Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ron
IP: uživatel12113
Posl.aktualizace: 11. září 2011 10:22
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 zas takový blbec nejsem...Pochopitelně jsem zkoušel chod a šlo to tak jak mělo...Potom to začlo dělat. Teď to du změřit jestli je to relé fakt odpálené. O dvojcivkovém relé sem slyšel jenom samou chválu, pokud tím statorovým myslíš to AEV tak to tam dávat nechci protože čím víc elektroniky tím víc se toho může pos*at.
Datum: 11. září 2011 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 jsi jelito nebo co? tak když to seřídim,tak napřed zkontroluju jestli to dobíjí,jestli kontrolka zhasíná a nebo ne....jestli když se to vytočí moc,tak jestli to přepne do druhý polohy a když se tomu ubere tak jestli to sepne nazpátek do první polohy.....nechápu jak se ti mohlo stát že si uškvařil rele.... proto jsem psal utáhnout/povolit .....to nejde že otočíš o půl závitu a jedeš na zkušební vyjížďku 100km......no nic....asi už je zbytečný to řešit....neboj dvoucívkový rele je eště horší....a nedejbože to statorový.....
Datum: 11. září 2011 9:48
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 no, tak jsem to zkusil jak píše standa, chvíli to jelo ale pak z toho začly valit takové zelené jiskřičky a plamínky a kontakty se spekly. Sem tam kde sem byl akorát mi odešlo relé takže jiskru to tahá zase z baterky...Zítra se asi stavím pro novou dvoucívku a bude...
Datum: 11. září 2011 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Na Dočkala se "vyser" ...... je tam takovej šroubek na malej plochej šroubovák.....skus ho jemně utáhnout/povolit .... měl jsem stejnej problém na Péráku,dva tejdny jsem to ladil podle "návodů" a furt nic.....pak jsem se vysral na návody,zohybal to tak aby to dělalo co má,seřídil krok na pacce,která přepíná při přebijení(hodně důležitý!) a seřídil krok pro zpětný chod pro dobíjení do baterky a bylo hotovo.... bezporuchové
Datum: 10. září 2011 10:43
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ops, mám zafixováno že vídím na masce diody. Samozřejmě tam mám žárovičky. Jinak po přitlačení na vibrační kontakt začne dobíjet (pochopitelně né regulovat), napětí na baterce je při vyšších otáčkách kolem 9 V. Po odpojení baterky zdechne a to jsem se dočetl že by to mělo zůstat běžet pokud dobíjení funguje
Datum: 09. září 2011 21:04
 vyhoď diodu a dej tam žárovečku jaká tam patří.... problem s dobíjením muže dělat ta dioda
Datum: 09. září 2011 20:14
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ano to jsem zapomněl napsat mám tam staré jednocívkové relé, při zvášení otáček zhasne dioda ale nedobíjí...už vážně nevím
Datum: 09. září 2011 18:49
 předpokládám že má dvoucívku.. a to nesepne ani při zvýšení otáček? nemáš jen někde uklepaný kontakt? a co předepnutí pružin?
Datum: 09. září 2011 13:56
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 psal jsem: "protože mám pořád problémy" tzn. relé vyčištěno, uhlíky ok, kabeláž ok, když přitlačím na vibrační kontakt začne dobíjet ale všechny pokusy o seřízení selhaly. Dočkala mám v garáži vedle motorky, postupy opakovány několikrát a nic...Pokud mi umíš poradit tak ti budu vděčný
Datum: 09. září 2011 13:54
 proč problém s dobíjením řešíš hned novým regulátorem? proč třeba nezkontroluješ uhlíky? a pak podle návodu neseřídíš regulátor ktery tam mas?
Datum: 09. září 2011 13:45
 zdravím draci - chci se zeptat co je lepší těsnění mezi kartery a pod víko silikon nebo papír - dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:26
 papír jsem si vždycky podmáznuil silikonem jako pojistku že to nepustí ale pod kryt spojky dávám zasadně jen silikon..
Datum: 07. října 2011 9:26
Jméno: Frank
IP: uživatel12397
 vsichni si uz kurva zapamatujte ze papir ma nejakou tloustku ktera je u motoru potreba !!!
