česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  707  708  709  710  711  712  713  714  715  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
zdravím draci - chci se zeptat co je lepší těsnění mezi kartery a pod víko silikon nebo papír - dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
papír jsem si vždycky podmáznuil silikonem jako pojistku že to nepustí ale pod kryt spojky dávám zasadně jen silikon..
 
 
Datum: 07. října 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel12397    
vsichni si uz kurva zapamatujte ze papir ma nejakou tloustku ktera je u motoru potreba !!!
 
 
Datum: 12. září 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kartery mám srovnaný a zbroušný na skle, motor půlím skoro po každém závodě, nikde nic neteče a nemusím se srát s čištěním po silikonu.
 
 
Datum: 09. září 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nevím jak jiní ale já dal mezi kartery i i pod víko silikon, v takový malý tubičce a ani kapka oleje nikde neukapla.
 
 
Datum: 09. září 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mezi karterama bych to řešil podle stavu dosedacích ploch, pokud to někdo půlil šroubovákem, pak už asi papír těsnit nebude. Naopak pod víko používám papírový těsnění, protože když se ti na cestě stane něco se spojkou, s trochou štěstí se dá víko sundat bez protrhnutí papíru a po opravě/kontrole o tam můžeš vše vrátit a dojet bez tekoucího oleje kolem víka.. pod válec jenom papír a pod karbec dávám izolační podložku ze silnějšího materiálu
 
 
Datum: 09. září 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě mezi kartery a pod víka jedině silikon - pokud dodržíš určitá pravidla tak to v podstatě nemá šanci téct...pod válec a karbec dávam zase jedině papír....
 
 
Datum: 09. září 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Silikon + papír je nesmysl. Buď jedno nebo 2.
 
 
Datum: 09. září 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: sf      IP: uživatel12410    
rozhodne silikon +papír=100% těsnost!
 
 
Datum: 09. září 2011 7:54
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdravím, chtěl bych se zeptat něco ohledně mojí jawy 21, motor lze nastartovat pouze na roztlačení, pak se dá jet, ale když dám neutrál, tak to zdechne i když přidávám plyn. Vyčistil jsem karburátor, nastavil předstih a svíčka je nová. Nevíte co by stím mohlo být? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus sklepnout odtrh na 0,40,0,45,0,50 jak,koupíš novou tak ta má 0,70,fichtl nemá tak výkony zapalování:-D:-D
 
 
Datum: 10. září 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel9464    
Zdar. Na Čízu 175/477 bych už docela potřeboval nový zadní plášť. Má někdo zkušenosti s tímto? http://www.mitas.eu/index.php?stranka=300&scid=51&pid=430 Popřípadě navrhněte něco jinýho. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel6667    
nejlepší vzorek býl montován od výrobý mam ho a špokojenšt
 
 
Datum: 09. září 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přesně tak, já tam mam obě ještě v Barumkách :-D
 
 
Datum: 09. září 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navíc mi přijde že je to jedinej vzorek kterej vypadá na 477 normálně :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
taky jí mam obutou vepředu i vzadu a spokojenost
 
 
Datum: 08. září 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, tenhle jezdim taky, je docela OK...
 
 
Datum: 08. září 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, umíte někdo upravit originál stator z fichtla na bezkontaktní zapalování? odepiště, a zaplatim, moje icq 556223113 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Co chceš upravovat? Koupíš hall bezkontaktní snímač (HME301 od Imsoftu), odstraníš kladívko (někdy i uřízneš překážející čep kladívka), odstraníš držák kondenzátoru, vyvrtáš dvě díry do hliníkovýho těla statoru, k tomu připevníš zmíněný ahll snímač, vyrobíš si z plechu unašeč (proužek s ohnutým koncem o 90°) s osou procházející šroubem vačky, který bude procházet pracovním otvorem hall čidla a zbytek je o elektronice mimo motor.
 
