravdu,nebyl to zrovna inteligentní dotaz na to že mu bratr ušpinil fichtla,ale ber to tak že se musel zabavit,je ještě malej a nemá co dělat
Datum: 31. prosince 2009 23:28
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 já si o něm myslím to samé co on o mě... Ještě jsem nezažil že by někdo psal do poradny o tom,že mu bratr ušpinil fichtla  Ale určitě by mě osobně a do očí neřekl retarde,jsem si 100%ně jistý.
Datum: 31. prosince 2009 23:23
 nechápu jak hnedka kurin vyjel na bochera
Datum: 31. prosince 2009 23:19
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 hmm... A ty si potom kdo že tady vylíš kraviny o okurkách v lamelech. Mno nic,jsi prostě génius s vrtulkou na kšiltovce
Datum: 31. prosince 2009 23:16
 pokud tam nic nenaleješ tak se ti jednou motor nadobro zastaví,protože se zadře!!
Datum: 31. prosince 2009 23:06
 boocheer ty si retard !!!!!!!
Datum: 31. prosince 2009 23:05
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Chladící kapalina,neboli voda se odjakživa leje do toho válečku jak tem vede ten červený káblík od svíčky víš? To pouští vodu přes svíčku do motoru a ten se pak chladí. Radši si ale překontroluj kolik máš brzdové kapaliny v nádrži,kolik paliva v levém brzdovém bubnu a jesli nenechals přes noc otevřené střešní okýnko aby ti do fichtla nenapršelo  né delam si srandu,fichtl je vzduchem chlazený a nikam se zadna voda neleje pokud to vážně nevíš
Datum: 31. prosince 2009 23:02
 ano do klikovky zelenina nepatri
Datum: 31. prosince 2009 23:02
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nezapomen mazat pudinkem!!!!
Datum: 31. prosince 2009 23:01
 hele kurina neposlouchej on chce abys to zadřel!
Datum: 31. prosince 2009 23:00
 a zeleninu do klikovky
Datum: 31. prosince 2009 22:59
 maggi do levého víka motoru a fridex do nádrže
Datum: 31. prosince 2009 22:55
 a jede jak drak kdyz tam je maggi
Datum: 31. prosince 2009 22:53
 maggi fix
Datum: 31. prosince 2009 22:50
 nebo prid ja ti to udelam tata me to naucil on pracuje v te fabryce a pry tam dava i okurky jako lamely ale ja to tam nedavam si myslim ze to je blbost
Datum: 31. prosince 2009 22:49
 jasne ze ne vodu musis tam dat maggi at to maze a trochu zeleniny a t to vydrzi dlouho a utahnou vsecky srouby
Datum: 31. prosince 2009 22:46
 karelhhh>>>> nesranduj ty tomu nerozumjes
Datum: 31. prosince 2009 22:42
Jméno: jan
IP: uživatel7152
 jo prevatit tak jo,hned zitra to skusim..diky moc
Datum: 31. prosince 2009 22:41
 ale je este jedno miesto kam sa treba nalit .. no je lavé veko motora vies ze? je tam na velky srobovák jeden uzáver a tam sa musis nalit tú chladiaciu kapalinu ale na plno kim sa nezacne z hora tiect
Datum: 31. prosince 2009 22:40
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8162
 si debil fichtl se nikdy vodou nechladil
Datum: 31. prosince 2009 22:38
 zkuz to nalít do chladiča a jestli to nemá chladič tak si to zkus nalit do bot třeba to pomůže
Datum: 31. prosince 2009 22:37
 jo a hosi na moje dotazy to nema  uz sem hodny
Datum: 31. prosince 2009 22:34
 a nebo muzes oddelat hlavu a tam je prostor se svickou tak das fichtla na zadek a nalejz to tam a zavres a mas chlazeni
Datum: 31. prosince 2009 22:33
 fridex koupíš i v hypermarketě a né převařit ale naklonit na levou stranu aby se to nesmíchalo při provozu se to nesmíchá je tam taková klapka
Datum: 31. prosince 2009 22:31
Jméno: jan
IP: uživatel7152
 a kde sezenu ten fridex? a kte nadrzi,proc to mam prevarovat?? dyt to misi mit od vyroby nejakou dadrzku, ne??
Datum: 31. prosince 2009 22:26
 do navrtanejch řidítek,musíš vyvrtat díru a do ní nalejt šnečí plodový koláč
Datum: 31. prosince 2009 22:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej tam rovnou lih
Datum: 31. prosince 2009 21:59
 jo jinak teď zimě tam místo vody nalej fridex!
Datum: 31. prosince 2009 21:56
 ty voe to nevíš?to se vrať do školky,jinak jenco má pravdu
Datum: 31. prosince 2009 21:54
 inak do palivovej nadrzi ale pri tom musis ho prevratit do leva aby sa s benzinem nezmiesalo hladiacia kapalina
Datum: 31. prosince 2009 21:40
 to uz nieje na smiech......
Datum: 31. prosince 2009 21:32
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 PRO BEZMOZKA máš prosim tě icq? daš mi ho at mužem pokecat o tym problemu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 12:32
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 moje ICQ je 437692481
Datum: 01. ledna 2010 12:32
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 mam problem čim to je že když na 1 je motor vytočeny hned ale na 2 ne až po chvili a na trojku mi to vubec nebytoči?díky všem a štastny novy rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 11:42
 no to ti líp rozhodně nepojede,já jsem měl vylítanej 0 výbrus a myslel jsem si že kdyš udělám výbrus že mi to pojede víc jak 70,jelo to až tak po 900 kilometrech víc jak tan vylítanej 0 výbrus
Datum: 01. ledna 2010 11:42
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ano ale ja jsem ho tam dal a jede ještě horši než předtim a přece když dam vybrus tak už bez zajeti musi trochu lepši jet?
Datum: 01. ledna 2010 0:29
 ze začátku musíš pomalu
Datum: 31. prosince 2009 22:40
 omg,jestli si dal nový výbrus,tak to je jasný že ti to hned nepojede to se musí 1500 kilometrú zajet zlehka!!a ne hned jezdit jak pendolajno!!
Datum: 31. prosince 2009 22:18
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 tam je najeto sotva 5000km a tedka se m namontoval novy vybrus a žadná změna vubec jako bych ho tam nedal
Datum: 31. prosince 2009 21:01
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 mas to vylitany synu
Datum: 31. prosince 2009 20:59
|



|