Datum: 12. září 2011 22:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kartery mám srovnaný a zbroušný na skle, motor půlím skoro po každém závodě, nikde nic neteče a nemusím se srát s čištěním po silikonu.
Datum: 09. září 2011 18:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím jak jiní ale já dal mezi kartery i i pod víko silikon, v takový malý tubičce a ani kapka oleje nikde neukapla.
Datum: 09. září 2011 17:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mezi karterama bych to řešil podle stavu dosedacích ploch, pokud to někdo půlil šroubovákem, pak už asi papír těsnit nebude. Naopak pod víko používám papírový těsnění, protože když se ti na cestě stane něco se spojkou, s trochou štěstí se dá víko sundat bez protrhnutí papíru a po opravě/kontrole o tam můžeš vše vrátit a dojet bez tekoucího oleje kolem víka.. pod válec jenom papír a pod karbec dávám izolační podložku ze silnějšího materiálu
Datum: 09. září 2011 11:03
 Za mě mezi kartery a pod víka jedině silikon - pokud dodržíš určitá pravidla tak to v podstatě nemá šanci téct...pod válec a karbec dávam zase jedině papír....
Datum: 09. září 2011 9:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Silikon + papír je nesmysl. Buď jedno nebo 2.
Datum: 09. září 2011 8:16
Jméno: sf
IP: uživatel12410
 rozhodne silikon +papír=100% těsnost!
Datum: 09. září 2011 7:54
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně mojí jawy 21, motor lze nastartovat pouze na roztlačení, pak se dá jet, ale když dám neutrál, tak to zdechne i když přidávám plyn. Vyčistil jsem karburátor, nastavil předstih a svíčka je nová. Nevíte co by stím mohlo být? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 10:57
Datum: 10. září 2011 10:57
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:51
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 nejlepší vzorek býl montován od výrobý mam ho a špokojenšt
Datum: 09. září 2011 14:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně tak, já tam mam obě ještě v Barumkách
Datum: 09. září 2011 11:05
 Navíc mi přijde že je to jedinej vzorek kterej vypadá na 477 normálně
Datum: 08. září 2011 23:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky jí mam obutou vepředu i vzadu a spokojenost
Datum: 08. září 2011 23:13
 Jo, tenhle jezdim taky, je docela OK...
Datum: 08. září 2011 22:23
 čau draci, umíte někdo upravit originál stator z fichtla na bezkontaktní zapalování? odepiště, a zaplatim, moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 8:03
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Co chceš upravovat? Koupíš hall bezkontaktní snímač (HME301 od Imsoftu), odstraníš kladívko (někdy i uřízneš překážející čep kladívka), odstraníš držák kondenzátoru, vyvrtáš dvě díry do hliníkovýho těla statoru, k tomu připevníš zmíněný ahll snímač, vyrobíš si z plechu unašeč (proužek s ohnutým koncem o 90°) s osou procházející šroubem vačky, který bude procházet pracovním otvorem hall čidla a zbytek je o elektronice mimo motor.
Datum: 09. září 2011 8:03
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci dělám menší GO Jawy 20 a stala se mi taková věc. Dnes jsem udělal kompletně celou elektriku a když jsem to nastartoval tak to vůbec nereaguje na vypínač ani na přepínače nevíte kde by mohl být problém? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 20:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Podle obrázků, ale chybu už mám víceméně odstraněnou. Díky za odpovědi
Datum: 09. září 2011 20:00
 zapojil si to podle čísel svorek a nebo podle obrázku?