 
Datum: 09. září 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci dělám menší GO Jawy 20 a stala se mi taková věc. Dnes jsem udělal kompletně celou elektriku a když jsem to nastartoval tak to vůbec nereaguje na vypínač ani na přepínače nevíte kde by mohl být problém? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Podle obrázků, ale chybu už mám víceméně odstraněnou. Díky za odpovědi
 
 
Datum: 09. září 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapojil si to podle čísel svorek a nebo podle obrázku? :-D
 
 
Datum: 09. září 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď to máš špatně zapojený a nebo je špatný ten vypínač co je v masce
 
 
Datum: 09. září 2011 8:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to nefunguje tak to mas 100% špatně ;-)
 
 
Datum: 08. září 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Taky mne to napadlo ale nefunguje ani ,,chcípák,, na kterém to mám zapojeno 100% správně
 
 
Datum: 08. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
problém bude nejspíš ve špatném zapojení
 
 
Datum: 08. září 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus,hej nemáte tu někdo výkresy jakéhokoliv fichtla(05,555,21 atd..) jako myslím všech částí(rám,plechy,vidlice atd.)?:-) potřeboval bych to moc,jakýkoliv výkres by mi pomohl,budu dělat fichtla v PC v programu a každý výkres by mi pomohl:-)abych nemusel všechno měřit metrem a posuvkou všechno.. :-( dík,ať vám to maže,protože kdo maže,ten jede! ! ! :-)) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: c-divné      IP: uživatel9121    
Zdravím, nevím jaké výkresy přesně myslíš, někaké jsou i v dílenské příručce k pionírovi, pokud ji nemáš dá se určitě najít na internetu.
 
 
Datum: 08. září 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čau potřebuju poradit předělkávám fichtla do krosu a dávám tam tlumiče z crossky (90cm) a 21palcový kolo ale nevym jak velkej musí být rejt.. jako jak mám udělat dorazy aby se mi ty řídítka neprotáčely bude stačit uhel 45stupňů na každou stranu? celkem teda 90stupňů? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: deko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S rozumem, když budeš mít malý rejd tak než se na místě otočíš tak se namakáš dopředu dozadu celkem dost. já bych dal i větší.
 
 
Datum: 11. září 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, na mosquitu mi odešlo těsnění pod válcem, tak jsem si objednal nové, jenomže už tomu jsou 3 týdny :-D a nikdo mi neodepisuje na maily, tak už došla trpělivost, chci to vyřešit jinak, postačí, když vystřihnu nové z takovyho toho kartonovyho papiru, kterej je na konci trhacího bloku, a přetřu to vazelinou a dám to tam, nebo bych si měl objednat ten Lukopren, co má sesa tady v krámku? ;-) diky za odpovědi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
toho tvýho papíru bych se nebál, já mam na dvou strojích vystřižení z pijáku ze sešitů a bez problému..
 
 
Datum: 08. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo no, taky možnost, mě to vůbec nedošlo :-D dikec...;-)
 
 
Datum: 08. září 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to vyklepal z těsnícího papíru, ten koupíš v mototechně. Lukopren pod válec ani pod karbec nedávam...
 
 
Datum: 08. září 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12408    
Pro ty velký tunery co hledají výkon uplne všude.. :-D a ladí vše co jde.. :-D třebas se přiučíte jak na turbo výfuk atd.. :-D převedete to na motory z pionýra a bude to fajn.. :-D odkaz uvnitř :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nemá chybu :-)
 
 
Datum: 09. září 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12412    
proto jsem to sem dal kolecko, to je pro ty co tuní uplne stejne jak v tom odkazu.. Treba si to par lidi prohlidne. Mohlo by to pak předejít urcitým dotazům od takových ,,TUNERŮ,, :-D
 
 
Datum: 09. září 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela výstižné :-D Nedávno mi jeden tuner tvrdil že sníženim hlavy zvedl obsah z 1,6 na 1,8 :-D
 
 
Datum: 08. září 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. září 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12408    
http://www.youtube.com/watch?v=vWsNLGL3YHw
 
 
Datum: 08. září 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci.Máte někdo zkušenosti z bezkontaktním zapalováním VAPE na ČZ 175/477 ? Dochází mi trpělivost s originálním zapalováním a začínám přemýšlet, že bych zainvestoval do VAPE ? Zlepší se něják výrazně výkon, maximální rychlost, spotřeba a podobně ? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jediný co to omezí bude frekvence sundavání pravého víka za účelem seřízení zapavování ( i když já mam kladívka a lezu tam jednou za rok, a to jen kontroluji). Za zmínku stojí i větší výkon alternátoru, díky kterýmu můžeš dát silnější žárovku, a 12V soustava (pakliže se nerozhodneš pro 6V, což nedoporučuju)
 
 
Datum: 08. září 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud by jsi měl dorasovaný a rozštelovaný původní zapalování, tak se ti výkon může zvýšit, ale maximálně na normální hodnotu, rozhodně ti nepůjde přes.
 
