Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel12679
Posl.aktualizace: 02. února 2012 22:12
 david riditka nemam,,, na brizko nikdo nedela,, jedine na to zapalko,,jde to tam
Datum: 02. února 2012 22:12
Jméno: David
IP: uživatel12679
 no jo ale já potřebuju na bříško (na plech) a tahle průchodka je na karter, do plechu je velkej ten zářez.To tam podle mýho nebude držet. Jinak ti dík
Datum: 02. února 2012 20:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 02. února 2012 19:41
 Zdravím. Plánuju přestavbu cross a mám na výběr, buď tlumiče stavitelné z jawy 350 co mám už doma, nebo koupit za pár kaček centrál z yamahy XT. Byl by to rám jawa 250/559. Je mi jasný že centrál bude mít lepší vlastnosti,ale jde mi o práci,jestli to už někdo dělal nebo někde viděl?  Jakékoli rady uvítám  Chci totiž udělat něco pořádnýho,ne to co jsem měl do těď  Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 15:46
 prave ze to DT ho ma taky skoro vodorovne,takhle je podobne usazenej jako na DT,jen DT ho ma jeste vic dopredu az pod nadrz. nic co by nefungovalo na tom asi neni,spis jen zvolit spravnou delku na kyvce,aby to nebyla moc velka paka a nesel na doraz.
Datum: 02. února 2012 15:46
 no jen jestli to bude tak fungovat mě připadá že je to moc vodorovny ten centrál se podívej na to DTčko nebo na jinou krosku tam to je jiny. Samozřejmě se to musí ná uzpusobyt ale nevým jestli to tak bude zprávěn fungovat já byt tebou tak se ještě zeptám na jawamanii
Datum: 02. února 2012 15:44
Datum: 02. února 2012 12:35
 Zatim me napadlo jen tohle,myslite ze to nejak takhle pujde a bude fungovat? Inspiroval jsem se DT 80tkou co mam doma..samozrejme ze ram bude tak aby sel motor vyndat..
Datum: 02. února 2012 12:33
 Čau draci můžete mi sem napsat nějaké odkazy na hvězdicové hlavy nebo na někoho kdo je dělá.Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel13150
Datum: 02. února 2012 13:00
 ahojte aky je rozdiel medzi motorom z jawi 555 a jawi 550 dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 Válec z 550 má malý kruhový/oválný sací kanál,válec z 555 má větší sací kanál ve tvaru srdíčka.
Jinak doporučuju použít válec z 555,je defakto stejný,pasuje a jede víc....
Datum: 02. února 2012 15:07
 dakujem..a tie valca ako rozpoznam?
Datum: 02. února 2012 11:43
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 První 550 měli jinej válec. Jinak jsou ty motory naprosto stejný.
Datum: 02. února 2012 9:23
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Čau. Mám dotaz, potřebuju vědět číslo výbrusu na ČZ 175/477. Změřil jsem píst a vykouklo na mě 57,75. To je přece ale blbost ne? Minimálně je 58... ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 píst měř na sací hraně, u dna je píst o jeden výbrus menší jak vzadu,což podle tvýho měření dokonale sedí.....
Datum: 02. února 2012 10:20
Jméno: péro
IP: uživatel13149
 musí být menší kdyby měl 58 tak ti nechodí v tom válci lehce ne? je to 0 výbrus
Datum: 02. února 2012 8:36
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 To vše vím. No, ještě na to kouknu, ale nejspíš to bude ten originál 0. výbrus no. Díky za odpovědi.
Datum: 01. února 2012 23:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nahoře má píst vždy menší průměr a také není úplně kulatý, v ose pístního čepu je také menší průměr, je to kvůli tepelné roztažnosti.
Datum: 01. února 2012 22:42
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Píst jsem měřil nejdřív pod horní hranou, pak přes drážky na kroužky a potom i pod kroužkama. Šuplery jsem na to bral 2, nechtěl jsem tomu totiž věřit.
Datum: 01. února 2012 22:35
Jméno: Groak
IP: uživatel13147
 Na měření pístu si neber šupléru, ale provázek a ludolfovo číslo. Sry, ale mě to tak vždycky vyšlo líp...