Datum: 09. září 2011 12:21
 buď to máš špatně zapojený a nebo je špatný ten vypínač co je v masce
Datum: 09. září 2011 8:17
 kdyz to nefunguje tak to mas 100% špatně
Datum: 08. září 2011 21:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Taky mne to napadlo ale nefunguje ani ,,chcípák,, na kterém to mám zapojeno 100% správně
Datum: 08. září 2011 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 problém bude nejspíš ve špatném zapojení
Datum: 08. září 2011 21:34
 čus,hej nemáte tu někdo výkresy jakéhokoliv fichtla(05,555,21 atd..) jako myslím všech částí(rám,plechy,vidlice atd.)?  potřeboval bych to moc,jakýkoliv výkres by mi pomohl,budu dělat fichtla v PC v programu a každý výkres by mi pomohl  abych nemusel všechno měřit metrem a posuvkou všechno..  dík,ať vám to maže,protože kdo maže,ten jede! ! !  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 22:14
Jméno: c-divné
IP: uživatel9121
 Zdravím, nevím jaké výkresy přesně myslíš, někaké jsou i v dílenské příručce k pionírovi, pokud ji nemáš dá se určitě najít na internetu.
Datum: 08. září 2011 22:14
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau potřebuju poradit předělkávám fichtla do krosu a dávám tam tlumiče z crossky (90cm) a 21palcový kolo ale nevym jak velkej musí být rejt.. jako jak mám udělat dorazy aby se mi ty řídítka neprotáčely bude stačit uhel 45stupňů na každou stranu? celkem teda 90stupňů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2011 11:05
 S rozumem, když budeš mít malý rejd tak než se na místě otočíš tak se namakáš dopředu dozadu celkem dost. já bych dal i větší.
Datum: 11. září 2011 11:05
 Zdarec draci, na mosquitu mi odešlo těsnění pod válcem, tak jsem si objednal nové, jenomže už tomu jsou 3 týdny  a nikdo mi neodepisuje na maily, tak už došla trpělivost, chci to vyřešit jinak, postačí, když vystřihnu nové z takovyho toho kartonovyho papiru, kterej je na konci trhacího bloku, a přetřu to vazelinou a dám to tam, nebo bych si měl objednat ten Lukopren, co má sesa tady v krámku?  diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 toho tvýho papíru bych se nebál, já mam na dvou strojích vystřižení z pijáku ze sešitů a bez problému..
Datum: 08. září 2011 20:37
 jo no, taky možnost, mě to vůbec nedošlo  dikec...
Datum: 08. září 2011 19:18
 Já bych to vyklepal z těsnícího papíru, ten koupíš v mototechně. Lukopren pod válec ani pod karbec nedávam...
Datum: 08. září 2011 18:42
Jméno: kubiq
IP: uživatel12408
 Pro ty velký tunery co hledají výkon uplne všude..  a ladí vše co jde..  třebas se přiučíte jak na turbo výfuk atd..  převedete to na motory z pionýra a bude to fajn..  odkaz uvnitř
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:36
 tak to nemá chybu
Datum: 09. září 2011 14:36
Jméno: kubiq
IP: uživatel12412
 proto jsem to sem dal kolecko, to je pro ty co tuní uplne stejne jak v tom odkazu.. Treba si to par lidi prohlidne. Mohlo by to pak předejít urcitým dotazům od takových ,,TUNERŮ,,
Datum: 09. září 2011 13:36
 Docela výstižné  Nedávno mi jeden tuner tvrdil že sníženim hlavy zvedl obsah z 1,6 na 1,8
Datum: 08. září 2011 18:37
Datum: 08. září 2011 18:03
Jméno: kubiq
IP: uživatel12408
 http://www.youtube.com/watch?v=vWsNLGL3YHw
Datum: 08. září 2011 18:01
 Čau draci.Máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním VAPE na ČZ 175/477 ? Dochází mi trpělivost s originálním zapalováním a začínám přemýšlet, že bych zainvestoval do VAPE ? Zlepší se něják výrazně výkon, maximální rychlost, spotřeba a podobně ? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jediný co to omezí bude frekvence sundavání pravého víka za účelem seřízení zapavování ( i když já mam kladívka a lezu tam jednou za rok, a to jen kontroluji). Za zmínku stojí i větší výkon alternátoru, díky kterýmu můžeš dát silnější žárovku, a 12V soustava (pakliže se nerozhodneš pro 6V, což nedoporučuju)
Datum: 08. září 2011 21:41
 pokud by jsi měl dorasovaný a rozštelovaný původní zapalování, tak se ti výkon může zvýšit, ale maximálně na normální hodnotu, rozhodně ti nepůjde přes.
Datum: 08. září 2011 20:59
 Pravděpodobně ne
Datum: 08. září 2011 17:40
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Zdravim nevyte někdo délku lanka na první typy kývaček co měli ještě karburátor na nasazení na přírubu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:20
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Když koupíš plynové lanko na Péráka,tak bude dlouhé přesně tak,jak je potřeba pro přírubový karburátor a kolejku plyn. Když koupíš lanko na obyč kejvačku,tak bude akorát.....
Datum: 10. září 2011 11:20
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 délku lanka na plyn sorry?
Datum: 08. září 2011 17:25
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, neporadili byste mi co mám přečíst, a co musím mít v dílně abych mohl upravit svůj vlastní válec na J50 Dík za dpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:28
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Stejsky se vyhrabal z garážovýho ladiče na pana podnikatele. Hodně tomu rozumí,hodně toho ví,hodně tomu dal,válce umí a taky si je nechá zaplatit.... tím ho nechci nijak schazovat,ale prostě už je na komerční úrovni....dělá perfektní věci...ale taky za ně má svou cenu..... Když začínal s Cestovníma úpravama,tak je dělal myslim za 1700,- což byla slušná cena protože píst,kroužky,výbrus samo o sobě stojí dobře 700,- a litr si bral za úpravu válce a snížení hlavy (mám jednu z prvních cestovních úprav a je to dobrej válec i na seriovku),dnes je dělá za 2000,- ......s ostatníma válcema je to podobné....3K začínal na 3000,- dnes 3900,- ..... ceny rostou s poptávkou.....
Datum: 10. září 2011 11:28
Jméno: fichtltuning
IP: uživatel7456
Datum: 09. září 2011 11:00
 je to běh na dlouhou trať.....pokud jsi šiovenej,tak stačí sadajehlových pilniků a šupléra...... ale chce to mít jistej cit,znát maximální rozměry kanálů pro daný použití atd.....a rozhodně zde neplatí čím víc,tím líp.....ozvi se na mail.....
Datum: 08. září 2011 20:57
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 No já bych právě že chtěl trochu víc porozumět teorii, jako když udělám takový časování a vejfukáč takovej tak jakej to bude mít ůčinek a tak. a až bych to věděl tak bych se asi začal rozmejšlet
Datum: 08. září 2011 20:07
 a jakou úpravu si představuješ?
Datum: 08. září 2011 19:45
Jméno: Mrblack
IP: uživatel5567
 čau draci mám nový píst a pístní kroužky ale starý výbrus. Musím ten píst zajíždět stejně jako kdyby byl válec po výbrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nemusíš, stačí víc oleje do benzínu a nehonit to nějakejch 100km..
Datum: 08. září 2011 17:12
Jméno: fíík 50
IP: uživatel11232
 Zdar, kdyz na fichtlovi odlechcim rotor dosáhnu vyšších otáček, ale stratím sílu ... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 13:09
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Seriovej rotor se odlehčit skoro nedá, protože jsou v celým rotoru zalitý magnety, už jsem to zkoušel a nejde to pár gramů tě nevytrhne.
Datum: 09. září 2011 13:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Akorát zmenšíš moment setrvačnosti...
Datum: 08. září 2011 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel12406
 ne
Datum: 08. září 2011 15:33
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Cus draci, tak mi dnes do zbyrky pribyde moped s11. Nevite jak je to s tim pojistenim, kdyz se mu leta valel ve stodole a urcite pojisteni neplatil. A kdyz ted pujdu na pojistovnu, pojisti mi to? Nevite nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:53
 k babete taky nemam karticku.. pojistil sem si to podle štítku, který sem pak samozrejme ztratil  ... ale jezdim dal... kdyby neco tak ukazu cislo motoru
Datum: 08. září 2011 21:53
Jméno: Jj
IP: uživatel11722
 Ok tak díky. Jo hele, když to nemá tu kartičku, tak to taky neva ne.. nebo si mám raději na netu sehnat tu novou?
Datum: 08. září 2011 20:33
 žádný tp to nemá tak to neni ani v evidenci.. takže si to mužeš pojistit kdy budeš chtít... pojistíš to jen na číslo rámu.
Datum: 08. září 2011 11:30
Jméno: jjawa 50
IP: uživatel11232
 Zdar draci, potřebuji poradit, dělal jsem komplet GO motoru, teď se chystám nasadit zapalování - mám tam udělané rysky jak zhruba bylo, potřebuji helfnout jak co nejjednodušeji nastavit zapalování ( hodil by se postup ) doma na kolenu. Budu rád za odpověď ... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 16:45
Datum: 08. září 2011 16:45
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 Mam dotaz, potřeboval bych vědet jak jsou nálepky na Jawe pionyr na starých typech daleko od hlinikové lišty ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:56
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 zdarec nevíte jestli je nějakej zlepšovák na nandání pružin do spojky.. jelikož už nevim jak je tam dát....dávám tam nový lamely i pružiny a nějak mi to tam nejde nandat za každou odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
Jméno: Karel
IP: uživatel12407
 JAWA_ceZetak ® tech snim dost  ale nemám takovej cvik ještě
Datum: 08. září 2011 15:36
 cezetak: přesně tak, chce to jenom zabrat  Na spojku jsem si žádnej připravek nedělal, nebylo to potřeba...podle mě je to dost o cviku
Datum: 08. září 2011 9:25
Jméno: ja
IP: uživatel12405
 8 klic
Datum: 08. září 2011 8:58
 chce to vic knedlíků na oběd a pujde to samo
Datum: 07. září 2011 23:26
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 jasný taky to dělám s tátou ale jen mě zajímalo jestli to nejde i nějak jinak
Datum: 07. září 2011 22:21
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nemáš zač, snad jsem to vysvětlil dostatečně srozumitelně  .
Datum: 07. září 2011 22:06
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím teda jak to dělaj jiní ale já k tomu vždycky zavolal tatu on mi to i s podložkou šroubovákem vhodný velikosti zmáčk(samozřejmě že jsem měl motor uplej ve svěráku a danej kvalt nebo nějak zašprjcovaný aby se to nehejbalo) a potom jsem měl v jedný ruce ségrovku a v hnedka u sebe šroubovák a nacvak jsem to tam, pohoda...
Datum: 07. září 2011 21:53
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Díkes kámo zrovna jsi mi dal nápad jak si to po domácku zkonstruovat dík
Datum: 07. září 2011 21:31
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
 jo no jde to na prd  ale de to !! sem to nikdy nedal vždycky sem taky zavolal otce jako píše Klokanihlava no a vzal sem si na to klíč nejspíš 8 nebo 7 a táta stáhl pružinku s podložkou a já sem zastrčil závlečku. jo a jinak ještě jedna odpověd na tvuj dotaz  zde máš taký klíč na toto  taky sem to hledal  : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_4.html jo ale bacha !! nevim jestli to je na PIONÝRA musíš se poptat
Datum: 07. září 2011 21:24
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 Ok tak dobře zkusim to a uvidim... jinak dík
Datum: 07. září 2011 20:57
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 ahoj nevíte kolik stojí technická na fichtla? a vadí když mi chybí v předním kole 1 špice? a co jinak musí bejt v povinný výbavě? lékárnička reflexní vesta nákej vercajk a ještě něco? děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2011 9:47
Jméno: kolega
IP: uživatel12411
 vesta už být nemusí
Datum: 09. září 2011 9:47
 Hlavne aby fungovali dobre brzdy! a dúfam že ti technik nerekne ze je poškodené koleso...
Datum: 08. září 2011 15:33
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 tak to bude snad dobrý klakson troubí a světla fungujou. pláště jsou jako nový. tak bych měl projít
Datum: 08. září 2011 14:39
 Ahoj technická stojí od 250-300Kč výbava jak píšeš a ten drát pokud tam není vubec tak nevadí,ale musí to svítit a měl by fungovat i klaxon,ale záleží na technikovy jak moc tě bude chtít buzerovat a musíš mít dobré gumy.. Odkud jsi můžu ti to pomoct zařídit..
Datum: 08. září 2011 9:05
|



|