 
Datum: 08. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravděpodobně ne
 
 
Datum: 08. září 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Zdravim nevyte někdo délku lanka na první typy kývaček co měli ještě karburátor na nasazení na přírubu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12413    
Když koupíš plynové lanko na Péráka,tak bude dlouhé přesně tak,jak je potřeba pro přírubový karburátor a kolejku plyn. Když koupíš lanko na obyč kejvačku,tak bude akorát.....
 
 
Datum: 10. září 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
délku lanka na plyn sorry?
 
 
Datum: 08. září 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Zdar, neporadili byste mi co mám přečíst, a co musím mít v dílně abych mohl upravit svůj vlastní válec na J50 Dík za dpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12413    
Stejsky se vyhrabal z garážovýho ladiče na pana podnikatele. Hodně tomu rozumí,hodně toho ví,hodně tomu dal,válce umí a taky si je nechá zaplatit.... tím ho nechci nijak schazovat,ale prostě už je na komerční úrovni....dělá perfektní věci...ale taky za ně má svou cenu..... Když začínal s Cestovníma úpravama,tak je dělal myslim za 1700,- což byla slušná cena protože píst,kroužky,výbrus samo o sobě stojí dobře 700,- a litr si bral za úpravu válce a snížení hlavy (mám jednu z prvních cestovních úprav a je to dobrej válec i na seriovku),dnes je dělá za 2000,- ......s ostatníma válcema je to podobné....3K začínal na 3000,- dnes 3900,- ..... ceny rostou s poptávkou.....
 
 
Datum: 10. září 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: fichtltuning      IP: uživatel7456    
Mate nekdo zkusenosti s upravou od stejskyho? Chtel bych neco do terenu http://www.ms50.cz/_tu.html jinak se mi moc libi i hlavy od neho http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 09. září 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12406    
je to běh na dlouhou trať.....pokud jsi šiovenej,tak stačí sadajehlových pilniků a šupléra...... ale chce to mít jistej cit,znát maximální rozměry kanálů pro daný použití atd.....a rozhodně zde neplatí čím víc,tím líp.....ozvi se na mail.....
 
 
Datum: 08. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
No já bych právě že chtěl trochu víc porozumět teorii, jako když udělám takový časování a vejfukáč takovej tak jakej to bude mít ůčinek a tak. a až bych to věděl tak bych se asi začal rozmejšlet
 
 
Datum: 08. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou úpravu si představuješ?
 
 
Datum: 08. září 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Mrblack      IP: uživatel5567    
čau draci mám nový píst a pístní kroužky ale starý výbrus. Musím ten píst zajíždět stejně jako kdyby byl válec po výbrusu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nemusíš, stačí víc oleje do benzínu a nehonit to nějakejch 100km..
 
 
Datum: 08. září 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: fíík 50      IP: uživatel11232    
Zdar, kdyz na fichtlovi odlechcim rotor dosáhnu vyšších otáček, ale stratím sílu ... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Seriovej rotor se odlehčit skoro nedá, protože jsou v celým rotoru zalitý magnety, už jsem to zkoušel a nejde to pár gramů tě nevytrhne.
 
 
Datum: 09. září 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Akorát zmenšíš moment setrvačnosti...
 
 
Datum: 08. září 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12406    
ne
 
 
Datum: 08. září 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel11722    
Cus draci, tak mi dnes do zbyrky pribyde moped s11. Nevite jak je to s tim pojistenim, kdyz se mu leta valel ve stodole a urcite pojisteni neplatil. A kdyz ted pujdu na pojistovnu, pojisti mi to? Nevite nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k babete taky nemam karticku.. pojistil sem si to podle štítku, který sem pak samozrejme ztratil :-D ... ale jezdim dal... kdyby neco tak ukazu cislo motoru
 
 
Datum: 08. září 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel11722    
Ok tak díky. Jo hele, když to nemá tu kartičku, tak to taky neva ne.. nebo si mám raději na netu sehnat tu novou?
 
 
Datum: 08. září 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádný tp to nemá tak to neni ani v evidenci.. takže si to mužeš pojistit kdy budeš chtít... pojistíš to jen na číslo rámu.
 