Datum: 01. února 2012 22:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Bude to válec zatím bez výbrusu. Máš pořádnou šupleru? V kterých místech jsi měřil píst?
Datum: 01. února 2012 22:21
 Tak to netuším, počkej na reakce ostatních.
Datum: 01. února 2012 21:58
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Válec má podle posuvky taky pod 58. A že by se píst sjel po celym obvodě o 2 desetiny, to mi přijde dost divný...
Datum: 01. února 2012 21:56
 Změř průměr válce a uvidíš..
Datum: 01. února 2012 21:53
 Neni možný že je píst už dost jetej?
Datum: 01. února 2012 21:52
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Hoj fichtlaři,babetaci,... potřebuji svařit výfuk (tenký plech) myslíte že to pujde elektrikou a nějakými malími elektrodami? Popřípadě máte nějakou radu jak to nepropálit na kolik A svařovat atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:33
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel12987
 my sváříme vše elektrikou a jde to na teńký plechy je nejlepší nerezová elektroda a malej proud a nebude se to moc propalovat - sváříme výfuky i nádrže a vsechny mozny kravinky a v pohodě to jde staci bejt sikovnej a hlavne se u toho nevstekat  pro inspiraci : http://www.stream.cz/uservideo/330459-vyvoj-mj-stroju (někde tam je to sváření)
Datum: 02. února 2012 19:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jako svářeč doporučuju bud ceočko,Tig,nebo autogen + mosaznej drát+ borax.
Datum: 02. února 2012 16:35
 já mám hikone svařenej plynem... (acetylen-kyslík)... elektrikou bych se do toho nepouštěl
Datum: 02. února 2012 14:50
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 No radši bych se pozeptal jestli by ti to někdo nezavařil COčkem, my to doma taky zkoušeli elektrodou a stálo to za nic...Pak jsme vzali COčko a drží dodnes
Datum: 02. února 2012 8:21
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 vařil jsem elekrikou koleno k výfuku hikone. 2,5mm elektrody a zhruba 25A proud
Datum: 01. února 2012 23:20
 ladin: ale s tim autogenem to tak horký nebude, kámoš vařil laďák autogenem a nezkroutil to...jinak já si všechny tyhle věci vařim COčkem, a s tou elektrodou máš recht, jenom to slepí, ale nesvaří...prostě to budou samý studeňáky a průvar na prd...
Datum: 01. února 2012 21:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 autogenem to opali a zkrouti se mu to jedine CO2 nebo trapeni elektrodou ale to nesvařiš ale polepiš
Datum: 01. února 2012 21:28
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Standa: Dík za reakci zapoměl jsem poznamenat že se jedná o hikone, tedy žádný chrom.
Datum: 01. února 2012 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel13146
 uvědom si,že je na povrchu chrom,pod ním vrstva mědi a až pak surový plech....takže vybrousit,nějaký slabý elektrody,svářečku na stejnosměrnej proud,málo ampér a půjde to....jinak autogen.....
Datum: 01. února 2012 21:20
 Elektrody obecně nejsou vhodný pro slabý materiály...fakt by ses u toho akorát vztekal...
Datum: 01. února 2012 21:18
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Já jsem slyšel i názor že to jde, ale tedy tvoje doporučení je rači ne. Dík
Datum: 01. února 2012 21:15
 Hm, svářet to elektrodama by byla hrozná pakárna, furt by ti ten plech hořel, svár by byl hnusnej, děravej a stejně by to asi prasklo..., spíš si to zanes někomu s COčkem nebo autogenem...
Datum: 01. února 2012 21:14
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Čau, mám dotaz potřebuji vyměnit startovací segment na 05. Nevím jak ho sundám z hřídele. Mám ho normálně stáhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 16:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dej si bacha,at ho nasadíš na správnou stranu,Pak bys měl startovací páku dolu a celá rozborka by se musela opakovat.Mě se to jednou stalo.Lehce se to splete.
Datum: 02. února 2012 16:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 01. února 2012 20:47
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 Na upravenej motor silikon nebo fluorkaučuk,na seriovku černý NBR-pryž......mimojiné....proč by pryž sama od sebe tvrdla? Jezdil jsem na 30 letym nikdy nepůlenym motoru a gufera nefoukaly.....tak proč by nový černý/pryžový gufera měli sami od sebe a nějak extra rychle tvrdnout? to si zase někdo někde něco přečet....mluv ze zkušenosti....ne co si kde přečteš.....
Datum: 02. února 2012 19:05
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ono je lepši černy ktery stvrdne a netesni vubec ????
Datum: 02. února 2012 18:52
 na normální motor černá klasická... na upravenej minimálně silikon
Datum: 02. února 2012 14:56
 Díky za rady, použiju ty klasické.
Datum: 01. února 2012 22:00
 Ono kolikrát dražší neznamená lepší.. Ale ke klikovce se prej nehodí,.
Datum: 01. února 2012 21:39
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Taky by mě to celkem zajímalo. Proč tedy stojí 1x tolik ?
Datum: 01. února 2012 21:11
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 silikonový jsou hrozně náhlý na poškození??propíchnutí,,při montáži,a když se zahřejou tak změknou a jejich těsnost klesá....já dávám obyčejný a jsem spokojen...
Datum: 01. února 2012 20:33
 Silikonovým prej moc nesedí benzín, prej je po čase "rozežere"... Já všude dávám običejný dvoubřitý gufera a naprostá spokojenost.
Datum: 01. února 2012 20:06
 Co se týká životnosti a spolehlivosti...
Datum: 01. února 2012 19:45
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 nazdar jakou funkci mají tlumící vložky ve válci a ve hlavě? (JAWA 350)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 18:05
 Zmenšují rezonanci žebrování...
Datum: 01. února 2012 18:05
 čau draci cim se na vyčistit hlinik ? nejlepe vecma co najdu doma
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:08
 Silichrom kupuju v mototechně, drogerii ( teta...) a v barvy laky, viděl sem ho i v železářství.
Datum: 01. února 2012 20:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel3381
 kamaráde silichrom seženeš i v běžné drogerii
Datum: 01. února 2012 20:02
 kolecko ® - s tim sem to skošel a moc to nejde .. Ladin ja to potřebuju vyčistit a ne vybrousit  .. Tomáš silichrom bohužel nemam a nevim kde ho sehnad da se to sehnad na benzince ? ... jinak dik za rady
Datum: 01. února 2012 19:13
Jméno: Tomáš
IP: uživatel3381
 zdarec, jestli nemáš ten hliník ještě uplně zašlej tak ti bude stačit silichrom stojí cca 60 korun taková tuba leštil jsem si stím víka na čz a nebylo to špatný
Datum: 01. února 2012 18:44
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 brusna pasta na ventile
Datum: 01. února 2012 18:25
 Z věcí co najdeš doma tak bude asi nejlepší hrubá strana houbičky na nádobí a tekutej písek
Datum: 01. února 2012 14:15
 čaw lidi koupi jsme si novou motorku cestaka ma to elektricky starter ... omilem jsem prehodil kontakty na baterce ... a starter se ani nepohne predtym startoval pekne .. chtle bych se zeptat cobyto mohlo zpusobit .. diky za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 20:57
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To bude osud.. třeba Ti jí osud nepřeje, když na tu motorku nemáš věk (soudím podle pravopisu, páč píšeš jak můj syn a tomu je čtrnáct)  A tím zachránil Tvůj život, nebo nějakého Tvého bližního, nebo méně bližního...
Datum: 02. února 2012 20:57
Jméno: hoper125463
IP: uživatel13145
 jeto cagiva planet 125 cestak elektrika no tam to bude trosicku slozitejsi ae kdovi jestli to neschytalo treba zapalko jsem ztoho zmateny
Datum: 01. února 2012 21:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a všechno ostatní funguje? jinak zkusil bych ho napojit třeba pomocí startovacích kabelů přímo na baterku, jestli se rozběhne, ale záleží na motorce jak je to tam řešený..
Datum: 01. února 2012 21:31
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Nějaká ochrana proti přepólování, a asi se spálila upřesni jaké máš moto
Datum: 01. února 2012 20:03
Jméno: Strakos
IP: uživatel10418
 Zdarec draci, mám převrtanej válec na fechtlovi na 60ccm a potřebuju poradit jaků mám dat do karbecu trysku? Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 15:16
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 JJ skusím
Datum: 01. února 2012 15:16
 já bych dal 72 a uvidíš
Datum: 01. února 2012 13:39
Jméno: Dan
IP: uživatel13142
 Cau, mám takový dotaz. U rotoru alternátoru mi chybí takový ten výlisek pro aretaci vačky, ale vůbec nevím kde jsem ho mohl ztratit. Dá se vytvořit doma??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 15:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dá se tam udělat takovej klínek,najezdil jsem na to snaz 10 000km a drželo to v poho
Datum: 01. února 2012 15:12
Jméno: drápalík
IP: uživatel10879
 Myslím, že nějaký trenýrky mít musej !
Datum: 01. února 2012 12:55
Jméno: úchilpták
IP: uživatel12424
Datum: 01. února 2012 11:35
 Já konktetně doporučuji tento rotor zahodit a dát jiný co má tu zarášku vpořákdu. Ačkoliv se to nezdá vačka se v té rychlosti pohne a rozhodí se předstih a budeš jen ladit a ladit. Jedině to ještě zalepit.
Datum: 31. ledna 2012 21:37
 Taky jsem se s tím setkal mám to na autíčku no a problém by byl jedině kdybys tu vačku dal třeba obráceně myslím že by nešel nastavit předstih nebo by to bylo komplikovaný  nebo nevim na co to tam je ..
Datum: 31. ledna 2012 20:42
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Myslím, že alternátor je jakýkoliv točivý stroj, který za pohybu magnetu v okolí cívky nebo naopak dodává stř. proud :-O
Datum: 31. ledna 2012 20:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 osobně nechápu proč je tak nutný tam ten výlisek mít, stejně je tam jen proto abys dal vačku správně při montáži, pak se to stáhne šroubem a musí to držet, pokud ne, je někde chyba.. a jen pro info, alternátor je správné označení, magnetoalternátor (zkráceně magneto) je jen přesnější název, což je alternátor buzený permanentními magnety..
Datum: 31. ledna 2012 20:04
 Nahradíš ji..akorát nevim jak známej udělal kousek železa do tej díry a zároven to udělal i nějak pro vačku a ani se nehne
Datum: 31. ledna 2012 19:03
 jo tamto.. no tak to nenahradiš.. prostě nasad vacku tak jako by byla v tom vylisku a je to
Datum: 31. ledna 2012 18:58
Jméno: Dan
IP: uživatel13143
 dík za odpověď ale já nemyslím ten válečěk na hřídeli ale takovej zoubek jak se nasazuje vacka.
Datum: 31. ledna 2012 18:57
 tak pro info neni to alternátor ale magneto  .. a neni to výlisek ale takový váleček.. staří uřezat kus hřebíku a dát to tam
Datum: 31. ledna 2012 18:29
Jméno: MasokZ
IP: uživatel13036
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:57
 Tak to vypadá že ti to varábí málo proudu pro živení indučky. zapalovací cívka v zapalování bude asi už v hajzlu. Zkus celý jiný zapalování.
Datum: 01. února 2012 20:57
Jméno: MasokZ
IP: uživatel13036
 ono ja sem to rozlacil, ono to chytlo ale nejelo to ale slo to jenom proste do otacek pres spojku a jak sem se chtel rozjet tak jak by to nehazelo jisrku, ze to chcipalo a nejelo a ted to nehazi vubec tak ja nevim
Datum: 31. ledna 2012 22:44
 Koukni na kontakty můžeš je mít někde prokostřený a nehodí to nikdy, i na konfík a drát do kondíko musí být od kostry odizolovanej. Já sám sem se kolikrát s timto u fíka potýkal. Taky už jsem rád že fíky tak často nedělám.
Datum: 31. ledna 2012 21:31
 Zdravim vsechny draky, chci se zeptat, kdyz jedu do kopca ktery ma tak 300 metru a je to fakt do kopce, a jedu tam na jednicku, a tesne nez na ten kopec vyjedu mi chcipne motor? zacne se to dusit, z hlavy se dymi jak svina a nejede to? mozna to je tim, ze sem mel krute sjetou spojku.. tedkom ji menim, tak se chci zeptat jeslti to muze byz necim jinym nez jenom tou spojkou kdyz mam sundany motor. dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:26
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Nefouka ti pod hlavou? Jesli jo tak zabrousit
Datum: 01. února 2012 20:26
 tak sundej hlavu a uvidíš třeba tam bude dost karbonu tak kvuli tome to tak hřeje
Datum: 01. února 2012 13:42
 jo ale jak mi jezdila moje 20. tak sme s kamosem treba ve dvou na tom najeli vkuse treba 40 km a v pohode a na te 21. to zacne za cesty chcipat, spojka nezabira a chcipato proste
Datum: 31. ledna 2012 22:46
 Předpokládám že to je u fichtla a to abych řekl pravdu je u některých normální. Pokavat předtim je motor už zahřátý. Prostě se přehřeje a nejede. Možná moc oleje v benzínu. Jinak spojka na to mít vliv nebude určitě.
Datum: 31. ledna 2012 21:41
 Ahoj spojka by na to nemela mit vliv, ale mozne by meli byt pistni krouzky nevim ale me to dela taky tak nevim,tak cau snad to pojede
Datum: 31. ledna 2012 20:15
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 může ti tam třeba blbě téct benzín do plovákovky, a jak jedeš do kopce teče tam ještě míň, hladina v plovákovce se snižuje, a směs se tím ochuzuje, a když je směs chudá tak se motor víc hřeje, a někdy se může stát že se i přidře, protože s chudou směsí jde do motoru i míň oleje v benzínu
Datum: 31. ledna 2012 18:14
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 Zdar draci,potřebuju radu jak mam rozebrat tlumice,sou to takovy ty stema perama jako u simsona ale nejdou skoro vubec stlacit
dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2012 17:40
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 ok,dik...\r\nale ty tlumiče to se proste neda stlacit,este je mam vcelku a kdyz ho chci stlacit tak ho stahnu tak vo 1 cm ani ne este ktomu plnou silou,skousel sem ho stlacovat i svoji vahou,dal sem ho do takovyho ctverce aby drzel a posunul sem ho cca vo 2 cm ale jeto nanic... asi budu muset kupovat novy....
Datum: 01. února 2012 17:40
Jméno: OndraCZ
IP: uživatel12606
 takže nebát se toho?  dneska to asi zkusím rozdělat, kdyžtak pak ještě napíšu, kdyby bylo nejhůř
Datum: 01. února 2012 10:15
 ondra: stlačíš to sám, nic extra na tom neni...
Datum: 01. února 2012 9:05
 ondra: mno to nevim já je rozebral, vymněnil gufera nechal nanésto komaxit ale ke skládání jsem se ještě nedostal, ale bude to docela sranda aby nevytek olej myslím že budou třeba tak3 lidi
Datum: 31. ledna 2012 22:01
Jméno: OndraCZ
IP: uživatel10860
 měl bych taky dotaz ohledně tlumičů  chtěl bych rozdělat na čz 175/487, ale nejdřív bych chtěl vědět, jak je potom složit zpátky  čím to stlačit při skládání?
Datum: 31. ledna 2012 20:18
 když se podíváš ze spodu tak pod pružinou sou takový dvě pojistky který tam držej jen silou pružiny a sou zaaretovaný v prolisu, vydloubni je šroubovákem
Datum: 31. ledna 2012 19:55
Jméno: mhn
IP: uživatel9657
 Zdravím, chci se zeptat v čem je problém, když jedu cca 20min a pak zastavim tak motor na našlápnutí ani neškytne, ale když ho roztlačim tak to hned jede. Nevíte čim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 19:52
 studenejšia sviecka - 17 a 19...
Datum: 31. ledna 2012 19:52
Jméno: mhn
IP: uživatel9657
 Tak zatím díky, zkusim vyměnit svičku a uvidim co to bude dělat...
Datum: 31. ledna 2012 19:35
 Zkus doladit předstih nebo vyměnit svíčku za studenější, třeba Brisk N14,15 ...
Datum: 31. ledna 2012 17:53
 buď zkusit naklonit jak je napsáno níže, ale spíš to bude tzv. jawí půlhodinka, kdy není motor ani studenej ani teplej a trefit optimální směs pro start je hodně obtížný
Datum: 31. ledna 2012 17:40
 Zkus ho při teplejch startech naklonit doprava. Mě tak chytá o dost líp a i ostatní s tim maji dobrou zkušenost.
Datum: 31. ledna 2012 17:31
 Ahoj nevíte někdo odkdy si můžu udělat řidičák na pionýra ? děkuji za rychlou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 17:28
 15!!
Datum: 19. dubna 2012 17:28
 Proč to všichni cpou sem?  když dokážete vygooglit fichtlkrámek tak snad dokážete aj nějakou tu stránku autoškoly ne ?
Datum: 02. února 2012 15:14
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 každej by si dělal autoškolu, a ani kurňa neví co smí řídit, kdyby si někdo otevřel učebnici autoškoly, tak je to tam,- to je tak těžký? To neni den kdy by se tu na to někdo nezeptal
Datum: 31. ledna 2012 18:20
 bylo to tu minuly tyden 2x minimalne  ... to jsou všichni tak blbý?
Datum: 31. ledna 2012 15:12
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Na typ 550 od 15, ostatní typy od 16.
Datum: 31. ledna 2012 14:14
 na 550 od 15, na zbytek od 16...je to tu asi tak 83 krát do týdne, kurvafix...
Datum: 31. ledna 2012 14:13
 Čau, mám problém s pionýrem 05. Nejde mi tam elektrika, tak jsem si pořídil novou spínací skřínku na klíče a nové kabely. Zapojil jsem vše, mělo by to být správně, kontroloval jsem to podle nákresů. Svíčka mi nehází jiskru, indukční cívka je v pořádku, fajfka taky, svíčka samozřejmě taky. Dynamo snad taky, ale od staré instalace vedly jen tři drátky do dynama, z té nové už pět. Černý mám prý ukostřit pod montážní šroub, nevím kde, pak červený vodič, který vede s cívka 15 mám zapojený nahoře, hnědý vede do spínací skřínky a mám ho zapojeny vedle červeného nahoře a žlutý taky s cívky 1 je zapojen a mám ho dole u kladívka, žlutozelený má prý být s hnědým a je to kabel od zadního světla. Takže žlutozelený a černý nemám nikde zapojený, černý taky vede do spínací skřínky. Prosím o radu co s tím. Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 13:50
Jméno: luboš
IP: uživatel14161
 dobý den chci se zeptat chci zapojit indučku a nevím na ktery straně ma být kostra.
Datum: 19. července 2012 13:50
 bez ukostření to těžko bude házet jiskru... hoď to na šroub, který drží indučku (indučka by tam taky měla být ukostřená)
Datum: 02. února 2012 19:16
Datum: 31. ledna 2012 23:19
 http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif Podle tohoto schématu to udělej a musí to jet, jinak u zapalování novějšího je to tak že ta nejsilnější světelná cívka má označení 55 tu zapoj tak jak je tam, to samýu druhé menší cívky hned vedle té velké - 58 a tu zapalovací tu nejmenší připoj drát OD té cívky KE kladívku tam jak máš připojen kondenzátor tak jak je to tady http://jawa20-21.websnadno.cz/5.gif ještě se podívej na správně odizolované kladívka popř. elektriku celou vypoj a naveď to jednoduše kabel 1 od alternátoru do indukční cívky a druhý pol indukční cívky číslo 15 zapoj na kostru a zkus jiskru.
Datum: 31. ledna 2012 18:42
 l.radvan@seznam.cz
Datum: 31. ledna 2012 14:20
 pošli prosím tě mail. díky
Datum: 31. ledna 2012 14:19
 Pošli mi schéma podle jakého jsi to zapojoval...
Datum: 31. ledna 2012 14:03
Jméno: Dan
IP: uživatel13138
 a ještě jeden poledni dotaz když jsem vyndal klikovku tak jsem zjistil že pist v ojnici se hýbe do stran ale nevaklá jenom se posunuje do stran je to normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 18:22
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 mám za to že se tomu řiká plovoucí uložení pístního čepu
Datum: 31. ledna 2012 18:22
 při sundaném válci je posuv pístního čepu s pístem v ojničním oku doprava/doleva normální jev. Pokud máš kliku venku tak se podívej na píst zespod a pochopíš proč.
Datum: 31. ledna 2012 10:48
|



|