 
Datum: 08. září 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: jjawa 50      IP: uživatel11232    
Zdar draci, potřebuji poradit, dělal jsem komplet GO motoru, teď se chystám nasadit zapalování - mám tam udělané rysky jak zhruba bylo, potřebuji helfnout jak co nejjednodušeji nastavit zapalování ( hodil by se postup ) doma na kolenu. Budu rád za odpověď ... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. září 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
Mam dotaz, potřeboval bych vědet jak jsou nálepky na Jawe pionyr na starých typech daleko od hlinikové lišty ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
zdarec nevíte jestli je nějakej zlepšovák na nandání pružin do spojky.. jelikož už nevim jak je tam dát....dávám tam nový lamely i pružiny a nějak mi to tam nejde nandat za každou odpověď díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12407    
JAWA_ceZetak ® tech snim dost :-D ale nemám takovej cvik ještě :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak: přesně tak, chce to jenom zabrat :-) Na spojku jsem si žádnej připravek nedělal, nebylo to potřeba...podle mě je to dost o cviku
 
 
Datum: 08. září 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel12405    
8 klic
 
 
Datum: 08. září 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce to vic knedlíků na oběd a pujde to samo ;-)
 
 
Datum: 07. září 2011 23:26
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
jasný taky to dělám s tátou ale jen mě zajímalo jestli to nejde i nějak jinak :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nemáš zač, snad jsem to vysvětlil dostatečně srozumitelně :-) .
 
 
Datum: 07. září 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nevím teda jak to dělaj jiní ale já k tomu vždycky zavolal tatu on mi to i s podložkou šroubovákem vhodný velikosti zmáčk(samozřejmě že jsem měl motor uplej ve svěráku a danej kvalt nebo nějak zašprjcovaný aby se to nehejbalo) a potom jsem měl v jedný ruce ségrovku a v hnedka u sebe šroubovák a nacvak jsem to tam, pohoda...
 
 
Datum: 07. září 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Díkes kámo zrovna jsi mi dal nápad jak si to po domácku zkonstruovat dík :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
jo no jde to na prd :-( ale de to !! sem to nikdy nedal vždycky sem taky zavolal otce jako píše Klokanihlava no a vzal sem si na to klíč nejspíš 8 nebo 7 a táta stáhl pružinku s podložkou a já sem zastrčil závlečku. jo a jinak ještě jedna odpověd na tvuj dotaz :-D zde máš taký klíč na toto :-D taky sem to hledal :-D : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_4.html jo ale bacha !! nevim jestli to je na PIONÝRA musíš se poptat :-D
 
 
Datum: 07. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
Ok tak dobře zkusim to a uvidim... jinak dík
 
 
Datum: 07. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
ahoj nevíte kolik stojí technická na fichtla? a vadí když mi chybí v předním kole 1 špice? a co jinak musí bejt v povinný výbavě? lékárnička reflexní vesta nákej vercajk a ještě něco? děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: kolega      IP: uživatel12411    
vesta už být nemusí
 
 
Datum: 09. září 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavne aby fungovali dobre brzdy! a dúfam že ti technik nerekne ze je poškodené koleso...
 
 
Datum: 08. září 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
tak to bude snad dobrý klakson troubí a světla fungujou. pláště jsou jako nový. tak bych měl projít :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel11132    
Ahoj technická stojí od 250-300Kč výbava jak píšeš a ten drát pokud tam není vubec tak nevadí,ale musí to svítit a měl by fungovat i klaxon,ale záleží na technikovy jak moc tě bude chtít buzerovat a musíš mít dobré gumy.. Odkud jsi můžu ti to pomoct zařídit..
 
 
Datum: 08. září 2011 9:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím! ktorý válec má sací kanál srdieckového tvaru z 550 alebo z 555? Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem Standa vrím ti
 
 
Datum: 08. září 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12406    
Na 100% to měla 555 ,u 550 je sací kanál myslím kruhový
 
 
Datum: 08. září 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem , tiež som to tak myslel
 
 
Datum: 08. září 2011 5:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 90% ho měla 550, ale hlavu na špalek za to nedám.
 
 
Datum: 07. září 2011 20:55
 
<  707  708  709  710  711  712  713  714  715  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 0:40:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu